Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Přesné hřebenové řízení je kromě verze Classic s motorem 1.0 l vybaveno standardně novým elektrohydraulickým posilovačem. Tlak oleje potřebný pro posilový účinek zajišťuje čerpadlo poháněné elektrickým motorkem, spínaným jen když je to skutečně zapotřebí, tj. např. při manévrování s volantem u stojícího vozidla nebo při pomalé jízdě. Při přímé jízdě nebo při větší rychlosti vozidla, kdy není posilový účinek zapotřebí, neodebírá posilovač řízení žádný výkon a šetří tak pohonné hmoty.

Tak jsi tomu konečně udělal jasno -_-

Len by ma potom zaujímali tie 3A (alebo koľko to je, už si presne nepamätám), ktoré to servo stále odoberá?

A k cemu tohle tema?? To prece vsichni zname... A navic to mate napsane i v manualu...

Podle VAGu je klidový proud 7A. Pokud běží motor, běží čerpadlo posilovače taky i když na minimální výkon. Nezávisle na tom co kde který novinář vyplodí.

Je-li klidový proud 7A, pak servo žere při dvanácti voltech stále minimálně 84W elektrických a alternátor by při účinnosti 85% odebíral jen pro servo cca 100W mechanických. Což je srovnatelné s odběrem pro světla a podle mne zanedbatelná hodnota i pro šetřílky. Ušetřit cca 0,2l/100 km a nadřít se s volantem - to bych nechtěl.

Je-li klidový proud 7A, pak servo žere při dvanácti voltech stále minimálně 84W elektrických a alternátor by při účinnosti 85% odebíral jen pro servo cca 100W mechanických. Což je srovnatelné s odběrem pro světla a podle mne zanedbatelná hodnota i pro šetřílky. Ušetřit cca 0,2l/100 km a nadřít se s volantem - to bych nechtěl.

Sorry, chybka, ja som mal obvykle kľudovú hodnotu 6A. Ale aj tak sa mi to zdá celkom dosť, aj keď sa ide rovno.

  • 9 měsíců později...
Podle VAGu je klidový proud 7A. Pokud běží motor, běží čerpadlo posilovače taky i když na minimální výkon. Nezávisle na tom co kde který novinář vyplodí.

To se právě všude snažím zjistit, jestli servo běží pořád (byť na min. vákon) nebo jen při točení volantem.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.