Přejít na obsah

Maximální rychlost s nosičem kol


Horjaar

Doporučené příspěvky

No neviem ako je to z nosicom na bike, ale jeden znamy valil po dialnici zo "zralokom" viac ako sa odporucalo a ono sa to tak neak "otvorilo"....

Takze ja si myslim, ze pripevnenie o auto to vydrzi, ale pri vecsich rychlostiach su aj vacsie tlaky na celu konstrukciu a aj strecha ma svoju nosnost.. Takze ked "prezeniem" hmotnost bajku, plus prud vzduchu, ktory nanho posobi, ti vytvori, taku hmotnost, ktora, ked sa opre do spojov tak..... B) Ono niekedy staci, ze je jedna cast slabsie pripevnena a uz to "rezonuje" "vykluje" a to potom mozes ist aj odporucanou rychlostou..

V kazdom pripade "NEVYSKUSAS NEVIES" :doh

takze potom daj vediet, kedy to uletelo.... :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě mě překvapilo, že ani v návodu k nosiči kol (používám Thule ProRide 591) nic není. Očekával bych nějaké doporučení od výrobce nebo obecná doporučení a jestliže tato chybí, pak logicky omezení neexistují … což je podle mě nesmyslný závěr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

180 s kolama jsem taky běžně jezdil, pokud nemá člověk Neumann, nebo Hakr "specialitky", tak není se čeho bát. U Thüle je snad 180 psaná jako max rychlost v nějakých papírech. Chce to ale kontrolovat, že všechno drží, tzn nejet knedlík 200km v kuse třeba a hlavně mít všechno od ok výrobce, je jasný, že noname rakev to asi nepochopí, že se nemá otvírat sama. :)

EDIT 2 Romarioo: nehučí to nijak navíc a pokud je dost koní, ani to mimo spotřeby nijak nepocítíš

Editováno: , autor: P2M
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reknu to tak. Doporucena rychlost je vesmes do 130km/h. Kdyz pojedes rychleji a nahodou kolo uleti a zmrzacis nebo zabijes nekoho tak celej problem spada na tebe. Chyba v nosici se resi na druhem miste. Hlavni je, jak si sam prizpusobil rychlost a dobre uchytil naklad. Ja bych s nosicem na strese asi nejezdil rychleji jak 140. Ono nahly poryv vetru na takovou plochu udela neplechu. U nosicu na kouli nebo 5-te dvere je to krapek jine. Muzu si stim dovolit jet i 180, protoze vim, ze tam to udrzi. Ale zase, radeji jedu vklidu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U boxu je to .... Kdyz vemu Kamei, Thule (proste vyssi rady) tak si muzu napriklad s boxem Excelence jet 200. Dam si to na A6 kombi v nafte a ani nevzroste spotreba. Ani neni hlucny. Na druhou stranu vemu Hakr 390, a kdyz s ni pojedu 150 tak pri poryvu vetru se mi muze otevrit. Nechci hanit Hakr (jsem prodejce), ale proste neda se od vice jak polovicni ceny cekat stejny vysledek. A zase chtel bych videt borce v X6 jak si na auto cpe Hakr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Borec si na X6 cpát nic nebude, přece s tim nepojede na hory, kde by mu to ofouklo a námrazička mohla božínku poškodit láčeček lol;) Tyhle póza auta z města nevytáhnou paty jak je rok dlouhej ;)

Jinak na idnes tuším byl teď test nosičů a právě ty na kouli to moc nevyhráli... škoda ale, že netestili Pro ride 591, mám právě tenhle 2x a myslim, že i dost lidí s ním jezdí poslední dobou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemám nosišč kol a žádnou "radu" ani "zkušenost" nepřidám, jen bych s tím po dálnici rozhodně moc nelítal.....už jednou jsem potkal horáka v rychlym pruhu na dálnici a nikomu to "příjemný" překvápko nepřeju - v tu chvíle se mi z neznačkových bílých trenclí staly ADIDASky lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dle mých zkušeností s nosičem na kouli:

- lepší manipulace s kolama, nikam se nezvedají...

- menší odpor vzduchu a spotřeba phm (hlavně tedy při větším počtu kol, že ano)

- větší jistota při jízdě, hlavně v zatáčkách, navíc možná neustálá kontrola ve zpětném zrcátku

- nestane se člověku, že na kolo zapomene při vjíždění do garáže (mně se to naštěstí nikdy nestalo, ale znám takové případy :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

včera u vyškova chlap s oktavkou a s nosičem na kouli zapomněl sundat z horských kol přední blatníky,tak už je nemá :D ,naštěstí sjeli po silnici ke svodidlům :D ... taktéž doporučuji nosič na kouli,s tím střešním už máme špatné zkušenosti :rolleyes:

Editováno: , autor: ladinek90
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevěřím, že držák na kouli (pominu případ, že 80% aut kouli nemá), je významně lepší než na střeše. Dobře, nedělá tolik odporu, kola se možná tolik nešpiní (i když spíše víc než na střeše, vzhledem k turbulencím, co za každým autem jsou) a určitě se s ním lépe (mimo přístupu do kufru) manipuluje, ale dávat si kvůli tomu na auto kouli fakt ne. ;) Prostě kvalitní příčníky + držáky na střeše udělají stejnou službu a vzhledem k výsledkům testů, co jsou tu výše uvedený, jsou asi i bezpečnější variantou, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spatny pristup do kufru s nosicem na tazne. Ale kdeze. Krasne se sklopi nebo vysunou. I obyc alfa od wjenzka ma uz zkolopaci system jen na zatazeni. Nosic na tazne ma vyhodu pro toho, kdo ho vyuziva. A ted takova malickost. Kdo vozi na strese jen kola a na box nebo na nejake jine prevazeni to nepotrbuje, tak je pro nej tazne i vyhodou ( pokud jej ma na aute). Nemusi se jiz starat o nejaky nosic na strechu ( kvalitni ) radove v cene kolem 6 tis. A kdyz dam na to 4 nosice po 2500kc za jede (th 951).......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...