zdesim Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 existuje, jmenuje se tranzil, dela se na ruzny napeti, nebo zenerova dioda (neni moc proudove zatizitelna) kdyz budes mit ve svetylku vic led v serii (lepsi nez u kazdy odpor), bila led ma ubytek napeti cca 3v (at se to dobre pocita) tak pri 4ks v serii budou svitit pri 12V, nepredpokladam, ze by je pak vubec nejak rozsvitili 30mV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 (editace) Tak jsem to všechno proměřil... a naměřil 6,8V kterých tam je pořád mezi stálým (+) a spínaným (-) mám řešit jak ho obejít - zlikvidovat a nebo něco dál v autě. Proč to vlastně sviti když by to nemělo být tim (-) sepnute ? těmi 3 ledkami na tom konektoru jsem to svedl aby to nešlo do těch lampiček.. ale neřeši to situaci na pořád a ještě při zapnutem zaplovani to o5 sviti a ty 3 led zhasnou jak jsem už psal. Editováno: 4. Listopad 2009, autor: LuVIrs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 tak jsem přemýšlel a zkoušel nějake kombinace co mě napadly.. ale bez úspěchu. Tak mě napadlo toto řešení... jelikož + je stale at12nebo6V a - spina jednotka (dveřní spinač) dat někde relátko ktere bude spinat jinou zem k lampičkam. Možná je moje teorie špatná ale i když by nemělo tak to částečně chyta někde zem a tim to pak sviti. Jedna věc mě ještě napada ... mám na tom kablu napojen alarm (dálkovy start) tak že by to tam svedlo přes něj k zemi.. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 pokud mas k nemu dobry pristup, tak ho zkus odpojit z konektoru (jestli ma jednotka alarmu konektor od kabelaze), urcite je lepsi nez resit co s tim delat, kdyz to tam je, resit proc to tam je a pokud mozno odstranit. Urcite to neni dobre, porat tekl proud pres zarovku, sice nesvitila, ale i tak se vybijela baterka. Tvoje reseni svect ho jinam je na tom stejne. Pokud nepujde odstranit tak zjisti jestli svod na zem je porat stejny (porat stejny napeti vuci +) pak by se tam dala dat napr. zenerka s tranzistorem a spinat na zem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 To napatie je tam stale koli tomu, ze komfortka neodpoji - uplne, ale len znizi na nom napatie na tych 6V. Ak sa ich chces zbavit, tak mozes skusit zaradit do cesty zenerovu diodu (nejaku okolo 7V), alebo teoreticky tym relatkom. Akurat musis vybrat take, ktore odpadne pri znizeni napatia, alebo pridrzne napatie rele byva niekedy aj pod polovicou nominalneho (napajacieho) napatia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 (editace) jj je stále spina to (-) mikrospinač od dveři. těch 6V tam je proto jak se rosviti lampička spolujezdce tak sviti ale polovičně a když se zapne zapalovani sviti na 100% tak nějak je tam udělany cely system.. i kufr sviti na polovic a max. Dneska jsem to všechno proměřil takže cely odběr auta je 0,06A při zamčenem autě když sviti lampičky tak ma odběr 0,57A odemčene auto když nesviti 0,03A tak snad s toho hlediska je auto naprosto v pořádku:) už se tomu věnuji nějaky čas tak to dotáhnu do konce.. led se mi tam líbí a ještě to bude trošku jinak ale to až to vychytam.. prvni musím odstranit to co mě tam štve. TAkže prvni pokus bude relátko spinat jinou zem.. představa nasledujici: relatko bude napojeno na stalych 12V po odemčeni auta, a (-)ho bude spinat tim dveřním spinačem) asi nepujde stmivani ale to by mi nevadilo. Ta zenerka by mohla byt rychlejši a elegantnější řešeni:) ted mi došlo že když ji dam dal tak funkce spolujezdce bude zachovana:) je tam takova propojka tam by sedla jak ulita:) a ja tu řřeším takove megalonske návrhy no ovšem pokud to vyřeší ale teoreticky ano:) Editováno: 5. Listopad 2009, autor: LuVIrs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 pozor na proud