Prosinec 1, 201014 r takže po napíchnutí na Vag, teplota motoru 90 C na budíku ukazuje jen 65 C. čili zase špatné čidlo, vydrželo celý měsíc :-D už jsem objednal nové.... Radius - u tebe to asi bude termostat.... kdyz mi reknes kde to ve vagu najdu, tak bych se na to v patek mohl podivat (pokud nezapomenu) Edit: mmnt, kdyz ti Vag ukaze teplotu 90 a cidlo 65, jak se ta ridici jednotka dozvedela tu teplotu? Nedava ji ho nahodou to cidlo? Logicky by to spis tedy vypadalo na problem budiku ci ridici jednotky. Upraveno Prosinec 1, 201014 r od Radius
Prosinec 2, 201014 r no dnes som dal na polovicu chladica / od spodu do polky/ kus lepenkoveho kartovu a ohrev motora bol viditelne rychlejsi cca o 30% .... po zohriati teplota na 90% , ziadne podhladenie, ziadne prehirevanie
Prosinec 2, 201014 r ja mam strach, ze kdybych tam dal karton, ze by se mi za deste ci teplejsiho pocasi rozmocil a pak naprdel do chladice musim sehnat neco jinaciho
Prosinec 4, 201014 r co se může stát když mám namíchanou chladící kapalinu do málo mínus stupnu a auto je 3 dny venku??? samozřejmě že se nebude startovat ale odtlačí se a nechá se v teple rozmrznout a pak s nalije nová emulze
Prosinec 15, 201014 r Mám dotaz ohledně nádobky chladící kapaliny, protože jsem to tu nikde nenašel (doufám teda, že to tu někde není a já neumím hledat....): Chladící okruh funguje dobře, termostat sice v těchto mrazech ani neotevře naplno, vše uchladí topení a na budíku mám 90°C, motor na dotyk zahřátý, takže zdá se, že všechno OK. Nikde nic neteče, chladič nový, čidla, termostat a těsnění taky relativně nová (vloni). Jen mě zaráží, že po zastavení slyším u vyrovnávací nádobky jakési syčení. Víčko mám vyměněné za nové originál z cc-čka, tím to neutíká 100%. Že by to byl pojistný ventil na nádobce a propouštěl by? Je to dobře nebo ne, že po zchladnutí motoru se ztratí tlak v okruhu a ten se musí pak zase po zahřátí motoru natlakovat ? Máte s tím někdo zkušenost ? V DP o tom nic není. Upraveno Prosinec 16, 201014 r od miklisek
Prosinec 15, 201014 r miklisek - podle mě to bude přetlak a odfouknutí je přes nějaký ventil... a je to podle mě správně ... třeba na 120ce byla ve víčku pružinka s ventilem taky mi to syčí... Radek Obadal - stát by se snad nemělo nic závažného, ale raději kapalinu zmrznout v motoru nenechávej Upraveno Prosinec 15, 201014 r od HanyZ
Prosinec 15, 201014 r Není to výrazné SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ale spíš jen s s s s s s s s s s s s s s s s s
Prosinec 15, 201014 r Radius: Jenže ty musíš kouknout na VAGu do adresy 17, kde v bloku naměřených hodnot najdeš teplotu motoru, ta by měla být stejná jako ta v motoru, podle budíku to nezkoumej, ten je pouze informační a ukazuje ti už asi při 70°C na budíku 90°...:-)
Prosinec 15, 201014 r A neda sa aj zobrazit teplota motora na Climatroniku? Niekde na nete som nasiel navod: stlacit /ECON+teplota dole+vetrak dole/ a kod 51 by mal byt teplota motora. Ale mne tam stale ukazuje 0. Dnes som tiez menil termostat, lebo sa mi dlho zohriaval v tejto zime motor cca 15-20km a pri zahriaty motor nasledne pri volnobehu sa ochladzoval. Tak som si myslel ze nezatvara termostat. Po vymene temostatu som si odsledoval, ze temostst sa otvoril ked rucicka dosiahla presne stred. Potom som spravil asi 10km plynulej jazdy a teplota sa stale drzala na 90-tke. No pri zastaveni a nechani na volnoveju som si vsimol, ze rucicka asi po 2-minutach pomaly zacala klesat. Vonku bolo -4 C a klimu som mal na AUTO - 22C. Peter
Květen 13, 201114 r prosím o pomoc, nikde jsem to tu nenašel , mam problem že mi velmi často běží větráky na sahaře i když ráno jen zapnu klíčem elektriku v autě hned se tak na minut rozběhnou, prostě jakoby to chtělo porád chladit, termospínač i čidlo teploty jsem vyměnil.
