lukash Vloženo 27. Duben 2007 Sdílet Vloženo 27. Duben 2007 Mozna i pomalu odchazejici vaha vzduchu. no mne ked odchadzala a padalo to do nudzoveho, tak to praveze zralo malo, malo islo - malo zralo ... Mno když odcházela váha, tak to skoro nejelo... člověk na to musel šlapat jako divokej a proto to chlastalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajo Vloženo 27. Duben 2007 Sdílet Vloženo 27. Duben 2007 Dnes jsem byl na diagnostice, ta žádnou závadu neobjevila. Váha vzduchu taky OK. Vyměnil jsem vzduchovej a palivovej filtr. Vzduchovej byl totálně zas...... , tak uvidíme co to udělá se spotřebou. Dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 27. Duben 2007 Sdílet Vloženo 27. Duben 2007 A to ti to i projeli a logovali za jizdy???Pokud byl filtr total tak nevim nevim ale uz jsem mel ted za 3 dny 2 pripady kdy byla vaha uz nacata.Porad jela ale ve vysokych uz nedavala to co mela.Borec mel i chip a jak jsem mu dal novou tak mi pak cely den volal a rikal ze se te sve kary boji ze mu to tak nikdy nejelo.Takze uz jezdil se spatnou od te doby co to koupil a nikdo to nezjistil bo pokud to neumis nalogovat a precist si hodnoty v celem prubehu tak na to neprijdes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajo Vloženo 27. Duben 2007 Sdílet Vloženo 27. Duben 2007 Myslím že váhou to skutečně nebude.Výkon je v pohodě.Když na to šlápnu,tak to jede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Zdravím všechny odborníky na motory. Mám problém s octou. Tdi 66kw rv 98 naj.74tis. Začala docela žrát, dříve jsem jezdil za 5-5,3l teď při stejném stylu jízdy 6,6-7,8, podle výpočtu spotřeby je to cca prům.7.59l(měřeno cca 2 tis.km). Dneska jsme to napíchli na vag na žádné závady, taky jsem rozdělal váhu vzduchu a ta byla skoro jako nová(ale stejně jsem ji prostříknul čističem), další poznatek je, že když natočím auto , tak palubák má rovnou okamžitou spotřebu cca6.1, když se auto alespoň trochu zahřeje , tak se spotřeba na volnoběh pohybuje cca 2.1 a výše(měl jsem dokonce i 9l ) a neklesne dokud se nerozjedu a potom je zase třeba 5.3 na volnoběh na další křižovatce. Předvstřik mám cca 47. Už nevím na co se dále zaměřit, abych zjistil co má moje octa za problém, že tak žere. Motor nehoupe ani nemá žádné výpadky(pokles výkonu atd.) Díky za další možné tipy co by to mohlo být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Zdravím všechny odborníky na motory. Mám problém s octou. Tdi 66kw rv 98 naj.74tis. Začala docela žrát, dříve jsem jezdil za 5-5,3l teď při stejném stylu jízdy 6,6-7,8, podle výpočtu spotřeby je to cca prům.7.59l(měřeno cca 2 tis.km). Dneska jsme to napíchli na vag na žádné závady, taky jsem rozdělal váhu vzduchu a ta byla skoro jako nová(ale stejně jsem ji prostříknul čističem), další poznatek je, že když natočím auto , tak palubák má rovnou okamžitou spotřebu cca6.1, když se auto alespoň trochu zahřeje , tak se spotřeba na volnoběh pohybuje cca 2.1 a výše(měl jsem dokonce i 9l ) a neklesne dokud se nerozjedu a potom je zase třeba 5.3 na volnoběh na další křižovatce. Předvstřik mám cca 47. Už nevím na co se dále zaměřit, abych zjistil co má moje octa za problém, že tak žere. Motor nehoupe ani nemá žádné výpadky(pokles výkonu atd.) Díky za další možné tipy co by to mohlo být. Kdyz mas vag tak si tu vahu pro jistotu naloguj, zda dava ty hodnoty ktere ma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Já přímo vag nemám ,ale byl jsem u chlapíka, kterej mi opravuje auto a říkal, že všechny hodnoty jsou v cajku, byl to i projet a taky nevěděl co to auto má za problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Je tady někdo v okolí MB kdo by dokázal tu váhu nalogovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 nekde sem cetl ze muze byt ucpane zpetne vedeni paliva do nadrze a pak to hodne zere,ale nevim jestli to suvisi s tebou jen me to tak napadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Díky za radu, taky jsem o tom četl v knize jak na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Motor ani nehulí, musím stím něco udělat za měsíc jdu na technickou, tak aby se to nezhoršilo ještě víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Tak ani po oteplení venku skoro žádné změny ve spotřebě má někdo nějaký tip? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Já nevím jak to je ale máš už panel, který si při volnoběhu přepne na spotřebu ne v l/km ale v l/h.To samozřejmě neřeší problém se spotřebou ale stím co Ti ukazuje PC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruddy Vloženo 11. Duben 2008 Sdílet Vloženo 11. Duben 2008 Zdravím všechny odborníky na motory. Mám problém s octou. Tdi 66kw rv 98 naj.74tis. Začala docela žrát, dříve jsem jezdil za 5-5,3l teď při stejném stylu jízdy 6,6-7,8, podle výpočtu spotřeby je to cca prům.7.59l(měřeno cca 2 tis.km). Dneska jsme to napíchli na vag na žádné závady, taky jsem rozdělal váhu vzduchu a ta byla skoro jako nová(ale stejně jsem ji prostříknul čističem), další poznatek je, že když natočím auto , tak palubák má rovnou okamžitou spotřebu cca6.1, když se auto alespoň trochu zahřeje , tak se spotřeba na volnoběh pohybuje cca 2.1 a výše(měl jsem dokonce i 9l ) a neklesne dokud se nerozjedu a potom je zase třeba 5.3 na volnoběh na další