Publikováno Září 1, 200916 r Čaute, při cestě z Chorvatska mi odešla klima.Verdikt škoda servisu-kompresor v čudu,vyměnit - do FI ho nelze opravit. Trochu jsem hledal a informoval se a zjistil,že jsou firmy co je pravují. chtěl jsem se tady optat jestli někdo nemá zkušenost s opravou klimakompresoru,případně kontakt na firmu která to dělá. A ještě na váš názor jestli je lepší kompresor vyměnit - 13tis kč , nebo opravit 5 až 8tis kč. Jo a ještě mi jeden mechanik tvrdil,že když při výměně nevyměním i ostatní součásti klimy a nenechám ji vyčistit,což u nás ve Znojmě dělá jen škoda servis (nestačí ho nechat jen naplnit běžnou mašinou),tak se ten nový kompresor může klidně za 14 dní zadřít znova. Co vy na to? Upraveno Září 1, 200916 r od vratena
Září 1, 200916 r vycistit ano a novy ano. opraveny by mal byt sice so zarukou ale na to by som sa informoval v tej firme co sa podujme ti ho opravit.
Září 2, 200916 r tohle si musíš rozhodnout sám. Já bych ho koupil z nějaké bouračky. Když budeš mít hodně velkou smůlu, tak narazíš na vadný kus. Jenže za ty prachy pořídíš tři včetně naplnění. Vyčištěním klimy nic neskazíš, ale nejdůležitější je namontovat kompresor s náplní oleje. Při výměně chladiva se mění jen cca 1/3 oleje, zbytek zůstává ležet v kompresoru, pokud se tam ale dá vylitý (po repasi, či z vrakárny), tak se to zadře.
Září 2, 200916 r než opravu za 8 000 a záruka tak 1/2 roku tak radši novej za 13 000 a záruka 2 roky....tak to vidím já. A když Ti to namontí origo servis...nemusíš se zadření bát....jinak od toho je záruka... Upraveno Září 2, 200916 r od Marek
Září 13, 200916 r Autor Neválí se náhodou někomu doma klimakompresor k prodeji,v bazaru jsem nic nenašel...
Duben 30, 20169 r Přátelé okřídleného šípu, kolega z práce mne požádal, abych se pozeptal na klima kompresor u octavie 1. Chystá se jej vyměnit. Zajímá ho zda musí být klima kompresor před namontováním naplněný olejem? Osobně bych řekl, že asi ano. Kolik ho tam případně nalít? Děkuji. Radek.
Květen 9, 20169 r Ano v kompresore musi byt pred namontovanim olej podla specifikacie PAG46. Pre Octaviu I som nasiel od vyrobcov kompresorov Hella-Behr mnozstvo 120 - 150ml. Ale pokial mas uplne novy kompresor, tak ten olej tam uz je... Vzhladom k tomu, ze i ja potrebujem vymenit olej v kompresore klimy, potreboval by som vediet ako ho demontujem. Chcel by som ho vybrat od spodu, ale odtial neni dobry pristup na povolenie nizkotlakovej hadice. Tak som rozmyslal, ze zhodim alternator a bude tam viac miesta aj zhora. Ale na Fabii I 1.2 HTP (12V, 47kw, AZQ r.v. 2004) je alternator blizko katalyzatora a bojim sa, aby som neposkodil jeho kable, ked sa ho budem snazit vybrat. Aky postup navrhujete? Zhodit remen, vodiacu, napinaciu kladku a tak povolit sruby altiku, ten vyklopit a nakoniec povolit kable? Pojde to takto? Dik
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.