vratena Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 (editace) Čaute, při cestě z Chorvatska mi odešla klima.Verdikt škoda servisu-kompresor v čudu,vyměnit - do FI ho nelze opravit. Trochu jsem hledal a informoval se a zjistil,že jsou firmy co je pravují. chtěl jsem se tady optat jestli někdo nemá zkušenost s opravou klimakompresoru,případně kontakt na firmu která to dělá. A ještě na váš názor jestli je lepší kompresor vyměnit - 13tis kč , nebo opravit 5 až 8tis kč. Jo a ještě mi jeden mechanik tvrdil,že když při výměně nevyměním i ostatní součásti klimy a nenechám ji vyčistit,což u nás ve Znojmě dělá jen škoda servis (nestačí ho nechat jen naplnit běžnou mašinou),tak se ten nový kompresor může klidně za 14 dní zadřít znova. Co vy na to? Editováno: 1. Září 2009, autor: vratena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 vycistit ano a novy ano. opraveny by mal byt sice so zarukou ale na to by som sa informoval v tej firme co sa podujme ti ho opravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 tohle si musíš rozhodnout sám. Já bych ho koupil z nějaké bouračky. Když budeš mít hodně velkou smůlu, tak narazíš na vadný kus. Jenže za ty prachy pořídíš tři včetně naplnění. Vyčištěním klimy nic neskazíš, ale nejdůležitější je namontovat kompresor s náplní oleje. Při výměně chladiva se mění jen cca 1/3 oleje, zbytek zůstává ležet v kompresoru, pokud se tam ale dá vylitý (po repasi, či z vrakárny), tak se to zadře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 (editace) než opravu za 8 000 a záruka tak 1/2 roku tak radši novej za 13 000 a záruka 2 roky....tak to vidím já. A když Ti to namontí origo servis...nemusíš se zadření bát....jinak od toho je záruka... Editováno: 2. Září 2009, autor: Marek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vratena Vloženo 13. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2009 Neválí se náhodou někomu doma klimakompresor k prodeji,v bazaru jsem nic nenašel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 Přátelé okřídleného šípu, kolega z práce mne požádal, abych se pozeptal na klima kompresor u octavie 1. Chystá se jej vyměnit. Zajímá ho zda musí být klima kompresor před namontováním naplněný olejem? Osobně bych řekl, že asi ano. Kolik ho tam případně nalít? Děkuji. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomi737 Vloženo 9. Květen 2016 Sdílet Vloženo 9. Květen 2016 Ano v kompresore musi byt pred namontovanim olej podla specifikacie PAG46. Pre Octaviu I som nasiel od vyrobcov kompresorov Hella-Behr mnozstvo 120 - 150ml. Ale pokial mas uplne novy kompresor, tak ten olej tam uz je... Vzhladom k tomu, ze i ja potrebujem vymenit olej v kompresore klimy, potreboval by som vediet ako ho demontujem. Chcel by som ho vybrat od spodu, ale odtial neni dobry pristup na povolenie nizkotlakovej hadice. Tak som rozmyslal, ze zhodim alternator a bude tam viac miesta aj zhora. Ale na Fabii I 1.2 HTP (12V, 47kw, AZQ r.v. 2004) je alternator blizko katalyzatora a bojim sa, aby som neposkodil jeho kable, ked sa ho budem snazit vybrat. Aky postup navrhujete? Zhodit remen, vodiacu, napinaciu kladku a tak povolit sruby altiku, ten vyklopit a nakoniec povolit kable? Pojde to takto? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.