Pawouk Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schneefall Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Motor to bude asi dobrej, ale do rapida fakt jedině když bych věděl že nebudu často vyjíždět mimo město a nebudu naloženej :-) Má to 55 Kw, tolik měla i základní O2, tak snad je nenapadne to narvat i do OIII Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krtek6 Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 chtělo by to někoho kdo v tom jel..já valil akorat v TSI takže nemůžu srovnávat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza9007 Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 mám pocit, že téměř žádný dealer tento motor neobjednal... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tavič Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 V případě Rapida bych dal třiválci přednost před TSI,těch 55kw nebude zas taková hrůza,pokuď TSI tak určitě 4roky záruky a po skončení záruky bych to auto začal bleskově prodávat,teď otázka kdo to koupí,TSI jede sice krásně,ale životnost nebude asi zdaleka taková jako u HTP,respektive MPI,tam bych si na 200000km klidně vsadil,že ten motor vydrží,u TSI určitě ne,podle toho co tu všichni píší,v oleji benzín,motor žere olej,do toho měnit rozvody,písty po 100000km v háji...no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobanHTP Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 (edited) Zdravím, HTP verze CGP- už netrpí tolik poruchovstí, ale pokud kolem 100tis.km nevyměníte rozvodovou sadu včetně napínáku, může se Vám potkat motor jakbysmet :-) Dále je třeba dávat kvalitní olej, plná syntetika, nejlépe 5w-50 a měnit jej maximálně co 10000km/rok(raději co 8000km). I přesto musíte počítat, že s najetými kilometry budou přibývat vibrace a hluk ať už vyměníte cokoliv. Podle mého automechanika, vibrace 3-válce způsobují vůle i v převodovce, nic fatálního, ale kultivovanost klesá. Jinak hodně dobré informace najdete na HTP klubu. pravdou je, že Rapid HTP s 200tis.km patrně prodáte hodně špatně... Jinak stále připomínám, ani v Rapidu HTP motor nemá chladič oleje, takže možná bych i risknul TSI, ale servisoval bych ho nadstandardně :-) Edited January 19, 2016 by bobanHTP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedluk Posted October 3, 2016 Share Posted October 3, 2016 Není nad kvalifikované rady Rapid 1,2 MPI 225 000 km, původní rozvoďák, nechrastí.Motor nulová spotřeba oleje, úplně stejně tichý jako když jsem ho měl nový.Žádná porucha a to celou dobu ke všemu lítám na LPG, po dálnici i 160km.Olej měnín po 15 000km a má pořád pěknou barvu.Myslím, že motor má za sebou cca 20% životnosti.Spotřeba přepočtená na benzin 2,98l / 100km.Jiný motor v životě nechci a to jsem dřív lítal samé 1,9TDI.Nechci už ty čmoudy ani vidět. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extreme4u Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 Speedluk: Budeš ještě pokračovat v recenzi svýho Rapidu?? Tady vidím, že už máš najeto 225 tis. km (ve 20% životnosti asi není, protože přes 1mil. km asi nedá), ale já jsem další z lidí tady, kteří se rozhoduje mezi Rapidem 1.2 MPI (HTP) a FIII kombi 1.0 55kW a hned předělat na LPG. Když si psal ten svůj test, tak jsem skoro rozhodnutý a koukal po Rapidu a Toledu s 1.2 MPI, ale je jich žalostně málo (daj se spočítat na jedné ruce). Takže teď zase mírně vyhrává FIII kombi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerfayt Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Zdravím příznivce 1.2 MPI. Koupil jsem Toledo s touto motorizací na transport dětiček do a ze školky. Zatím spokojen. pravda ze je jich málo. Dokavad byl motor k dispozici, lidé ho bohužel neuměli docenit. ... Jedna z drobných výhod : když měním olej, lepší přístup k olej. Filtru si ani neumím představit 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobanHTP Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 V 24. 