Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

Už jen kvůli motoru, bezpečnosti (6x Aibag) a prostornosti bych šel do Ceeda...

Jenom bych upozornil na ne příliš vhodnou kalkulaci toho Cedníku. Pokud si vybereš nějakou ze skladovek, tak máš k výbavě klimu zdarma, pokud si nevybereš, tak bych nepřiplácel za klimu, ale vzal rovnou vyšší výbavu, kde kromě klimy je i plno věcí navíc a k tomu je zase šance, že si vybereš ze skladovek na které jde uhrát i zajímavá sleva...

tady je ale s 1.4 za 291k s klimou

http://www.autobond.cz/Files/CarsImage/KiaMotors/ceniky/0310_KIA_AUTOBOND_SPRING.pdf

no ale porad nevim co zvolit plusy i minusy sou na obou stranach

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavně pokud Ceed, tak mně přijde nesmysl kupovat holotu a k ní připlácet 25 000Kč za klimatizacu. To už vyšší výbavu. Jestli 345 000Kč nebo 360 000Kč, to už je stejně putna.

z cenikovych cen je ceed SW s 1.6 cvvt active 320 Active+ 360 takze je to 40 papiru rozdil za klimu, +2 repro, dalkac k centralu, predni loketni operka a zrcatka v elektrice - bez toho bych se asi obesel...

jde o to kolik se da usmlouvat z techto cen, protoze 360 je uz na me dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kia nebyla nikdy moje krevní skupina, ale...ceed je opravdu o generaci mladší auto, to není na porovnání, tady je jednoznačná odpověď..tour už začíná být krutě za zenitem, už ne každým rokem víc, ale každým měsícem, je rok 2010 a od roku 1996 už uplynulo spoustu času. Uvědomte si, že je to rok, kdy se prodával Opel Omega..Ford Scorpio..Renault Mégane 1..nejrozšířěnějším regisrtovaným vozem byla škoda 12O...kopupě toura přes 300tis. je šílenství, byť ho chápu, sám jsem minulý rok byl nabídkou tour trumf nahlodán..pak jsem si sedl náhodou ke známému do Méganu 3 a tam mi došlo, že tour už prostě ne, to nené na debatu. A pokud už oželím moderní motory..nevadí mi tuhé řízení..hrozné řazení u benzínu..archaický vzhled interiéru..atd... tak jedna věc je nepřekročitelná - nízká úroveň pasivní i aktivní bezpečnosti tohoto auta, odpovídající roku jehpo vzniku. Absence hlavových airgagů, deformační zóny projektované v době, kdy neexistovaly mobily pod dvě kila...to je nepřekročitelná hranice pro někoho, kdo trošku uvažuje. Můj názor,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

eNorm: Jenom dotaz - jakou barvu by jsi chtěl? A plusy a mínusy? Nevím, ale oproti tomu danému Touru mě napadají plusy spíš na straně koreje...

Barva ceeda - libi se mi svetle modra nebo stribrna phoenix, ale je mi to jedno - zde bude hrat roli cena :)

plusy minusy jsou hlavne motory nafta vs benzin u ceeda.

Jelikoz muj najezd nebude extremni 10-20k rocne tak to vypada na lip pro benzin vs spotreba u octy (a to je octa levnejsi)

cena u oktavky by mozna sla jeste stlacit ke 300k ale ceed teda zatim pocitam 360k (+ packet navigator v cene)

ceed jako novejsi auto vs octa jako proverene? :)

misto vzadu tolik omilane - ale zde si myslim ze zatim to vypada spis na jizdu ve dvou takze nepodstatne

kufr velky +- stejne + Ceed ma jiz v zakladu dvojite dno (Octa +5k)

vizuelne se mi vic libi ceed

auto asi bude slouzit naveky, takze cena pri dalsim prodeji je irelevantni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si myslim, že posilat pryc kvuli rozhodovani mezi jinym autem nez starou octavkou je trochu lacine.

