piskot Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 (editace) Máte někdo Neplnohodnotné ocelové rezervní kolo ve Fabii nebo Růmu?? Zajímal by mě rozměr pneumatiky a velikost ráfku. Popřípadě jestli by to někdo nechtěl vyměnit za plnohodnotné kolo. Editováno: 8. Říjen 2009, autor: piskot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 Jojo, mám Atrie, náhradní kolo je Continental PremiumContact, rozměr 195/55 R15 tuším. Je na tom napsaný cizíma jazykama 50/80km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskot Vloženo 8. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 To ja mam taky rezervni kolo 195/55 r15, ale dle me je to obycejne kolo, protoze i todle bylo puvodne na aute. Dle me neplnohodnotne kolo je takova ta uzoucka slupicka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 Neplnohodnotne v pripade Skody znamena jine nez nasazene. Muze byt stejny rozmer, stejna pneumatika, ale rozdil je treba jenom ocelove vs. lite kolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 piskot mysli, dojezdove kolo. ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 No a to se prave u Skody pokud vim nedava. Minimalne ne ted a minimalne ne u FII/R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskot Vloženo 9. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Presne tak myslel jsem, ze to je dojezdove kolo. Protoze nechapu, kdyz si nekdo koupi treba rooma na 15 hlinikach tak ma moznost bud plnohodnotne rezervni, neplnohodnotne a nebo hlinikac. Tak co tedy je neplnohodnotne kolo?? Ted si kupovali znamej rooma a priplacel si za plnohodnotnou rezervu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akrubek Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Tak teď už tam v sérii pokud vím je sada na opravu a rezerva je za příplatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 taky mi neni jasny co to znamena plno a neplno. A predpokladal, sem, ze to je to dojezdovy kolo. Jak se ale zda, tak to tak neni. A je taky fakt, ze sem jeste nikdy nevidel na skodovce nekoho s dojezdovym kolem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskot Vloženo 9. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Presne tak Blacky. Taky jsem jeste nevidel dojezdovku, ale co to kurna znamena. Mate ji nekdo?? Nebo vite jak to vypada?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Neplnohodnotne kolo je u Skody cokoli, co neni jako ty ctyry ostatni. Pokud neni nejaka vyjimka treba u OIIRS nebo SII s velkejma kolama, tak existujou dva druhy: - plnohodnotne, proste tam dostanete do kufru to stejny jako na auto - neplnohodnotne, ocelove, vetsinou kolo standardni u nizsich vybav - tzn. u OI nebo OII 195/65 R15, u R 195/55 R15 apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 aha a to plnohodnotny je ocel, nebo hlinik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 dle výběru...standard ocel...ale můžeš dostat i ALU....ale je dražší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Koukal jsem na ofic. stránky ŠA a konkrétně u fabie jde objednat neplnohodnotný pouze u 16, takže to co psal bojler dává smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor_pu Vloženo 25. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2010 Zdravim vas, mate niekto prakticke skusenosti s opravou defektu pomocou sady na opravu pnumatik, ktora sa v sucasnosti dodava namiesto rezervneho kolesa. V jazdenom Roomstri, ktory som kupil je tato sada, no priznam sa, ze viac by som asi veril klasickemu rezervnemu kolesu v kufri... - preto sa Vas pytam na Vase skusenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laky23 Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 Mám otázku, dokúpil som si do svojej F2 rezervné koleso s náradím. Koleso je rozmeru 195/55 R15 (Continental PremiumContact), rovnaký rozmer ako mám tie ostatné na aute, ale na aute mam Bridgestone. Vie niekto prečo je na ňom napísané max 80km/h ? Je to predsa rovnaký rozmer, nie úzka "dojazdovka" tak nechápem presný dôvod prečo tá obmedzená rýchlosť. Má to aj nejaké logické opodstatnenie, alebo to má len opodstatnenie podľa nejakého zákona. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 Jedná se Uni označení. To znamená, že to má každý, a například u toho kdo má Alu kola 16" je to nazýváno neplnohodnotná reverva - a zde má toto označení již opodstatnění. Tudíž tebe se to v podstatě netýká, jak uvádím máš tam kolo s Uni označením, kapíto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 Takže i pokud mám na rezervě napsán ten divný rychlostní údaj, ale normálně používám na léto 195/55/15 a na zimu 185/65/14, můžu v případě náhrady defektního kola rezervou jet normální rychlostí? Jak jsem totiž zjistil, mé auto bylo ze série na Alu kolech 195/55/15, rezerva je ocelová stejného rozměru - a pneu bylo Bridgestone i na rezervě, zatímco při koupi byly na něj namontované "čtrnáctky" Barum Polaris (byl prosinec) - někdo, pravděpodobně autobazar si "přilepšil" a "hlíny s Bridžstounama" stopil, načež na autí namontoval plecháče ze sériové fábule - rozteč sedí, rozměr byl napsaný ve velkém techničáku... Mně to tedy víceméně nevadí, akorát si asi budu muset koupit "zimní rezervu" na 14" ráfku, abych v zimě nejezdil na 14" - a v kufru neměl rezervu 15", což by se nějakému horlivému PaChovi nemuselo zrovna líbit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 Jo- u AŠ neplnohodnotná neznamená tenká žiletka, ale třeba pro majitele vozů s AL Atriema 16" je za neplnohodnotný považován plecháč 15" ET 43 s pneu 195/55 s kvalitní pneu Continental, který v tomto případě dávají do rezervy a offi. nazývají neplhodnotná rezerva. To znamená, ža majitelé vozů musí používat půl kila mozku v hlavě a zvážit co se koho týká :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 (editace) Ono někdy lépe se 3x zeptat, než se spolehnout na "zdravý selský rozum" - protože vyjádření ŠA a jejich výklad nejrůznějšími složkami PaChů nebo dalších úřadů - to je vychutnávka jak sudoku potmě... Já osobně bych se například přikláněl k názoru, že jako rezervu můžu mít JAKÉKOLIV kolo s pneumatikou, které má odpovídající rozteč děr pro šrouby, potřebnou nosnost, rychlostní třídu - A ROZMĚR ZAPSANÝ VE VELKÉM TECHNICKÉM PRŮKAZU. Takže i když pojedu na 17" kolech, můžu mít čistě teoreticky rezervu 14" - pokud mám tyto rozměry uvedené ve velkém TP, neměl by žádný PaCh moci mne postihovat za to, že "na rezervu" používám jiný rozměr kola - protože jsem si vědom, že nemůžu jet tak, jako bych jel na všech kolech stejných - a je to pouze rezerva "na dojetí do servisu"... Editováno: 12. Říjen 2010, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 (editace) V tomto ukázkovém případě bude ta 14" rezerva neplnohodnotná a týká se tě těch 80 km, budeš-li mít v rezervě 17" můžeš valit jak chceš ! jen si u té 14" neumím představit jaké by měla profilové číslo, aby to neklečelo na bok :-))) Editováno: 13. Říjen 2010, autor: dick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.