Přejít na obsah

1.6 TDI CR (77KW)


jarda109283

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Tak už taky jezdim OII s 1,6 TDi CR, mam zatim je par set km a v prumeru jezdim za 4,9. Akceleruje lip nez jsem myslel podle spousty negativnich kometaru ,zatim tomu moc neslapu na krk. Takze docela prijemne prekvapeni a to jsem presedlal z GIV TDi 4motion 110kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

uvazuji o OII a nevim, zda jit do 1.9 PD nebo 1.6 CR motoru, jezdim hodne dalnice, proto by mne zajimalo, zda maji stejne zprevodovane prevody, zkratka ktery motor toci vic pri stejne rychlosti, napr. 130km/h ... diky za rady :-)

Mě na 7 točí určitě méně, to je vyzkoušené, jak v MP nevím, má jen 5 rychlostí. Ale jestli jezdíš dálnici tak určitě CR, buď v 2.0 což je určitě příjemné mít nějaký ten koník v záloze a pokud si klidný předpisový jezdec tak 1.6. K 1.9 bych rozhodně dneska už nešáhl. Máme ji taky jako druhý a to když přesednu náhodou ze své, tak si myslím, že v tom od 120 km/h ohluchnu. Je to výrazný rozdíl v komfortu jízdy. Jezdím dálnici 170 km/h a to jen šustí vítr jinak klídek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě točí pri tachometrovejch 130 necelejch 2500 ot/min. Ta 1.9 to měla podobny ,mozna tocila dokonce trochu vic. Ale rozdil zvukove je ta 1,6 mnohem prijemnejsi. Nejhorsi s tou 1,6 v manualu je rozjizdeni ,kde dvojka je dost dlouha a neda se tam vrazit hned jak rozhejbes auto ,jako to bylo u 1.9

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím dálnici 170 km/h a to jen šustí vítr jinak klídek.

No svezl jsem se v novém passatu s 2,0 TDI 103KW CR a že bych slyšel jen šustění větru říct rozhodně nemohu :smich:

kromě hluku pneumatik byl slyšet motor celkem zdatně a byl jen omálo tišší než moje bejvalé PDčko a to si troufám říct, že Passat bude víc odhlučněnej než oktávka...takže asi tak :)

Jestli chceš slyšet, jak si za jízdy uprdne moucha, kup benzín...tomu se žádné TDI zdaleka nepřiblíží lol

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

že by těm inteligentům konečně došlo, že ten motor je dobrej, ale co je naprd a mrzačí to dobrý pocit z jízdy je 5 st. převodovka? Třeba se v taky dočkáme v Oktávii, ale oni potřebují zvýhodnit VW, tak bych tomu moc nevěřil tedy

Rozhoduju se prave mezi OII kombi a Golfem Variant (samozrejme s 1,6TDI CR), prevodovka je plusovej bod pro VW. Taky se trochu bojim, ze se sestikvaltu u OII nedockame a bude jen pro Golf- ten je proti oktavce cca o metrak tezsi, takze tam je sestej stupen asi vic zapotrebi.

mimochodem nevite nekdo, jak se aktualne pohybujou dodaci lhuty u OII s 1,6 TDI? Nerad bych v lednu zjistil, ze na novy auto budu cekat do konce prazdnin:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Rozhoduju se prave mezi OII kombi a Golfem Variant (samozrejme s 1,6TDI CR), prevodovka je plusovej bod pro VW. Taky se trochu bojim, ze se sestikvaltu u OII nedockame a bude jen pro Golf- ten je proti oktavce cca o metrak tezsi, takze tam je sestej stupen asi vic zapotrebi.

mimochodem nevite nekdo, jak se aktualne pohybujou dodaci lhuty u OII s 1,6 TDI? Nerad bych v lednu zjistil, ze na novy auto budu cekat do konce prazdnin:)

Mám 1,6 tdi CR 4x4 - 6 kvalt čekal jsem na ni 2 měsíce a od září jezdím (modelový rok 2012) . tiché příjemné nelituji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zajímaly by mě zkušenosti s tímto motorem, jestli jsou opravdu tak špatné jak jsem se dočetl na netu. To znamená pomalé reakce na plynový pedál, špatné zpřevodování, daleko vyšší spotřeba než je udávaná a celkový pocit, že to prostě nejede. Ideální by bylo, kdy by se k tomu vyjádřil někdo, kdo přecházel z motoru 1,9 TDI PD na na tento. Hrozí mi, že nafasuji ve firmě novou octavii právě s tímto motorem a mám z toho velké obavy. Navíc v provedení liftback, které je dost nepraktické a navíc hnusné, ale to už je jiná kapitola.

