jurášek Vloženo 19. Únor 2010 Sdílet Vloženo 19. Únor 2010 Tak se hlásím s dalšími zkušenostmi ohledně tohoto motoru, mám najeto už přes 9000Km, díky cestám do Německa.Dle GPs max dosažená rychlost byla 227km/h což je tachometrových cca. 240. Dlouhodobá průměrná spotřeba je 5,6l/100km, ale s tím že je klima na AUTO a jezdíme ve dvou. Prům. rychlost pak 72km/h. A to jezdím vcelku svižně zejm. v Německu, tam pod 160 nejdu. Motor subjektivně ještě více ztichnul, ale možná je to jen tím, že tankuji většinou v Německu naftu od Aralu nebo Shell V-Power. Co mě trochu překvapuje, je to, že v těchto mrazech( -2/-4st.) , kt. teď máme, se motor při jízdě po Praze prakticky neohřeje! Když už ano, na prvním semaforu začne zase stydnout. Je to normální? Asi zavolám do škodovky, jestli je to normální. Jinak za sebe mohu říct, že jsem maximálně spokojený, snad bych do budoucna volil 2.0 CR TDI, ale v době kdy jsem kupoval tenhle motor, jsem ještě netušil, že budu tak často na dálnicích v Německu. Pokud jsou další dotazy, rád zodpovím. Přeji klidné Vánoce a hlavně ať nám to jezdí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurášek Vloženo 19. Únor 2010 Sdílet Vloženo 19. Únor 2010 Tak se hlásím s dalšími zkušenostmi ohledně tohoto motoru, mám najeto už přes 9000Km, díky cestám do Německa.Dle GPs max dosažená rychlost byla 227km/h což je tachometrových cca. 240. Dlouhodobá průměrná spotřeba je 5,6l/100km, ale s tím že je klima na AUTO a jezdíme ve dvou. Prům. rychlost pak 72km/h. A to jezdím vcelku svižně zejm. v Německu, tam pod 160 nejdu. Motor subjektivně ještě více ztichnul, ale možná je to jen tím, že tankuji většinou v Německu naftu od Aralu nebo Shell V-Power. Co mě trochu překvapuje, je to, že v těchto mrazech( -2/-4st.) , kt. teď máme, se motor při jízdě po Praze prakticky neohřeje! Když už ano, na prvním semaforu začne zase stydnout. Je to normální? Asi zavolám do škodovky, jestli je to normální. Jinak za sebe mohu říct, že jsem maximálně spokojený, snad bych do budoucna volil 2.0 CR TDI, ale v době kdy jsem kupoval tenhle motor, jsem ještě netušil, že budu tak často na dálnicích v Německu. Pokud jsou další dotazy, rád zodpovím. Přeji klidné Vánoce a hlavně ať nám to jezdí! 227 km/h a 1.6 TDI CR to nezní důvěryhodně ! Jo takhle 2.0 TDI CR 125kw tak tomu bych věřil. I s 2.0 TDI 103 kw je docela problem se dostat přes 220km/h "tacho". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurášek Vloženo 19. Únor 2010 Sdílet Vloženo 19. Únor 2010 Jo a ještě k té údajné rychlosti 227km/h , pokud vím , tak už z výroby má motorizace 1.6TDI CR nastaven omezovač na 190km/h ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 20. Únor 2010 Sdílet Vloženo 20. Únor 2010 to JaMMBox- a jinak čůráš rovně, jo? Nechce se mi to tady teď matematicky zdůvodňovat ale těch 227 jsi jel, když sis hrál s GPSkou v posteli a usnul jsi u toho, že? Já Ti fandím, fakt jo, ale to jsi trošku přehnal, ne? My tady nejsme bůhvíjak chytří, ale zas tak moc nás houpat nemusíš. Dobře jsem se pobavil, ale nic proti tomu motoru ani proti Tobě nemám, Julesi Verneovi se taky smáli a jak slavný spisovatel se z něj stal. Tak více takových příspěvků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 Tak to se asi na tom aute zasekne. S manualem bych si to asi nekoupil ale mit 7.G. DSG by se mi to zamlouvalo. příští týden bude. Sem na to taky zvědavej. Zatím sem jel jen v manuálu, chce si to zvyknout na jiné řazení. V testech MP vyčítají dlouhé kvalty a myslím, že je to pravda, dělá to pocit že je to líný. Doufám