Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

No bohužel ty zrcátka na foto máš ještě původní, Octavii Tour Trumf vidím každý den v práci 100ky kusů, tak se opravdu nepletu :) Ještě kromě volantu a zrcátek dávaj do Trumfu lehce jinačí desing repráčků ve předních dveřích, tam jak je nahoře ten malej "vejškáč", má lehce jiný design.. A ten volant tomu sluší, ohledně zrcátek, nejdřív se mi na tom nelíbili, ale je to fakt o zvyku, teď už mi to ani nepřijde "ošklivý", jinak ty původní zrcátka tomu prostě sluší mnohem víc, ale co se dá dělat... auto je to pořád super a vychytaný :) a teď za tu cenu hodně hodně dobrá nabídka ;)

PS: ty repráčky myslím jako celkově, v Touru maj teď lehce jiný design, není to jen kvůli Trumfu. Ale já bych si toho ani nevšimnul, lidi co přímo montujou dvěře mi to dnes řekli že je i jinej design a ukazovali kde. Je to prostě pěkný

Nemas nekde vyfocenej interier Touru? Zajimalo by me, jak ty repracky vypadaj...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proste se do toho zamotavas. Vyrukujes si tady s nesmyslnejma frazema a kdyz ti je vyvratim, tak zacnes s tim, ze v tom jednom aute musis bejt uplne vzadu, protoze by sis odrel kolinko. Ja ti nemuzu za to, ze si neumis nastavit sedadlo. Mam 185cm, 95kg, kolem kolena mam dopredu 5cm mista, do boku 4cm. Aby mne vadil panel radia Dance, musel bych nohu vyvalit smerem k nemu a jeste si sundat dolu sedadlo. Sedadlo mam lehce za polovinou svoji drahy ve smeru dozadu. Pokud si sednu za sebe a dam zadni sedadla zcela dopredu, mam pred kolenem 3cm mista. Sorry, ale uz mne to nebavi. Nejzarytejsi sou prave turisti s rokem vyroby 00-02...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... my jsme hrozná pakáž, ač mám MR00. Delší trasu jsem v R jel jenom jednou a jako spolujezdec, 1,4 TDi, služebák, najeto 100t. Asi neměl 100%tně vyvážená kola, ale bylo to hlučné, nějak se to třáslo, zvuk motoru neskutečnej a kolem 120 - 130km/h to mizerně zrychlovalo. Ve své staré oktě jsem si pak připadal jak o třídu výš, nemluvě o tom, že kočárek podél a Rottweilera hned vedle bych do kufru asi nenacpal :kol-133: .

A řekl bych, že ty čísla, co uvedl tomina hovoří jasně - jestli je chceš zpochybňovat, uveď co podle tebe nesedí...

Editováno: , autor: Viktor X
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se nepletu, tak tu porovnavame Octu Tour a Roomstra a porad nechapu jaky je rozdil v tom, jesi je ta Octa vyrobena v roce 2000 nebo 2009. Ale asi v tom nejaky rozdil bude kdyz to uz podruhe zduraznujes. ja mam o 9cm vic a ten roh me tam proste stve, myslim ze nejsem zdaleka sam, i v tomhle tematu to nekdo zminoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

viktorx:

1.4TDI je obecně hrůza, to cos cítil je u něho normální jev, ty motory jsou kritizovaný snad úplně všude.

co podle mě nesedí jsem už napsal. počínaje třeba blábolem "Kdyz das zadni sedacky uplne dozadu, ziskas sice mista na sedackach priblizne stejne jako je v Octavii Tour" a spoustou dalsich. Tento výrok je na psychiatrickou péči, stačí se podívat na fotku tmavého interiéru R a rovnou dodám, že zde jsou sedačky uprostřed možného posuvu, ne vzadu. na předních sedačkách se přitom při zobrazené poloze usadí pohodlně člověk o parametrech uvedených v předchozím příspěvku. co k tomuhle dodat? raději nic.

