Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahojte,

určitě jste to tu už probírali, ale nejsem moc technický typ, tak bych prosil někoho, kdo by mě poradil.

Mám Octavii 1.9 TDI 66 kW, r.v. 2000/10. Má najeto 202 000 km. Mám tam chip a výkon se zvýšil na 85 kW. Je to chip ze softweru Volswagen. Chtěl bych provést ještě nějakou úpravu, abych měl výkon kolem 100 kW. Poradťe mi prosím, co s tím můžu dělat. Ani nevím, co tam mám za turbo. Nevím zda bude stačit filtr, intercooler, silnější trysky (z jaké verze) nebo co já vím co ještě existuje. Ale něco, aby mě to moc hodně nenamáhalo motor a hlavně razantně nesnížilo životnost motoru.

Mockrát děkuji za vaše odpovědi

Vloženo

Dej trysky z 81 nebo nějaké Race-viz Reesha z Dieselpowerfóra,tam směřuj dotazy.Turbo máš na 100% malé,bez naklápění.Filtr skoro vůbec nepomůže,jen minimálně.IC možná,ale problémy s upevněním a pod.Napiš Reeshovi,on poradí

Vloženo

Začínat úpravou software nebyla dobrá volba. To se obvykle dělá až na konec. Jak píše cosby, ideální je dát lepší trysky a také větší turbo, potom teprve doladit patřičný software.... Tím z toho motoru můžeš dostat i víc, než 100kW, ale věz, že ti pak mnohem dříve odejde spojka, a chtělo by to i upravit další věci, jako zadní brzdy a podobně.

http://www.dieselpower.cz

Vloženo

Ohledně vzd.filtru - mluvil jsem s člověkem, který si kupoval K&N a říkal, že na akceleraci to člověk nepozná, ale na maximální rychlosti ano. Ale kde u nás využiješ maximálku?! :disgust:

Vloženo
Dej trysky z 81 nebo nějaké Race-viz Reesha z Dieselpowerfóra,tam směřuj dotazy.Turbo máš na 100% malé,bez naklápění.Filtr skoro vůbec nepomůže,jen minimálně.IC možná,ale problémy s upevněním a pod.Napiš Reeshovi,on poradí

Mám typ AGR, to znamená, že mám teda to slabší turbo? Můžu místo něj nasadit turbo třeba z TDI 96 kW? Bude to znamenat pak lepší výkon auta?

Velmi mě překvapují výkony mého auta když mám to slabší turbo. Byl jsem na časomíře a akceleraci z 0-100 mám za 9,526 s a to tam mám jen blbý chip. Je to vůbec možný?

Vloženo
Začínat úpravou software nebyla dobrá volba. To se obvykle dělá až na konec. Jak píše cosby, ideální je dát lepší trysky a také větší turbo, potom teprve doladit patřičný software.... Tím z toho motoru můžeš dostat i víc, než 100kW, ale věz, že ti pak mnohem dříve odejde spojka, a chtělo by to i upravit další věci, jako zadní brzdy a podobně.

http://www.dieselpower.cz

takže nejdřív je lepší vyměnit turbo, trysky a nakonec chip jo? A když už to mám načipovaný, přidám tam akorát trysky, tak vzroste výkon nebo ne? O kolik mě asi vzroste výkon v kW, když tam přidám silnější trysky? Teď mám asi 85 kW

Vloženo
takže nejdřív je lepší vyměnit turbo, trysky a nakonec chip jo? A když už to mám načipovaný, přidám tam akorát trysky, tak vzroste výkon nebo ne? O kolik mě asi vzroste výkon v kW, když tam přidám silnější trysky? Teď mám asi 85 kW

hele chlape vlítni na dieselpower tam to je rozebraný absolutně, ve zkratce když turbo tak to chce hlavně i ty trysky a přeprogramovat - tak to má tu správnou logiku

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Tak poprosím o radu pro lamu .Pročetl jsem dneska snad celé fórum dieselpower a jsem úplně vedle .Takže prosím o zaučení .Chci zvýšit výkon ,Váša poradil nové trysky (o.k.) ,pak jsem se dočetl ,že je možné výkon zvednout mnohem více ,dát jiné turbo ,možná spojku .a pak to chipnout. chci z toho dostat co nejvíce .Hlavně mi nepište dej turbo co má označení to a to .Já bych radši slyšel dej turbo z třeba RS prostě věcně ,samozřejmě uvítám i ceny ,Pokud možno nové věci .Jestli je někdo schopen to udělat tak to napište .tak dík :palec2:

Vloženo

zničí ti peněženku protože turbo stojí stejně co hadice k němu jsou tam dvakrát větší a origo intercoler ve 150 PS je umístěn před vodním chladičem a je i stejně velkej

Vloženo
No jde to i na origo IC napojit,a nebo tam dát taky ze 150tky IC,ale chce to mít k tomu i chladiče a sahary atp.Je to tam o prsa dostat,ale jde to :D

no když už tam půjde 150 turbo tak by ho chtělo využít a když ho využije tak to origo malej IC neustojí

a nejde o to namontit ale zaplatit a sehnat

150 tek je málo

dal bych turbo ze 130 tky a je to v pohodě

Vloženo (editace)

Záleží co vše k tomu budeš mít a hlavně co seženeš (je to dost nedostatkový zboží lol ).Stačí vyměnit jen turbo a pohrát si s hadicema k původnímu IC ,když budeš mít i IC ze 150tky tak samotnej je ti skoro na nic,protože s origo saharama z Octávky je tam moc málo místa,aby jsi to tam dostal.Takže to chce sehnat aspoň sahary ze 150tky,pak rozřezat chladičovku navařit jiný držáky a pak to tam cpát a rovnat hadice a trubky.Jo a vyrobit si novou trubku z IC do sání,protože 150tka nemá čerpadlo a ta orig trubka vede přes něj,takže překáží.HODNĚ ŠTĚSTI lollollol

Editováno: , autor: Bageta
Vloženo

Ne chladičovku nechat Octavii a tu rozřezat,aby tam dostal ty chladiče,ale musíš dát pozor kam je dáš,nesmíš ani moc dopředu (vadily by zámku kapoty) a ani moc dozadu (neni prostor v motoru)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...