Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,chtěl bych se zeptat.Při montáži předního ramene nápravy je nějaká zákonitost?Myslím tím utahování šroubů sylentbloků.Má stát auto na kolech a nebo mají být kola vyvěšena a nebo je to jedno a proč? :unsure:

Vloženo

mělo by stát na kolech, protože se dotáhnout nevyvěšené a nevzniká v nich potom pnutí, jak při stání bez zatížení, tak při zatížení a jízdě. Z výroby montujou na zdviženém autě, ale už celou připravenou nápravu

Vloženo

No ja myslim ze je to uplne jedno. To kdyz budes menit kola, tak se to taky nasponuje celou vahou co na to tlaci. A kdyz to das do servisu a zvednou to na zvedak, tak to je pak provesene treba celej den. Ja jsem to tam daval normalne zvedle a utahl jsem to taky zvedle a kdyby to necemu tak moc vadilo, tak je problem tam i ten sroub prostrcit. Tak bez obav muzete silentblok utahnout na zvedlem aute. To je muj nazor a zkusenost. Pokud se mylim, napiste mi proc.

Vloženo (editace)

to cos napsal s tim nemá nic cpolečnýho vyvěšení nápravy k výměně kola nemá vliv na to na co má když utáhneš uložení ramen vyvěšený a pak se to zkroutí když je to na kolech

uložení ramena a náprav se má dotahovat v pohotovostní poloze tudíž když je auto v rovině na kolech pro lepší přístup je nejlepší změřit si rozměr od středu kola k blatníku a pak když je auto zvedlý to do tý polohgy přizvednoud a dotáhnout

Mechanik co za něco stojí to tak dělá

Editováno: , autor: notobi
Vloženo

jeste bych to chapal na tom malem gumovem pouzdre, nevim ale proc by se mel ten velky silentblok utahovat na spustenem voze. Kdyz jezdis po nerovnostech , kola se asi nepohybuji nahoru a dolu ze? Tomu vazne nerozumim.

Vloženo

u zadního silenbloku předního ramene to je jedno ale u předního ne jde o to že v klidový poloze je bez předpětí a guma pracuje nahoru a dolu při průjezdu nerovnostma, ale pokud ho utáhneš vyvěšený tak jak je pak auto na kolech už je to přešponovaný a pokud pak rameno ještě víc stoupne na nerovnosti nebo předek klesne při brždění a podobně je to na to uložení už moc a nemá tu životnost jako má mít

Kdyby to bylo jedno tak výrobce v příručce nenařizuje dotahování ramen a náprav v pohotovostní poloze

Vloženo (editace)

Chcel by sa opytat,tie silonbloky z audi tt 8N0 407 181B co sa tu o nich pise pasuju na octaviu1 1,9 TDI -66KW r.v.1997 -motor AGR? Dakujem.

Editováno: , autor: KaJe
Necituj předchozí příspěvky!
Vloženo
Chcel by sa opytat,tie silonbloky z audi tt 8N0 407 181B co sa tu o nich pise pasuju na octaviu1 1,9 TDI -66KW r.v.1997 -motor AGR? Dakujem.

To tu nikto nevie hmm. :feve:

Vloženo

No ja s tim jeste zadne velke zkusenosti nemam, mam je cca mesic namontovane, ale zatim se zda vse OK. Je to cele takove pevnejsi v rizeni a udajne co jsem se doslechl, maji taky dele vydrzet. No uvidime za par mesicu.

Vloženo (editace)

Zdravím všechny,mám dotaz,jestli nemáte někdo zkušenost co s tím,když jsem vymněnil obě ramena-v kompletu celé nové,ale povedlo se mi strhnout závit v místě přišroubování kosti k ramenu.Zkrátka kost mi tam nejde dotáhnout,závit je uplně v pi..i. Samozřejmě varianta zkusit udělat nový závit na silnější šroub tu je,ale materiál je tam relativně slabý,rameno je duté,dát šroub skrz něj je nesmysl.navařit dopředu matku taky nepůjde,blbě by se mi pak sjíždělo kolo,tak co s tím?? Nemáte někdo nějaký nápak,kromě tipu "kup si nové rameno"??

Editováno: , autor: deny8
Vloženo

díky,ale vymyslel jsem lepší věc, možná i radu pro někoho,komu se to také stane....našroubuju tam šteft,který tam do ramene zavařím COčkem a pak jednoduše dám podložku a matku. Bude to nejlevnější a nejsnazší řešení-otázka 10min na heveru...

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravím,po výměně kulových čepů a zadních sylentbloků(puků)na přední nápravě mi jen v levé zatáčce něco jakoby tlumeně ťukne na pravé straně nápravy.Když je ta levá zatáčka delší,tak to ťukne i dvakrát.Poradí někdo co to může dělat?Nikde vůle není.Díky.

Vloženo

Zdravím,po výměně kulových čepů a zadních sylentbloků(puků)na přední nápravě mi jen v levé zatáčce něco jakoby tlumeně ťukne na pravé straně nápravy.Když je ta levá zatáčka delší,tak to ťukne i dvakrát.Poradí někdo co to může dělat?Nikde vůle není.Díky.

Ahoj,

mě to dělalo to samé,vyměnil jsem spojovačky a je klid.

Vloženo (editace)

A ty spojovačky,to jsou táhla řízení?

Ne nic se nestane,ale bude to bouchat víc a víc,bude ti vznikat vůle v řízení a možná by tě mohli vyhodit z stk.Ja koupil od SEBA origo Lemforder za 480kč jednu.Ještě bych vyměnil kosti a gumy stabiku.Spojovačky jsou táhla řízení,přesně tak.

Editováno: , autor: Tom84
Vloženo

Ne nic se nestane,ale bude to bouchat víc a víc,bude ti vznikat vůle v řízení a možná by tě mohli vyhodit z stk.Ja koupil od SEBA origo Lemforder za 480kč jednu.Ještě bych vyměnil kosti a gumy stabiku.Spojovačky jsou táhla řízení,přesně tak.

No já byl včera na geometrii a tam jsme za ta táhla brali a žádná vůle tam nebyla.Ani minimální,tak nevím.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...