Richiis Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 Mám Fábii II před faceliftem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelZ Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 Toto je normální chování ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 Tak tak je regulovany kompresor... jde to videt kdyz stojim na volnobech tak podle aktualni spotreby.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 22. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2012 No, já jsem podle vás chlapci nastavil režim AUTO ale žadná stupnice výkonu větráku se nezobrazila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 23. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2012 Tak tak je regulovany kompresor... jde to videt kdyz stojim na volnobech tak podle aktualni spotreby.... Kompresor má proměnný objem. Je tedy možné spojitě regulovat jaké množství chladiva skrz kompresor prochází. Regulace je realizována pomocí naklápěcí desky (kotouče). Když se deska naklopí téměř do roviny, kompresor tlačí minimálně. Naopak když se naklopí maximálně šikmo, kompresor tlačí maximum. Za povšimnutí stojí i to, že klimatizace s tímto kompresorem chladí stále stejně bez ohledu na otáčky motoru. Klimatizace s kompresorem s pevným objemem chladí na volnoběh mizerně a naopak ve vysokých otáčkách se kompresor často odpojuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 23. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2012 Zde odkaz na patent na jedno z možných provedení. http://www.freepatentsonline.com/6786703.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 24. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2012 A čím je v tom kompresoru výkon regulovaný. Ve schematu mám "N280 - Ventil kompresoru klimatizace". Je to ono? Ale stejně mě není jasné, že když mám AC vypnuté, tak kompresor je potichu. Když AC zapnu, tak i když je zima a neklimuje, tak kompresor slyším jak vrní. Je to tiché, ale slyším to. I přes svůj diesel. Když jsem u motoru a na volnoběhu. Potom mě nezbývá než věřit, že ony 2% nejnižšího výkonu, je vlastně klima vypnutá, a když v zimě klimu zapnu, tak i když se to tak nezdá, tak je výkon v procentech vyšší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 24. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2012 (editace) Kompresor se točí pořád. Když je klimatizace zapnutá, tak se deska naklápí tak, aby se ve vysokotlaké části udržoval konstantní tlak bez ohledu na otáčky. Naklápení desky je ovládané vestavěným ventilem. Když je klimatizace vypnutá, tak je deska přestavena do polohy, ve které kompresor tlačí minimální množství. V tomto stavu je deska skoro rovně a písty se pohybují minimálně. Osobně jsem nikdy změny zvuku kompresoru nepozoroval, ale je logické, že se zvuk kompresoru změní. Dá se předpokládat, že v když je deska šikmo a kompresor tlačí nějakých 20 Barů, tak je to slyšet. Ten minimální výkon kompresoru se chlazením vůbec neprojeví. Nedochází ke zkapalňování chladiva a tak klimatizace vůbec nechladí, i když se kompresor točí. Ten minimální výkon je nutný proto, že naklápění desky je ovládané tlakem chladiva. Když by tedy bylo možné desku nastavit až do polohy, kdy by kompresor vůbec netlačil, nebyla by k dispozici síla, která by desku přestavila. Editováno: 24. Listopad 2012, autor: atnarfus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 25. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2012 Tak tak technicky založený zase nejsem. Já už jsem místo ECONU nastavil AUTO, Včera po nastartování na mě vyletěl hrozný smrad. A taky jsem si všiml, že od té doby co mám nastaveno AUTO tak při vyřazení na neutrál se ručička zastaví na 1500ot.min zůstane tam asi 2 sekundy a poté klesne na volnoběh. Co to má být zase? Při režimu ECON toto nikdy neudělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
the Mole Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 Zdravím kolegové ... víte někdo jak se sundavá panel climatronicu ? díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 Takze plasty - nejdriv ta prava krytka , pak leva , jemne vyloupnout , pak vyndat radio , odsroubovat kastlik , odsroubovat panel , odpojit svazek a je Tvuj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
the Mole Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 pravej plast jsem vyndal, levej s vypinacema vubec nemohu dostat ven, horni kastlik je pohoda, nu a sroub k panelu najdu kde ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 Jak horni kastlik ? .... jinak ja mam takovou plastovou tuzku a tim to loupu, nejdriv odspodu a pak hezky odsebe smerem k panelu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
the Mole Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 ach ták, se na to jeste cihnu a kdyztak pisnu, potrebuju to podsvitit a tahle vec mi chybi :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 Ja uz mam a pozor , je tam sroubu jako prase , myslim ten kastlik od radia:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 Muzes hodit foto? Jak to tam vypada? Je potřeba sundávat i horni ofuk??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
playback Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 (editace) Neřešili jste to nějak dál? Včera bylo teplo a poprvé jsem to uslyšel a myslel jsem, že to je vadné ložisko ventilátoru. Ale ventilátor to není! Pokud vypnu AC, okamžitě ten zvuk zmizí. Myslím, že je to kompresor, protože to sleduje otáčky motoru. Jenom nevím, jestli to tak patří, protože se mně ten zvuk opravdu nelíbí. Kolik může stát výměna kompresoru? Jsem já to ale... Podrobně probráno a vyřešeno zde: http://forum.skodahome.cz/topic/91471-klimatizace-zvysena-hlucnost/ Editováno: 1. Květen 2013, autor: playback Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JuDr. Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Mám fábku 1.6 16V klimatronic a mám to taky ten zvuk... jen otázečka...ten ventil stojí přes ticku...stane se něco když to nevyměním? Má to nějaký vliv na funkčnost či opotřebení a spolehlivost? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajovod Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 Ahojte, kde je vlastne ta aktivacia ECON? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 7. Květen 2013 Sdílet Vloženo 7. Květen 2013 no, u verzí před faceliftem na to bylo tuším na klimě přímo tlačítko ECON, u verzí po faceliftu to bude tak, že vypneš A/C, tlačítko tam už není, pokud je to jinak, tak mě opravte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 Je to tak. Chlazení se odpojuje tlačítkem ECON před faceliftem a AC po faceliftu. Význam je u obou stejný - reguluje se dál (v teple vyšší otáčky), jenom se nechladí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 20. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2013 Zdravím pánové. Mám dotaz. Kde přesně je umístěné čidlo slunečního svitu a popřípadě jaká je přes něj krytka nebo tak. Poprosím o fotky popřípadě čísla dílů. Předem moc všem za snahu děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2013 Jestli je to ono, tak je pod čelním sklem schovaný pod malou krytkou nahoře v tom "kšiltu" = krytu palubky nad budíkama. Krytku je dobře vidět zvenku skrz čelní sklo, uprostřed nahoře v tom krytu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 20. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2013 Dokázal by jsi mi to vyfotit? Je to jako díl celé? Nebo je to jen nacvaklé nějak zespoda v tom kšiltu? Potřeboval bych to nějak sehnat - urgentně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 21. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2013 Ještě dotaz, ví někdo jak principielně funguje? Je to jen teplotní snímač který se zahřívá? Nebo ta krytka nad ním je průhledná a propouští světlo jako takové, tedy fotocitlivé zařízení? Předem děkuji za odpověďi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.