že 7 kvaltů bude lepších, hlavně PC rozhodne který je pro danou situaci nejvhodnější. člověk v tomto bodě udělá víc chyby a pak to žere a nejede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 10. Duben 2010 Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 Mám technický dotaz. Jak dlouho vydrží v autě DPF filtr. Známý mi tvrdil, že po 100 000 se musí spolu s rozvody měnit. Zdálo se mi to jako hovadina, ale neměl jsem u to jak vyvrátit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 (editace) Mám technický dotaz. Jak dlouho vydrží v autě DPF filtr. Známý mi tvrdil, že po 100 000 se musí spolu s rozvody měnit. Zdálo se mi to jako hovadina, ale neměl jsem u to jak vyvrátit. Vydrží tak dlouho, podle toho jakým stylem se s tím jezdí. To že je v háji se pak indikuje samo kontrolkou. Jinak 1.6 TDI CR se 7st. DSG je doma, takže kdyby měl někdo nějaké otázky, rád odpovím. Jinak sem i na vláknu DSG Editováno: 13. Duben 2010, autor: Klokan.Jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroosek Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 Zdravím, nevíte někdo jestli má 1,6 TDI také dvouhmotový setrvačník? Nebo už tam dávají věčný setrvák, tj klasiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 měl bych dotaz, nenabízel se motor 1.6 TDi v roce 2009 se 6°převodovkou? Tuším cena byla o cca 40000 Kč vyšší než 1.4 TSi. Včera jsem koukal na stránky Škodovky a k motoru 1.6 TDi je nabízena 5°převodovka a stejná cena jako 1.9 TDi a cena je jen o cca 5000 Kč. Možná jsem se spletl, ale pokud by to tak bylo už loni, nevím proč jsem tedy nevzal 1.6 TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 (editace) měl bych dotaz, nenabízel se motor 1.6 TDi v roce 2009 se 6°převodovkou? Tuším cena byla o cca 40000 Kč vyšší než 1.4 TSi. Včera jsem koukal na stránky Škodovky a k motoru 1.6 TDi je nabízena 5°převodovka a stejná cena jako 1.9 TDi a cena je jen o cca 5000 Kč. Možná jsem se spletl, ale pokud by to tak bylo už loni, nevím proč jsem tedy nevzal 1.6 TDi A co si koupil? Buď v klidu, 1.6 TDI je ve škodovkách pouze se 5 st. (bohužel a myslím, že samotný motor poškozuje, protože jsou kvalty dlouhé a auto je pak línější, MP nic moc, já se 7 st si na dynamiku nemůžu stěžovat, sem spokojen narozdíl od kolegů s MP, kteří si stěžujé, že je to líný a musí pořád řadit.) převodovkou a od podzima s 7 st. DSG - to mám já. Editováno: 23. Červen 2010, autor: Klokan.Jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 (editace) Editováno: 23. Červen 2010, autor: Klokan.Jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 Koupil jsem si benzín 1.4 TSi 6°převodovku. Koketoval jsem i s 1.9 TDi, ale máme ji v práci jako služebák, celkem hlučný. Předpokládal jsem, že by ta 1.6 TDi mohla být tižší. Prý DSG převodovky jsou dobrý, to jen co jsem slyšel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 Koupil jsem si benzín 1.4 TSi 6°převodovku. Koketoval jsem i s 1.9 TDi, ale máme ji v práci jako služebák, celkem hlučný. Předpokládal jsem, že by ta 1.6 TDi mohla být tižší. Prý DSG převodovky jsou dobrý, to jen co jsem slyšel O výběru motoru nevím, to záleží jak sis to spočítal a co preferuješ. Co se týká DSG, tak ta je super, zvykl sem si velice rychle. A 1.6 TDI CR je oproti 1.9 TDI PD hlučností úplně někde jinde. Máme je doma obě a tady ta nová to je paráda, motor vůbec neslyším až když jde přes 3,5 tis ot. jinak ho vždy přehluší aerodynamický hluk. Sem velice spokojen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 tak jsem odkojen benzínem ale nebráním se ani naftě No možná příště Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 tak jsem odkojen benzínem ale nebráním se ani naftě No možná příště No jak sem teď jezdil s 1.2 TSI, tak by pro manuál a normální ježdění s nájezdem km do 15 tis, byla rozhodně lepší, a hl. levnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 Klokan.Jack: ta 1.2 TSI je se 6°MP? Oni jsou dvě verze co. Jedna těch 63 kW a ta druhá 77 kW. první verze je asi 5° a druhá verze má už 6°? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 Klokan.Jack: ta 1.2 TSI je se 6°MP? Oni jsou dvě verze co. Jedna těch 63 kW a ta druhá 77 kW. první verze je asi 5° a druhá verze má už 6°? Já měl v tom roomstru 63 kw a ta je s 5 st. V oktě je 77 kw se 6 st. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 (editace) Tak tady sem si dovolil malé dokumentační útržky videa za kolik jezdí 1.6 TDI se 7 st. DSG. Na to že sem jel poměrně dost svižně, je to slušný. Pořád nějaké rozjíždění, bždění, uzavírky, těch 123 km/h bylo přes alpské motání, kopce a tunely docela dost. Navíc sem tam zapoměl napsat že je to s klimou na automatik Editováno: 24. Červen 2010, autor: Klokan.Jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakioda Vloženo 2. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2010 na Klokan.Jacka : nemam s dieslom skusenosti,ale ta 1.6 CR mi uz pride pokrokovejsia, zaujima ma,ako znasa kratke trasy,napr. takych 12km. Cez rok jazdim casto na kratke trasy,ale vela Km zbieram narazovo, ked sa spravy naraz aj 2-3tisic,tak preto rozmyslam nad dieslom,ale sa trochu obavam tych 12km ,diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 2. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2010 na Klokan.Jacka : nemam s dieslom skusenosti,ale ta 1.6 CR mi uz pride pokrokovejsia, zaujima ma,ako znasa kratke trasy,napr. takych 12km. Cez rok jazdim casto na kratke trasy,ale vela Km zbieram narazovo, ked sa spravy naraz aj 2-3tisic,tak preto rozmyslam nad dieslom,ale sa trochu obavam tych 12km ,diky No to bych měl taky a to z jednoho důvodu 1.6 TDI má filtr DPF a tyto krátké vzdálenosti činí problém. Sice se to projevovalo hlavně u motorů PD a tohle je CR ale stejně to není doporučeno. Být tebou šel bych do 1.2 TSI 77 kw. Pojede to stejně a i úsporně a na krátké trasy je to rozhodně lepší. Na těch 12 km je to trápení a navíc to bude ještě mít větší spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 2. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2010 na 12 KM naftu nekupovat a kdyz obacas delsi tak benziny TSI nezerou moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
villiam Vloženo 12. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2010 na Klokan.Jacka : nemam s dieslom skusenosti,ale ta 1.6 CR mi uz pride pokrokovejsia, zaujima ma,ako znasa kratke trasy,napr. takych 12km. Cez rok jazdim casto na kratke trasy,ale vela Km zbieram narazovo, ked sa spravy naraz aj 2-3tisic,tak preto rozmyslam nad dieslom,ale sa trochu obavam tych 12km ,diky mam tu 1,6 TDI CR. Najazdil som s nim cca 20 000 km za 9 mesiacov, vacsina z toho je po meste - rano 6 km, po 3 hodkach 4 km, potom naspat a pod... Priemerka je teraz 5,7 l. Dnes som mal po prijazde do prace spotrebu 5,5. Takze neviem, ci pre spotrebu benzin. A tu 1,2 TSI pre octaviu urcite nie. Ak benzin, tak min. 1,4, kebo slabsi motor bude na dialnici neskutocne trpiet (= vysoka spotreba a kratsia zivotnost). Akurat mam pocit, ze je motor citlivy na kvalitu nafty. Raz za cas tankujem obohateny diesel a fakt to ide inak. Teraz som mal na nom spotrebu na 260 km 4,5 l. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 13. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2010 A to si najezdil za 9 měsíců 20 tis těmahle cukačkama? Tak to musí ten motor vypadat. Já sem nepsal kvůli spotřebě sem psal že naftu na popojíždky 15 -20 km je zbytečný, to není pro ten motor to úplně nejlepší a psal sem že TSI ti dokáže jet taky za málo. Jinak nevim jestli máš pocit že se tvoje 1.6 TDI trápí na dálnici,ale já ten pocit nemám a když se podíváš na parametry 1.2 TSI 77 kw v OII, tak zjistíš že má lepší zrychlení než ta naše nafta, takže o nějakém trápení není řeč.O životnost motorů bych se rozhodně nebál, těžko má dneska někdo nové auto do doby aby najelo 300 tis. km a to ten motor při slušném zacházení zvládne). A navíc rozdíl v pořizovací ceně cca 90 tis je sakra velký, takže je to pouze o tom, že 1.6 TDI se vyplatí pokud toho najezdíš opravdu dost cca kolem 40 tis/rok, což ten člověk s nějakýma cukačkama po městě po pár km asi nepředpokládá že najede. Navíc jak sem řekl, na krátké trasy je mnohem vhodnější benzín,zvláště v zimě. Dneska už bych si hodně rozmyslel a hl. spočítal kolik km najedu, jakým stylem (což ovlivňuje spotřebu- benzín je víc náchylnější na styl jízdy) a pořizovací cenu. A ono by se najednou ukázalo, že nejm. 30 % těch obyčejných lidí co mají to rodinné auto má TDI úplně zbytečně, že TSI by se mu vyplatilo víc. Tak začíná se dělat až v posledních měsících, ale i jako zarytý naftař bych se teda v dnešní době docela rozpočítával co vzít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
villiam Vloženo 14. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2010 to Klokan.Jack: no, asi som to spravne nenapisal. Po meste je to vacsina casu, na km je to asi tak pol-na pol mesto/dialnica. Ked som auto kupoval, tak som rozmyslal nad tou 1,4 TSI, ale bal som sa spotreby na dialnici aj s bicyklami na streche. Naozaj som sa naspekuloval v tych motoroch. Inak rozdiel ceny medzi 1,4 TSI a 1,6 TDI CR je 150 EUR - cize pri cene auta skoro nic. A k tomu motoru 1,2 TSI. Podla mna to je velmi dobry zaklad pre Fabiu ale uz nie pre Octaviu (vaha) a uz vobec nie pre Yetiho (celny profil a aerodynamika a vobec urcenie auta). Velmi pekne to ukazuje test, ktorym sa Skodovka snazila v nejakom svojom magazine prezentovat, ze motor ma dobru spotrebu. Slovenski herci jazdili z Bratislavy (Dubravky) do Malaciek a naspat s Yetim s 1,2 TSI. Spotreba bola ak si dobre pamatam od 5,7 do 8 litrov ale vacsinou sa pohybovala okolo tych 6-6,5. Co je fakt dobra spotreba. Akurat, ze som sa trochu pozrel na udaje co mali v tabulke. Priemerka bola od 61 do 68 kmh. Trasa mala 61 km. Jedina cesta z Dubravky k Malackam a spat co moze mat 61 km je zbehnut na dialnicu (cca 3-4 km) a potom po dialnici a pred Malackami sa otocit na nadjazde a tak naspat. Takze oni si to po dialnici svihali cca 70-75 kmh !!!! To potom vychadza spotreba.... Tak co je to za motor, ked sa v teste musi behat po dialnici 70 kmh aby to malo normalnu spotrebu ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1pelokar1 Vloženo 16. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2010 Mam 1.2 TSI v golfe a dovolim si NESUHLASIT ze 1.2 TSI nieje dobry ZAKLAD do octavie = golfu. chodte sa previezt s 1.2 a potom s 1.4 TSI. do 4000 otacok rozdiel nepatrny nad 4000 otacok uz tam rozdiel je ale neviem ako vam ale mne by urcite za tych 1500€ naviac nestal.a k tej spolahlivosti, vy ako viete aky je spolahlivy motor 1.6 TDI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.