Publikováno Srpen 31, 200916 r Zdravím vás,potřeboval bych poradit s přizpůsobením posilovače v mé Octavii 2. Měnil jsem podvolantovou jednotku za 1K0933549AQ (Původní byla typu A )kvůli multifunkčnímu volantu a nejde v servisu přizpůsobit posilovač řízení,tak aby vůbec fungoval...Nevíte někdo prosím co a jak?...elektrikář to řešil přes VAS a posilovač pořád nejde...(:
Srpen 31, 200916 r Zdravím vás,potřeboval bych poradit s přizpůsobením posilovače v mé Octavii 2. Měnil jsem podvolantovou jednotku za 1K0933549AQ (Původní byla typu A )kvůli multifunkčnímu volantu a nejde v servisu přizpůsobit posilovač řízení,tak aby vůbec fungoval...Nevíte někdo prosím co a jak?...elektrikář to řešil přes VAS a posilovač pořád nejde...(: mi to dělal servis a co si pamatuji,tak jezdil s vasem na koleně spolujezdce a točilo se při rychlosti tuším 30km vpravo a vlevo a potom se to chytlo a přestaly svítit na přístrojovce kontrolky..
Srpen 31, 200916 r Autor mi to dělal servis a co si pamatuji,tak jezdil s vasem na koleně spolujezdce a točilo se při rychlosti tuším 30km vpravo a vlevo a potom se to chytlo a přestaly svítit na přístrojovce kontrolky.. mi s tím jezdil dneska mechanik po parkovišti asi půl hodiny a nepodařilo se mu to nastavit,tak nevím,kde je ta chyba...
Srpen 31, 200916 r 1. je na gateway rozpoznana jednotka ? 2. hlasi jednotka nejakou chybu ? Pokud ano jakou ? 3. volant sviti oranzove nebo cervene ? Domaci ukol : Odpoj baterii. Pockej a pripoj zpet. Timto se resne vse co je na aute do stavu bez napeti. I u OK auta se tim resne posilovac a musis pak popojet aby se ustavil zpet. Taky bych zkusil tohle: Jed a zastav nekde kde bude pred tebou rovinka. Pak vypni zapalovani. Pak to nahod ujed cca 20 metru furt rovne a pak zastav a otoc volantem na maximalku doleva a pockej a drz 3 sekundy pak maximalka doprava a cekej 3 sekundy pak to vrat a mozna zabere posilovac a zhasne ti to. To jezdis bez posilovace ci posilovac bezi ale sviti ? To je dulezite info !
Srpen 31, 200916 r Autor 1. je na gateway rozpoznana jednotka ?2. hlasi jednotka nejakou chybu ? Pokud ano jakou ? 3. volant sviti oranzove nebo cervene ? Domaci ukol : Odpoj baterii. Pockej a pripoj zpet. Timto se resne vse co je na aute do stavu bez napeti. I u OK auta se tim resne posilovac a musis pak popojet aby se ustavil zpet. Taky bych zkusil tohle: Jed a zastav nekde kde bude pred tebou rovinka. Pak vypni zapalovani. Pak to nahod ujed cca 20 metru furt rovne a pak zastav a otoc volantem na maximalku doleva a pockej a drz 3 sekundy pak maximalka doprava a cekej 3 sekundy pak to vrat a mozna zabere posilovac a zhasne ti to. To jezdis bez posilovace ci posilovac bezi ale sviti ? To je dulezite info ! For Quote: Ja nejsem elektrikar,ale ted jsem s nim mluvil po telefonu a rikal,ze jednotka rozpoznana je,ale nejde udelat zakladni nastaveni a hlasi to chybu v zakladnim nastaveni (+ uhly natoceni), volant sviti oranzove a z casti posilovac funguje,ale jde to trochu vic ztuha a rizeni je takove gumove se mi zda...
Září 1, 200916 r No pak jedine vadne cidlo, ale to by ukazal VAG a IMHO by melo svitit cervene, pokud tedy je nakodovano na dve barvy sviceni. V tomhle si jistej nejsem. Osobne bych udelal pres VAG reset jednotky a zacal znova. Zacina se od kalibrace 0 pozice volantu a pak se prejde na dorazy. Postup by mel ten clovicek znat ! Jakmile nedodrzis postup jednotka se neresetuje !! Takze 1. reset jednotky a uvedeni do nastaveni 0 kola rovne volant rovne. Lze vyvolat smazani hodnot pres VAG 2. nastaveni leveho a praveho dorazu 3. nacist VAGem nejen pamet zavad ale i posilovaci momenty a uhly snimace natoceni. Wod Kud Si ?
Září 1, 200916 r Autor No pak jedine vadne cidlo, ale to by ukazal VAG a IMHO by melo svitit cervene, pokud tedy je nakodovano na dve barvy sviceni. V tomhle si jistej nejsem. Osobne bych udelal pres VAG reset jednotky a zacal znova. Zacina se od kalibrace 0 pozice volantu a pak se prejde na dorazy. Postup by mel ten clovicek znat ! Jakmile nedodrzis postup jednotka se neresetuje !! Takze 1. reset jednotky a uvedeni do nastaveni 0 kola rovne volant rovne. Lze vyvolat smazani hodnot pres VAG 2. nastaveni leveho a praveho dorazu 3. nacist VAGem nejen pamet zavad ale i posilovaci momenty a uhly snimace natoceni. Wod Kud Si ? kazdopadne diky moc za rady,dneska si s tim asi budem cely den hrat jak to tak vidim. Jsem z Opavy. Ale nebyl by pro me problem nekde zajet,kdyby se nam to nepodarilo a ty bys to dokazal.. Koupil jsem ojetou Octavku 2 a rozhodl jsem se ji trosku vylepsit,tak doufam,ze to snad vsechno vyjde...Potom poslu fotky...
Září 1, 200916 r kazdopadne diky moc za rady,dneska si s tim asi budem cely den hrat jak to tak vidim. Jsem z Opavy. Ale nebyl by pro me problem nekde zajet,kdyby se nam to nepodarilo a ty bys to dokazal.. Koupil jsem ojetou Octavku 2 a rozhodl jsem se ji trosku vylepsit,tak doufam,ze to snad vsechno vyjde...Potom poslu fotky... No jestli jsi z opavy, tak běž do ADIVU,tam to umí.
Září 1, 200916 r Autor No jestli jsi z opavy, tak běž do ADIVU,tam to umí. no tak po celodennim hranim si s nastavenim posilovace se elektrikari nic nepodarilo nastavit. Problem je po pridani nove podvolantovky, kdy nam neukazuje snimac natoceni volantu zadne udaje a proto to nejde nastavit...uz jsem z toho docela jelen...
Září 2, 200916 r Autor no tak po celodennim hranim si s nastavenim posilovace se elektrikari nic nepodarilo nastavit. Problem je po pridani nove podvolantovky, kdy nam neukazuje snimac natoceni volantu zadne udaje a proto to nejde nastavit...uz jsem z toho docela jelen... tak jsme po dlouhem badani zjistili,ze problem bude asi v krouzku rizeni,ktery nekomunikuje s novou podvolantovkou...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.