Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Máš své problémy rozepsané do více vláken,blbě se orientuje co už máš vyměněné.Pokud máš vyměněnou lambdu

a pal. filtr s regulátorem tlaku,nechal bych zkontrolovat ještě vstřiky.Nenatankoval jsi náhodou nějaké svinstvo?

Vloženo

promin za to ze jsem to rozepisoval neviznal jsem se tu moc ale uz je to lipsi

ano vimenil labdu i filtr vicistil klapku a porad nic jen co se udela hezky tak vimenim tesneni pod sanim stim palivem jsem tankoval jen na stejnich pumpach

co tankuji podle manualu k fabce jsem kontroloval vstriky a vipada to ze jsou dobre ani jeden nepropoustel ja si myslim ze tam je problem v tom vzduchu ze bud ta klapka nebo to tesneni.nevys jestli ma byt malinko pootevrena?a taky nemuze to byt tim ze je u ty lopatky malinko prodrena?myslim u ty osicky na ktery je namontovana ta lopatka

Vloženo

tak tohle mi psal vag taky... ale na výkonu ani spotřebě se mi to nějak viditělně neprojevovalo a cukání je u těhle motorů normální...no a dneska jsem měnil sací potrubí za 5Okw (měl jsem 44kw) a jak jsem to sání sundal, zjistil jsem, že je to těsnění mezi sáním a hlavou podfouklé, takže tohle je asi celej problém, teda alespoň můj.

Vloženo (editace)

víkon :smich: se relativně zvýší... rozdíl mezi těmi sáníma je takový, že to z 50kw má větší kanálky, a tím pádem jde do motoru více vzduchu... tím pádem není motor přiškrcený (motor 44kw je z výroby udušený, aby měla škodovka více motorových variant) a jde více do otáček... mněla by se trošku snížit i spotřeba...není to sice moc, ale nějaký koník či dva naskočí. a na průběhu jak auto táhne to jde poznat určitě. a jestli to budeš mněnit, tak při té příležitosti alespoň vyloučíš (když to dobře utěsníš) že ti to přisává vzduch od někud přes těsnění...

post-30493-1243697225_thumb.jpg

Editováno: , autor: zdeněk zajíc
Vloženo

No lenže tomu priduseniu je prispôsobený soft RJ motoru,Tak bacha ! :p moc tomu nešlap na krk lebo si môžeš urobiť škodu.Myslím,že ti to výkon ani nezdvihne.Už sa to tu dávnejšie riešilo pohladaj písal o tom Martinoslav.Význam to má ked to ešte chipneš.

Vloženo (editace)

já čipovat nebudu, neboj, moc tomu na krk nešlapu... jen by mně zajímalo co to může udělat za škodu...? motor to mechanicky zvládne... respektive každému motoru můžeš ublížit když ho budeš přetáčet, ale to zrušíš i motor bez jakékolik úpravy.

Editováno: , autor: zdeněk zajíc
Vloženo

Kdyby nekdo chtel, tak mam jeste vackovou hridel z verze 50kW, tu jsem nakonec nemontoval. Po vymene saciho potrubi a vackove hridele je z toho oficialni 50kW verze a s chipem uz se da dostat na 57kW, coz uz je slusny.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Zkus se zeptat v serv.Škoda jestli na to není nějaký aktualizační program ŘJ motoru.K této závadě nějaká aktualizace byla ale nevím jestli i na tvůj typ motoru.To ti ale v servisu hned řeknou.Jestli na to aktualizace je ,tak se zapisování závady asi jinak nezbavíš.

mno tak trosku ozivim toto tema...

akurat som volal do skody ohladom chyby 17549 - Zjisteni zatizeni Nesmysla hodnota  P1141 - 35-10 - - - Sporadicky, a technik mi povedal ze netesnost sa riesi uplne inym sposobom. Ja som ho vsak obstastnoval *eblymi otazkami "a co sa stym da robit", co je vo veci" a tak, aj ked je mi jasne ze ked vymenim tesnenie pod sanie, pod skrtiacu klapku, (pravda je ze vstreky som nekontroloval) ze RJ "ocakava/vyhodnotuje" data zo snimaca a ked jej to nesedi bolo by na mieste aktualizovat soft. ci nemam pravdu?

kde a ako sa Vam to mili Fabiaci podarilo ( a koho ) presvedcit aby Vam uploadol soft ? ? ? 

