šulda Vloženo 12. Prosinec 2013 Vloženo 12. Prosinec 2013 S tím kartonem to je vidět a hezký to není. Černá tam bude určitě pasovat líp, já si vyřízl vysokohustotní izolační fólii z polyethylenu s výškou odvětrávajícího nopu 20 mm a pár (asi 8) těch bradavek (nopů) sem odřízl :'> Citovat
korfiik Vloženo 13. leden 2014 Vloženo 13. leden 2014 Ahoj, nevíte jestly se dělá zimní clona (spodní) na octavii II RS před fl.? popř. kterou použít aby pasovala?M Citovat
Austin Vloženo 13. leden 2014 Vloženo 13. leden 2014 Rovněž o ní silně uvažuji, bo mi dnes sdělili v servisu, že klima nejede ne proto že by bylo málo chladiva, ale že mám od kamene průraz chladiče klimy. To jsem si vydělal kua. Prostě přílétl asi nějaký kamínek.... Citovat
XTomos Vloženo 15. leden 2014 Vloženo 15. leden 2014 Osobně používám kryt masky chladič heko jak klesne venkovní teplota pod 10°C, když se přidá marast a začne se solit a sypat zakrývám si ještě spodní cca 1/3 chladiče černou folii. Smyslem je nevyřadit zcela z provozu chladič, ale výrazně omezit jeho výkon! Chladič se nešpiní a nejde na něj přímý náporový vzduch a bordel. Naopak když je třeba vyšší výkon lze pomocí větráku uchladit i ostrou jízdu nebo Alpské stoupání. Bohužel kontrolu teploty oleje nemám, takže nevím co motor, ale chladící voda se ani nehne i když ta se údajně nehne na budíkách z devadesátky v rozmezí 80 – 110°C??? Citovat
LucasCZE Vloženo 15. leden 2014 Vloženo 15. leden 2014 To by asi sedelo, protoze kdyz mi diagnostika hlasi 80, budiky si drzi svych 90. Nechapu, co je to za vymysly... Citovat
hanesek Vloženo 15. leden 2014 Vloženo 15. leden 2014 (editace) A není lepší neco takovýho ? http://www.kubikzetor.cz/katalogy-zetor/ur-i-proxima/2011-4011/rejstrik/chladici-system/?p=91 :kol-28: . Mám Zetor 3011 a je to paráda . V Octavii to dát do elektriky a ať žijí soudruzi :kol-48: Editováno: 15. leden 2014, autor: hanesek Citovat
jakub benes Vloženo 16. leden 2014 Vloženo 16. leden 2014 Osobně používám kryt masky chladič heko jak klesne venkovní teplota pod 10°C, když se přidá marast a začne se solit a sypat zakrývám si ještě spodní cca 1/3 chladiče černou folii. Smyslem je nevyřadit zcela z provozu chladič, ale výrazně omezit jeho výkon! Chladič se nešpiní a nejde na něj přímý náporový vzduch a bordel. Naopak když je třeba vyšší výkon lze pomocí větráku uchladit i ostrou jízdu nebo Alpské stoupání. Bohužel kontrolu teploty oleje nemám, takže nevím co motor, ale chladící voda se ani nehne i když ta se údajně nehne na budíkách z devadesátky v rozmezí 80 – 110°C??? co na to rika intercooler? Citovat
Cjoctavian Vloženo 16. leden 2014 Vloženo 16. leden 2014 To by asi sedelo, protoze kdyz mi diagnostika hlasi 80, budiky si drzi svych 90. Nechapu, co je to za vymysly... nedavno som o tom cital clanok - je to robene kvoli zakaznikom, niektorych to vystrasilo, ze maju poruchu, ked im rucicka obcas klesla pod alebo nad 90. Tak to potom vyrobcovia takto umelo "otupili" Citovat
jakub benes Vloženo 16. leden 2014 Vloženo 16. leden 2014 Co by s ním mělo být? turbo potrebuje chladit stlaceny vzduch a kdyz to vsechno zacpes kartonem neni tam poradny luft, ikdyz treba na O2 je intercooler dost uciny. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.