Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Já mám velmi dobrou zkušenost s olejem Shell helix racing 10w-60 pouzivam ho jak ja tak moji octu v benzinu tak zakaznici olej menim vzdy po 10tis.km a nutim k tomu i me zakazniky hlavne z duvodu posileni vykonu u techto aut

  • 3 měsíce později...

Ahoj, potřebuju poradit. Mám OC COMBI II,  1,9 TDI PD, 77 KW, 2008. Interval QG2. V návodu se píše: pro intervaly QG0 a QG2-vznětové motory lze použít tyto oleje:

 

1) VW 505 01 (jen pro motory bez filtru pevných částic)

2) VW 507 00 a ACEA B3 (jen pro motory s filtrem pevných částic)

 

Po přečtení skoro celého tohoto vlákna se všude píše, že musim použít olej VW 505 01 (nebo VW 507 00), takže otázka je jestli to je v mojí servisce napsáno špatně, resp. mohu použít olej, který splňuje specifikaci ACEA B3, ale je pouze VW 500.00/505.00/502.00? Předem díky

Velmi důležité je jestli máš DPF ( filtr pevných částic ). Pokud ANO tak můžeš použít jen olej s normou VW 507.00 !! Pokud DPF nemáš můžeš použít olej s normou VW 505.01. Norma VW je v tvém případě stěžejní - nic jiného tě nezajímá!!!!!!  :kol-47:

VW 500.00, 505.00 ani 502.00 bych tam nelil...

DPF nemám, jen mě tam znejišťuje ten fakt, že VW 505 01 je pro motory bez filtru a mám tam dávat ACEA B3 (pro motory s filtrem) a vy mi tu tvrdíte přesný opak

Tak jinak. Kup si olej co bude mít specifikaci VW 505.01 tedy pokud máš interval výměny 15000km/rok ( a to ty máš podle toho co jsi psal víše ). Nic jiného neřeš nebo uděláš nějakou botu. :kol-47: .  

tak já nevim, v servisce mam napsano, že 505 01 je pro motory bez filtru...ja mam PD (s filtrem)...a požadavek na olej je specifikace ACEA B3...mam pevny interval...15k/1rok...........omlouvám se, ale pokud olej je ACEA B3, tak ho tam muzu dát, bez dalších otázek.........nebo ne????

Člověče,tak máš DPF filtr,nebo nemáš? V každém příspěvku totiž píšeš něco jiného!

tu píšeš,že filter nemáš..

DPF nemám

 

a teraz zasa áno

v servisce mám tento kód 0GG = Emission standard EU4

 

kdybych měl 7GG = Emission standard EU4 DPF, tak mám DPF, a to nemám, takže bych měl mít PD jestli tomu rozumím dobře nebo ne? :kol-32: 

PD mas kazdopadne. Jde o to, jestli mas PD s nebo bez DPF. Jelikoz nemas v kodu 7GG, tak mas PD bez DPF. Takze pokud mas interval QG2, urcite pouzivej 505.01.

Já myslel, že PD znamená filtr a DPF jako novější filtr, ale je to tak, že když nemám DPF, jen PD, takže filtr nemám. Chápu to dobře?

PD = Pumpe - Düse (čerpadlo - tryska) a je to označení způsobu vstřikování nafty do válců. Je to vlastně kombinace vstřikovače s čerpadlem.
 

Díky :kol-47: ...takže mám špatnej olej.... jeden mechanik mi říkal, že mám filtr pevných částic, to sou teda experti :kol-43:

Chapes to dobre. Filtr nemas => 505.01.

takže mám špatnej olej....

Zase tolik neplaš, pokud tam teď máš olej 507 00 tak se vůbec nic neděje páč patří i do 0GG pro QG1 a rozdíl mezi QG1 a QG0 (2) je jen ten že ho u QG0 (2) dřív vyměníš ;) Doporučuju ať příště u popisu auta použiješ místo roku výroby, MR (modelový rok) + kód motoru ;)

Upraveno od šulda

  • 2 týdny později...

to šulda: já mám bohužel olej s těmito specifikacemi:VW 500.00/505.00/502.00 a motor vim, že mam BXE, ale jak zjistim MR (modelový rok), ve velkym technicaku sem to nenašel?

jak zjistim MR (modelový rok), ve velkym technicaku sem to nenašel?

ôsme číslo,poprípade písmeno zľava vo VIN čísle je vždy označenie MR

VW 505.00 není pro motory PD to je právě ta VW 505.01. Takže bych to co nejrychleji vyměnil. Jinak pokud jsi četl celé vlákno tak jsi se jistě dočetl, že Castrol je jen marketingová propaganda, takže bych volil jiné značky. :kol-47:

Sniper_2003: Kde jsi to vycetl? Navic na predesle strance pises, ze sam mas take Castrol a jsi nadmiru spokojen. A ted rikas, ze bys volil neco jineho?!

No já už jsem zase po roce měnil olej. :kol-28: V tuto chvíly jezdím na Fuchsu. Já jsem totiž těch olejů pár vyzkoušel. A jestli se ptáš kde jsem vyčetl, že Castrol je velmi průměrný olej za nadprůměrnou cenou, tak za prvé od svého známého, který se věnuje petrochemii, ale navíc je i na toto téma forum, kde tomu někteří rozumí více nežli mi smrtelníci... http://www.oleje.cz/

osobně do BXEčka leju Castroj 5W30 a měním po 15tkm. Nějakou dobu jsem jezdil (asi 30tkm, tzn. dvě výměny) na Shell Helix - či co to bylo - a v mém případě motor olej konzumoval, jak američan hambáče. Cesta z Prahy do WOBu znamenalo dolití zhruba 0,3l (to je štreka +/- 500km). Po přechodu na Castrol olej dolévat netřeba.

A experimentovat s nějakými noname oleji nechci; vzhledem k ceně, za kterou je možné získat ORIGINÁLNÍ balení Castrolu mimo servisy ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.