TomášT Vloženo 15. Prosinec 2009 Vloženo 15. Prosinec 2009 no však jsem říkal že 55Kw žádný spínač nemá...teda aspoň jsem si ho nikdy nevšiml Podle mě bude chyba ve škrtící klapce. Ta si má volnoběh hlídat a v případě zátěže ho korigovat, tak aby nezhasnul motor. Když jedete na jedničku bez plynu, tak je ot zrovna tak ne? Citovat
HanyZ Vloženo 16. Prosinec 2009 Autor Vloženo 16. Prosinec 2009 Nene, když dám jedničku a pustím spojku a jedu bez plynu, auto jede... často to používám v kolonách )) Citovat
tomina Vloženo 17. Prosinec 2009 Vloženo 17. Prosinec 2009 Pritelkyne ma ten samy motor, a cca pred 2 lety se ji stavalo ze ji motor chcipal i treba na kruhaku - vyradila na neutral, otacky spadly a jak k tomu jeste zacala tocit volantem tak motor neudrzel otacky a chcipnul. Vyresil jsem to vycistenim skrtici klapky a zakladnim nastavenim pres VAG. Pomohlo to cca na ty 2roky, ted to zacina znovu, tak se na to musim zase podivat. Nevim proc to vydrzelo jen dva roky, ale zase to byla "oprava" na 20minut a zadarmo. Nejspis by to chtelo klapku vycistit dukladneji, delal jsem to jen sundanim filtr boxu a vycistenim shora. Ucinejsi by bylo vyndat celou skrtici klapku, ale do toho se mi moc nechce ;-) Citovat
HanyZ Vloženo 17. Prosinec 2009 Autor Vloženo 17. Prosinec 2009 zkusím pohledat návod jak to vyčistit (vůbec nevím kde to hledat ) ) popř. můžu poprosit o nějaký návod nejlépe s foto ? ) Citovat
bobocop Vloženo 21. Prosinec 2009 Vloženo 21. Prosinec 2009 ja som ju už čistil asi 15x a nič, dokonca som rozobral elektronickú časť škrtiacej klapky a premazal dráhu potenciometru diavou a v konečnom dôsledku ajtak nič, dal som druhú klapku a závada detto, nedokážem pochopiť ako môže taká škrtiaca klapka vydržať len cca 150000 km, poznám autá, ktoré majú okolo 300.000 km a žiadne takéto problémy nemajú, tiež mi nejde do hlavy, že keď odpojím lambdu otáčky mi držia ako pribité a to môže volať vytáčať až do oblbnutia, pritom nemám na výfukovej sústave žiadnu netesnosť, pretože všetko som dával robiť nedávno... Citovat
HanyZ Vloženo 30. Prosinec 2009 Autor Vloženo 30. Prosinec 2009 takže výměna škrtící klapky ? Citovat
HanyZ Vloženo 30. Prosinec 2009 Autor Vloženo 30. Prosinec 2009 no, podle ceny škrtící klapky asi to občasné chcípání přežiju Citovat
TomášT Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 tak ji nejdřív zkus vyčistit...za to nic nedáš. Chceš návod? Tady je: Kup přípravek na čištění škrtících klapek. Odšroubuj víko krabice vzduchového filtru, víko sejmi, vyndej vzduchový filtr ven. Klapku uvidíš dole. Trochu na ni stříkni a nechej působit. Pak klepku pomocí plynového pedálu(a druhého asistenta) pootevři a vatovými tyčinkami namočenými v přípravku jemně očisti okraje té "mince" a dosedací plochy, kde dosedá na stěnu. Pak můžeš motor nastartovat - bacha ať nenasaje nějaké předměty a za běhu do té klapky opatrně stříkni-současně to trochu při každém stříknutí proturuj. Pak vypni motor a namontuj vše zpět. Toto čištění za chodu ale dělej pouze pokud máš přípravek na čištění klapek-aby se něco nestalo katalyzátoru. Pokud bys použil přípravek na čištění brzd, případně technický benzín, tak to nedělej na běžícím motoru. Citovat
Robo_PP Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 mam tiez 1.6 55kw a problem mam tiez skoro ten isty, pri vytoceni volantu otacky kolisaju, motor vsak nezdochne, klapku cistim pravidelne. Ale myslim ze moja klapka je uz nedobra lebo aj pri studenom starte mam volnobeh asi minutu na 2000ot. Citovat
TomášT Vloženo 30. Prosinec 2009 Vloženo 30. Prosinec 2009 mě to dělala taky tak trochu. Když jsem stál a otočil prudce volantem, tak otáčky poklesly, ale zase se dorovnali. Nikdy nechcípla. Volnoběh i za studena se držel dobře. Po zahřátí se občas trochu zhoupnul. Po tom co jsem ji velmi lehce vyčistil už je vše naprosto OK :palec2: a doufám, že to tak bude na velmi dlouho. Citovat
HanyZ Vloženo 31. Prosinec 2009 Autor Vloženo 31. Prosinec 2009 ok vyzkouším vyčistit, jen musím koupit ten přípravek a obávám se, že dnes to již nestihnu. Takže asi až příští rok Díky za radu Citovat
notobi Vloženo 31. Prosinec 2009 Vloženo 31. Prosinec 2009 vyčistit ale taky i nastavit přes diagnostiku by to chtělo Citovat
HanyZ Vloženo 3. leden 2010 Autor Vloženo 3. leden 2010 může to mít něco společného s poklesem otáček na volnoběh ? Situace je následující - volnoběh, drží cca 800 otáček, občas ale poklesne na 700-600 otáček a ihned se zase vyrovná. Auto zabručí a z výfuku se ozve takové puknutí. Citovat
TomášT Vloženo 4. leden 2010 Vloženo 4. leden 2010 jo to pukání dělá i moje, ale to co jsi popsal jasně ukazuje na škrtící klapku předpokládám, že vše ostaní je v cajku...svíčky, kabely, rozdělovač....??? Citovat
HanyZ Vloženo 4. leden 2010 Autor Vloženo 4. leden 2010 jj, vše ostatní by mělo být ok to pukání je tedy normální ? Citovat
TomášT Vloženo 11. leden 2010 Vloženo 11. leden 2010 nooo co pak je? To pufnutí dělá i moje. Když přidám plyn a pustím ho, tak jak letí z otáček, tak to udělá. Nicméně myslím, že je to asi normál. Už jsi čistil klapku? Citovat
HanyZ Vloženo 11. leden 2010 Autor Vloženo 11. leden 2010 OK díky za radu No ještě jsem ji nečistil, nebylo nějak kdy. Pracuju v zahraničí. Následně písnu. Citovat
HanyZ Vloženo 22. Únor 2010 Autor Vloženo 22. Únor 2010 Tak dnes vyčištěna škrtící klapka a nastavená přes VAG a paráda, i při vytočení raidu nemá tendenci chcípat, otáčky však ještě mírně kolísají - za dva týdny zkusím vyměnit svíčky. Ale po vytočení raidu po vyčištění škrtící klapky se závada neobjevuje ! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.