Clint Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 Trumf jedině v TDI, rozdíl je minimální a za pár let se bude i lépe prodávat, navíc nemá filtr pevných částic, takže se to dá i vyhrotit Jenže to 74KW TDI nejede, musí se také honit jak nadmutá koza, aby s tim člověk vůbec předjel, prostě kouzlo TDI je pryč, točit a točit. Jezdil jsem chvíli s 77KW a docela tragédie. Rozhodně ne lepší než 1,6 MPI. Když TDI, tak výkonnější, to už jede, málo žere a neřve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 Pánové nechte ho. Slovy klasika v dnes zase známé scéně: jeho nepřesvědčíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garrett Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 Má možnost prodejce při financování Škofinem dát k autu ještě nějaký bonus? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 Ano, ale stejně si to zaplatíš na splátkách ve zvýšené RPSN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 to sice ano, ale zase to tolik nebolí v "ten okamžik"! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 Vim ze je to mimo tema, ale nedavno jsem sedel v dvojkovy oktavě, tdi 2,0 103kW, cipla na 125kW a pokud porovnavam se svoji fabkou 74kW TDI tak to je jako nebe a dudy, fabka drnci a rve, oktavka jen svisti a rve az tak od 4000 ot, ale i fabka jede dobre to zase jo (taky cipla na 100kW a ma nalitano cca 270000km). Nicmene kdybych ted porizoval auto tak pujdu do passata z roku 2004 variant highline 2,5TDI 132kW...:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 Take si myslim ze ta 1,6 je povedena,jede slusne,zvukovy projev taky dobry... Zalezi samozrejme kdo kolik najezdi kilometru...ale sam mam tento motor a nemuzu si stezovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 J.Š. měls pravdu... bylo to úplně mimo téma!!! MPI vs. TDI ... opět se tu budeme dohadovat??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garrett Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 J.Š. Mě spíš zajímá kolik si to vezme na sto a to za kolik udělá stovku, mě až tak moc nezajímá. Krom toho když mám možnost koupit nový auto za tyhle peníze, tak ojetina do baráku nesmí Fábii čiplou nemám a ani jsem nad tím nikdy vážně neuvažoval, jsem spokojený s tím jak jezdí teď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 Jasně, chápu, nicméně chtěl jsem tím říct, že TDI 77kW které se dává do tour modelů je nekultivované a rachotící, nicméně spotřebou se pohybuje kolem 5 litrů nafty a hlavně je spolehlivé - půl milionu zvládne, což od auta normální člověk prakticky nepožaduje... Nicméně pokud si sednete do té oktavy 2.0, s dvoulitrovym tdi zjistite, že už nechcete nic min - ne proto že ma zrychleni ale ze ma vsechny klady 77kW plus kultivovanost a navic u te 2.0 i lepsi jizdni vlastnosti... Pak je to popravde o penezich:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 (editace) Ona chrochta uplne stejne, jenom je to lip odhlucneny. Obrovskej rozdil je taky SII a OII se stejnym motorem - zalezi ale i na konkretnim kusu motoru. Ve firme je ted asi 15 SII a jde to docela poznat. Ja myslim, ze tak nebo tak, ani jeden z motoru neni zadny zazrak a nemaji si co vycitat. Holt musime se modlit, aby uz sireji nastoupily TSIcka a CR. Soucasny motory jsou fakt prumer. Editováno: 7. Září 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 (editace) Ty TSIčka nejsou vůbec špatné, jen kapánek chroustaj, když se jim šlápne na krk. Zkoušel jsem tu 1,4 120k a průměr byl v kombinovaném provozu přes 9 litrů, občas jsem tomu šlápnul na krk Ale jedou dobře, tiché, reagují na plyn...kromě spotřeby jim není co vytknout. Rozdíl mezi 1,4 a 1,8 není v praxi tak markantní, asi bych šel klidně do té 1,4. Ty 1,6 MPI jsou dobré motory, jednoduché, není co se pokazit, držáky. Vím to od známého z aut. servisu, nikdy proti nim nic zásadního neměl, říkal že kromě lambdy nic neodchází. Já jsem s ním byl spokojen. Editováno: 7. Září 2009, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masserr Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 