Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

já teda ne ... vy je někdo vidíte??

edit: jo aháááááá, ty jsi je nahrnul do prvního příspěvku, tak to řeknu hned ;)

Editováno: , autor: Malta
Vloženo (editace)
No, tak tohle ti muselo přidat aspoň 10 kw lol

Tak já vám chci pomoci alespon málé zlepšeni a vy na mě takto :feve:

jinak ten silikon ořežu jak to pořadne vyschne jo. :p

Editováno: , autor: lospablos
Vloženo

tak si to tak neber, dobré na tom je že sis to udělal sám a nedával za to jinde hříšné peníze. Pokud to dotáhneš jak píšeš, tak to bude celkem v poho.

A s těmi kilowatami ... věř a víra tvá tě posílí ;) . S tím chipem je to bezpředmětné, tam ten přínos zejména u jednadvojek je, ale spíše v průběhu výkonu než ve výkonu samotném.

Vloženo (editace)

Když to tak strašně pomáhá u 3 válečků, pomůže to i u mého 4válečku? Mě stačí pouze +5kW, ale zato +10Nm :D

Jelikož mám ale filtr v krytu motoru, koupil bych jen první část sání - takovéto "hrdlo" co je na karoserii, dále už jen propojit s filtrem = narvat mezi to hadici :) Pouze takové menší náporové sání ;).

lospablos: ty už nepřisáváš v zimě přihřívaný vzduch od "parohů" ?

Editováno: , autor: NNNTomas
Vloženo
to lospablos: inu máš to udělané zajímavě... Přeju ti pevné nervy při výměně žárovky v levém světle.

jj dík moc ale budu to měnit stějně jako lidi co maj 1.9 tdi a i 1.4 mpi ale dik :)

jinak najeto již 1000 km a bez problému doporučuji

Vloženo (editace)
Když to tak strašně pomáhá u 3 válečků, pomůže to i u mého 4válečku? Mě stačí pouze +5kW, ale zato +10Nm :D

Jelikož mám ale filtr v krytu motoru, koupil bych jen první část sání - takovéto "hrdlo" co je na karoserii, dále už jen propojit s filtrem = narvat mezi to hadici :) Pouze takové menší náporové sání ;).

lospablos: ty už nepřisáváš v zimě přihřívaný vzduch od "parohů" ?

az bude zima tak odstraním na vzuchovem krytu tu aliminiovou tejpu a mužu dál nasavat :)

Já si myslim že ti to pomuže alespoň se motor nebude vařit ve vlastní štavě :)

Editováno: , autor: lospablos
Vloženo
takže jestli tomu dobře rozumím, v zimě budeš využívat filtru co máš v krytu motoru a ten externí air box odpojíš?

Ne jen zpet zapojin ten fitr na ten předehřev ale jinak vše zustane tak jak má.

Vloženo

necituj poslední příspěvek, nebo si koleduješ o varování od admina

jinak by mě docela zajímalo jak? Pokud sundáš jen ten alobal, tak to asi dost dobře nebude stačit, páč to bude přisávat do "starého filtru) z kterého už nemáš (odřezáno) výústění na škrtící klapku. Nebo mi snad něco ušlo z fotek? :feve:

Vloženo

To máš pravdu ale ten teplý vzduch bude cirkulovat na motoru a bude to rychleš zachřaté a jinak je to alobalová tejta ktera se používá na klimatizace aby odváděla teplo ale normálně ji odlepím víš :)

Vloženo

tak nevím :feve: , furt mám pocit, že to funguje takto: při původním krytu je na krytu náústek, který dosedá na svod tepla od parohů. Předpokládám že je tam zabudované nějaké čidlo, které pootvírá v závislosti na teplotě okolí (stejně jako tomu bylo u např.šáde 105/120) a takto přisátý (smíchaný) vzduch jde přes filtr do škrtící klapky.

Pokud je to tedy principelně takto, pak nechápu kudy budeš ten teplý vzduch přisávat, když na klapce máš krkovici od externího filtru a ten není na žádné přisávání teplého vzduchu uzpůsoben. :help:

Vloženo

Tak jsem si to zde celý pročet a zajímalo by mne jak to má třeba udělaný woody, viz foto:

post-13530-1251546487_thumb.jpg

Toto sání se u této motorizace dělá zruba od roku 2004 (já mám ještě ten starší), ale nikde z fotek jsem našel, jak toto nasává teplý vzduch??

Jinak plně souhlasím s maltou, teplý vzduch musíš nasávat a ne jen "ohřívat" původním sáním tvoje upravené..

Vloženo

možná mate pravdu uvidíme v zimě se ukaže jak to bude fungovat ja si to jen myslim ale koukam že vy jste pašaci tak na vás dám ja jsem jen amater

ale uvidime v zimě, možná to bude déle trvat než se motor zahřeje tak koupim kryt original za 1000 a na zimu to budu mít normálně a zas to zapojim na jaře

:) Vracení do puvodního stavu my bude trvat tak 15 min uvidime chlapy.

Vloženo (editace)

Asi to nebude potřeba když to nový verze nemají, ani nový 1.4 63kw už to tak nemá (vzducháč v krytu na motoru), a teplej nepřisává pokud vím...

Prece jen vzducháč vedle má větší "objem" než ten v krytu, větší průměr hadic...a tlačí se to do nej z masky náporem.

Editováno: , autor: NNNTomas

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...