petrumr Vloženo 24. Září 2009 Vloženo 24. Září 2009 Já si nikdy srandu nedělám, výroba dezinfekčních chémií jde do statisíce tun a to už něco znamená. Citovat
Misubaro Vloženo 25. Září 2009 Vloženo 25. Září 2009 ...priznam se bez muceni , ze pred dojezdem domu vypinam klimatizaci a pustim vice ventilaci. Nerikam ze se to uplne vysusi, ale minimalizuji tak vznik plisne. Mam stejny nazor jak to napsal tamtam. Navic doporuceny od znameho, ktery dela v servisu na klima. ....je to jako u vseho, sto lidi sto nazoru a navic si vetsina mysli, ze jeho nazor je ten nejspravnejsi...podotykam, ze na nikoho nenarazim, myslim to vseobecne. Staci si projit zdejsi temata......... Citovat
Arts Vloženo 25. Září 2009 Vloženo 25. Září 2009 Tiez to robim ale (climatic) .. Ked idem do obchodu a nespravim to a vratim sa po cca 30min, ked nastartujem z ventilacie ide smrad jak s otvoreneho kanala.. Citovat
Blacky Vloženo 25. Září 2009 Vloženo 25. Září 2009 mno ja to nedelam, protoze sme netusil, ze jeto potreba. Ale pouzivam klimosku tak malo, ze stim asi problem nebude. a kdyz tma premyslim, takobvykle ji asi sam vypnu par minut, pred tim, nez zastavim auto, tak snad dobry. Citovat
PavelZ Vloženo 29. Říjen 2009 Vloženo 29. Říjen 2009 Lze nějak na Climatronicu zobrazit teplotu v interieru? Citovat
petrumr Vloženo 29. Říjen 2009 Vloženo 29. Říjen 2009 mně by to taky zajímalo, ale myslím, že se to tady už řešilo a nejde a od té doby mám v plánu si koupit nějaký vnitřní teploměr. Citovat
bojler Vloženo 29. Říjen 2009 Vloženo 29. Říjen 2009 Ano, ale jenom v servisním menu, zato ze všech čidel Zatím jsem v menu ale třeba nenašel aktuální rychlost auta. Citovat
PMA Vloženo 29. Říjen 2009 Vloženo 29. Říjen 2009 Jak ze se do nej da dostat? Vim, ze si to tu nekde psal, ale nemuzu to najit.... Citovat
bojler Vloženo 29. Říjen 2009 Vloženo 29. Říjen 2009 http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...t&p=1256919 Citovat
Akrubek Vloženo 2. Listopad 2009 Vloženo 2. Listopad 2009 A není to trochu nesmyslné? Tohle bych pochopil jen, že ráno mrkneš, kolik tam je, když vyjíždíš, ale po chvíli by to mělo odpovídat tomu, co máš na Climatronicu nastaveno,ne? Nicméně taky mě to už napadlo, proč tam mám dvakrát venkovní (Maxík a Clima) a ani jednou aktuální vnitřní. Citovat
bojler Vloženo 5. Listopad 2009 Vloženo 5. Listopad 2009 Zajímá tě vnitřní teplota a nebo jestli je ti dobře? Citovat
emkon Vloženo 4. Prosinec 2009 Vloženo 4. Prosinec 2009 Mám takovej dotaz, zda se jedná o závadu nebo blbou vlastnost. Jedu hodinu po dálnici konstantní rychlostí 130km/h se zapnutým tempomatem. Climatronic je v režimu AUTO+ECON a teplota nastavena na 21°C. Pak, po té hodině jízdy zrychlím na konstantních tempomatových 140km/h, ale najednou mi začne foukat chladnější vzduch. Teplotu na Climatronicu musím nastavit na 22,5°C , abych měl stejnou teplotu v interiéru, jako předtím. Už se mi to stalo několikrát, a pokaždé při venkovní teplotě pár stupňů nad nulou, a vždy až po delší době jízdy. Citovat
bojler Vloženo 5. Prosinec 2009 Vloženo 5. Prosinec 2009 Já sem nic takovýho zatím nikdy nepozoroval. Zkus se podívat na seznam závad, třeba se tam něco objeví. Jenom poznámka, zapínat ECON (zvlášť při takovýdle teplotě) je prakticky zbytečnost. Kolem nuly stejně kompresor přestává pracovat úplně (regulace výkonu je přitom průběžná) a nad nulou při ECONu nepracuje odvlhčování - když sem to jednou zkusil, tak se mně dost rosily vokna. Citovat
