Přejít na obsah

Velké pravé zrcátko


martikk

Doporučené příspěvky

Potřeboval bych vědět jaké číslo má pravé velké zrcátko bez laku bez ohřevu a bez el. ovladání.

Taky se přimlouvám nemáte někdo objednávací číslo na velké pravé zrcátko (bez ohřevu,bez el.ovl.,černé). U nás ve Škoda servisu to nejsou schopni jinak objednat. Nejlepší by byla fotka z Etky.

Díky

Editováno: , autor: Gorol
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se přimlouvám nemáte někdo objednávací číslo na velké pravé zrcátko (bez ohřevu,bez el.ovl.,černé). U nás ve Škoda servisu to nejsou schopni jinak objednat. Nejlepší by byla fotka z Etky.

Díky

Tak jestli jsem dobře hledal tak by to mohlo být tohle číslo: 1U1857502BJ01C

Ale radši to ještě nekdo zkontrolujte a opravte mě, jestli se mýlím

Editováno: , autor: KoSMiK86
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli jsem dobře hledal tak by to mohlo být tohle číslo: 1U1857502BJ01C

Ale radši to ještě nekdo zkontrolujte a opravte mě, jestli se mýlím

Ono to asi nie je take easy, pretoze existuje viacero spatnych zrkadiel. Mam dojem, ze som dnes videl napr. zrkadlo s namodralym spatnym zrkadlom.

Uz tu sa pisalo, ze existuje viacero skiel.

Ak viete, ako na to prosim pomozte.

D

Ivo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

taky chci pomalu na FRS řešit ty zrcátka.

chci nejen pravé stejně velké jako levé, ale také to předělat do elektrického ovládání a vyhřívání...

je přechod na el. zrcátka nějak složitý? v krajním případě bych se spokojil s manuálními,

hlavní je větší pravé zrcátko...

co vy na to? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to asi nie je take easy, pretoze existuje viacero spatnych zrkadiel. Mam dojem, ze som dnes videl napr. zrkadlo s namodralym spatnym zrkadlom.

Uz tu sa pisalo, ze existuje viacero skiel.

Ak viete, ako na to prosim pomozte.

D

Ivo

Namodrale sklo bolo iba pre OI RS.

A cele zrkadlo z pravaka (angl. verzia) ma samozrejme iny uhol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
taky chci pomalu na FRS řešit ty zrcátka.

chci nejen pravé stejně velké jako levé, ale také to předělat do elektrického ovládání a vyhřívání...

je přechod na el. zrcátka nějak složitý? v krajním případě bych se spokojil s manuálními,

hlavní je větší pravé zrcátko...

co vy na to? :)

ma podobny problem...Zdravím , mam fabiu 1 . chcem vymenit obe spätne zrkadla za tie s integrovanou smerovkou, partal som a zistil som ,ze sa take davali na vw polo 4 ,ktore su rovnake ako aj na skode octavii 2 ale maju iny adapter. Vedel by mi niekto poradit ci dokazem skompletizovat adapter zo fabie 1 s tou salkou(telom ) z pola alebo octavie? diky :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

no, protože začla zima a já, zvyklý z O1 na výhřev a el. ovládání, si nemohu zvyknout na manuální...

takže nyní to pořeším, že vyměním obě zrcátka za el. verzi...klidně teď nechám menší pravé zrcátko pro snadnější shánění...

prosím zdejší, co musím, kromě samotných el. zrcátek, koupit, abych to mohl předělat se vším všudy...

díky moc... ;)

PZN: pokud to čte někdo, kdo by ty el. zrcátka měl k prodeji, ať mi je nabídne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj vespolek,

rád bych přidal také trochu postřehů s předěláním pravého zrcátka na velké. Já jsem nakonec zvolil variantu předěláním zrcátka z octávie. Rozdělání i přemontování proběhlo v pohodě (za to díky martikk-ovi a jeho návodu). Jen bych něco málo doplnil:

- kompletní vnitřek celého zrcátka je nutno předělat. Tj. hliníkový odlitek vč. motorku se musí použít v octávky.

- není potřeba přepajovat káblík. Stačí rozebrat bílý konektor u motorku zrcátka, vyměnit hliníkový odlitek a znovu nasadit káblíky o bílého konektoru a konektor zacvaknout do octáváckého motorku. (pozn. pozor na správné zapojení, Mě se stalo, že při prvním zapojení se mi pří vertikálním nahlánění zrcátko naklápělo úhlopříčně)

Cenově to vyšlo asi tisícovku (včetně laku) a jsem zatím maximálně spokojen :-)

Rosťa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

raděj malé i levé. vypadá to jak s přerostlýma ušima. nemáte někdo malé levé? laugh.gif:' />

Nech bejt, onehdá jsem jel za Seatem Arosou a ten měl obě zrcátka malá. A řekl bych, že už pár lidí si tu dokázalo udělat velké pravé zrcátko z Octative, tudíž nevidím důvod proč by se nedalo udělat malé z Arosy :)

A tady ještě odkaz:

www.dragtimes.com/images/8227-2002-Seat-Arosa.jpg

paradoxně taky z Anglie :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych si také předělal pravé zrcátko na velké, ale četl jsem tady jen o předělání el. zrcátka.

Já bych rád použil mechanické černé z OI. Jestli jsem se správně dočetl, tak je potřeba vyměnit i hliníkový kus (za ten z octávky) v zrcátku. A jak je to s bowdenem? Počítám, že tam musí jít původní. Už jste někdo předělával mechanické?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Přidal bych se taky s jedním z postřehů.

Přestrojil jsem zrcátko z OI, sehnal jsem na vrakovišti dokonce v barvě. Zrcátko funguje, naklápí, dá se že i topí. Nicméně je nějaké volnější v kloubu. Pružiu se mi již nedařilo více smáčknout (zatlačit vějířovou podložku). Za jízdy se sice neklepe, polohu drží,ale zdá se, že i "visí" vnějším koncem dolů. Zkrátka nesedí v tom kloubu, jako sedí levé, případně sedělo původní pravé.

Řešil jste to někdo nějak? Případně jak?

Zjistitl jsem, že je i trochu rozdíl v průměrech čepu, na kterém se zrcátko sklápí. Když totiž nasadím nosič z F na držák z O, je mnohem festovější, než hliníkový nosič na čepu ve F. Pomohla by nějaká vložka ke zmenšení vůle v čepu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim, mám taky velké zrcátko, předělávál sem to z octávky, elektrika bude v pohodě, horší to bude u těch, co mají manualní ovládání, tam to prostě nejde, páč jsou jiný bovdeny, a na těch to zrcátko drží. Jelikož sem to stejně nikdy nevyužil tak sem tam dal z elektriky. co se týče toho vyklání v kloubu, mě to dělalo taky, naštval sem se a dal nad tu pružinu závit :smich: Ale zrcátko v anglický verze kupovat je blbost, protože má jiný ůhel, takže to zrcátko budete mít akorát hodně vyklopený, Jinak ty modrý zrcátka doporučuju! jen je sehnat no ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pružinu se mi povedlo rozdělat tak, že jsem postupně šroubovákem a špičkou kleští nadzvedával packy tý vějířovky, až jsem ji takto postupně dostal ven. Chvíli piplačka, trochu se počochní, ale dá se docela srovnat.

Vyříznout závit není úplně blbej nápad. To zkusím proměřit a vymyslet nějakou plochou matici. Díky za tip a nápad. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...