Přejít na obsah

Kolísanie volnobežných otáčok 1.6 55 kW


bobocop

Doporučené příspěvky

pokud si vymontoval celej mechanismus stahovani oken tak ti to ty dvere zamikat nebude mel sem to stejny rozpadla se mi ta kostka co taha vokno nahoru dolu tak sem to vymontoval a zjistil to stejny co ty ze nejdou zamykat dvere ted uz je vse ok mechanismus je spet i okno je fonkcni :D:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo!! taky jsem to zjistil když se mi rozpadl mechanismus na druhym okne tak jsem to zklousel, a tak jsem to tam dal, okno podložil a okno drží nahoře motorkyy točí na prázdno, ale mě stačí když jdou přední okna!! až se to posere i na nichtak je to v háji a budu muset investovat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak to se stalo i me praskla ta kostka a tim padem povolilo lanko a celi se zamotalo ale rozdelal sem to odvrtal ty tri krouzky co drzej ten kryt od lanka namotal dal tam tri sroubky a kno funguje skoda ze sem to nefotil kdyz sem to delal jinak tak kostka se da koupit akorat je to na na tu novejsi facelift rok 2000 a musi si koupit i ta sverka co drzi okno celkem cena 300 :):):):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

add 1) Přesně tak se mi to taky chovalo. Co tam máš za svíčky? Pokud Championky, tak je vyměn. Tento motor je nemá rad.

add 2) Přesně na tom samém místě taky někdy mám mokro a křídlo nemám. Koukal jsem na to a fakt netuším, jak se tam může dostat.

add 3) Todle mi dělá na pravých. Mám podezření na poškozenou folii ve dveřích (před koupi byl na nich opravován tukanec).

Mě dělá to samý 1,6, 74kW.......Tobě pomohla výměna svíček?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

add 1) Přesně tak se mi to taky chovalo. Co tam máš za svíčky? Pokud Championky, tak je vyměn. Tento motor je nemá rad.

add 2) Přesně na tom samém místě taky někdy mám mokro a křídlo nemám. Koukal jsem na to a fakt netuším, jak se tam může dostat.

add 3) Todle mi dělá na pravých. Mám podezření na poškozenou folii ve dveřích (před koupi byl na nich opravován tukanec).

Takže u mě to folií asi není. Měl jsem čas a rozdělal dveře a folie vypadá OK. Asi to bude netěsnící guma, co je na střeše. Dveře jsem na zámku posunul trochu dovnitř, tak uvidím. Když tak ji budu muset vyměnit.

Na kufru je to asi taky neděsící guma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

add 1) Přesně tak se mi to taky chovalo. Co tam máš za svíčky? Pokud Championky, tak je vyměn. Tento motor je nemá rad.

add 2) Přesně na tom samém místě taky někdy mám mokro a křídlo nemám. Koukal jsem na to a fakt netuším, jak se tam může dostat.

add 3) Todle mi dělá na pravých. Mám podezření na poškozenou folii ve dveřích (před koupi byl na nich opravován tukanec).

Mě dělá to samý 1,6, 74kW.......Tobě pomohla výměna svíček?

jj. Měl jsem tam Champinky, na kterých bylo 10tiskm a vypadaly jako nové.

Motor jakoby vynechával. Zkoušel jsem všechno a pořád si říkal, že to svíčkama nemůže být. Nakonec jsem to tam zkusil Bosh a v pohodě. A nejsem sám, co měl na ty 55kW problémy s Champinkama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na dveřích už jsem zjistil kde to zatíká!! bylo to v horním levým rohu, tedy v tom blíž k předním dveřích kolem té těsnící gumy, takže dík za tip s křídou!!! ale pořád nevím kde v kufru!! teď jsem sundal křídlo a utěsnil to silikonem, měl jsem sundanej nárazník, protože to bylo trochu ťuklí a celý sem to srovnal, takže uvidíme uvidíme řekl slepej -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, dnes mi už mechanik konečne odovzdal auto. Za robotu som mu zaplatil 2,300,-Sk. Čo sa týka vykonanej práce bola nasledovná :