petrumr Vloženo 6. Prosinec 2009 Vloženo 6. Prosinec 2009 emkon-tohle se mně stalo jel sem 130 a jakmile se situace uklidnila,tak sem šel na 159 a taky začal foukat studený vzduch,ale jen na chvíly co climatronik to upravil.Jinak jsem spokojen,akorát možná to nelogický ovládání,jak se to tady psalo,že ten econ se musí pořád mačkat.V pátek sem si stím krátil dobu čekání a mačkal všechny kombinace a nic....akorát,když se zmáčkne reciklace-kabina-kabina,tak se zvedne spotřeba o 0,3-0,4l/h.bylo skoro 0 a jestli kompresor šel na plno to nevím. Citovat
notobi Vloženo 12. Prosinec 2009 Vloženo 12. Prosinec 2009 pak asi nejsu "každý rozumný", když sem nikdy nic takovýho v žádným autě (cca 3ks Fabia, Roomster, několik Octavií za asi 10 let, Superb) nepotřeboval dělat a neměl nikdy sebemenší problém. sorry, ale přijde mně, že se občas hledají problémy tam, kde nejsou.Jinak v návodu je pouze něco o zapínání i v chladných obdobích, právě kvůli smradu. O předčasným ani slovo. SMRAD= plíseň Citovat
cosby Vloženo 23. Prosinec 2009 Vloženo 23. Prosinec 2009 že by nový climatronic na Fabii a Roma? Citovat
bojler Vloženo 23. Prosinec 2009 Vloženo 23. Prosinec 2009 Něco hodně podobnýho bylo už na studiích. Škoda, že zas nahňahňali ty tlačítka do jedný souvislý řady a čidlo dali na kraj. Je to imho docela nepřehledný pak. Docela by mě zajímalo, jestli to tlačítko panáčka s malým symbolem okna je novej mód a nebo jenom překreslenej "na hlavu". Ono by se totiž při dešti a hodně lidech v autě právě foukání na okno hodilo, teď se musí zmáčknout i směr na nohy, jinak to na ně nefouká vůbec. Citovat
Igor Vloženo 24. Prosinec 2009 Vloženo 24. Prosinec 2009 Áno Cosby, je to ono - a "chrómu" sa objaví v interiéri ešte viac Citovat
bojler Vloženo 24. Prosinec 2009 Vloženo 24. Prosinec 2009 Krom ovládání "řízení prostředí" předpokládám ještě rádio. Možná tak ještě kolečka budíků, ale dál doufám už nepudou.. Citovat
Pavlos PM Vloženo 16. Únor 2010 Vloženo 16. Únor 2010 Problém s topením. Ve svém voze mám klimatizaci Climatronic a v letošní zimě jsem dle mého názoru zaznamenal nestandardní chování topení. Podotýkám, že nastalý problém pozoruji cca měsíce zpět, kdy jsou venkovní teploty v rozmezí cca -12 ˚C až +2 ˚C. Topení začne pomalu, ale jistě topit cca po 1km, po cca ujetí 4km je motor zahřátý na provozní teplotu a topení již funguje na plný výkon. Problém je v tom, že po plném zahřátí motoru musím mít na Climatronicu nastavenou teplotu 18 ˚C a přestože je topení na minimum z výfuku ventilace proudí poměrně dost teplý vzduch a často musím prostřední klapky mechanicky zavřít, abych se ve voze cítil rozumně. Zaznamenal někdo tento problém? Je Climatronic v pořádku, nebo se jedná o špatné nastavení Climatronicu, případně o závadu jednotky? Ještě dodám, že loňskou zimu jsem podobné chování nezaznamenal, je pravdou, že ani takové mrazy nebyly. Předpokládám, že když si na Climatroniku nastavím řekněme 22 ˚C tak z výfuků ventilace má jít vzduch o teplotě 22 ˚C a je jedno kolik je stupňů venku. Nebo se pletu? Díky předem za radu. Citovat
PavelZ Vloženo 16. Únor 2010 Vloženo 16. Únor 2010 Pokud se nepletu, tak na Climatronicu se nastavuje požadovaná teplota v interieru. A vzhledem k tomu, že ŘJ klimatizace se snaží na tuto teplotu dostat co nejrychleji je vzduch vháněný do auta určitě teplejší. Já mám klimu puštěnou od koupi pořád na AUTO a nemůžu si stěžovat. Na klapky ofuků jsem zatím vůbec nesáhl. Každopádně z klapek uprostřed palubovky nic nefouká. Vzduch jde na nohy, okno a boční výdechy. Citovat