Červenec 31, 201114 r Zdravím chlapi, mám pocit, že môj termostat nepracuje správne (Octavia I, 1998, AEE 55 kw). V zime som precestoval 50 km (pri teplote okolo -14 stupňov), kým začal ísť ako tak teplý vzduch - až keď som stál v kolóne a začalo svietiť slnko. Dnes som naštartoval auto, vytiahol príležitostne otáčky na 3-4 tisíc a dosiahol som teplotu z prieduchu 50 stupňov presne po 15 minútach. Ručička teploty je na priloženom obrázku. Vonkajšia teplota +17 stupňov. Všeobecne - ručička sa mi málokedy pohne z prvej (ľavej) čiary vyššie. Vidieť ju tak vysoko, ako je teraz na obrázku je skoro zázrak - stáva sa to väčšinou iba keď stojím na mieste, alebo v zápche. Mám preto 2 základné otázky: 1. Kde na tomto termostate sa nachádza optimálnych 90 stupňov? Je to stredná čiara - dvanásta hodina, ktorú takmer nikdy nedosahujem? 2. Zdá sa vám z toho opisu vyššie, že termostat pracuje tak ako má? Vopred vďaka za postrehy. Upraveno Červenec 31, 201114 r od Fjody
Srpen 4, 201114 r vyměň termostat - nepracuje správně, po správném zahřátí má být ručička na středu 12 hodin.... já měl stejný problém a po výměně termostatu ok
Srpen 31, 201114 r Jsem z toho jetel, teplotni cidlo bylo vadny, vymenil jsem ho, byla zima, takze jsem nebyl schopen zpozorovat funkcnost (me se teda motor v zime temer nikdy neohral na 90 stupnu, jen do kopce). Pak prislo leto a hned jsem videl problem, motor se neohriva. Inu vymenil jsem termostat a bez vysledku. Parak 35 stupnu a rucicka je tak na 80 procent naklonena k 90 stupnum, ale vice se ji nepriblizi, jen v kolone ci pri zastaveni a to i tak leze bliz pomalu, hned po rozjezdu jede milovym krokem dal od 90tky. Takze je v coudu zase/porad teplotni cidlo? Bylo tedy vadny? Jestli jsem to dobre pochopil, kolega psal o teplote motoru pres Vag, motor ma jeste nekde jedno cidlo? Ve vagu jsem ho uz tusim zahledl a tusim ze tech 90 stupnu to ukazovalo a rucicka ani omylem nebyla u 90tky. Takze teplota motoru pres vag ukazuje spravne a najdu ji v motoru a teplotni cidlo najdu pres vag v budikach jestli se nepletu a tyhle 2 hodnoty musi byt +- stejne... Nemuseji se po vymene cidel kalibrovat nejak budiky? PS: ty teplotni cidla me uz vazne s*, ted mi jedno odeslo po 4 letech v reprakach Genius. To tam ty sulini nemohli dat 2 paralelne? Stoji 14Kc, genius by mel 2 za 5Kc. A jeste je zasity tesne u jadra trafa! Bylo to jak rozbalovat cibuli.
Únor 6, 20205 r V 2. 12. 2010 na 0:57, Radius napsal: kdyz mi reknes kde to ve vagu najdu, tak bych se na to v patek mohl podivat (pokud nezapomenu) Edit: mmnt, kdyz ti Vag ukaze teplotu 90 a cidlo 65, jak se ta ridici jednotka dozvedela tu teplotu? Nedava ji ho nahodou to cidlo? Logicky by to spis tedy vypadalo na problem budiku ci ridici jednotky. Zdravím, teplota v autě se mi chová tak že kolísá od 85-90 stupňů na ručičce. Když je auto po dobu jízdy připojené na diagnostiku tak ukazuje teplotu od 69-75max. Je tedy vadné čidlo nebo termostat. Jinak topí normálně. Děkuji
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.