4. 2017 na 13:47, Clerfayt napsal: Zdravím příznivce 1.2 MPI. Koupil jsem Toledo s touto motorizací na transport dětiček do a ze školky. Zatím spokojen. pravda ze je jich málo. Dokavad byl motor k dispozici, lidé ho bohužel neuměli docenit. ... Jedna z drobných výhod : když měním olej, lepší přístup k olej. Filtru si ani neumím představit Ahoj trochu jsem zvědavý jak se daří HTP dnes, po 3 letech? Teda pokud jej ještě máte :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerfayt Posted June 10, 2020 Share Posted June 10, 2020 Ahoj. HTP stále v super kondici. Je to už 4 roky. Najeto 45 tkm. Jezdíme s tím tedy trasy 5km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerfayt Posted January 28, 2022 Share Posted January 28, 2022 Ahoj, po dlouhé době napíšu malý bezvýznamný poznatek. Když parkuji v kopci, zejména předkem nahoru, poté při startu mírně zarachtá řetěz. Pokud parkuji na rovině, motorek startuje tiše, řetěz ani neškrtne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DušanV Posted January 29, 2022 Share Posted January 29, 2022 Pokud parkuješ se zařazeným rychlostním stupněm, tak u motoru HTP alias Mpi 1.2 asi nic tak překvapivého. To by si musel zatáhnout ruční brzdu co to jde a musí fungovat na 100% a ještě podložit ze svahu auto klínem, aby se ta celá hmotnost auta tzv. "neopírala" částečně i přes rozvody. Mě to taky tak dělalo ve Fabii 1.2 HTP, pravděpodobně vlivem té větší hmotnosti se vyvine dlouhodobý tlak i na hydraulický napínák rozvodového řetězu, ten se zatlačí, no a při startu motoru si dočasně volný řetěz zařahtá, než dojde k natlakování a správné činnosti napínáku. Už to tady myslím i někdo v minulosti popisoval. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerfayt Posted January 29, 2022 Share Posted January 29, 2022 Ne to nedělám. Vždy ručku a pověsit do ní auto. Zásadně parkuji s neutrálem. Ale ženské je to fuk. Ta opře auto do rychlosti jak dement pak dá ručku. nedokáže to pochopit co je na tom špatně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george_75 Posted January 24 Share Posted January 24 V 3. 10. 2016 na 22:39, Speedluk napsal: Není nad kvalifikované rady Rapid 1,2 MPI 225 000 km, původní rozvoďák, nechrastí.Motor nulová spotřeba oleje, úplně stejně tichý jako když jsem ho měl nový.Žádná porucha a to celou dobu ke všemu lítám na LPG, po dálnici i 160km.Olej měnín po 15 000km a má pořád pěknou barvu.Myslím, že motor má za sebou cca 20% životnosti.Spotřeba přepočtená na benzin 2,98l / 100km.Jiný motor v životě nechci a to jsem dřív lítal samé 1,9TDI.Nechci už ty čmoudy ani vidět. Ahoj, ještě ho máš, koupil jsem ho před rokem a teprve se seznamuju, taky LPG, zatím dobrý, spokojenost. Nikdo ho tady nemá v této motorizaci, tak bych rád nasosal nějaké zkušenosti. Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george_75 Posted January 24 Share Posted January 24 Tak zatím popíšu své zkušenosti najeto 170 000 km mnou zatím deset, olej nebere, jezdím na LPG, podle dokladů montováno ihned po koupi, tedy příští rok to bude deset let. Klasika vrzání od příčného stabilizátoru a dorazů dveří (klasická nemoc rapidů) i když fabia 2 mi vrzala na nápravě taky a to měla JEN 65 tisíc :-) Spotřeba dlouhodobá 6,5 l na benzin a 7,5 l na plyn. To zatím vše. ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerfayt Posted January 24 Share Posted January 24 Jo, tento motor je skvělý. Náš Španělský Rapid má něco málo přes 50000. Olej taktéž nežere. Startuje na ťuknutí. Jede pěkně. Vzhledem k tomu, že se s ním prakticky nejezdí v soli, je pěkný i zespodu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.