bojler Vloženo 16. Únor 2010 Vloženo 16. Únor 2010 Předpokládám, že když si na Climatroniku nastavím řekněme 22 ˚C tak z výfuků ventilace má jít vzduch o teplotě 22 ˚C a je jedno kolik je stupňů venku. Nebo se pletu? Není to tak - Climatronic se vždycky snaží dosahovat požadovaných parametrů a jede podle schémat, která dynamicky upravuje podle okolních podmínek, např.: * při nízkých venkovních teplotách ví, že je dobré pro tepelnou pohodu topit na nohy a proto tam fouká, zvlášť po startu* po zastavení odpovídajícímu např. tankování víc větrá, aby nebylo vydýcháno* při intenzivním osvětlení např. chladí víc nebo míň topí atd. To, že je nastaveno 22 stupňů neznamená, že jde taky 22 stupňů z výdechů. Poznat to jde nejvíc při jízdě se stálou teplotou, kdy člověk změní teplotu o stupeň nahoru nebo dolů. Rozdíl v teplotách vháněného vzduchu je na chvilku větší, protože climatronic logicky reaguje na povel "je mně vedro/zima, ochlaď/přitop" a člověk očekává adekvántní reakci, ne pouze pozvolné vyrovnání. Úplně stejně reaguje ve výš uvedených situacích (tzn. po opětovném nastartování je chvilku víc zima). No ale k otázce - pokud je to nepříjemné, normální to není. Mně to nedělá, sám říkáte, že loni to taky nebylo. Podíval bych se do servisu, orientačně jde zjistit existence nějaké chyby (jakékoli na autě, ne nutně na climatronicu) stlačením: současně ECON + CIRKULACE, platí 444 pro žádnou chybu, 000 pro konec hlášení, jiné číslo kód chyby, návrat do normálu po stlačení ECON Ale je samozřejmě možný, že je climatronic nějak zblblej a ani se kód chyby nenapíše. Citovat
Pavlos PM Vloženo 17. Únor 2010 Vloženo 17. Únor 2010 PavelZ: Díky za cenné informace. Pokud přepnu Climatronic do režimu AUTO, tak vše funguje jak by asi mělo, tedy nastavím si teplotu 22 stupňů a v těchto venkovních teplotách je do interiéru vozu vháněn mírně teplý vzduch. Při nastavených 18 stupních je vzduch lehoulince vlažný. Tedy řekl bych, že vše funguje tak jak má. Ale není mi jasné proč, když je Climatronic přepnut do režimu ECON topí při nastavených 18 stupních jako řekněme v režimu AUTO při nastavených 25 stupních. Bojler: Díky za info, kombinaci tlačítek jsem zkusil na displeji se poté objeví 444 a vedle 000, takže v tomto případě by mělo být vše OK. Byl bych rád pokud by i zde zazněly další praktické zkušenosti majitelů Climatronicu. Díky, díky Citovat
bojler Vloženo 18. Únor 2010 Vloženo 18. Únor 2010 (editace) Pouštět ECON nemá smysl, je to výrazné snížení komfortu výměnou neznatelného snížení spotřeby. Už to tady padlo několikrát - výkon kompresoru je od dob první Fabie regulován (podle potřeby mezi dvěma a sty procenty, jede v tomto rozmezí stále bez ohledu na AUTO/ECON), takže při nižších teplotách neubírá zbytečně výkon a spotřebu navyšuje jen velmi málo. I když není vedro, tak v automatickém režimu je při teplotách nad nulou "zapnuté" odvlhčování, není v autě dusno, větráky tolik nehučí. Pokud mrzne, je stejně vypnuté v obou režimech. I při ECONu ale dochází k automatické regulaci, jenom jsou vyšší otáčky ventilátoru (protože se neodvlhčuje, za tepla nechladí a řízení předpokládá větší potřebu množství čerstvého vzduchu). S tím, že by při ECONu víc topil jsem se nesetkal. Já to zkusil jednou pro porovnání spotřeby. Každopádně je to divné, víc topit by neměl, standardně bývají jenom vyšší otáčky ventilátoru. Jestli můžu doporučit, tak se na ECON vykašlete, stojí to za to a náklady jsou minimální. Editováno: 18. Únor 2010, autor: bojler Citovat
petrisa Vloženo 4. Březen 2010 Vloženo 4. Březen 2010 Kluci, mám1.4/63kW, climatronic a když je climatronic OFF, tak mi náporem fouká teplý vzduch z krajních ofuků (z těch na řidiče). Má to tak být? Teď to nevadí, ale až bude tepleji, tak to bude divné...(tím myslím, že pokud je venku 20°, tak ještě nepotřebuji větrat,ale ani topit,ne?) Když jedu jen kousek, tak nemám potřebu topit/chladit. Konstrukce je taková, že musí být stále zapnuto,jinak topíme? Díky za ponzatky, Petr Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.