1/demontáž - montáž hlavy + rozvodov

2/ prekrúžkovanie motora + ojničné ložiská

3/ výmena vodného čerpadla

4/ GO hlavy /výmena simeringov, zabrúsenie ventilov/

5/ Výmena oleja + filter

6/ výmena brzdovej kvapaliny v systéme

Len žiaľ jedna závada mi ostala, mechanik mi tvrdil, že opätovne spozoroval kolísanie voľnobežných otáčok v rozmedzí 800 - 1000. Mne sa táto závada neprejavovala, ale po naštartovaní mi otáčky ostali asi na 1 - 2 sekundy visieť na 3000 otáčkach, potom sa vrátili na nastavené hodnoty. Škrtiaca klapka to nemôže byť, aspoň špina nie, lebo bola čistená. Podľa mechanika je dosť možné, že je chybná riadiaca jednotka. To sa mi ale veľmi nepáči...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes, DOUFÁM, odhalil příčinu kolísání otáček u mojí 1.6-75Kw. Podrobně jsem se zaměřil na vzduchové trubky u motoru a byla prasklá taková ta odbočka na husím krku co vede ze vzduchového boxu do motoru. Je tam taková malá odbočka, před ní je v trubce ventil. Když jsem celý ten husí krk vyndal, ta odbočka se totálně rozpadla. Takže podle mého se tudy přisával falešný vzduch a dělalo to nepořádek z otáčkami. Nejlepší je, že je to jeden celek a celá ta trubka stojí kolem 1500,-. Ale což, když to bude ta závada, tak budu spokojený... :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mám klapku total vyčistenú, je zaujímavé, že problémy s otáčkami mám iba pri studenom motore, po prejdení prvých 200 - 500 metrov, mi po uvolnení plynového pedálu ostávajú otáčky vysieť na 2000, potom až do zohriatia, keď počas jazdy vyradím rýchlosť, tak napr. z 3000 otáčok padne na 1500 kde ručička ostane asi tak 1 - 3 sek. a až potom sa vráti do správnej polohy 800 ot. neviem kde mám hľadať závadu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže jsem koupil tu novou trubku, dal jsem za ní 1600,-, asi půl hodiny jsem měl radost, že je s kolísáním amen a pak to začalo nanovo...takže bude pes zakopán ještě někde jinde... :wallbash::wallbash::wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
ja tiež neviem čím to môže byť, občas mi kolíšu otáčky, inokedy stojí ručička akoby bola prilepená, včera mi dokonca aj zhasol motor, to sú ale záhady

ako si dopadol? uz to mas vsetko hotove? jazdis?

fakt zistujem stale viac a viac ze si kupim normalnu staru skodofku 105tku - aj tak mam sluzobne..

len sa bojim ze ma neaky kokot zajebe na krizovatke ak do mna vpali ked pojde na cervenu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na budúci týždeň idem k elektromechanikovi, ktorí opravuje, alebo aspoň sa snaží opravovať riadiace jednotky, vravel mi, že to napojí na tie jeho merače a uvidí, podľa neho zrejme trysky nevstrekujú palivo podľa predpísaných intervalov, asi aj preto môže dochádzať ku kolísaniu otáčok, meraním vie aj zistiť, či je fakt chybná riadiaca jednotka, auto už inak v pohode až na tie otáčky a iné menšie závady nesúvisiace s motorom. Skodovku, myslim 120-ku, by som už nechcel, už som sa ich dosť naopravoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bol som s tým dnes u elektromechanika. Chlap premeral celý motor osciloskopom, na presnú príčinu sme neprišli, no chlap vybral škrtiacu klapku, otvoril kryt a liehom prečistil elektroniku. Poskladali sme ju späť a motor beží v pohode. ANi VAG nehlási už žiadnu chybu. Podotýkam, že jeden zo 4 šróbov ktoré prichytávajú škrtiacu klapku, bol povolený. Je možné, že odtiaľ brala klapka falošný vzduch ? Zdá sa, že riadiaca jednotka je bezchybná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V DP jsem dneska objevil poznámku v části o řízení: "Spínač tlaku posilovače řízení který je našroubován na čerpadle servořízení, slouží ke stabilizaci volnoběžných otáček motoru je-li otáčeno volantem u stojícího vozidla". Jen mě napadlo jak se budou chovat volnoběžné otáčky v případě falešných signálů tohoto spínače (např. bude čidlo kmitat, nebo na něm bude občasný nekontakt). Dá signál ke zvýšení otáček aniž by došlo k brždění motoru posilovačem ->velká změna otáček a jejich rozkolísání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_Jirka

Zdar a silu panove. Musel jsem se podivat na nejake to diskuzni forum a zkusenosti uzivatelu, jelikoz mam problem s kolisanim otacek. Teda vlastne doufam MEL JSEM problem. Pro info, mam 1.6 55kW r.v.97, najeto 140000. Zajel jsem s tim do autor. servisu, tam me to hodili na diag a nic nezjistili. Nicmene prece jen jsem musel vymenit podtlakovou hadicku, ktera vede z motoru do posilovace brzd. Byla na obou koncich praskla a pri zahratem motoru to nasavalo falesny vzduch z venku. Coz nema. Hadicka byla tedy vymenena a radost mi vydrzela jen dva dny. Podotykam, ze problem s kolisanim se vyskytoval pouze pri zahratem motoru. Po dvou dnech to zas zacalo kolisat, tentokrat ale ne tak moc a hlavne ne tak casto. Nevenoval jsem tomu moc pozornost, no co, az se to vysere tak to poznam. Vim, blbej pristup ale duchy lovit neminim. Vcera jsem auto nenastartoval vubec. Vlastne nastartoval ale otacky zacaly hned padat, auto kuckalo az zdechlo uplne. Dneska rano jsem nenastartoval uz vubec. Nastartoval jsem az pote co jsem vymenil spatnou pojistku k palivovymu cerpadlu. A problem byl pryc. I pri sepnuti vetraku otacky drzi. Co se tyce posilovace rizeni a cidla s tim spojene, je normalni kdyz na miste otocite volantem a otacky vam jen velmi lehce zakolisaji. To bych nevidel jako tragedii. Nicmene zatim uvidim jak to bude s otackama dal a kdyztak dam urcite vedet. Zatim se mejte.

PS. mozna by ke kolisani otacek pomohlo vymenit vzduchovej filtr ale nic dramatickyho to asi nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...