Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2013 Jako čidlo je tam přímo pod tou plastovou krytkou termistor = součástka měnící svůj elektrickej odpor v závislosti na teplotě. Zahřívání samozřejmě způsobuje Punťa pražící na tu krytku skrz čelní sklo - krytka je černá, neprůhledná a myslím že je ze stejnýho plastu jako horní díl palubky. Jako náhradní díl jsem to nenašel, optej se v nějakým značkovým servise, musejí to bejt schopní najít v ETce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 21. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2013 Mám stále aktualizovanou etku a je tam jen snímač, i na vrakáči to mají koplet s tou krytkou tak nevím. vit tady http://www.mihocar.cz/skoda-roomster-16-tdi-77kw-slunecni-senzor-5j0907539/d-88696/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2013 Jo, to je vono. A myslím že to má bejt komplet, protože ten snímací termistor musí bejt v kontaktu s tím plastem, takže se to do něj zalisovává nebo vlepuje = nejde to bez narušení další funkce jednoduše rozebrat a složit z5. Takhle to jen vyloupneš z palubky, přecvakneš konektor a celou novou krytku zacvakneš zpátky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 21. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2013 Já mám právě na kabelovém svazku jen ten zelenej spodek. Ale stejně jsem počítal že ho koupím. Moc děkuju za rady, jakmile ho zapracuju do FI dám vědět a nafotím. Prima den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Tisoň Vloženo 22. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2013 Fabia II HTP 2009 climatronic začne řádně chladit asi až po 20 km, prvních 20 km bylo v kopcích. Je to náhlé. Únik chladiva > servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2013 Jop, doporučuju kontrolu klimy - musí začít chladit skoro okamžitě, pokud ji zapneš, musí bejt cítit že z výdechů funí studenější vzduch do minuty-dvou po nastartování. Je ale možný, že ŘJ při prudším přidávání plynu v těch kopcích odpojovala klimu z důvodu zmenšení zátěže motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Tisoň Vloženo 22. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2013 No hlášení závad (Econ a recirkulace) hlásí 444 00 a při vyvolání servisního menu (hlava, břicho, nohy, econ) tam svítí klíč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2013 Potom určitě požaduje kontrolu, protože si sama diagnostikuje nějakou závadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Tisoň Vloženo 22. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2013 No ale je matoucí, že v normálním režimu klíč nesvítí, jen v servisním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 Potom určitě požaduje kontrolu, protože si sama diagnostikuje nějakou závadu. Určitě ne. Protože 444 00 je signalizace bez závady. Klíč je zobrazen v rámci servisního menu normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 Jak potom vysvětlíš, že začne chladit až po ujetí cca 20km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Tisoň Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 No nebylo tam chladivo, všechno uteklo za 3/4 roku, ale díra žádná, no divný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 Kolik stálo tlaková zkouška a doplnění chladiva? Popřípadě kde jsi si to nechal dělat? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Tisoň Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 800,- V Kroměříži u zimáku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 No nebylo tam chladivo, všechno uteklo za 3/4 roku, ale díra žádná, no divný. Děr tam je jako máku, protože celej potrubní systém je spojovanej jen na zalisovaný koncovky s teflonovýma kroužkama = nic není pájený například stříbrem a pod = "na tvrdo". Všecko je podřízený ceně a bezpečnosti při montáži - tvrdý pájení se neobejde bez plamene atd... Stačí jedna blbě zalisovaná koncovka a chladivo je za pár neděl v ... (víte kde). Doporučuju nechat si do systému přidat kontrastní látku (barvivo), který některý servisy používají - je pod UV světlem fluorescenční, takže případný úniky se hledají "zářivkou s černým světlem" podobně jako ochranný prvky na bankovkách. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Tisoň Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Ano, v autě jsou šroubované spoje aby se to případně dobře měnilo atd, a proto ty ztráty tolika spoji, tohleto vím, ale normální to za 3/4 roku není. Některý spoj uchází tak, že to ta mašinka nezjistila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Mašinka by to měla zjistit asi pokud ztráta tlaku je vyšší. Při plnění si natlakuje systém a čeká jestli se tlak udrží. Pokud je netěsnost malinkatá tak to asi nepozná. Ale každá tam umí stříknout při tlakování detekční látku a ta by se měla ukázat jak už tu někdo psal v netěsném spoji. A nikdo mi neříkal že se za to připlácí a ptal jsem se na to tento týden v autorizovaném servisu. Cena dokonce za 699 Kč tlakování zkouška s detekční látkou a naplnění. Nějaká asi AKCE nevím. Čas cca 60minut, na žádost může být po celou dobu přítomen i zákazník. (Louda Poděbrady) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Obvykle ta revize náplně stojí kolem 800-1000CZK podle hmotnosti doplněnýho R134. Vždycky se musí nejdřív odsát obsah, to se zváží aby se zjistilo jestli byl systém předtím těsnej - a už pokud je váha odsátý starý náplně menší než 50% "plnicí dávky", obsluha plničky se minimálně začne ptát po datu poslední kontroly/plnění. Pak se do systému klimy napumpuje nová dávka chladiva s čerstvým kompresorovým olejem - a pokud je požadovaná i tlaková kontrola, nechá se plnička hodinu napojená a měří se pokles tlaku. Při závažnějším poklesu, kdy přitom není možný zjistit místo úniku se kontrola dělá právě kontrastní látkou a vím minimálně o 2 servisech, kde si v takovým případě nechávají auto přes noc a hledají únik až druhej den, "aby netěsnost měla čas se projevit". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Naprosto souhlasím, takhle by to mělo vypadat. Já dostal deci oleje až tu kompletně rozebranou zamontuju do svého auta, tak ho mám nalejt do klimakompresoru, abych ho jízdou na naplnění nezadřel. Už se na to plnění moc těším. Všechny rychlospojky a "O" kroužky budou nové. Tak uvidíme jak se mi to povede dát dohromady a zda bude vše těsnit jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Tisoň Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Tedka jsem koukal pod kapotu a biju se do hlavy, že jsem to neudělal dřív a k tomu technikovi taky už nikdy více. Stačilo se podívat na hadice a hned je vidět kama to srší, navíc to vakuum tam bylo jen minutu tak asi zjisti prd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Nejdřív natlakování, kvůli těsnosti. Pokud je to "OK" pak teprve vakuum a naplnění. Myslím že tam pouštěl plyn z lahve ale nejsem si jistej jestli to bylo Co2 nebo tak. Já si dodělal climatronic do FI a když mi to plnil tak jsme hodinu čekali s natlakovaným autem a žvanili. AŽ pak vytvořil vakuum a naplnil, samo že jsem se s ním domluvil a přidala se UV barva. Je to přes dva měsíce a něco a zatím nikde nic neunikalo. Uvidíme za čas, třeba po zimě. Kontrolovali jsme to pak v jednom značkovém servise, když mě seřizovali světla. (byl jsem si u toho) Ale při montáži jsem dal všechny "O" kroužky do spojů nové a obě nové rychlospojky. Zatím jsem s climatronicem naprosto spokojenej tak uvidíme za čas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 11. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2014 Ahoj je to zde trochu mrtvého tak to oživim. Zajímalo by mě jak často se má nechat naplnit klimatizace? Mám se bát ze zadru kompresor když třeba za 5 let bude pořád chladit a ja ji nebudu nechávat plnit? Ve skodovce asi automaticky na servisních prohlídkách klimu neplní ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2014 Dokud chladí, netřeba se s tím zabejvat, kontrola je tuším po 4 letech. Ona pokud drží, tak drží klidně i 10 roků v kuse, ale pokud začne utíkat, je za půl roku prázdná. Daleko častější je potřeba dezinfikovat vnitřní prostor klimy, aby se v ní nedržely "breberky" - doporučuje se 1x za půl roku, já v tom nevidím nic tak extra potřebnýho, po roce dvou to musí stačit bohatě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 11. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2014 Ok děkuju. Funguje bezchybně. Mám climatronic a je úžasný robot v autě .. nastavím si teplotu a robí si vše sám. Zatím nesmrdí tak to ani nebudu desinfikovat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 Pozor, kontrola naplnění klimatizace není součástí žádných servisních prohlídek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.