Přejít na obsah

Klimakompresor-oprava


vratena

Doporučené příspěvky

Čaute,

při cestě z Chorvatska mi odešla klima.Verdikt škoda servisu-kompresor v čudu,vyměnit - do FI ho nelze opravit.

Trochu jsem hledal a informoval se a zjistil,že jsou firmy co je pravují.

chtěl jsem se tady optat jestli někdo nemá zkušenost s opravou klimakompresoru,případně kontakt na firmu která to dělá.

A ještě na váš názor jestli je lepší kompresor vyměnit - 13tis kč , nebo opravit 5 až 8tis kč.

Jo a ještě mi jeden mechanik tvrdil,že když při výměně nevyměním i ostatní součásti klimy a nenechám ji vyčistit,což u nás ve Znojmě dělá jen škoda servis (nestačí ho nechat jen naplnit běžnou mašinou),tak se ten nový kompresor může klidně za 14 dní zadřít znova.

Co vy na to?

Editováno: , autor: vratena
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle si musíš rozhodnout sám. Já bych ho koupil z nějaké bouračky. Když budeš mít hodně velkou smůlu, tak narazíš na vadný kus. Jenže za ty prachy pořídíš tři včetně naplnění. Vyčištěním klimy nic neskazíš, ale nejdůležitější je namontovat kompresor s náplní oleje. Při výměně chladiva se mění jen cca 1/3 oleje, zbytek zůstává ležet v kompresoru, pokud se tam ale dá vylitý (po repasi, či z vrakárny), tak se to zadře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 6 let později...

Přátelé okřídleného šípu,

kolega z práce mne požádal, abych se pozeptal na klima kompresor u octavie 1. Chystá se jej vyměnit. Zajímá ho zda musí být klima kompresor před namontováním naplněný olejem? Osobně bych řekl, že asi ano. Kolik ho tam případně nalít? Děkuji. Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ano v kompresore musi byt pred namontovanim olej podla specifikacie PAG46. Pre Octaviu I som nasiel od vyrobcov kompresorov Hella-Behr mnozstvo 120 - 150ml. Ale pokial mas uplne novy kompresor, tak ten olej tam uz je...

 

Vzhladom k tomu, ze i ja potrebujem vymenit olej v kompresore klimy, potreboval by som vediet ako ho demontujem. Chcel by som ho vybrat od spodu, ale odtial neni dobry pristup na povolenie nizkotlakovej hadice. Tak som rozmyslal, ze zhodim alternator a bude tam viac miesta aj zhora. Ale na Fabii I 1.2 HTP (12V, 47kw, AZQ r.v. 2004) je alternator blizko katalyzatora a bojim sa, aby som neposkodil jeho kable, ked sa ho budem snazit vybrat.

Aky postup navrhujete?

Zhodit remen, vodiacu, napinaciu kladku a tak povolit sruby altiku, ten vyklopit a nakoniec povolit kable? Pojde to takto?

 

Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...