Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

Trumf jedině v TDI, rozdíl je minimální a za pár let se bude i lépe prodávat, navíc nemá filtr pevných částic, takže se to dá i vyhrotit :palec2:lol

Jenže to 74KW TDI nejede, musí se také honit jak nadmutá koza, aby s tim člověk vůbec předjel, prostě kouzlo TDI je pryč, točit a točit. Jezdil jsem chvíli s 77KW a docela tragédie. Rozhodně ne lepší než 1,6 MPI. Když TDI, tak výkonnější, to už jede, málo žere a neřve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim ze je to mimo tema, ale nedavno jsem sedel v dvojkovy oktavě, tdi 2,0 103kW, cipla na 125kW a pokud porovnavam se svoji fabkou 74kW TDI tak to je jako nebe a dudy, fabka drnci a rve, oktavka jen svisti a rve az tak od 4000 ot, ale i fabka jede dobre to zase jo (taky cipla na 100kW a ma nalitano cca 270000km). Nicmene kdybych ted porizoval auto tak pujdu do passata z roku 2004 variant highline 2,5TDI 132kW...:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

J.Š. Mě spíš zajímá kolik si to vezme na sto a to za kolik udělá stovku, mě až tak moc nezajímá. Krom toho když mám možnost koupit nový auto za tyhle peníze, tak ojetina do baráku nesmí ;) Fábii čiplou nemám a ani jsem nad tím nikdy vážně neuvažoval, jsem spokojený s tím jak jezdí teď :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, chápu, nicméně chtěl jsem tím říct, že TDI 77kW které se dává do tour modelů je nekultivované a rachotící, nicméně spotřebou se pohybuje kolem 5 litrů nafty a hlavně je spolehlivé - půl milionu zvládne, což od auta normální člověk prakticky nepožaduje... Nicméně pokud si sednete do té oktavy 2.0, s dvoulitrovym tdi zjistite, že už nechcete nic min - ne proto že ma zrychleni ale ze ma vsechny klady 77kW plus kultivovanost a navic u te 2.0 i lepsi jizdni vlastnosti... Pak je to popravde o penezich:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ona chrochta uplne stejne, jenom je to lip odhlucneny. Obrovskej rozdil je taky SII a OII se stejnym motorem - zalezi ale i na konkretnim kusu motoru. Ve firme je ted asi 15 SII a jde to docela poznat.

Ja myslim, ze tak nebo tak, ani jeden z motoru neni zadny zazrak a nemaji si co vycitat. Holt musime se modlit, aby uz sireji nastoupily TSIcka a CR. Soucasny motory jsou fakt prumer.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty TSIčka nejsou vůbec špatné, jen kapánek chroustaj, když se jim šlápne na krk. Zkoušel jsem tu 1,4 120k a průměr byl v kombinovaném provozu přes 9 litrů, občas jsem tomu šlápnul na krk ;)

Ale jedou dobře, tiché, reagují na plyn...kromě spotřeby jim není co vytknout. Rozdíl mezi 1,4 a 1,8 není v praxi tak markantní, asi bych šel klidně do té 1,4.

Ty 1,6 MPI jsou dobré motory, jednoduché, není co se pokazit, držáky. Vím to od známého z aut. servisu, nikdy proti nim nic zásadního neměl, říkal že kromě lambdy nic neodchází. Já jsem s ním byl spokojen.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže to 74KW TDI nejede, musí se také honit jak nadmutá koza, aby s tim člověk vůbec předjel, prostě kouzlo TDI je pryč, točit a točit. Jezdil jsem chvíli s 77KW a docela tragédie. Rozhodně ne lepší než 1,6 MPI. Když TDI, tak výkonnější, to už jede, málo žere a neřve.

A jakej je problem dat treba trysky z 96Kw nebo jen samotny chip na pohodovych 130HP ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jakej je problem dat treba trysky z 96Kw nebo jen samotny chip na pohodovych 130HP ?

Pořizovací náklady čipu jsou zanedbatelné s tím, co se může nesprávnym čipovánim všechno podělat, osobně chipování neuznávám, nejde jen o motor, jde o turbo, vstřiky, hlavně spojku atd...každej si pak musí spočítat, co tím získá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro info - drtivá většiná Trumfů je kombinace Combi + TDI...

Což by mohlo znamenat, že čekací doby na 1.6 nebudou tak špatný :) Já jenom nechápu ty doby dodání. Beru, že si chce automobilka rozprostřít výrobu rovnoměrně v průběhu času, ale 3 měsíce u auta, kterýmu se zhroutily trhy na východě a minimálně v první pololetí mu výroba klesla polovinu a u combi tuším dokonce tři čtvrtiny?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Což by mohlo znamenat, že čekací doby na 1.6 nebudou tak špatný :) Já jenom nechápu ty doby dodání. Beru, že si chce automobilka rozprostřít výrobu rovnoměrně v průběhu času, ale 3 měsíce u auta, kterýmu se zhroutily trhy na východě a minimálně v první pololetí mu výroba klesla polovinu a u combi tuším dokonce tři čtvrtiny?

Tak já 1.6MPI objednal koncem srpna a dnes mi konečně sdělili termín výroby 1. týden listopad, dodání zhruba 15.11.2009, je to k vzteku, neboť jsem řešil i prodej mé devítileté fabie a dávali mi za ní 55T, což jsem rozhodně odmítl. Vydřiduši, tak jsem ji nabídl do AAA viz http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-fabia/car.h...el=187&sort[0]=0&sort[1]=1 kde mi za ní dali alespň 780000. No, teď chodím pěšky a jsem z toho úplně vyřízenej, lecos potřebuji a pod. Jsem závislák, všude daleko i pro nákup. Snad se dočkám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kde mi za ní dali alespň 780000. No, teď chodím pěšky a jsem z toho úplně vyřízenej, lecos potřebuji a pod. Jsem závislák, všude daleko i pro nákup. Snad se dočkám...

Tak já dostat za devítiletou fábku skoro 800.000, tak jdu rovnou do novýho supa lol , na barvě by mi nezáleželo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...