Ja bych si treba nekoupil ani ceed, ani Tour. Vnitrni sirka je imho "nice to have", ale zase neprakticke pro parkovani a garaze. Mne by spis na Touru ve variante Combi vadil podvozek.

Za nadhernych 406 000 mate Golfa TSI 77kW hatcback vcetne dvou akcnich paketu kol5 Staci projet a na prvni pohled je Golf eNormne lepsi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si myslim, že posilat pryc kvuli rozhodovani mezi jinym autem nez starou octavkou je trochu lacine.

Ja bych si treba nekoupil ani ceed, ani Tour. Vnitrni sirka je imho "nice to have", ale zase neprakticke pro parkovani a garaze. Mne by spis na Touru ve variante Combi vadil podvozek.

Za nadhernych 406 000 mate Golfa TSI 77kW hatcback vcetne dvou akcnich paketu kol5 Staci projet a na prvni pohled je Golf eNormne lepsi :)

No pekne :), ale to uz jsme se dostali od 330k za octu az k 410 za mensi auto :) to uz muzu vzit novou Octu combi prima 1.2 TSI 77 kW 6-stup. mech. za 414k :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sedni si do tech aut - o mensim aute se da mluvit jenom v ramci kufru. Vnitrnim prostorem je Tour na urovni druhe generace Fabie. Za sebe i rodinu silne doporucuju nesetrit. Rozdil byva casto vykompenzovan nejenom nizsim komfortem a uzitnymi vlastnostmi, ale taky nutnosti drivejsi vymeny. Nevim, na jak dlouho auto kupujes, ale

- pokud na kratsi dobu, zaplaces vyrazne na poklesu hodnoty; modely, ktery prijdou po soucasnym Touru jeho ceny na trhu ojetin vyrazne stlaci a jsou nekde jinde

- pokud chces mit auto delsi dobu, staci rozdil rozpocitat na jednotlivy roky a najednou ti treba pri planovanym vyuziti na 8 let vyjde:

Rozdil dejme tomu 80 000Kc, tj. cca 10 000Kc na rok.

2 airbagy vs. bocni, hlavovy a kolenni

primitivni lednicka vs. dvouzony plne automaticky climatronic

podprumerny podvozek vs. spickovy podvozek

podprumerna sedadla vs. spickova sedadla

ABS vs. ESP navic

Nerikam, ze si Tour nenajde a nenachazi kupce, naopak. Jenom chce postavit proti sobe pozadavky a jejich plneni.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si myslim, že posilat pryc kvuli rozhodovani mezi jinym autem nez starou octavkou je trochu lacine.

Ja bych si treba nekoupil ani ceed, ani Tour. Vnitrni sirka je imho "nice to have", ale zase neprakticke pro parkovani a garaze. Mne by spis na Touru ve variante Combi vadil podvozek.

Za nadhernych 406 000 mate Golfa TSI 77kW hatcback vcetne dvou akcnich paketu kol5 Staci projet a na prvni pohled je Golf eNormne lepsi :)

Jo sorry, trošku jsem to přehnal..ale s novým TOUREM mám najeto deset disíc a jsem s ním, za ty peníze, naprsto spokojený. Nechápu proč někdo haní jízdní vlastnosti... je snad jasný, že to auto není na závodění a poslední dobou mě podvozek spíš mile překvapuje...několikrát jsem to hrotil až se mi stahovala prdel a co na to stařičká okta??? NIC.. vše si dává jak za mlada.

Vnitřní šířka?? A jakou vnitřní šířku mají cenově konkurenční auta s dýzlem v kombajnu????

No ten Golf.. tak to souhlas..ale je to o jiných korunkách..

Podle mě - tour v dýzlu + paket tour + combi + sport paket a nějaký ty serepetičky = velice dobrá nabídka.. pak už záleží jenom na preferencích kupujícího.