Dikes moc

  • o 2 týdny později...
Vloženo
mno tak trosku ozivim toto tema...

akurat som volal do skody ohladom chyby 17549 - Zjisteni zatizeni Nesmysla hodnota  P1141 - 35-10 - - - Sporadicky, a technik mi povedal ze netesnost sa riesi uplne inym sposobom. Ja som ho vsak obstastnoval *eblymi otazkami "a co sa stym da robit", co je vo veci" a tak, aj ked je mi jasne ze ked vymenim tesnenie pod sanie, pod skrtiacu klapku, (pravda je ze vstreky som nekontroloval) ze RJ "ocakava/vyhodnotuje" data zo snimaca a ked jej to nesedi bolo by na mieste aktualizovat soft. ci nemam pravdu?

kde a ako sa Vam to mili Fabiaci podarilo ( a koho ) presvedcit aby Vam uploadol soft ? ? ? 

Dikes moc

No pridavam sa k ostatnym.....dnes som na VAGU zistil, ze mam taktiez chybu 17549......dal som ju vymazat, nastartoval motor, nechal ho bezat a otestoval znova (nejazdil som!) a chyba tam nebola......uvidim ci sa to objavi znova a asi najprv skusim dat update na SW a potom vymeny tesneni ak by novy soft nepomohol.....mimochodom mam 1,4 MPi 44 kW AZE.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
měnil jsem vzduch filtr a svicky udelam zytra ale mam tam nove sotva 10000km najete original pise to furt 2 chiby nesmislna hodnoita a prilis bohata smes a jde to znat na vykonu kdyz je to studeny tak to cuka spis trha a kdyz se to zahreje tak nekdy to jede jako blaze ze to sotva lechtam a ma to 160KM /hod.i ta akcelerace je dobra a nekdy musim dat pul plinu abych to tam mel tech 160 a ted se mi zacalo delat ze kdyz drzi m ve stejny poloze plin delsi dobu tak se mi to zadusi neco jako ze kdyz by chcipl motor ale po chvilce se to zase chitne kazdej mi radi ad si pockam az se to rozbyje ad to resim ale me se re spotreba a vykon ted to zere okolo 8 lit. a kdyz jsem to koupil tak 4.5 max 5 pri 120km/hod.

ZDAR MÁM 1.4 MPI 44KW MOHL BY TI TO DĚLAT I REGULÁTOR TLAKU PALIVA ,MĚ TO DĚLAL PO VÝMĚNĚ VŠE OK ,BOHUŽEL JE KOMPLET I S PALIVOVÝM FILTREM

  • o 8 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Tiež som myslel, že mám netesniace sanie. Prejavovalo sa mi to rovnako, ako u niektorých v tomto vlákne. Po zahriatí motora po dlhšej jazde mi začali na voľnobehu klesať otáčky, ako keby mal motor zdochnúť. Inak výkon bol v poriadku, spotreba tiež a VAG tiež nič neukázal takže som to dosť dlho neriešil. Donútil som sa až teraz, keďže v nedeľu ideme do Chorvátska. Problémy mi začali po hromadnej výmene filtrov, oleja, sviečok a prečistení škrtiacej klapky. Tesne pred tým som dal vymeniť rozvody a auto išlo po výmene dobre. Aspoň som si nič nevšimol. Teraz som zistil, že mi chýbajú dve matice ktoré držia výfukový zvod na bloku motora. Chýbali tie, ktoré sú celkom na ľavej strane pri rozvodoch. Asi na ne mechanik zabudol. Okolo tesnenia to bolo mierne očmudené, takže to tam určite prefukovalo. Dostať tam tie dve matice bol ale poriadný problém bez rozoberania všetkého možného okolo. Určite by sa za to nehanbil ani hociktorý gynekológ lol . Nakoniec sa však podarilo a teraz som vo fáze testovania. Tak držte palce.

Vloženo

Mne chýbali len tieto dve. Presne na tej strane, kde sú rozvody. Som si takmer 100% istý, že ich tam mechanik zabudol vrátiť. Ostatné držia ako sviňa. Pre istotu som dal perovku aj podložku.

Inak prvá testovacia jazda dopadla výborne, motor na voľnobehu necukal ani po dlhšej svižnejšej jazde.Takže môj problém asi vyriešený. ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...