jaky s ni potece, neni na moc velky proud. Ubytek na ni bude porat stejny, bude ti vadit v dobe, kdy to ma svitit. Relatkem prijdes o stmivani a take o 50% a 100% svit svetylka, bude uz jen 100%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 pozor na proud jaky s ni potece, neni na moc velky proud. Ubytek na ni bude porat stejny, bude ti vadit v dobe, kdy to ma svitit.Relatkem prijdes o stmivani a take o 50% a 100% svit svetylka, bude uz jen 100%. takže ta zenerka pada? tim relatkem bych spinal minus takže 50 a 100 zustane to určuje jednotka tam bych nezasahoval. K tomu relátku pokud ho tak můžu ovšem zapojit... jak jsem psal dal bych na něj 12V někde z auta kde naměřím po odemčeni. A funkce relatka by byla aktivni po otevřeni dveři (mikrospinač sipna zem a tim padem by to relatko seplo zem lampičky, ktera by byla přímo na kostru auta. Myslim tim, že to relatko odpoji zem lampičky a nemělo by docházet k tomu k čemu docházi. Když si budu chtit rosviti lampičku z auta tak tam je jina zem ktera se sepne spinačem. Moje teorie, snad se nějak zásadně nemýlim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjerdole Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 se vsim souhlasim šefe ale pozor na to že jak pozasína stropni světlo relatko bude postupně ztrácet napětí a cívka bude kopat...jestli mi rozumis..drnčet.níčí se tak ty kontakty kamo. možna to vyřeší kondenzator paralelne k rele civce. řešim podobný problem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 (editace) sakra... ted jsem si asi neuvědomil jednu věc.. drnčet by to, ale nemělo protože když se otevřou dveře aktivuje se ralatko a to ukostři lampičku to napěti na relatku co ho spina bude konstantni a (zem relatka bude mikrospinač) ale ted jsem asi nedomyslel to, že lampička zhasne hned se zavřenim dveři (nebo je možnost, že tu zem vlastně drži jednotka po dobu než zhasne a postupně sniži napěti na těch 7V funkce stmivani s odpojenim země ) Dokud to nevyzkoušim nezjistim:) Tobě to děla to same co mi? Editováno: 6. Listopad 2009, autor: LuVIrs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 Ahoj...není nic jednoduchšího, než přidat paralelně odpor asi 300 Ohmů k ledkám a máte klid a nebo místo odporu(bude se totiž hřát) dát žárovku 24V 1W. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 Ahoj...není nic jednoduchšího, než přidat paralelně odpor asi 300 Ohmů k ledkám a máte klid a nebo místo odporu(bude se totiž hřát) dát žárovku 24V 1W. nad tím jsem taky uvažoval.. ale nechtěl jsem at je pořad v akci. Zítra zkusím tu 24V žárovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 nad tím jsem taky uvažoval.. ale nechtěl jsem at je pořad v akci. Zítra zkusím tu 24V žárovku V akci bude pouze když bude ledka svítit, pak už ne...bude pracovat stejně jako bude pracovat ta žárovka. Když tam tu zátěž dáš, napětí tam pak myslím nenaměříš žádný (ale nebudu to tvrdit, už si to nepamatuju). Stejně tak se totiž chovají LED v osvětlení kufru....bez zátěže tam zůstane kolem 6V, se zátěží nic....Jinak pro zvědavce....24V proto, aby se žárovka nehřála. 1W je odzkoušenej a chodí to. Ať se daří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 V akci bude pouze když bude ledka svítit, pak už ne...bude pracovat stejně jako bude pracovat ta žárovka. Když tam tu zátěž dáš, napětí tam pak myslím nenaměříš žádný (ale nebudu to tvrdit, už si to nepamatuju). Stejně tak se totiž chovají LED v osvětlení kufru....bez zátěže tam zůstane kolem 6V, se zátěží nic....Jinak pro zvědavce....24V proto, aby se žárovka nehřála. 1W je odzkoušenej a chodí to.Ať se daří. tak jsem to zkusil a je to OK DÍKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 14. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2009 tak jsem to zkusil a je to OK DÍKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolík ASP Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Eště dotaz na ty co mají zadní lampičky. Když se zmáčknutím zapne při zapnutém zapalování, zhasne se po vypnutí zapalování? Nebo tu funguje nezávisle jako ty přední čtecí? Chci si je dodelavat a mam v planu to napojit rovnou na tu přední lampičku, ale rád bych vedel jestli tim neprijdu o ňákou funkci nebo tak. Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Jsou nezávislé. Buď svítí nebo ne, zapalování s tím nemá nic společného. Dokonce svítí i když se zamkne auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolík ASP Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Tak to jo, napojim to na lampičku a budu spokojenej. Díky za informaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 tak dneska jsem se konečně dostal na to zapojit je podle příspěvků Kajmana a nemá to chybu tyhle zlepšení jsou 100x lepší než nějaký spoilery Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ReWegar Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 Zdravim mam v tasce tyhle lapciky pro zadni posadku a rad bych je mel funkcni v aute Nasla by se tu nejaka dobra duse (nejlepe Praha) ktera by bylka schopna a ochotna me je tam namonotvat a sprovoznit? Mam jen lapicky bez kabelu. Predem dekuji ReWegar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
john1 Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 Mam jednu otazku ak v zadu nemam tie lampicky staci iba vyrezat otvor do stropnice a nasunut tam lampicky je tam na to priestor alebo ako je tam riesene uchytenie lampicky viem ze je to uz rok stara tema ale uz asi niekto to ma z vas namontovane tak poradte dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 Já bych se přidal s dotazem na někoho kdo to ví určitě, jestli při skládání auta v MB na to pamatovali a třeba tam natáhli dráty i když neosazovali lampičky. Mám to co mám v podpisu. RIDER vychází z Ambiente. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kajman Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 Řekl bych, že pokud nejsou lampičky z výroby, tak není ani připravená kabeláž. Toto je asi bohužel obecná politika Škody / VW, jediná výjimka mne napadá v případě OII samozatmavovacího vnitřního zrcátka a připravené kabeláže do A sloupků na vnější zrcátka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 20. Září 2011 Sdílet Vloženo 20. Září 2011 (editace) Ano, s tím souhlasím. Ale, třeba na staré Feldě jsem si dodělával DO k centrálu. DO bylo od Jablotronu a mělo samozřejmě fci samozamknutí. Jelikož by na tuto fci nemělo žádný vliv otevření zadních dveří (spínače tam od výroby nejsou) tak jsem si je spolu s DO dokoupil a stačilo je jen osadit do připravených a plastovou záslepkou zakrytých otvorů a zacvaknout konektory. Kabely tam byly. Takže tak nějak potichu předpokládám, že by se ty dráty mohly vyhnout ekonomickým škrtům a zůstat v kabeláži . Asi do toho budu muset v nějaké volné chvíli kouknout . Editováno: 20. Září 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 20. Září 2011 Sdílet Vloženo 20. Září 2011 lampicka drzi jen nacvaknuta ve stropnici, u sebe jsem po dratech koukal jen zbezne, nijak poradne jsem je nehledal, ale na prvni pohle jsem je nenasel vybavu mam takovou podezrelou, auto je edice "family", ma el.okna, DO, vyhrivany sedacky, ale nema napr. vypinany airbag (vypinacem v kastliku) coz bych u oznaceni family cekal v ramci uspor asi draty do stropu nedavaji vnitrni elektro instalaci uz rozlisuji podle vybaveni, nastesti motorovou ne, tak maji vsechny pripravu na tempomat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.