když je poptávka po číslech, rozvor 2512mm vs. 2617mm. zjednodušeně řečeno si tady snažíme nalhávat, že je v autě s 10,5cm rozvoru navíc míň místa podélně, takže i kdyby vadil panel, je k dispozici skoro 11cm mista navic a porad to nebude horsi...

co se tyce veku auta, zatim jsem se mimo fora setkal se tremi typy reakci na auto. prvni nerozeznava nic jineho krom barvy, druhy s nim nema problem nebo se mu libi a treti typ jsou majitele touru, kterym se zasadne nelibi a povazujou ho za podradny druh. proto ta poznamka.

jeste k tomu kufru, trochu zapominate na to, ze kazdy kufr ma jine prednosti. do kufru orientovaneho na vysku se nemusite natahovat metr za naraznik dovnitr interieru, do melkeho se da lip narvat bag apod. takze vase soudy jsou imho trochu omezene na vlastni vyuzivani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápu proč tady řešíte R ws O1, když je teď R cenově uplně někde jinde než O1..mě by spíš zajímala konkurence v cenové relaci Trumfu.

A nevíte jestli má trumf kombi 1,9 vzadu kotoučový brzdy??? Koukám že asi nee

Editováno: , autor: masserr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas s Bojlerem,

přemejšlet o benzínový verzi nemá vůbec cenu viz. můj příspěvek z minula.270 tis. je sice lákavý,ale když přidáš věci dneska už standartní (boční bagy,DO,ESP),tak jsi ouplně někde jinde.Když už,tak jedině TDI,tam je ta nabídka prakticky bezkonkurenční.

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč? protože cenově tour jinde vůbec není. stačí doplnit pár "luxusních" prvků jako boční airbagy, dalkový centrál apod.

Znovu opakuji svůj první příspěvek (takto jsem ji koupil): O1 trumf, combi, 1,9TDI + akční paket, dálk centrál, sun set, vyhřívané sedačky, boční airbagy, výšk. stavitelná sedadla a bederní opěrky, šedá metalíza, zámek řadící páky, vyhřínvané trysky ostřikovače. Sleva prodejce okolo 5%. Výsledná cena 345 000Kč.

R 1,9 TDI v základu s metálem, ceníkově za 430 000 . To je podle mě finančně jinde..

Editováno: , autor: masserr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak z pohledu člověka, který ignoruje akční model s benzinovým motorem a chce za každou cenu naftový auto určitě. U benzinu je to trochu jinak:

Octavia Combi 1.6/75kW

289 900

10 000 Tour Plus

3 000 výš. sedadlo spol.

8 900 boční airbagy

4 000 dál. ovl.

4 500 sunset

9 000 zadní radar

3 000 mlhovky

332 300Kč, Style Plus za 314 900 má o sekundu horší stovku, má rádio a kola z lehkých slitin. Porovnávat mezi sebou nafty je imho nesmysl, už jenom kvůli výraznému zlevnění TDI i oproti motoru 1.6 a absenci akčního modelu u R. Takže pak máme naftu 1.9TDI za 362 300 oproti 1.4 za 315k... což už je myslím hodně sporná nabídka a bude záležet na osobních preferencích..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápu proč tady řešíte R ws O1, když je teď R cenově uplně někde jinde než O1..mě by spíš zajímala konkurence v cenové relaci Trumfu.

A nevíte jestli má trumf kombi 1,9 vzadu kotoučový brzdy??? Koukám že asi nee

Taky nechápu, proč tu srovnávaj Roomstera s Octacii Tour. To je nesmysl... R bych nechtěl ani za 200t.

Sedněte si do Roomstera(Fabia II), a pak do Octavie Tour, a pak se vás zeptám, ve kerém autě se vám lépe sedí a ze kterého auta máte lepší výhled? 99.9% lidí vám jednozančně řekně, z octavie Tour je 100% lépe vidět a pohodlí uplně někde jinde... A to se budu klidně hádat :)

kotouče vzadu Tour nemá, ani sedan ani kombík. Kotuče vzadu se dávaj jen na motorizaci 1.8 turbo, jinak to má vzadu buben(1.4, 1.6, 1.9TDI).

