Červenec 27, 201213 r Tak kolem 120k seženeš klidně nějakou pěknou Fabku 2007-8, u Octavky se dvojkové dají sehnat taky, ale za ty peníze budou mít docela hodně najeto a to by chtělo ještě něco připlatit. Ale i ta Tvoje vybraná Octa vypadá slušně, jen je to prostě 13 let staré auto. Pouvažoval bych o novějším být tebou.
Červenec 27, 201213 r jj, jsem stejného názoru, ještě jsem se tedka díval, tak jsem našel fabku 2007 1.4 tdi za 119000 kč najeto 153 000km ale je to jenom 51KW, nebude to málo na fábku v combiku??, jezdím skoro vždy v 5ti lidech do práce.
Červenec 27, 201213 r To by Ti spíš měl odpovědět někdo, kdo tu motorizaci vlastní. Ale myslím, že to 5 lidí uveze v pohodě, jen od toho nemůžeš čekat nějaký extra velký výkon.
Červenec 27, 201213 r Nebo se zkus podívat v Německu větší trh, tam by tě mohli vyjít levněji a určitě by měli být v lepším stavu než tady. Já jsem všechny auta měl tažené z DE a zatim jsem byl spokojenej.
Červenec 27, 201213 r Tak,tak do prvniho servisu a podle vinka zistit kilometry.Ale jinak tohle auto přežije snad všechno. Já to měl taky tak v autorizovaném servisu jsem zjistil ze jsem opravdu 3majitel a nebyla dotažena a ani není potřeba serviska jen malý techničák a bylo to zadarmo Jen mě zaregistrovali
Červenec 28, 201213 r Fábii 1,4 TDi bych já osobně nebral oturbovanej dieselovej tříválec.. fuj řachtá to jako kůň a nejede to...
Červenec 28, 201213 r Je to stejně vždy o štěstí máme doma dvě octy 1.9TDI 81kw a pak seata 1.9SDI. Octa 99 je daleko lepší, míň mechanických poruch než 01 která má míň najeto. Starší má i o litr menší spotřebu. Asi záleží od kusu ale opotřebované mikrospínače v zámkách bych neřešil oprava za pár kaček a půl hodinka práce a že padá do nouzáku záleží jestli majitel jezdil krátké trasy. Vyčištění turba nestojí svět podložit lopatky a pojede dalších 200tis. Po těch letech odejde většinou stahovačka a pod. Koroze začíná nejdříve na prahu vepředu a na blatníku kde je ta kapsa jak se drží bordel, doporučuji hned vyčistit. Na 2octu bych zapomněl i na fabku, 1Octa je na opravy a provoz nejlepší. A u takhle starýho auta už není pravda že z DE je auto levnější! Vlastní zkušenost. Pokud to byl dovoz tak tady to může být 2 majitel ale kolik jich bylo v zahraničí se nedozviš. Upraveno Červenec 28, 201213 r od pfujara
Červenec 29, 201213 r Co by jste říkali Škoda Roomster 1,2 12V 51kW klima 1. maj CZ servisní kniha, najeto 126500 km, Je to lepší volba, než octavia z roku 2000 v 1.9 TDI 81kw??? Děkuji za názory
Červenec 29, 201213 r Podle mě, dobré auto, ale ten motor je slabej. V 5-ti lidech tomu budeš muset nakládat, aby to jelo. Musíš koukat na spotřebu.... Ta ti vyleze nahoru... Když už, tak aspon 1.6 motor a výš..... Je to můj názor....
Červenec 30, 201213 r Tak to asi ukončíme sekce pro Roomster je jinde a porovnávat tyto dva motory nelze.
Červenec 31, 201213 r zdarvíčko, jj, ukončíme to, koupil jsem teda octaviu od soukromníka, nevipadala zle. Jenom mám jednu otázku, na co je ten prostřední tlačítko na vystřelovacím klíčku?? Upraveno Červenec 31, 201213 r od SlavekP
Červenec 31, 201213 r Podržíš cca 1 až 2 vteřiny a odmkne samostatně kufr. Pozor nepokládej klíče dovnitř po zabouchnutí je zamčený.
Červenec 31, 201213 r chych, už jsem to taky zjistil, že se auto zamkne celý, když není něco otevřený, ještě že mám nahradní, jinak dík za to tlačítko, v návodu jsem to nikde nenašel. jinak auto má najeto cca 280 000Km, takže jsem ujednal slevu a budu doufat, že teda motor vydrží hooodně dlouho.
Červenec 31, 201213 r Tak to je standartní nájezd těchto aut. Rozvody + výmněna náplní a bude ještě dlouho jezdit. Před zimou doporučuji zkontrolovat žhavičky já si nechal namluvit že je majitel dělal a při -20 jsem řešil že nešla ani jedna.
Srpen 2, 201213 r jj, nynější majitel se o něj staral tak , že ho vždy zavezl do servisu a at tam udělají, to co je potřeba, jsou tam nový brzdy (všechny kotoučový), nový žhavící svíčky, rozvody dělány před 40 000km, jinak, on ani nevěděl ,že by to bylo stáčený, on už to bohužel tak koupil, takže byl napálený on, já jsem si to prvně zkontroloval. a zjistil to, ale auto je z hlediska technického stavu uplně OK, na technické pouze výhrada na netěsnost motoru a převodovky, ale to je běžná závada každého staršího auta.
Září 16, 201212 r Tak to tu oživím. Našel jsem na netu jednu oktu L&K 1,8T 4x4 z roku 2002. 190tis km. Problém je v tom, že je to v aaa. Tak nevím zda do toho jít nebo ne. Máte někdo zkušenosti s aaa?
Září 16, 201212 r tu si prečítaj http://forum.skodahome.cz/topic/119823-jaky-mate-nazor-na-aaa-auto/page__fromsearch__1
Září 20, 201212 r Ještě se optám na čtyřkolku, jak a na co se u ní zaměřit. A jak je na tom spolehlivost 4x4?
Září 21, 201212 r Tak záleží na kuse. Navíc bych se zaměřil na hučení kardanu a zadního diferáku. Mě to třeba taky hučí, ale zase na funkci to nemá vliv. Mám najeto přes 280tis. a OK
Září 26, 201212 r Co nejmladsi vuz a hlavne bez problemu Ja chtel neco takoveho taky, ted se v tom hrabu jako ve favoritu, hold skoro 15 let stary vuz, obcas si uz do nej i kopnu
Říjen 6, 201212 r Ahoj mel bych dotaz co si myslite o tomhle inzeratu ja mel za to ze se do octy motor arl 110kw nedaval tak co je tohle ale zase je to 6ti kvalt tak ze by tdi 96kw plus mirnej chip? diky za radu http://www.autanet.cz/auto-805232953/skoda-octavia-1-9-tdi-110-kw.html
Říjen 6, 201212 r A není tp překlep? kW vs koně. 81 kW je 110 koní, jestli si to po čtyřech pivech pamatuji dobře.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.