křižovatce. Předvstřik mám cca 47. Už nevím na co se dále zaměřit, abych zjistil co má moje octa za problém, že tak žere. Motor nehoupe ani nemá žádné výpadky(pokles výkonu atd.) Díky za další možné tipy co by to mohlo být. Nejspíš se ti změnila dávka paliva dá se snížit jemným klepnutím do elektronický hlavy čerpadla směrem od rozvodů kterou musíš nejdřív povolit ale na to je speciální klíč a danou hodnotu hlídat vagem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 Jestli myslíš předvstřik(ta davka paliva) tak ten mám cca 47 takže by měl být v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruddy Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 Zdravím všechny odborníky na motory. Mám problém s octou. Tdi 66kw rv 98 naj.74tis. Začala docela žrát, dříve jsem jezdil za 5-5,3l teď při stejném stylu jízdy 6,6-7,8, podle výpočtu spotřeby je to cca prům.7.59l(měřeno cca 2 tis.km). Dneska jsme to napíchli na vag na žádné závady, taky jsem rozdělal váhu vzduchu a ta byla skoro jako nová(ale stejně jsem ji prostříknul čističem), další poznatek je, že když natočím auto , tak palubák má rovnou okamžitou spotřebu cca6.1, když se auto alespoň trochu zahřeje , tak se spotřeba na volnoběh pohybuje cca 2.1 a výše(měl jsem dokonce i 9l ) a neklesne dokud se nerozjedu a potom je zase třeba 5.3 na volnoběh na další křižovatce. Předvstřik mám cca 47. Už nevím na co se dále zaměřit, abych zjistil co má moje octa za problém, že tak žere. Motor nehoupe ani nemá žádné výpadky(pokles výkonu atd.) Díky za další možné tipy co by to mohlo být. Předvstřik nemyslim musí se povolit ty čtyři šrouby co jsou zezhora na čerpadle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiborS. Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Předvstřik nemyslim musí se povolit ty čtyři šrouby co jsou zezhora na čerpadle. popiš tento ukon prosim vice do podrobna , omlouvam se jestli to vadi ze pisi do ciziho tematu a nemam zadnou radu ale kamarad co ma audi a3 rok 97 66kw 1.9tdi tak resi taky problem ze mu zere kolem8l a tak by me to zajimalo co a jak resit. jinak vagcom mam doma kdyz tu probehl dotaz nekdo z boleslavska,jsem totiz od nymburka a do boleslavy jezdim do skoly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 zajimavy mame to samy , sice jinej motor ale taky zacala zrat jak prokopla ale vykon furt dobrej , vaha menena uz predtim . asi to bude chtit taky projet s profikem na vagu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 tak jsem dva dny po stk a emisema jsem prošel bez problému, už teda nechápu proč to tak žere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor Rapsaj Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Bohužel ten samý problém. Zničeho nic spotřeba 6 až 8 litrů. Předtím průměr tak 4,5. Jezdím většinu po městě. S okamžitou se nedostanu pod 5 i když jedu na rovince a lechtám pětku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ott6 Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 Bohužel ten samý problém. Zničeho nic spotřeba 6 až 8 litrů. Předtím průměr tak 4,5. Jezdím většinu po městě. S okamžitou se nedostanu pod 5 i když jedu na rovince a lechtám pětku. Zkus si udělat kontrolní výpočet (kontrola ujetých kilometrů od tankování do takování). Může to být docela obyčejná závada na čidle pro PP, který tak vychází z chybných dat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ott6 Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 Zdravím všechny odborníky na motory. Mám problém s octou. Tdi 66kw rv 98 naj.74tis. Začala docela žrát, dříve jsem jezdil za 5-5,3l teď při stejném stylu jízdy 6,6-7,8, podle výpočtu spotřeby je to cca prům.7.59l(měřeno cca 2 tis.km). Dneska jsme to napíchli na vag na žádné závady, taky jsem rozdělal váhu vzduchu a ta byla skoro jako nová(ale stejně jsem ji prostříknul čističem), další poznatek je, že když natočím auto , tak palubák má rovnou okamžitou spotřebu cca6.1, když se auto alespoň trochu zahřeje , tak se spotřeba na volnoběh pohybuje cca 2.1 a výše(měl jsem dokonce i 9l ) a neklesne dokud se nerozjedu a potom je zase třeba 5.3 na volnoběh na další křižovatce. Předvstřik mám cca 47. Už nevím na co se dále zaměřit, abych zjistil co má moje octa za problém, že tak žere. Motor nehoupe ani nemá žádné výpadky(pokles výkonu atd.) Díky za další možné tipy co by to mohlo být. Já teda nejsem odborník na motor, ale když čtu, že za deset let jsi najel nebo někdo jiný najel s TDI 74tis.km, tak je jasný, že takový člověk si nikdy TDI neměl kupovat. To byly vyhozené peníze. A v návaznosti na to už se dá říct jen jedno: Motor se ti fláká, tak to je jasný, že jen tloustne a žere víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 vypočty si dělám od začátku roku najeto cca 2500 km prům:7.56-7.74l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 (editace) Tak konečně mám vaga, dneska jsem nalogoval tu váhu vzduchu, může se někdo podívat a říci jak to sní vypadá. Mě připadají hodnoty v pořádku. Díky za reakce. Tak mi to sem nejde hodit, píše to nepovolená připona. Jak to sem mám nahrát? Díky. Editováno: 26. Říjen 2008, autor: Tezmen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 často spůsobí zvýšenou spotřebu čidlo teploty paliva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.