Paul Vloženo 20. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2006 TAk jsem byl dnes na diagnostice a nic nepsalo (auto stálo, za jízdy to nezkoušel) a taky jsem zjistil že při pedálu na podlaze auto táhne od 2500 otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 20. Duben 2006 Sdílet Vloženo 20. Duben 2006 No jestli to zabírá až takhle pozdě, tak to vypadá, že turbo má natočený lopatky na slabší výkon (do vyšších otáček), takže nefunguje jejich regulace. To může být chybou v podtlakovém vedení, což by souviselo s tou prodřenou hadičkou jak jsi popisoval (i když mi není jasné, o co by se mohla prodřít), nebo může být regulace zadřená špínou -> pomohlo by vyčisti turbo. U mě to dělalo to samé o víkendu - podltakové vedení si přisálo vzduch. Nejelo to, i když jsem to hned zalepil. Jenže když jsem potom zapojil diagnostiku, ukázalo to tam chybu regulační meze tlaku, a po smazání už to jelo dobře. Prostě to jelo celou dobu od zalepení do smazání jakoby v nouzáku.... U tebe ale žádnou závadu nepíše, tak nevím.... Rozhodně ale doporučuji tu zkušební jízdu, logovat to, a potom porovnat. Uvidíš, kolik ti dává turbo v nízkých otáčkách, a jestli skutečná hodnota tlaku odpovídá požadované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paul Vloženo 20. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2006 No jestli to zabírá až takhle pozdě, tak to vypadá, že turbo má natočený lopatky na slabší výkon (do vyšších otáček), takže nefunguje jejich regulace. To může být chybou v podtlakovém vedení, což by souviselo s tou prodřenou hadičkou jak jsi popisoval (i když mi není jasné, o co by se mohla prodřít), nebo může být regulace zadřená špínou -> pomohlo by vyčisti turbo.U mě to dělalo to samé o víkendu - podltakové vedení si přisálo vzduch. Nejelo to, i když jsem to hned zalepil. Jenže když jsem potom zapojil diagnostiku, ukázalo to tam chybu regulační meze tlaku, a po smazání už to jelo dobře. Prostě to jelo celou dobu od zalepení do smazání jakoby v nouzáku.... U tebe ale žádnou závadu nepíše, tak nevím.... Rozhodně ale doporučuji tu zkušební jízdu, logovat to, a potom porovnat. Uvidíš, kolik ti dává turbo v nízkých otáčkách, a jestli skutečná hodnota tlaku odpovídá požadované. Ta hadička je asi prodřená v místě kde je zacvaklá do krytu motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mindik Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 noo tak to mě to žere do tech 6l na kratký tratě a je to 81kw ale musim si spotřebu počítam pač mě to ukazuje píčoviny neni problem aby mi to ukazavalo prumernou 10l a skutečná je uplne jinde to si chce vyskoušet hned jako prví než řešit že hodně žere nooooo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 ja mam taky 81kw a dneska sem jel MB-LIberec a zpet az do prahy za 4,7. Tempomat na 115kmh-1... kdyz jjezdim svizne pres mesto delsi dobu tak to bere 6-7litru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paul Vloženo 26. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 tak jsem byl dnes na dignostice za jízdy a zase temu nic není( předvstřik, všechny tlaky v normě) akorát to nemá výkon a žere jako prase, o víkendu vyměním hadičky a uvidí se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 26. Duben 2006 Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 (editace) No a máš log z jízdy? Kupříkladu já jsem měl problém s jednou podltakovou hadičkou - auto v nízkých otáčkách moc nejede, od 2000 už normálně. Nikde žádná chyba, nebo něco podezřelého. Teprve při jízdě se poznalo, že turbo v nízkých otáčkách nestíhá - požadovaný tlak je o dost vyšší než reálný. Ale jestli píšeš všechny tlaky v normě.... A na vstřikovanou dávku paliva jste koukali? Taky jak má být? Jinak ty hadičky nestojí moc a výměnu zvládne každej. Editováno: 26. Duben 2006, autor: capo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paul Vloženo 26. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 No a máš log z jízdy?Kupříkladu já jsem měl problém s jednou podltakovou hadičkou - auto v nízkých otáčkách moc nejede, od 2000 už normálně. Nikde žádná chyba, nebo něco podezřelého. Teprve při jízdě se poznalo, že turbo v nízkých otáčkách nestíhá - požadovaný tlak je o dost vyšší než reálný. Ale jestli píšeš všechny tlaky v normě.... A na vstřikovanou dávku paliva jste koukali? Taky jak má být? Jinak ty hadičky nestojí moc a výměnu zvládne každej. Projížděli jsme to po okrskách asi tak 160 km/hod s připojeným VAGem a nic tam nenašel a říkal že je to v naprostým pořádky. Na hadičku jsem se byl informovat v Mechanice Prostějov a tam mi po půl hodině brouzdání v ETCE a koukání na motor auta řekli že se jedná o podtlakovou hadičku průměr 8 ( je tam však průměr 6) a že jí nemájí, že bych si musel objednat 5 metrů, tak jsem usoudil že mě tam už nikdy neuvidí. A ještě mi řekli že ta spotřeba a stráta výkonu tou hadičkou určitě nebude a že je to určitě váha vzduchu a že by bylo nejlepší se objednat na tu jejich prohlídku (na které jsem byl dva dny před tím, na které stejně nic nezjistily). Ach ty autorizovaný servisy Škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 26. Duben 2006 Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 Nechápu proč jste jeli 160km/hod.... Obvykle stačí se párkrát rozjet na trojku, pěkně z nízkejch otáček. Bez toho logu se těžko hledá závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavka TDI Vloženo 27. Duben 2006 Sdílet Vloženo 27. Duben 2006 ..proč ti rovnou nezměřil váhu kolik dává, když jste jezdili rally po okreskách? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paul Vloženo 27. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2006 ..proč ti rovnou nezměřil váhu kolik dává, když jste jezdili rally po okreskách? Všechno měřil, ale nic nenašel vše bylo O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paul Vloženo 30. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2006 Tak jsem už vyměnil tu hadičku a pořád je to stejný, ještě vyměním ostatní, ale nadávám tomu moc žancí na zlepšení. Může vyšší spotřebu brzda-zdá se mi že mě brzdí zadní levá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paul Vloženo 1. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2006 Tak dnes byla konečně (snad) odhalena záhada vyšší spotřeby: brzdila mi pravá zadní brzda, vlivem totálně rozštelovánýho lanovodu ruční brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 1. Květen 2006 Sdílet Vloženo 1. Květen 2006 Tak dnes byla konečně (snad) odhalena záhada vyšší spotřeby: brzdila mi pravá zadní brzda, vlivem totálně rozštelovánýho lanovodu ruční brzdy. tý krááávo, to muselo kolo hřát jak prase Nekouřilo se ti z něj? Já kdysi nechal vyměnit obložení na Formanovi a hned nato manželka jela někam do porodnice za kamarádkou a u nemocnice zatáhla ručku(né moc). Když odjížděla, tak na ni samozřejmě zapoměla a jela asi 10km domů. Říkala si, že to auto vůbec nechce jet a až na parkovišti před barákem ji chlapík povídá: "Slečno, hoří vám auto!" Tak mně vyděšeně volala, že nám hoří auto. To si asi umíte představit jak ve mně hrklo Prej že nechtělo jet a jak dojela domů, tak že začalo hořet . To by se ve mně krve nedořezal, vědět že mi hoří auto a nemůžu nic dělat . Plameny prej vidět nebyly, tak jsem se ptal odkud se kouří. Když mi to řekla odkud, tak jsem se rovnou ptal na ručku. No a bylo to. Samozřejmě, že už to pak na ručku moc nebrzdilo, ale protože jsem se rozhodl to prodat, tak už jsem se vyprdnul na opravu. Nutno dodat, že to bylo v době, kdy bylo venku přes 25°C. Nepřeju něco takovýho nikomu zažít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 1. Květen 2006 Sdílet Vloženo 1. Květen 2006 TomasB má prvdu.Pokud to bylo až tak,tak by jsi měl přeci cítit spáleninu a hlavně teplotu disku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paul Vloženo 2. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 TomasB má prvdu.Pokud to bylo až tak,tak by jsi měl přeci cítit spáleninu a hlavně teplotu disku Ničeho jsem si nevšiml, měl jsem podezření na brzdu, ale na opačné straně kde mi měnily podložky a mlátily mi po tom kladivem, tak jsem spíš všímal levé strany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajo Vloženo 25. Duben 2007 Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 CO může mít za následek zvýšenou spotřebu nafty. Snažím se jezdit na spotřebu , počítač ukazuje 5.5 ale ve skutečnosti vychází spotřeba kolem 7 l. Mohou spotřebu zvýšit špatně udělané rozvody ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 25. Duben 2007 Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 CO může mít za následek zvýšenou spotřebu nafty. Snažím se jezdit na spotřebu , počítač ukazuje 5.5 ale ve skutečnosti vychází spotřeba kolem 7 l. Mohou spotřebu zvýšit špatně udělané rozvody ? špatně udělané rozvody ti mozu znicit celi motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
topi Vloženo 26. Duben 2007 Sdílet Vloženo 26. Duben 2007 CO může mít za následek zvýšenou spotřebu nafty. Snažím se jezdit na spotřebu , počítač ukazuje 5.5 ale ve skutečnosti vychází spotřeba kolem 7 l. Mohou spotřebu zvýšit špatně udělané rozvody ? špatně udělané rozvody ti mozu znicit celi motor ...alebo sa ti niekto rýpal do riadiacej jednotky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 26. Duben 2007 Sdílet Vloženo 26. Duben 2007 Může to dělat taky špatně nastavený zákaldní počátek vstřiku, nebo ucpaný katík, snížená komprese... je toho víc. Anebo na to prostě jen moc šlapeš no ;o) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikaaa Vloženo 26. Duben 2007 Sdílet Vloženo 26. Duben 2007 diagnostika nevyhodi nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 26. Duben 2007 Sdílet Vloženo 26. Duben 2007 Mozna i pomalu odchazejici vaha vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajo Vloženo 26. Duben 2007 Sdílet Vloženo 26. Duben 2007 Zítra jedu na diagnostiku, tak uvidím co to vyhodí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 26. Duben 2007 Sdílet Vloženo 26. Duben 2007 počítač se údajně pohybuje v toleranci + - 0,5 až 1 litr ale o 1.5 ????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikaaa Vloženo 27. Duben 2007 Sdílet Vloženo 27. Duben 2007 Mozna i pomalu odchazejici vaha vzduchu. no mne ked odchadzala a padalo to do nudzoveho, tak to praveze zralo malo, malo islo - malo zralo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.