Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

zdravím  a mám takový dotaz :zkoušel někdo udělat na HTP 12V náporové sání?Moje představa je taková:do sacího otvoru v airboxu zasunout hadici( průměr 50) a druhý konec nastrčit do otvoru v masce přímo proti proudícímu vzduchu.Mělo by to nějaký význam a výsledek?Díky 

  • 3 týdny později...

tak se mi nikdo neozval a protože jsem nevěděl jestli je to tak blbý nápad,rozhodl jsem se to vyzkoušet v praxi.Najel jsem 2 414 km a tankoval 130 l naturalu 95.Po namontování jsem měl subjektivní pocit,že motor má trochu větší zátah,a při ustálené rychlosti šel naprosto lehce a okamžitě reagoval na sebemenší pohyb plynu.Ale co mě překvapilo byla spotřeba.Normálně jezdím tak 70% Praha,zbytek venku a spotřebu mám tak 6-6.5l.S HTP jezdím 6 let,takže ho mám v oku i noze,jízdní styl stejný.Teď po montáži mám spotřebu 5.4 l.Počítal jsem to různými způsoby,ale výsledek je stejný.

Teď za deště jsem přípravek sundal,nevím co by na příděl vody řekl vzduchový filtr,ale jakmile přestane pršet,nasadím ho znovu a budu testovat dál.

nahoď foto, abych tomu dobře rozumněl ... jestli to chápu správně, tak to máš "jakoby" verze bez krytu motoru, kdy je airbox bokem a vzduch k němu je přiveden hadicí od masky

tak jsem dnes pořídil foto mého "náporového sání",je to novodurové koleno průměr 50,a el. chránička taky 50.Konec je šikmo seříznut aby se zvětšila plocha nasávání,protože hadice je mírně šikmo.Nandat a vyndat jde bez problémů,nevím co by to udělalo za silného deště,tak proto.

 

IMAG0253u8qx.jpg

IMAG02547kjl.jpg

IMAG0251at01.jpg

IMAG0256scjj.jpg

:smich:

 

Co ti to auto udělalo?

nejdřív zkouším funkčnost,pak teprve estetiku  :kol-142:

Tohle nemůže být funkční, natož aby to ušetřilo tolik benzínu.

 

Ale mám pro tebe tip: po rekonstrukci koupelny mi zbylo koleno z wc průměr 120mm. To by ses mohl dostat na spotřebu do 5 l a výkon + 20 koní :D

Upraveno od Woody

podle vědeckých poznatků nemůže čmelák létat,ale protože to neví tak si klidně létá. :kol-28: Sám jsem byl překvapen výsledkem,proto jsem to publikoval až po najetí většího počtu km,abych vyloučil chybu při tankování atd.Budu testovat dál,ale nikomu to nevnucuju.To  120 koleno už bych neměl kam nacpat. :kol-140:  :kol-28:

Trocha offtopic - ale to, či mám alebo nemám EGR (facelift 2006, motor BME) zistím podľa toho, či do filtru mi ide len jedna hadica (odvetrávania kartru) alebo dve hadice (odvetravanie + EGR)? Tož ide mi tam len jedna...

  • 4 týdny později...

Tak poslední 2 měření spotřeby.Půlku nádrže jezdila kámoška,druhou já ale už na zimákách a spotřeba 6l.Další měření, jízda jen já na zimákách a spotřeba 5.7l.Víc už to komentovat nebudu,u mého auta to funguje a jsem spokojen.

  • 2 měsíce později...

Ked sme pri tých úpravách s použitím sériových komponentov od VW:

Nová Fabia III má základný motor trojvalec 1.0 MPI.   Je to z gruntu nový motor alebo len vylepšené "naše" HTP (tipoval by som iné zvody, kat. a sanie )?

Hmm. Tak asi nebudú žiadne úpravy so súčiastkami z vrakáča :-)

Rapid 1.2 MPI ale už je upravené HTP, nie? Je ten vyšší výkon (55 kW) len papierový, alebo má vážne nejaké zmeny oproti 1.2 51kW generácii?

Tých Rapidov asi nebude moc, tak neviem či s tým má niekto aj priamu skúsenosť....

jj, moc jich není, když jsem se hlásil loni na konci roku na zkušebku na spacebacka a oni mně volali, tak když jsem tomu operátorovi řekl, že bych chtěl testnout 1,2 MPI, tak mě začal přesvědčovat, že se ten motor tam ani nedává ... až mrkl do konfigurátoru, tak mi dal za pravdu ... nicméně prošel celou republiku a nikde ho jako předváděčku neměli ... jinak tu ho jeden má předělaný na LPG a pěje chválu.

Ano, Rapid 1.2 MPI je nejnovější varianta 1.2 HTP. Něco o změnách najdete ZDE. Těch Rapidů s tímto motorem moc nebude, zde na foru jsou tuším dva majitelé? Tady je jedno vlákno.

  • 3 roky později...

Ahojte,

 

Uvazujem nad prestavbou svojej F1 po FL 1.2 12v htp na filterbox.

Zaujima ma vsak, kam napojit jednu hadicku, ktoru na niektorych foto vidno ale na prerabke ani v dieloch uz nie (vyznacena na obrazkoch)

Zlta sa nahradi a pripoji na novu hadicu smerujucu na filterbox, avsak neviem, kam s tou cervenou.

 

Dakujem za kazdu radu!

fabia-sanie.jpg

fabia-sanie1.jpg

fabia-sanie2.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.