Nedají se tyhle 1,9 TDI nechat oficiálně nachipovat?? Třeba přímo u škodovky??aby pak platila normální záruka?? Do kolika KW a Nm je rozumné to šponovat u toho 74KW?? A jaký je rozdíl mezi motory 74KW a 77KW??? Předem díky za odpovědi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 JasteRe :) seznámím tě s jedním kolegou na Sauto fóru, myslím že by jste si náramě rozuměli!!!!!!! :smich: chceš? Klidne , proti benzinu nic nemam kdyz je to dobry motor- 1.8T 2.0TFSi a 1.8TFSi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 Jenže to 74KW TDI nejede, musí se také honit jak nadmutá koza, aby s tim člověk vůbec předjel, prostě kouzlo TDI je pryč, točit a točit. Jezdil jsem chvíli s 77KW a docela tragédie. Rozhodně ne lepší než 1,6 MPI. Když TDI, tak výkonnější, to už jede, málo žere a neřve. A jakej je problem dat treba trysky z 96Kw nebo jen samotny chip na pohodovych 130HP ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 Treba uz jenom kvuli tomu, ze to neco stoji.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olda Homola Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 Co mám info,tak se má ještě vyrábět celý příští rok.Dodací lhůta je 3 měsíce. Pánové neděste mě - já ji objednal v sobotu a dod.lhůta 4-6 týdnů (mi řekli) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 Mě říkala známá v prodejně,že se na ni čeká 3 měsíce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garrett Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 Já počítám s tím, že bude skoro až pod stromečkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 8. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2009 Jen pro info - drtivá většiná Trumfů je kombinace Combi + TDI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 A jakej je problem dat treba trysky z 96Kw nebo jen samotny chip na pohodovych 130HP ? Pořizovací náklady čipu jsou zanedbatelné s tím, co se může nesprávnym čipovánim všechno podělat, osobně chipování neuznávám, nejde jen o motor, jde o turbo, vstřiky, hlavně spojku atd...každej si pak musí spočítat, co tím získá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 Jen pro info - drtivá většiná Trumfů je kombinace Combi + TDI... Což by mohlo znamenat, že čekací doby na 1.6 nebudou tak špatný Já jenom nechápu ty doby dodání. Beru, že si chce automobilka rozprostřít výrobu rovnoměrně v průběhu času, ale 3 měsíce u auta, kterýmu se zhroutily trhy na východě a minimálně v první pololetí mu výroba klesla polovinu a u combi tuším dokonce tři čtvrtiny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j430 Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 Což by mohlo znamenat, že čekací doby na 1.6 nebudou tak špatný Já jenom nechápu ty doby dodání. Beru, že si chce automobilka rozprostřít výrobu rovnoměrně v průběhu času, ale 3 měsíce u auta, kterýmu se zhroutily trhy na východě a minimálně v první pololetí mu výroba klesla polovinu a u combi tuším dokonce tři čtvrtiny? Tak já 1.6MPI objednal koncem srpna a dnes mi konečně sdělili termín výroby 1. týden listopad, dodání zhruba 15.11.2009, je to k vzteku, neboť jsem řešil i prodej mé devítileté fabie a dávali mi za ní 55T, což jsem rozhodně odmítl. Vydřiduši, tak jsem ji nabídl do AAA viz http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-fabia/car.h...el=187&sort[0]=0&sort[1]=1 kde mi za ní dali alespň 780000. No, teď chodím pěšky a jsem z toho úplně vyřízenej, lecos potřebuji a pod. Jsem závislák, všude daleko i pro nákup. Snad se dočkám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 Hm, tak to upřímnou soustrast, já bejt čtvrt roku bez auta, tak se zcvoknu. Zas se aspoň budeš pořádně těšit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 kde mi za ní dali alespň 780000. No, teď chodím pěšky a jsem z toho úplně vyřízenej, lecos potřebuji a pod. Jsem závislák, všude daleko i pro nákup. Snad se dočkám... Tak já dostat za devítiletou fábku skoro 800.000, tak jdu rovnou do novýho supa , na barvě by mi nezáleželo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.