Tapo Vloženo 30. leden 2009 Vloženo 30. leden 2009 Mam problem s 1.9 81kw teplota paliva nudzovy rezim .To čidlo je sučas palivoveho čerpadla .Da sa to nejako vymenit alebo obist.Ak to tu niekde je tak sa omluvam. Citovat
Tapo Vloženo 30. leden 2009 Autor Vloženo 30. leden 2009 Možeš to trochu popisat je tam trjojhrany šrob,treba tam nove tesnenie?Kde sa to da objednat? Citovat
Indi Vloženo 30. leden 2009 Vloženo 30. leden 2009 Klíček mám a těsnění a čidlo v Bosch servisu. Citovat
adller Vloženo 31. leden 2009 Vloženo 31. leden 2009 V autorizovaném servisu Bosch stáloto tisícovku klesneti i spotřeba cca 1l.možná i víc.. Před měsicem jsem to čidlo měnil.. Citovat
paraganlukas Vloženo 11. Únor 2009 Vloženo 11. Únor 2009 zdarec. v Liberci za 380,- čidlo. nějaká ta práce se do 1000,- vleze. mě si to tam rovnou nechali a podivali se na vstřiky a kdesi cosi a odchazel sem za 4800,- ale zase to jezdí. Citovat
Tapo Vloženo 12. Únor 2009 Autor Vloženo 12. Únor 2009 Volal som z jednym čo opravuje vstrekovacie čerpadla a ten chce za vymenu čidla 4500 sk!!! Mohol by niekto popisat postup .Demontuje sa pri tom čerpadlo? Citovat
Indi Vloženo 13. Únor 2009 Vloženo 13. Únor 2009 Já to kupoval 2x a vždy podle čerpadla, jinak si to lidi nosí sami. Kazí se to vyjimečně. Citovat
Matrix Vloženo 10. Červen 2009 Vloženo 10. Červen 2009 Ahojda, kolik vám ukazuje VAG teplotu paliva na zahřátém autě ? Mě je jen divný, že to ukazuje kolem 35°C když na hlavě čerpadla ruku neudržím. VAG mi žádnou chybu neukazuje, auto jede dobře. Ale tohle mi prostě nesedí. Citovat
FilipV Vloženo 10. Červen 2009 Vloženo 10. Červen 2009 (editace) U stejného motoru byla ručička už na provozní teplotě a ve vagu se ukázalo něco kolem 78°C, pak to dolezlo i na těch 85, rozdíly mezi teplotami motoru a co ukazuje ručička byly, ale ne teda takhle obrovský ... Editace: Jéjej, ajo, omlouvám se, sem přehlíd tu teplotu paliva, tak pak je ten můj přispěvek bezpředmětnej ... Editováno: 10. Červen 2009, autor: FilipV Citovat
Jen Vloženo 10. Červen 2009 Vloženo 10. Červen 2009 V prvnim prispevku je psano o teplote paliva a ne teplote chladici kapaliny.... Mimo jine si myslim, ze kdyz motor ma skoro 100 stupnu tezko bude cerpadlo mit 35.... Citovat
Jirka21 Vloženo 12. Červen 2009 Vloženo 12. Červen 2009 Zkus vyčíst teplotu paliva u studeného motoru která by měla být přibl.okolní teplotě. Citovat
Matrix Vloženo 17. Červen 2009 Vloženo 17. Červen 2009 Ta odpovídá teplotě okolí, to sem už zjišťoval. Citovat
Jirka_M Vloženo 14. Červen 2012 Vloženo 14. Červen 2012 Hoj, taky by mě zajímala teplota nafty u motoru s rotačním čerpadlem. Dneska jsem ji měřil a max. 42 stupňů po 40 minutové jízdě (a to sem tomu chvíli dával pěkné čočky). Při chladném motoru teplota v bloku hodnot 7 seděla s teplotou chladící kapaliny a vzduchu (odchylky tam byly ale nic zvláštního). Díky za odpovědi. Citovat
stk Vloženo 14. Červen 2012 Vloženo 14. Červen 2012 Teplota paliva je o něco málo vyšší nežli venkovní teplota tím jak se zahřívá v systému,u aut s motorem pd je vyšší tudíš je potřeba jí chladit to je ten mrzák na podlaze auta... Každopádně pokud se bude blížit k 90° je potřeba co nejrychleji opustit automobil a zdrhat co možná nejdál... Bouchne to... Citovat
Jirka_M Vloženo 14. Červen 2012 Vloženo 14. Červen 2012 Mě zajímá běžná teplota u rotaček (66KW a 81KW) a ne PD, kde jsou vyšší tlaky apod. Citovat
stk Vloženo 16. Červen 2012 Vloženo 16. Červen 2012 U rotaček cca kolem 40° běžně při provozu,u studenýho motoru + - stejná s teplotou chl. kapaliny,když je špatnej snímač tak tam je pevně -5 это все... Citovat
Jirka_M Vloženo 17. Červen 2012 Vloženo 17. Červen 2012 Díky, no řeším, že auto líp táhne jak je studené a tak po chvíli hledání jsem narazil na to, že by tento problém mohlo způsobovat čidlo teploty nafty (takže jej mám v pořádku). Citovat
XTomos Vloženo 18. Červen 2012 Vloženo 18. Červen 2012 Střílím hodně od boku, ale zkusil bych pročistit prostor mezi chladiči, třeba to máš už hodně zasrané a blbě a málo ti tam proudí vzduch. Při ohřátém motoru se ti zpětně ohřívá mezichladič stlačeného vzduchu a to se pak projeví, že to trochu hůře jede. Citovat
Jirka_M Vloženo 18. Červen 2012 Vloženo 18. Červen 2012 (editace) Turbo a intecooler sem měnil před rokem cca.30tis. kilometry. Chlapík, který mi to měnil pročistil celé vedení (vše by mělo být čisté - EGR-off). Jak je intercooler tak v plastovém přívodu (před intercoolerem) mám díru - vyzkouším to zaslepit a uvidíme. přsněji řečeno toto: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0121467a-vedeni-vzduchu-pro-intercooler-octavia.html Editováno: 18. Červen 2012, autor: Jirka_M Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.