Ps: nemám nic proti Roomsteru ani FAbii II, technicky a kvalitou to je povedený auto, ale co se jim 100% nepovedlo, je posez a výhled z auta, tohle prostě podělali, vůbec z toho není vidět, a o dalších detailech ani raděj nemluvím(neskutečný že to takhle vůbec pustili do světa)... :kuk:

Editováno: , autor: Meade
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemas nekde vyfocenej interier Touru? Zajimalo by me, jak ty repracky vypadaj...

Bohužel fotky nemám, to by se muselo leda vyfotit někde v autosalónu.

Ty malý výškový repráčky maj jen lehce jinačí design, opravdu bych si toho ani nevšimnul, ale když mi to řekli, tak jsem se na to podíval, a jó, je to drobek jinačí. Prve měli ty plastové kryty repáčků takový ostřejší tvary, teď jsou více zaoblené. Každopadně novej volant Touru moc sluší, to byla první věc, které jsem si hned všimnul a nešlo to přehlédnou, ten volant se prostě povedl.

Editováno: , autor: Meade
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se nepletu, tak tu porovnavame Octu Tour a Roomstra a porad nechapu jaky je rozdil v tom, jesi je ta Octa vyrobena v roce 2000 nebo 2009. Ale asi v tom nejaky rozdil bude kdyz to uz podruhe zduraznujes. ja mam o 9cm vic a ten roh me tam proste stve, myslim ze nejsem zdaleka sam, i v tomhle tematu to nekdo zminoval.

Po roce 2000 měla octavia předělaný zadní sedadla kvůli velkým stižnostem, že je málo místa vzadu na nohy. Vyřešili to tím, že do zadních sedaček udělali prolis, tím se "jakoby" zvětšil prostor na nohy pro cestujicí vzadu. Ale pořád to není žádný zázrak.

O1 je je velmi velmi povedený auto, ale to místo vzadu je opravdu špatné, to je snad jediná věc, kterou bych mohl vytknout O1. Mám cca 183cm, a když si sednu v O1 za sebe, tak už to je pro mě dost natěsno, avšak dá se tam vzadu přežít(né pohodlně sedět). ono taky záleží, jak je kdo zvyklej sedět za volantem namáčklej nebo roztáhlej. kámoš stejně vysokej jako já, zas má ve zvyku posouvat si sesačku víc dopředu a být "jakoby nalepenej na skle", i takový řidiči jsou, a kdybych s takovým řidičem jel s O1, tak si zas vzadu chrochtám, měl byl pro nohy místa dost. Ale to stále neomlouvá to, že to holt podělali s tím místem vzadu u O1. Ale jak říkám, to je jediná věc, kterou bych mohl vytknout O1 a i tak bych si jí pořidil, pokud bych si měl vzít do parády R nebo FII, tam je mnohem víc věci, kvůli kterým mi tohle auto do baráku nikdy nesmí!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maede:Já včera Tour prohlížel v salonu a ty větší repráčky mají nápis Škoda auto.Měli to i předtím ?

Hele tak tohle fakt netuším, ale zjistím to, příští týden. to jsou věci, který prostě vidíš a ani si to neuvědomíš, nebo se na ten detail ani nekoukneš pořádně, jen to očima přelítneš. Zeptám se kámoše co ty repra a kryty montuje u Toura :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím přesně, jaký drobnosti máš na mysli, ale s tím výhledem máš pravdu. Na semafory je hodně špatně vidět.

jsou to jen věci, který mi prostě vadi, ale ostaním můžou být ukradený(páč jsem na tyhle technické detaily "magor").

Ohledně R a Fabia II:

1. Velmi velmi špatný výhled. Zas tolik neměřím, a očima už skoro zasahuju do střechy. Fakt hrůza, jak tohle mohli pustit do výroby. mám doma F1 = luxusní výhled oproti FII.

