vlacek Vloženo 4. Květen 2006 Sdílet Vloženo 4. Květen 2006 pokud si vymontoval celej mechanismus stahovani oken tak ti to ty dvere zamikat nebude mel sem to stejny rozpadla se mi ta kostka co taha vokno nahoru dolu tak sem to vymontoval a zjistil to stejny co ty ze nejdou zamykat dvere ted uz je vse ok mechanismus je spet i okno je fonkcni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petto Vloženo 5. Květen 2006 Sdílet Vloženo 5. Květen 2006 jojo!! taky jsem to zjistil když se mi rozpadl mechanismus na druhym okne tak jsem to zklousel, a tak jsem to tam dal, okno podložil a okno drží nahoře motorkyy točí na prázdno, ale mě stačí když jdou přední okna!! až se to posere i na nichtak je to v háji a budu muset investovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlacek Vloženo 5. Květen 2006 Sdílet Vloženo 5. Květen 2006 a co konkretne se ti znicilo na tom mechanismu neni to takova ta umela kostka co taha vokno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petto Vloženo 5. Květen 2006 Sdílet Vloženo 5. Květen 2006 jo to je asi ono!! a prdlo lanko a cely se to jaksi zamotalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlacek Vloženo 6. Květen 2006 Sdílet Vloženo 6. Květen 2006 jo tak to se stalo i me praskla ta kostka a tim padem povolilo lanko a celi se zamotalo ale rozdelal sem to odvrtal ty tri krouzky co drzej ten kryt od lanka namotal dal tam tri sroubky a kno funguje skoda ze sem to nefotil kdyz sem to delal jinak tak kostka se da koupit akorat je to na na tu novejsi facelift rok 2000 a musi si koupit i ta sverka co drzi okno celkem cena 300 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petto Vloženo 6. Květen 2006 Sdílet Vloženo 6. Květen 2006 jo super díky! to se co nejdřív poptám, protože 300 je lepší než 1200 za celej ten mecahnismus!! jak to budu dělat (jestli se k tomu dostanu) tak to nafotím a pak foto dodám, pro ty kterejm to taky udělá! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 6. Květen 2006 Sdílet Vloženo 6. Květen 2006 add 1) Přesně tak se mi to taky chovalo. Co tam máš za svíčky? Pokud Championky, tak je vyměn. Tento motor je nemá rad.add 2) Přesně na tom samém místě taky někdy mám mokro a křídlo nemám. Koukal jsem na to a fakt netuším, jak se tam může dostat. add 3) Todle mi dělá na pravých. Mám podezření na poškozenou folii ve dveřích (před koupi byl na nich opravován tukanec). Mě dělá to samý 1,6, 74kW.......Tobě pomohla výměna svíček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 6. Květen 2006 Sdílet Vloženo 6. Květen 2006 Pěkná cena, ale pomalu se blíží ceně zajetého motoru...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 7. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2006 hej, kúpim jazdený a možno o rok dopadnem takto isto, teraz budem mať skoro nový motor a istotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 add 1) Přesně tak se mi to taky chovalo. Co tam máš za svíčky? Pokud Championky, tak je vyměn. Tento motor je nemá rad.add 2) Přesně na tom samém místě taky někdy mám mokro a křídlo nemám. Koukal jsem na to a fakt netuším, jak se tam může dostat. add 3) Todle mi dělá na pravých. Mám podezření na poškozenou folii ve dveřích (před koupi byl na nich opravován tukanec). Takže u mě to folií asi není. Měl jsem čas a rozdělal dveře a folie vypadá OK. Asi to bude netěsnící guma, co je na střeše. Dveře jsem na zámku posunul trochu dovnitř, tak uvidím. Když tak ji budu muset vyměnit. Na kufru je to asi taky neděsící guma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 add 1) Přesně tak se mi to taky chovalo. Co tam máš za svíčky? Pokud Championky, tak je vyměn. Tento motor je nemá rad.add 2) Přesně na tom samém místě taky někdy mám mokro a křídlo nemám. Koukal jsem na to a fakt netuším, jak se tam může dostat. add 3) Todle mi dělá na pravých. Mám podezření na poškozenou folii ve dveřích (před koupi byl na nich opravován tukanec). Mě dělá to samý 1,6, 74kW.......Tobě pomohla výměna