Editováno: , autor: tom1969
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sem na něj přešel z golfa 85kw PD. Proti golfu krásně tichej i ve vyšších rychlostech. Zabírá o něco déle než golf cca kolem těch 1700 - 1800ot. pak to příjemně zrychluje, samozřejmě není to sporťák. Spotřeba - jezdím spíš město a podle PC 5,5, při natankované plně nádrži dojezd skoro 1000km. Myslím, že se nemusíš ničeho bát, lidi toho nakecaj. Pro mé potřeby tzn. rodinné auto se slušnou spotřebou naprosto ideální. V sobotu jedu do Němec, tak uvidím jaká bude spotřeba po dálnici.

Editováno: , autor: mikki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sem na něj přešel z golfa 85kw PD. Proti golfu krásně tichej i ve vyšších rychlostech. Zabírá o něco déle než golf cca kolem těch 1700 - 1800ot. pak to příjemně zrychluje, samozřejmě není to sporťák. Spotřeba - jezdím spíš město a podle PC 5,5, při natankované plně nádrži dojezd skoro 1000km. Myslím, že se nemusíš ničeho bát, lidi toho nakecaj. Pro mé potřeby tzn. rodinné auto se slušnou spotřebou naprosto ideální. V sobotu jedu do Němec, tak uvidím jaká bude spotřeba po dálnici.

Díky za reakci. Padesátku v obci jezdíš na 4 nebo musíš řadit na 3 ? Neměl jsi problémy s tím, že to na nižší otáčky chcípalo ?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě ten motor naprosto vyhovuje. Ve městě jede 50, mimo 90, na dálnici 130, spotřeba 5,5, když potřebuju přidat, šlápnu na plyn za chvilku je tam kilo atd, atd. Tak jak jako, že to nejede? Když budu chtít závodit, koupím Imprezu, Lancer Evo....

Editováno: , autor: mikki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslel jsem to tak, že by jsi řadil blbě. Určitě to odpovídá tomu motoru. Spíše, že mi to bude kroutit rukou zařadit v obci za 3. To jsem snad řadil u Škody 120 někdy v pravěku :-).
Na závodění jsem s touhle kubaturou v Octavce opravdu nepomýšlel, ale sem tam potřebuji předjíždět, tak mě zajímá jestli se s tím nebudu moc trápit. Je mi jasné, že jediný důvod proč přišla Škodovka s tímhle motorem je splnění emisí, takže žádné zázraky nečekám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

předjíždět se dá s jakámkoliv motorem, musíš vědět, co máš pod kapotou a podle toho se chovat. Já nikdy problém neměl ani s HTP. Je jasný, že 2.0 by byl lepší, ale i 1.6 je v pohodě. Já s ní tedy ještě nejel, ale kamarád jezdil se služebákama 1,9TDI, teď mu dali 1,6TDI CR a je s ní velice spokojený, říká že to jede o něco líp, je to živější, rychlejší odezva na plynový pedál, nechá si víc točit, je to prý podobné jako benzín. A spotřebu má nižší jak u 1,9TDI.

Ve městě to není ani s 1,9 žádná sláva, na čtyřku to točí při 55km/h tacho (skuetčná asi 51-52km/h) asi 1500 otáček, takže po rovině lechtat pedál jde, ale při zpomalení se musí ihned podřadit, ta 1,6 na tom bude řekl bych stejně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprostý souhlas.
Není třeba se toho motoru bát, v 1,9 jsem jezdil 10 let, ta 1,6 je příjemnější, tišší, pružnost je víceméně stejná, u 1,9 je silnější nástup turba, u 1,6 je průběh lineárnější, ale to je všeobecně známo. Předjíždění - jak psal HTP 12V - musíš respektovat co máš pod prdelí:-D Myslím, že většina lidí, co na ten motor nadává se projela tak akorát kolem salonu, i když všem vyhovovat určitě nebude, to je jasný. Já sem plně spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...