Sssisko Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 Čaute kluci, má už někdo zkušenost s demontáží a montáži hlavy na 1.4 50kw? Myslíte že se to dá zvládnout doma a nebo se to musí odvést do servisu? Na kolik asi přijde těsnění pod hlavou? A na kolik by to v servisu vyšlo? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 Ak nemas ziadne skusenosti z robozeranim motorov tak sa to dotho nepustaj, ale ak si uz robil dajme tomu stare OHVcko na skodovke, alebo favorite, tak sa priprav ze toto je v podstate to iste... je to celkom jednoduche... ale zas ako pre koho, najprv povedz svoje skusenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 Ak nemas ziadne skusenosti z robozeranim motorov tak sa to dotho nepustaj, ale ak si uz robil dajme tomu stare OHVcko na skodovke, alebo favorite, tak sa priprav ze toto je v podstate to iste... je to celkom jednoduche... ale zas ako pre koho, najprv povedz svoje skusenosti Přesně tak. Jinak na tom "nic " není. Vypustíš vodu,odděláš výfuk od prvního dílu (svody zůstanou),odpojíš elektriku,benzín potrubí,myslím že jsem sundával i lištu se vstřikama,odpojíš elektriku ke klapce a vzadu na sání jedna nebo dvě vzpěry sacího potrubí. Pak ještě zapalovací lištu a zbývá sundat ventil víko a odšroubovat šrouby hlavy. Po jejím sundání se nesmí točit motorem,jinak hrozí uvolnění vložek válců a může dojít k ůniku chl. kap do oleje. Jinak u tohodle motoru to stačí jen vyndat,očistit a dát nový těsnění-ORIGO- ve škodovce max cca 500Kč. Při výměně jen těsnění nemusíš ani nastavovat předpětí hydraulických zdvihátek. Toto práce tak na odpoledne(pro mě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan111 Vloženo 3. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2009 Přesně tak. Jinak na tom "nic " není. Vypustíš vodu,odděláš výfuk od prvního dílu (svody zůstanou),odpojíš elektriku,benzín potrubí,myslím že jsem sundával i lištu se vstřikama,odpojíš elektriku ke klapce a vzadu na sání jedna nebo dvě vzpěry sacího potrubí. Pak ještě zapalovací lištu a zbývá sundat ventil víko a odšroubovat šrouby hlavy. Po jejím sundání se nesmí točit motorem,jinak hrozí uvolnění vložek válců a může dojít k ůniku chl. kap do oleje. Jinak u tohodle motoru to stačí jen vyndat,očistit a dát nový těsnění-ORIGO- ve škodovce max cca 500Kč. Při výměně jen těsnění nemusíš ani nastavovat předpětí hydraulických zdvihátek. Toto práce tak na odpoledne(pro mě) Zdravím! Je nutne nastavovanie ventilov a momentový klúč??? Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 3. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2009 Momenťák je lepší, ale nutnej není. Ventily se nastavujou sami. NIC NEŠTELUJ!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 3. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2009 Zdravím!Je nutne nastavovanie ventilov a momentový klúč??? Ďakujem. Momenták je potřeba v každým případě a pokud měníš jen těsnění pod hlavou,nemusí se štelovat předpětí hydraulických zdvihátek,pokud necháš snížit hlavu,nebo budeš měnit ty zdvihátka,tak je předpětí potřeba seřídit ,ale tady doporučuju prostudovat DP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan111 Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 Momenták je potřeba v každým případě a pokud měníš jen těsnění pod hlavou,nemusí se štelovat předpětí hydraulických zdvihátek,pokud necháš snížit hlavu,nebo budeš měnit ty zdvihátka,tak je předpětí potřeba seřídit ,ale tady doporučuju prostudovat DP. Ďakujem za radu skúsim zohnať ten momenťák a naštudujemDP.Začína sa mi tlačiť olej do nádržky chl.kvapaliny-musím ju čistiť tak 1X za 2 mesiace.Chcem len vymeniť tesnenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathias Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 Drzim palce pri vymene mna caka to iste asi o mesiac .... taksito pride na vymenu tesnenia a po otvoreni sa uvidi ci sa nebude trochu zabrusovat aj hlava ... no uvidime co pride ... tesnenie som kupoval v skodovke a vyslo tak cca 300Sk .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 Drzim palce pri vymene mna caka to iste asi o mesiac .... taksito pride na vymenu tesnenia a po otvoreni sa uvidi ci sa nebude trochu zabrusovat aj hlava ... no uvidime co pride ... tesnenie som kupoval v skodovke a vyslo tak cca 300Sk .... ´Jo,těsnění stojí hubičku. Jinak správně by se hlava neměla ani brousit. Ani já ji nebrousil,jen očistil a dal nový těsnění,vše na doporučení kámoše ze škodovky. Takže pokud jen sákne olej do vody atd,není potřeba s tím asi dělat víc. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathias Vloženo 6. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2009 JJ ja mam expanznu nadobku tak zaspinenu ze skrz ni nevidno ani stav chl.zmesi ... :-( tak pride na vymenu aj tej nadobky ... :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sssisko Vloženo 6. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Srpen 2009 Já jsem si v servisu vyměnil těsnění pod hlavou (hned i těsnění vyfuku), hlavu jsem očistil kartačem na bruzce a blok jemným smirkem... Taky se mi ztracela voda ale nešla mi do oleje ale hned do spalování takže se mi to stihlo vypařit a nešlo to do vany... Vyrovnavačku jsem měl čistou a pořád mám...Tady pár fotek jak vypadala hlava a blok ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 6. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2009 Ja idem meniť tesnenie teraz v sobotu.Už som dostal aj novučičký momenťák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 16. Září 2009 Sdílet Vloženo 16. Září 2009 Pani poradte prdlo mi tiez tesnenie pod hlavou pozamienal som tycky vahadiel neviem ktora bola kde zalozena bude to velky pruser ked ich teraz zalozim? Dikec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 Neboj nič sa nestane normálne ich nasad a vyskúšaj potočiť motorom .Ak by sa ti to nezdalo tak treba urobiť základne nastavenie ventilov podla DP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 Dnes som to dokoncil motor fachci chytilo to na supu ide to dobre. Zdarec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 Tie tyčky sú rovnaké môže tam byť iba rozdiel tolerancie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathias Vloženo 18. Září 2009 Sdílet Vloženo 18. Září 2009 Tak uz je auti hotove a motor slape ako hodinky vymenilo sa tesnenie a exp.nadobka a snad to uz chvilu vydrzi inak sa zistilo ze bola vadna 1 vstrekovacia tryska, tak doslo aj na jej vymenu ... Hlava sa nakoniec ani nemusela brusit merala sa a bolo to v pohode ... Skoda ze som si na nej pojazdil len kratko ... uz som zase venku sam a bez rodiny ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Čo sa týka expanznej nádoby chladiaceho okruhu, mne sa ju podarilo celkom fajne vyčistiť benzínom. Potom som benzínom a kefou na fľaše vlastne prečistil všetky hadice chladiaceho okruhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.