svíček? jj. Měl jsem tam Champinky, na kterých bylo 10tiskm a vypadaly jako nové. Motor jakoby vynechával. Zkoušel jsem všechno a pořád si říkal, že to svíčkama nemůže být. Nakonec jsem to tam zkusil Bosh a v pohodě. A nejsem sám, co měl na ty 55kW problémy s Champinkama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petto Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 na dveřích už jsem zjistil kde to zatíká!! bylo to v horním levým rohu, tedy v tom blíž k předním dveřích kolem té těsnící gumy, takže dík za tip s křídou!!! ale pořád nevím kde v kufru!! teď jsem sundal křídlo a utěsnil to silikonem, měl jsem sundanej nárazník, protože to bylo trochu ťuklí a celý sem to srovnal, takže uvidíme uvidíme řekl slepej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 11. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 No, dnes mi už mechanik konečne odovzdal auto. Za robotu som mu zaplatil 2,300,-Sk. Čo sa týka vykonanej práce bola nasledovná : 1/demontáž - montáž hlavy + rozvodov 2/ prekrúžkovanie motora + ojničné ložiská 3/ výmena vodného čerpadla 4/ GO hlavy /výmena simeringov, zabrúsenie ventilov/ 5/ Výmena oleja + filter 6/ výmena brzdovej kvapaliny v systéme Len žiaľ jedna závada mi ostala, mechanik mi tvrdil, že opätovne spozoroval kolísanie voľnobežných otáčok v rozmedzí 800 - 1000. Mne sa táto závada neprejavovala, ale po naštartovaní mi otáčky ostali asi na 1 - 2 sekundy visieť na 3000 otáčkach, potom sa vrátili na nastavené hodnoty. Škrtiaca klapka to nemôže byť, aspoň špina nie, lebo bola čistená. Podľa mechanika je dosť možné, že je chybná riadiaca jednotka. To sa mi ale veľmi nepáči... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 14. Květen 2006 Sdílet Vloženo 14. Květen 2006 Tak jsem dnes, DOUFÁM, odhalil příčinu kolísání otáček u mojí 1.6-75Kw. Podrobně jsem se zaměřil na vzduchové trubky u motoru a byla prasklá taková ta odbočka na husím krku co vede ze vzduchového boxu do motoru. Je tam taková malá odbočka, před ní je v trubce ventil. Když jsem celý ten husí krk vyndal, ta odbočka se totálně rozpadla. Takže podle mého se tudy přisával falešný vzduch a dělalo to nepořádek z otáčkami. Nejlepší je, že je to jeden celek a celá ta trubka stojí kolem 1500,-. Ale což, když to bude ta závada, tak budu spokojený... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dedopohoda Vloženo 14. Květen 2006 Sdílet Vloženo 14. Květen 2006 Caute tiez som mal problem s kolisanim otaciek,(mam1,6 74 kW, najzdenych 114000km) Kamarat v skoda servise mi vycistil skrtiacu klapku, nanovo nastavil cez pocitac motor a bolo vybavene. A mal som to na pockanie, trvalo mu to 10minut. Odvtedy mam s tym pokoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 15. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2006 ja mám klapku total vyčistenú, je zaujímavé, že problémy s otáčkami mám iba pri studenom motore, po prejdení prvých 200 - 500 metrov, mi po uvolnení plynového pedálu ostávajú otáčky vysieť na 2000, potom až do zohriatia, keď počas jazdy vyradím rýchlosť, tak napr. z 3000 otáčok padne na 1500 kde ručička ostane asi tak 1 - 3 sek. a až potom sa vráti do správnej polohy 800 ot. neviem kde mám hľadať závadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 15. Květen 2006 Sdílet Vloženo 15. Květen 2006 1,6 mají problém s tou hadicí jak píše AKA,osobně jsem jich pár měnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 15. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2006 teraz mi robil mechanik motor, že by si to nebol všimol ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 Takže jsem koupil tu novou trubku, dal jsem za ní 1600,-, asi půl hodiny jsem měl radost, že je s kolísáním amen a pak to začalo nanovo...takže bude pes zakopán ještě někde jinde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 20. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 ja tiež neviem čím to môže byť, občas mi kolíšu otáčky, inokedy stojí ručička akoby bola prilepená, včera mi dokonca aj zhasol motor, to sú ale záhady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 ja tiež neviem čím to môže byť, občas mi kolíšu otáčky, inokedy stojí ručička akoby bola prilepená, včera mi dokonca aj zhasol motor, to sú ale záhady ako si dopadol? uz to mas vsetko hotove? jazdis? fakt zistujem stale viac a viac ze si kupim normalnu staru skodofku 105tku - aj tak mam sluzobne.. len sa bojim ze ma neaky kokot zajebe na krizovatke ak do mna vpali ked pojde na cervenu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 8. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 na budúci týždeň idem k elektromechanikovi, ktorí opravuje, alebo aspoň sa snaží opravovať riadiace jednotky, vravel mi, že to napojí na tie jeho merače a uvidí, podľa neho zrejme trysky nevstrekujú palivo podľa predpísaných intervalov, asi aj preto môže dochádzať ku kolísaniu otáčok, meraním vie aj zistiť, či je fakt chybná riadiaca jednotka, auto už inak v pohode až na tie otáčky a iné menšie závady nesúvisiace s motorom. Skodovku, myslim 120-ku, by som už nechcel, už som sa ich dosť naopravoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 13. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2006 bol som s tým dnes u elektromechanika. Chlap premeral celý motor osciloskopom, na presnú príčinu sme neprišli, no chlap vybral škrtiacu klapku, otvoril kryt a liehom prečistil elektroniku. Poskladali sme ju späť a motor beží v pohode. ANi VAG nehlási už žiadnu chybu. Podotýkam, že jeden zo 4 šróbov ktoré prichytávajú škrtiacu klapku, bol povolený. Je možné, že odtiaľ brala klapka falošný vzduch ? Zdá sa, že riadiaca jednotka je bezchybná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVA Vloženo 17. Červen 2006 Sdílet Vloženo 17. Červen 2006 V DP jsem dneska objevil poznámku v části o řízení: "Spínač tlaku posilovače řízení který je našroubován na čerpadle servořízení, slouží ke stabilizaci volnoběžných otáček motoru je-li otáčeno volantem u stojícího vozidla". Jen mě napadlo jak se budou chovat volnoběžné otáčky v případě falešných signálů tohoto spínače (např. bude čidlo kmitat, nebo na něm bude občasný nekontakt). Dá signál ke zvýšení otáček aniž by došlo k brždění motoru posilovačem ->velká změna otáček a jejich rozkolísání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_Jirka Vloženo 22. Červen 2006 Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 Zdar a silu panove. Musel jsem se podivat na nejake to diskuzni forum a zkusenosti uzivatelu, jelikoz mam problem s kolisanim otacek. Teda vlastne doufam MEL JSEM problem. Pro info, mam 1.6 55kW r.v.97, najeto 140000. Zajel jsem s tim do autor. servisu, tam me to hodili na diag a nic nezjistili. Nicmene prece jen jsem musel vymenit podtlakovou hadicku, ktera vede z motoru do posilovace brzd. Byla na obou koncich praskla a pri zahratem motoru to nasavalo falesny vzduch z venku. Coz nema. Hadicka byla tedy vymenena a radost mi vydrzela jen dva dny. Podotykam, ze problem s kolisanim se vyskytoval pouze pri zahratem motoru. Po dvou dnech to zas zacalo kolisat, tentokrat ale ne tak moc a hlavne ne tak casto. Nevenoval jsem tomu moc pozornost, no co, az se to vysere tak to poznam. Vim, blbej pristup ale duchy lovit neminim. Vcera jsem auto nenastartoval vubec. Vlastne nastartoval ale otacky zacaly hned padat, auto kuckalo az zdechlo uplne. Dneska rano jsem nenastartoval uz vubec. Nastartoval jsem az pote co jsem vymenil spatnou pojistku k palivovymu cerpadlu. A problem byl pryc. I pri sepnuti vetraku otacky drzi. Co se tyce posilovace rizeni a cidla s tim spojene, je normalni kdyz na miste otocite volantem a otacky vam jen velmi lehce zakolisaji. To bych nevidel jako tragedii. Nicmene zatim uvidim jak to bude s otackama dal a kdyztak dam urcite vedet. Zatim se mejte. PS. mozna by ke kolisani otacek pomohlo vymenit vzduchovej filtr ale nic dramatickyho to asi nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.