Přejít na obsah

Vyšší spotřeba


Paul

Doporučené příspěvky

A to ti to i projeli a logovali za jizdy???Pokud byl filtr total tak nevim nevim ale uz jsem mel ted za 3 dny 2 pripady kdy byla vaha uz nacata.Porad jela ale ve vysokych uz nedavala to co mela.Borec mel i chip a jak jsem mu dal novou tak mi pak cely den volal a rikal ze se te sve kary boji ze mu to tak nikdy nejelo.Takze uz jezdil se spatnou od te doby co to koupil a nikdo to nezjistil bo pokud to neumis nalogovat a precist si hodnoty v celem prubehu tak na to neprijdes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím všechny odborníky na motory. Mám problém s octou. Tdi 66kw rv 98 naj.74tis. Začala docela žrát, dříve jsem jezdil za 5-5,3l teď při stejném stylu jízdy 6,6-7,8, podle výpočtu spotřeby je to cca prům.7.59l(měřeno cca 2 tis.km). Dneska jsme to napíchli na vag na žádné závady, taky jsem rozdělal váhu vzduchu a ta byla skoro jako nová(ale stejně jsem ji prostříknul čističem), další poznatek je, že když natočím auto , tak palubák má rovnou okamžitou spotřebu cca6.1, když se auto alespoň trochu zahřeje , tak se spotřeba na volnoběh pohybuje cca 2.1 a výše(měl jsem dokonce i 9l ) a neklesne dokud se nerozjedu a potom je zase třeba 5.3 na volnoběh na další křižovatce. Předvstřik mám cca 47. Už nevím na co se dále zaměřit, abych zjistil co má moje octa za problém, že tak žere. Motor nehoupe ani nemá žádné výpadky(pokles výkonu atd.) Díky za další možné tipy co by to mohlo být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny odborníky na motory. Mám problém s octou. Tdi 66kw rv 98 naj.74tis. Začala docela žrát, dříve jsem jezdil za 5-5,3l teď při stejném stylu jízdy 6,6-7,8, podle výpočtu spotřeby je to cca prům.7.59l(měřeno cca 2 tis.km). Dneska jsme to napíchli na vag na žádné závady, taky jsem rozdělal váhu vzduchu a ta byla skoro jako nová(ale stejně jsem ji prostříknul čističem), další poznatek je, že když natočím auto , tak palubák má rovnou okamžitou spotřebu cca6.1, když se auto alespoň trochu zahřeje , tak se spotřeba na volnoběh pohybuje cca 2.1 a výše(měl jsem dokonce i 9l ) a neklesne dokud se nerozjedu a potom je zase třeba 5.3 na volnoběh na další křižovatce. Předvstřik mám cca 47. Už nevím na co se dále zaměřit, abych zjistil co má moje octa za problém, že tak žere. Motor nehoupe ani nemá žádné výpadky(pokles výkonu atd.) Díky za další možné tipy co by to mohlo být.

Kdyz mas vag tak si tu vahu pro jistotu naloguj, zda dava ty hodnoty ktere ma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Zdravím všechny odborníky na motory. Mám problém s octou. Tdi 66kw rv 98 naj.74tis. Začala docela žrát, dříve jsem jezdil za 5-5,3l teď při stejném stylu jízdy 6,6-7,8, podle výpočtu spotřeby je to cca prům.7.59l(měřeno cca 2 tis.km). Dneska jsme to napíchli na vag na žádné závady, taky jsem rozdělal váhu vzduchu a ta byla skoro jako nová(ale stejně jsem ji prostříknul čističem), další poznatek je, že když natočím auto , tak palubák má rovnou okamžitou spotřebu cca6.1, když se auto alespoň trochu zahřeje , tak se spotřeba na volnoběh pohybuje cca 2.1 a výše(měl jsem dokonce i 9l ) a neklesne dokud se nerozjedu a potom je zase třeba 5.3 na volnoběh na další křižovatce. Předvstřik mám cca 47. Už nevím na co se dále zaměřit, abych zjistil co má moje octa za problém, že tak žere. Motor nehoupe ani nemá žádné výpadky(pokles výkonu atd.) Díky za další možné tipy co by to mohlo být.

