Přejít na obsah

Po vytočení raidu chcípání


HanyZ

Doporučené příspěvky

Pritelkyne ma ten samy motor, a cca pred 2 lety se ji stavalo ze ji motor chcipal i treba na kruhaku - vyradila na neutral, otacky spadly a jak k tomu jeste zacala tocit volantem tak motor neudrzel otacky a chcipnul. Vyresil jsem to vycistenim skrtici klapky a zakladnim nastavenim pres VAG. Pomohlo to cca na ty 2roky, ted to zacina znovu, tak se na to musim zase podivat. Nevim proc to vydrzelo jen dva roky, ale zase to byla "oprava" na 20minut a zadarmo. Nejspis by to chtelo klapku vycistit dukladneji, delal jsem to jen sundanim filtr boxu a vycistenim shora. Ucinejsi by bylo vyndat celou skrtici klapku, ale do toho se mi moc nechce ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som ju už čistil asi 15x a nič, dokonca som rozobral elektronickú časť škrtiacej klapky a premazal dráhu potenciometru diavou a v konečnom dôsledku ajtak nič, dal som druhú klapku a závada detto, nedokážem pochopiť ako môže taká škrtiaca klapka vydržať len cca 150000 km, poznám autá, ktoré majú okolo 300.000 km a žiadne takéto problémy nemajú, tiež mi nejde do hlavy, že keď odpojím lambdu otáčky mi držia ako pribité a to môže volať vytáčať až do oblbnutia, pritom nemám na výfukovej sústave žiadnu netesnosť, pretože všetko som dával robiť nedávno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak ji nejdřív zkus vyčistit...za to nic nedáš.

Chceš návod? Tady je:

Kup přípravek na čištění škrtících klapek. Odšroubuj víko krabice vzduchového filtru, víko sejmi, vyndej vzduchový filtr ven. Klapku uvidíš dole.

Trochu na ni stříkni a nechej působit. Pak klepku pomocí plynového pedálu(a druhého asistenta) pootevři a vatovými tyčinkami namočenými v přípravku jemně očisti okraje té "mince" a dosedací plochy, kde dosedá na stěnu. Pak můžeš motor nastartovat - bacha ať nenasaje nějaké předměty a za běhu do té klapky opatrně stříkni-současně to trochu při každém stříknutí proturuj. Pak vypni motor a namontuj vše zpět.

Toto čištění za chodu ale dělej pouze pokud máš přípravek na čištění klapek-aby se něco nestalo katalyzátoru.

Pokud bys použil přípravek na čištění brzd, případně technický benzín, tak to nedělej na běžícím motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě to dělala taky tak trochu. Když jsem stál a otočil prudce volantem, tak otáčky poklesly, ale zase se dorovnali. Nikdy nechcípla. Volnoběh i za studena se držel dobře. Po zahřátí se občas trochu zhoupnul. Po tom co jsem ji velmi lehce vyčistil už je vše naprosto OK :palec2: :palec2: a doufám, že to tak bude na velmi dlouho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

může to mít něco společného s poklesem otáček na volnoběh ? Situace je následující - volnoběh, drží cca 800 otáček, občas ale poklesne na 700-600 otáček a ihned se zase vyrovná. Auto zabručí a z výfuku se ozve takové puknutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak dnes vyčištěna škrtící klapka a nastavená přes VAG a paráda, i při vytočení raidu nemá tendenci chcípat, otáčky však ještě mírně kolísají - za dva týdny zkusím vyměnit svíčky. Ale po vytočení raidu po vyčištění škrtící klapky se závada neobjevuje !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...