Tom84 Vloženo 5. Únor 2010 Sdílet Vloženo 5. Únor 2010 Origo jsou TRW ale na některé modely se dávali Lemforder a to na vozy L@K.Já mám 250-zatím vše origo a čepy maj už hodně vůli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 Zdravím,chtěl bych se zeptat.Při montáži předního ramene nápravy je nějaká zákonitost?Myslím tím utahování šroubů sylentbloků.Má stát auto na kolech a nebo mají být kola vyvěšena a nebo je to jedno a proč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biimbo Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 mělo by stát na kolech, protože se dotáhnout nevyvěšené a nevzniká v nich potom pnutí, jak při stání bez zatížení, tak při zatížení a jízdě. Z výroby montujou na zdviženém autě, ale už celou připravenou nápravu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 No ja myslim ze je to uplne jedno. To kdyz budes menit kola, tak se to taky nasponuje celou vahou co na to tlaci. A kdyz to das do servisu a zvednou to na zvedak, tak to je pak provesene treba celej den. Ja jsem to tam daval normalne zvedle a utahl jsem to taky zvedle a kdyby to necemu tak moc vadilo, tak je problem tam i ten sroub prostrcit. Tak bez obav muzete silentblok utahnout na zvedlem aute. To je muj nazor a zkusenost. Pokud se mylim, napiste mi proc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 (editace) to cos napsal s tim nemá nic cpolečnýho vyvěšení nápravy k výměně kola nemá vliv na to na co má když utáhneš uložení ramen vyvěšený a pak se to zkroutí když je to na kolech uložení ramena a náprav se má dotahovat v pohotovostní poloze tudíž když je auto v rovině na kolech pro lepší přístup je nejlepší změřit si rozměr od středu kola k blatníku a pak když je auto zvedlý to do tý polohgy přizvednoud a dotáhnout Mechanik co za něco stojí to tak dělá Editováno: 6. Únor 2010, autor: notobi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 jeste bych to chapal na tom malem gumovem pouzdre, nevim ale proc by se mel ten velky silentblok utahovat na spustenem voze. Kdyz jezdis po nerovnostech , kola se asi nepohybuji nahoru a dolu ze? Tomu vazne nerozumim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 u zadního silenbloku předního ramene to je jedno ale u předního ne jde o to že v klidový poloze je bez předpětí a guma pracuje nahoru a dolu při průjezdu nerovnostma, ale pokud ho utáhneš vyvěšený tak jak je pak auto na kolech už je to přešponovaný a pokud pak rameno ještě víc stoupne na nerovnosti nebo předek klesne při brždění a podobně je to na to uložení už moc a nemá tu životnost jako má mít Kdyby to bylo jedno tak výrobce v příručce nenařizuje dotahování ramen a náprav v pohotovostní poloze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardac Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 (editace) Chcel by sa opytat,tie silonbloky z audi tt 8N0 407 181B co sa tu o nich pise pasuju na octaviu1 1,9 TDI -66KW r.v.1997 -motor AGR? Dakujem. Editováno: 7. Únor 2010, autor: KaJe Necituj předchozí příspěvky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardac Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 Chcel by sa opytat,tie silonbloky z audi tt 8N0 407 181B co sa tu o nich pise pasuju na octaviu1 1,9 TDI -66KW r.v.1997 -motor AGR? Dakujem. To tu nikto nevie hmm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 Jasny ze to pasuje, ja jsem to tu zrovna nekde psal, ze jsem je taky daval misto tech beznych. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardac Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 su lepsie ako orginal,ake skusenosti s tym mas? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 No ja s tim jeste zadne velke zkusenosti nemam, mam je cca mesic namontovane, ale zatim se zda vse OK. Je to cele takove pevnejsi v rizeni a udajne co jsem se doslechl, maji taky dele vydrzet. No uvidime za par mesicu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 10. Únor 2010 Sdílet Vloženo 10. Únor 2010 Tak jsem si dnes přečetl v dílenské příručce,že při montáži ramen přední nápravy se nemají kola dotýkat země.Někdo tu psal opak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny8 Vloženo 10. Únor 2010 Sdílet Vloženo 10. Únor 2010 (editace) Zdravím všechny,mám dotaz,jestli nemáte někdo zkušenost co s tím,když jsem vymněnil obě ramena-v kompletu celé nové,ale povedlo se mi strhnout závit v místě přišroubování kosti k ramenu.Zkrátka kost mi tam nejde dotáhnout,závit je uplně v pi..i. Samozřejmě varianta zkusit udělat nový závit na silnější šroub tu je,ale materiál je tam relativně slabý,rameno je duté,dát šroub skrz něj je nesmysl.navařit dopředu matku taky nepůjde,blbě by se mi pak sjíždělo kolo,tak co s tím?? Nemáte někdo nějaký nápak,kromě tipu "kup si nové rameno"?? Editováno: 10. Únor 2010, autor: deny8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 bud pomuze helicoil, nebo jak se ta sada na opravu zavitu jmenuje, nebo nove rameno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny8 Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 díky,ale vymyslel jsem lepší věc, možná i radu pro někoho,komu se to také stane....našroubuju tam šteft,který tam do ramene zavařím COčkem a pak jednoduše dám podložku a matku. Bude to nejlevnější a nejsnazší řešení-otázka 10min na heveru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 To je dobrej napad... Ja bych tu diru asi vyvaril, pak prevrtal a vyrizl novej zavit. Taky by to v pohode drzelo. Nebylo by to ale tak rychle opravene jak prvni varianta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Zdravím,po výměně kulových čepů a zadních sylentbloků(puků)na přední nápravě mi jen v levé zatáčce něco jakoby tlumeně ťukne na pravé straně nápravy.Když je ta levá zatáčka delší,tak to ťukne i dvakrát.Poradí někdo co to může dělat?Nikde vůle není.Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 Zdravím,po výměně kulových čepů a zadních sylentbloků(puků)na přední nápravě mi jen v levé zatáčce něco jakoby tlumeně ťukne na pravé straně nápravy.Když je ta levá zatáčka delší,tak to ťukne i dvakrát.Poradí někdo co to může dělat?Nikde vůle není.Díky. Ahoj, mě to dělalo to samé,vyměnil jsem spojovačky a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 A když je nevyměním tak co se stane.Hrozí nějaká kalamita? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 A když je nevyměním tak co se stane.Hrozí nějaká kalamita? A ty spojovačky,to jsou táhla řízení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 8. Březen 2010 Sdílet Vloženo 8. Březen 2010 (editace) A ty spojovačky,to jsou táhla řízení? Ne nic se nestane,ale bude to bouchat víc a víc,bude ti vznikat vůle v řízení a možná by tě mohli vyhodit z stk.Ja koupil od SEBA origo Lemforder za 480kč jednu.Ještě bych vyměnil kosti a gumy stabiku.Spojovačky jsou táhla řízení,přesně tak. Editováno: 8. Březen 2010, autor: Tom84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Ne nic se nestane,ale bude to bouchat víc a víc,bude ti vznikat vůle v řízení a možná by tě mohli vyhodit z stk.Ja koupil od SEBA origo Lemforder za 480kč jednu.Ještě bych vyměnil kosti a gumy stabiku.Spojovačky jsou táhla řízení,přesně tak. No já byl včera na geometrii a tam jsme za ta táhla brali a žádná vůle tam nebyla.Ani minimální,tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Tim ze tahas za tyce rizeni nic nezjistis musis zahybat kolem do stran a pokud tam vule je tak by si ji mel citit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Přesně tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.