Nejspíš se ti změnila dávka paliva dá se snížit jemným klepnutím do elektronický hlavy čerpadla směrem od rozvodů kterou musíš nejdřív povolit ale na to je speciální klíč a danou hodnotu hlídat vagem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny odborníky na motory. Mám problém s octou. Tdi 66kw rv 98 naj.74tis. Začala docela žrát, dříve jsem jezdil za 5-5,3l teď při stejném stylu jízdy 6,6-7,8, podle výpočtu spotřeby je to cca prům.7.59l(měřeno cca 2 tis.km). Dneska jsme to napíchli na vag na žádné závady, taky jsem rozdělal váhu vzduchu a ta byla skoro jako nová(ale stejně jsem ji prostříknul čističem), další poznatek je, že když natočím auto , tak palubák má rovnou okamžitou spotřebu cca6.1, když se auto alespoň trochu zahřeje , tak se spotřeba na volnoběh pohybuje cca 2.1 a výše(měl jsem dokonce i 9l ) a neklesne dokud se nerozjedu a potom je zase třeba 5.3 na volnoběh na další křižovatce. Předvstřik mám cca 47. Už nevím na co se dále zaměřit, abych zjistil co má moje octa za problém, že tak žere. Motor nehoupe ani nemá žádné výpadky(pokles výkonu atd.) Díky za další možné tipy co by to mohlo být.

Předvstřik nemyslim musí se povolit ty čtyři šrouby co jsou zezhora na čerpadle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předvstřik nemyslim musí se povolit ty čtyři šrouby co jsou zezhora na čerpadle.

popiš tento ukon prosim vice do podrobna , omlouvam se jestli to vadi ze pisi do ciziho tematu a nemam zadnou radu ale kamarad co ma audi a3 rok 97 66kw 1.9tdi tak resi taky problem ze mu zere kolem8l a tak by me to zajimalo co a jak resit. jinak vagcom mam doma kdyz tu probehl dotaz nekdo z boleslavska,jsem totiz od nymburka a do boleslavy jezdim do skoly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Bohužel ten samý problém. Zničeho nic spotřeba 6 až 8 litrů. Předtím průměr tak 4,5. Jezdím většinu po městě. S okamžitou se nedostanu pod 5 i když jedu na rovince a lechtám pětku. :aggressive::help:

Zkus si udělat kontrolní výpočet (kontrola ujetých kilometrů od tankování do takování). Může to být docela obyčejná závada na čidle pro PP, který tak vychází z chybných dat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny odborníky na motory. Mám problém s octou. Tdi 66kw rv 98 naj.74tis. Začala docela žrát, dříve jsem jezdil za 5-5,3l teď při stejném stylu jízdy 6,6-7,8, podle výpočtu spotřeby je to cca prům.7.59l(měřeno cca 2 tis.km). Dneska jsme to napíchli na vag na žádné závady, taky jsem rozdělal váhu vzduchu a ta byla skoro jako nová(ale stejně jsem ji prostříknul čističem), další poznatek je, že když natočím auto , tak palubák má rovnou okamžitou spotřebu cca6.1, když se auto alespoň trochu zahřeje , tak se spotřeba na volnoběh pohybuje cca 2.1 a výše(měl jsem dokonce i 9l ) a neklesne dokud se nerozjedu a potom je zase třeba 5.3 na volnoběh na další křižovatce. Předvstřik mám cca 47. Už nevím na co se dále zaměřit, abych zjistil co má moje octa za problém, že tak žere. Motor nehoupe ani nemá žádné výpadky(pokles výkonu atd.) Díky za další možné tipy co by to mohlo být.

Já teda nejsem odborník na motor, ale když čtu, že za deset let jsi najel nebo někdo jiný najel s TDI 74tis.km, tak je jasný, že takový člověk si nikdy TDI neměl kupovat. To byly vyhozené peníze. A v návaznosti na to už se dá říct jen jedno: Motor se ti fláká, tak to je jasný, že jen tloustne a žere víc ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Tak konečně mám vaga, dneska jsem nalogoval tu váhu vzduchu, může se někdo podívat a říci jak to sní vypadá. Mě připadají hodnoty v pořádku. Díky za reakce.

Tak mi to sem nejde hodit, píše to nepovolená připona. Jak to sem mám nahrát? Díky.

Editováno: , autor: Tezmen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...