2. Pro mě nepochopitelné, jak mohli technicky sprasit uložení předního okna, respektive řešení sloupků čelního skla a utěsnení čelního skla. místo toho aby ten sloupek navazoval na karosŕii klasikcy jako u každého jiného auta, nebo třeba jak ou F1, tak tam jsou ty příšerné pastové černé sloupy(které taky rády praskaj. je to bláto). Když se podíváš podrobněji na ty sloupky a jak je řešená ta těsnicí guma po celé délce, tak se zrhozíš, jak to vůbec mohli pustit do výroby, na konci sloupku má ta těscíci guma takovej cancour, který má jakoby zakrát díru na koci sloupku = další technická příšernost kteoeu nikde nikdy na žádnem autě neuvidíš! A to se budu taky klidně hádat.

3. Další velký šok přijde po otevření dvěří u řidiče nebo spolujezdce. Ty plastové sloupky jsou uchyceny 4 nebo 5ti obrovksými šrouby, je to jak pěst na oko, hend si toho všimnu a je to odporně technicky řešené, jak tohle někdo vůbec mohl pustit do výroby? ukažte mi jiný auto, který má vně sloupku nějakou lištu takhle ucyhcenou, kde jsou ty vruty hlava nehlava, a není problém vidět ty šroubky kolikrát i křive sedlý, že ta hlava uplně nesedí na podkladu.

4. Přístrojovka. Místo toho aby mělo to průhledné pelxi které kryje budíky skosené jako to bejvá, tak má obrácený úhle, a stačí týden, a máte na přístrojovce prach.... Tohle se u normálního auta nestává(bohužel čím dál věší móda konceru VW a možná už i jinde), kdyste naposledy otírali prach třeba u F1 z přistojovky? možná tak 1 za rok ometete pár smítek.

5. Nejsem zvědavej na to, aby na mě místo budíku teploty motoru řvala nějaká "podělaná" LEDka. Kde to sme? Přistrojovka je prostě ošklivá a jen za super výbavu máte dva budíky! To je ubohéé... i 120ka ten budík měla v základu.

6. Když už má FII polohovatelné sedadlo řidiče, tak si chci nastavit polohu co nejníže, abych aspoň trošku viděl ven, ale i to nepomůže, nehledě na to, že tou pákou kterou polohujte, máte pocit, že je vyrobená z bláta, protože se prohejbá a kroutí při polohování(ať si někdo vyzkouší páku v O1 Tour, aby věděl, jak má být páka bytelná a né fórová, když už se tu srovnávaj Rka A Tourka). mám pocit, že tu páku prostě urvu.

7. Pro mě nepohodlné a moc měkké sedadla...

8. Ovládací páčky u volantu, nevím kde vzali ty příšený kopyta, ale krásný to byly páčky u fábie 1 nebo Toura... :feve:

víc to tu zasírat nebudu a nechci se dotkout majitelů R a FII, mě tohle prostě vadí a je to jen čistě můj názor, a kvůli tomu tohle prostě do garáže nechci....

Editováno: , autor: Meade
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky nechápu, proč tu srovnávaj Roomstera s Octacii Tour. To je nesmysl... R bych nechtěl ani za 200t.

Sedněte si do Roomstera(Fabia II), a pak do Octavie Tour, a pak se vás zeptám, ve kerém autě se vám lépe sedí a ze kterého auta máte lepší výhled? 99.9% lidí vám jednozančně řekně, z octavie Tour je 100% lépe vidět a pohodlí uplně někde jinde... A to se budu klidně hádat :)

kotouče vzadu Tour nemá, ani sedan ani kombík. Kotuče vzadu se dávaj jen na motorizaci 1.8 turbo, jinak to má vzadu buben(1.4, 1.6, 1.9TDI).

Ps: nemám nic proti Roomsteru ani FAbii II, technicky a kvalitou to je povedený auto, ale co se jim 100% nepovedlo, je posez a výhled z auta, tohle prostě podělali, vůbec z toho není vidět, a o dalších detailech ani raděj nemluvím(neskutečný že to takhle vůbec pustili do světa)... :kuk:

dle tohoto katalogu ma octvia tour v tdi kotouce vzadu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...