Diamant Vloženo 17. Duben 2006 Sdílet Vloženo 17. Duben 2006 Na svoju stránku http://www.railweb.sk som do sekcie Škoda pridal aj krivky výkonu a točivého momentu pre Roomster (aj s krátkym komentárom). A samozrejme tak ako u ostatných modelov, aj tentokrát sú krivky v jednotnej mierke a nie je problém ich navzájom porovnať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvh Vloženo 6. Březen 2007 Sdílet Vloženo 6. Březen 2007 Diamant: hele nemoh bys nejak zaridit, aby ten muj motor mel stejnou krivku jako ten tvuj? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladinek Vloženo 6. Březen 2007 Sdílet Vloženo 6. Březen 2007 Pro majitelé budoucích 1.2HTP 51kW. Nová křivka vypadá trochu víc zajímavěji naž u staršího 47kW motoru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jey-r Vloženo 7. Březen 2007 Sdílet Vloženo 7. Březen 2007 to Diamant: máš to perfektne spracované a dá sa to pekne porovnávať este som zvedavy, ako bude vyzerat 1,2 51 kW v grafe v porovnani so 47 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 12. Květen 2007 Sdílet Vloženo 12. Květen 2007 Nemas otackovu chrakteristiku aj pre 1.4 16v 59kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mingees Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 a co 14 16v 63kw ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 chlapi a co pozret tuna : HTP 51kW: http://www.skoda-auto.com/importer/webcont...;modelyear=2008 1,4 16V 63kW: http://www.skoda-auto.com/importer/webcont...;modelyear=2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 Diamant, máš to vymakané! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 (editace) Dělal jsem pro sebe takovou studii, čili jen pro zajímavost. Proč? Mladá jezdí s autem a používá u benzínu nejčastěší rozsah otáček 1500-3500. Tady jsou výkony a krouťák i pro diesel. Editováno: 19. Duben 2011, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 1.2HTP 44 kW 1.2HTP 12V 51 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 1.4 16V 63 kW 1.2 TSI 63 kW 1.2 TSI 77 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 1.6 TDI CR DPF 66 kW 1.6 TDI CR DPF 77 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 Jééé můj motorek s 250NM od 1500 ot Děkuji Pawoučku 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 23. Červen 2011 Sdílet Vloženo 23. Červen 2011 Ze Sveta Motoru SMTSI1.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 23. Červen 2011 Sdílet Vloženo 23. Červen 2011 A co tam jeste zahrnout prevodovku a vyjadrit prubeh kroutaku jaky na kole pres dany prevod, pak by se dali porovnat benzin/diesel a stejne motory v ruznych autech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixi Vloženo 25. Září 2012 Sdílet Vloženo 25. Září 2012 realita vyzerá trochu inak u 77 Kw 1,2 TSI RoomsterTSI.pdf RoomsterTSI2.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.