Bezpečnost je silný argument..to neukecám :)

Editováno: , autor: masserr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za běžných okolností není problém a chová se na svoje stáří jak má. Ale běda, jak člověk přišlápne trochu na malým kruháku, kór když je mokro.

Se 74Kw na malým kruháku divočina?? Leda že bych byl v komatu po dvaceti pivech.. 

Včera jsem jezdil v mazdě 3 MPS a to je divočina pod plynem 

Tourka je prostě levný, relativně prostorný a kvalitní auto který má svoje pro a proti. Ale prosím vás jí tady, na sklonku kariéry, na ŠKODOVÁCKÝM fóru, nehaňte..to si rozhodně nezaslouží….

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tour si stejne kupuji ti, co jim je uplne jedno, jestli je podvozek starej rok nebo 15 let. Proste zadni zavodnici.. Btw. kdyz bych to prislapl za mokra, tak mi zablika ASR a zadna divocina se nekona :palec2: Tour ma proste svoje vyhody i nevyhody, to je jasny, ale zase z toho nedelejte, ze je na urovni Skody 120L.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mám toura 5 měsíců a předtím sem měl dvě octy a vždy spokojenost.

Auto jsem vybíral konečně nové a měl sem jen 340TK a to byla hlavní podmínka při nákupu, žádnej leasing ani úvěr nechci!

No a závodník už taky nejsem..:-)

Takže tour trumf sport combi a je to, jo a hlavně je to fešanda... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo tu tourku nehaní, je to jen o míře realismu. Jak jsem napsal, sám jsem o ní v druhé polovině roku horečně uvažoval..ale i za ten uplynuvší rok se pohnuly ceny a nyní je aktuálně tour neatraktivní a v porovnání s nynějšími konkurenty už prostě mimo mísu, bohužel. Podívejtě se na Renault Megane Grandtour..od 289tis..ESP, ASR, 6 airbagů,klima,okna v elektrice, poloautimatická klima, centrál na do,tempomat, autorádio s ovládním pod volantem. atd..a hlavně, interiér, exteriér a jízdní vlastnosti odpovídající roku 2010, vyzkoušel jsem v rámci předváděcí jízdy a můžu potvrdit, že ve srovnání s předváděčkou octavia tour s 1,6 benzín to byl tak šílený a dramatický rozdíl ve prospěch renaltu - v posazu, kvalitě a pocitu s interiéru, chodem motoru, jeho tahem, řazením a hlavně jízdními vlastnostmi, že moje úvahy o touru skončily. Ale bylo mi to skoro líto, byl by to takový splněný sen z minulých let..takže tolik jen ke srovnání tour s aktuální nabídkou ostatních automobilek. Ale to není kritika, jen to, co jsem sám absolvoval v úvahách o svém budoucích autech..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi to nedalo a zkouknul jsem toho Megana, popravdě řečeno mě na tom autě nezaujalo nic, spíš bych řekl, že se mi nelíbí. Pozáruční servis bude problém s Octou nikdy. To auto bych si já nikdy nekoupil a to hlavně z důvodu, že se mi prostě nelíbí

Jízdní vlastnosti Octavie, nevím co se vám pořád nezdá, pohodlný auto, párkrát jsem už musel prudčeji uhnout nebo brzdit a bez problému. Žádný nedostatky jsem nepocítil

A Golf za 410t - já měl na auto 300,- nakonec stálo trošku víc, ale těch 400 je úplně mimo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jízdní vlastnosti Octavie, nevím co se vám pořád nezdá, pohodlný auto, párkrát jsem už musel prudčeji uhnout nebo brzdit a bez problému. Žádný nedostatky jsem nepocítil

Jasně že nic nepocítíš, když se nesvezeš pořádně s něčím jiným. Nehledě na to, že když přesedneš do lepšího (a je jedno jaké značky) tak ti to o moc lepší nepříjde... ale horší je, když to zkusíš naopak. Pak najednou zjistíš, jaká to je kačena, co se houpe, netočí, nebrzdí... osobní zkušenost. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...