Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Já mám velmi dobrou zkušenost s olejem Shell helix racing 10w-60 pouzivam ho jak ja tak moji octu v benzinu tak zakaznici olej menim vzdy po 10tis.km a nutim k tomu i me zakazniky hlavne z duvodu posileni vykonu u techto aut

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahoj, potřebuju poradit. Mám OC COMBI II,  1,9 TDI PD, 77 KW, 2008. Interval QG2. V návodu se píše: pro intervaly QG0 a QG2-vznětové motory lze použít tyto oleje:

 

1) VW 505 01 (jen pro motory bez filtru pevných částic)

2) VW 507 00 a ACEA B3 (jen pro motory s filtrem pevných částic)

 

Po přečtení skoro celého tohoto vlákna se všude píše, že musim použít olej VW 505 01 (nebo VW 507 00), takže otázka je jestli to je v mojí servisce napsáno špatně, resp. mohu použít olej, který splňuje specifikaci ACEA B3, ale je pouze VW 500.00/505.00/502.00? Předem díky

Vloženo

Velmi důležité je jestli máš DPF ( filtr pevných částic ). Pokud ANO tak můžeš použít jen olej s normou VW 507.00 !! Pokud DPF nemáš můžeš použít olej s normou VW 505.01. Norma VW je v tvém případě stěžejní - nic jiného tě nezajímá!!!!!!  :kol-47:

Vloženo

tak já nevim, v servisce mam napsano, že 505 01 je pro motory bez filtru...ja mam PD (s filtrem)...a požadavek na olej je specifikace ACEA B3...mam pevny interval...15k/1rok...........omlouvám se, ale pokud olej je ACEA B3, tak ho tam muzu dát, bez dalších otázek.........nebo ne????

Vloženo

v servisce mám tento kód 0GG = Emission standard EU4

 

kdybych měl 7GG = Emission standard EU4 DPF, tak mám DPF, a to nemám, takže bych měl mít PD jestli tomu rozumím dobře nebo ne? :kol-32: 

Vloženo (editace)

takže mám špatnej olej....

Zase tolik neplaš, pokud tam teď máš olej 507 00 tak se vůbec nic neděje páč patří i do 0GG pro QG1 a rozdíl mezi QG1 a QG0 (2) je jen ten že ho u QG0 (2) dřív vyměníš ;) Doporučuju ať příště u popisu auta použiješ místo roku výroby, MR (modelový rok) + kód motoru ;)

Editováno: , autor: šulda
  • o 2 týdny později...
Vloženo

VW 505.00 není pro motory PD to je právě ta VW 505.01. Takže bych to co nejrychleji vyměnil. Jinak pokud jsi četl celé vlákno tak jsi se jistě dočetl, že Castrol je jen marketingová propaganda, takže bych volil jiné značky. :kol-47:

Vloženo

No já už jsem zase po roce měnil olej. :kol-28: V tuto chvíly jezdím na Fuchsu. Já jsem totiž těch olejů pár vyzkoušel. A jestli se ptáš kde jsem vyčetl, že Castrol je velmi průměrný olej za nadprůměrnou cenou, tak za prvé od svého známého, který se věnuje petrochemii, ale navíc je i na toto téma forum, kde tomu někteří rozumí více nežli mi smrtelníci... http://www.oleje.cz/

Vloženo

osobně do BXEčka leju Castroj 5W30 a měním po 15tkm. Nějakou dobu jsem jezdil (asi 30tkm, tzn. dvě výměny) na Shell Helix - či co to bylo - a v mém případě motor olej konzumoval, jak američan hambáče. Cesta z Prahy do WOBu znamenalo dolití zhruba 0,3l (to je štreka +/- 500km). Po přechodu na Castrol olej dolévat netřeba.

A experimentovat s nějakými noname oleji nechci; vzhledem k ceně, za kterou je možné získat ORIGINÁLNÍ balení Castrolu mimo servisy ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...