Přejít na obsah

kolik se vejde do nadrze fabie


mr.pecoun

Doporučené příspěvky

No řekl bych že se spotřebou pod 5l/100km brzda budeš (:

ee...ja ked som išiel cez strečno išli sme 60 a som si nefšimal spotrebu akurat za strečnom som pozrel a aha 5l/100km... a tuto priemernu v poho dosahujem ked idem v noci domov a plynulo idem a radim tak 5 - 4 - 5 a to idem asi 80..takže sa dobra spotreba da urobiť.

ale zavisi aj ako je motor zabehnuty...ked to ma nejaky dedušik čo to pravidelne nevytoči motor je lenivy a viac papa..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomas.cz: To se neda takhle rict, velmi zalezi na profilu trate.

Nechci tady zabirat misto, ale nasledujici fotka byla udelana na trati 102km, pri teplote 20°C a prumerne rychlosti 70km/h. Nemyslim si, ze bych byl brzda provozu. V pripade potreby dolozim dalsimi fotkami, vyvesim jen prumernou spotrebu. A to spotreba byla jeste o desetinu nizsi, o desetinku to stouplo pri parkovani doma na dvore.

post-8-1163323434.jpg

Editováno: , autor: Maverick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si nemyslím. Môj rekord bol 5,4 (ale s 2,0 / 85) a rozhodne som brzda premávky nebol (priemerná rýchlosť 78 kmh). Tak prečo by HTP nemohlo mať za rovnakých podmienok aj nižšiu spotrebu.

na dvojliter velmi slusna spotreba, hmm

da sa jazdit aj s velkymi kubaturami ekonomicky, aj ked tieto zvadzaju k "divokejsej" jazde

Spotreba 5,4 na dvojliter je velmi velmi slusna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No řekl bych že se spotřebou pod 5l/100km brzda budeš (:

ee...ja ked som išiel cez strečno išli sme 60 a som si nefšimal spotrebu akurat za strečnom som pozrel a aha 5l/100km... a tuto priemernu v poho dosahujem ked idem v noci domov a plynulo idem a radim tak 5 - 4 - 5 a to idem asi 80..takže sa dobra spotreba da urobiť.

ale zavisi aj ako je motor zabehnuty...ked to ma nejaky dedušik čo to pravidelne nevytoči motor je lenivy a viac papa..

zaklad ekonomickej jazdy tkvie prave v plynulosti, predvidavosti.... a ked mas moznost celej cesty pre seba, tak sa da dosiahnut aj fantasticka spotreba, niekdy az nerealna.

Niezeby som bol fanatikom v econoralye, ale benzin si platim z vlastneho vrecka, tak naco minat viacej.

Koli ekonomike prevadzky som si kupil HTP, tak to aj tak vyuzivam.

Ked budem mat sluzobnme ked bude platit firma, tak si budem vychutnavat jazdu a obiehanie a pod.

Rozhodne si nemyslim, zeby niekto bol plynulostou brzda premavky, prave naopak a pekne to vidiet na semaforoch ked sa ide plynule a ked sa ide skackavo (po krizovatke pridata a na dalsej zastavit a hned na zaelenu pridat, pricom v druhom pruhu prejde plynule auto)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... ale zavisi aj ako je motor zabehnuty...ked to ma nejaky dedušik čo to pravidelne nevytoči motor je lenivy a viac papa..

prave toto si ja nemyslim, to akym stylom je motor zabehnuty, ci akom stylom sa prevadzkuje sa moze podpisat na volach (vytvoria sa inde to je fakt), ale aby to malo za nasledok zvysenu spotrebu no neviem neviem.

Skor by som povedal, ze zalezi od toho k akemu kusku prides z vyroby.

PS: raz som jazdil jednu feliciu ktoru jazdil jeden pan a ta mal obrovku spotrebu a hucala, velmi sa jej nechcelo do otacok, ale po 500km uz bola v normale

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomas.cz: To se neda takhle rict, velmi zalezi na profilu trate.

Nechci tady zabirat misto, ale nasledujici fotka byla udelana na trati 102km, pri teplote 20°C a prumerne rychlosti 70km/h. Nemyslim si, ze bych byl brzda provozu. V pripade potreby dolozim dalsimi fotkami, vyvesim jen prumernou spotrebu. A to spotreba byla jeste o desetinu nizsi, o desetinku to stouplo pri parkovani doma na dvore.

vidim ze niesom jediny, kto dosahuje normalne spotreby.

ved 5,1 je uvedena aj v manuale k autu ako mimomestka jazda.

tento stvrtok co bude pojdem trasu cca 400km , tak poreferujem so spotrebou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja dneska dojezd = 0 dojel jsem k pumpe, 42.8 litru cvak, tak jsem dotankoval na 43 a hotovo. tankuju od skoro prazdny do plny, mam pocit, ze pokud mezi tim hodim do auta treba 10 litru, ze je pak ten pocitac nejakej trochu zblblej pak ukazuje zajimavy dojezdy kolem 900 km a tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se musím pochlubit, nebo spíš podělit o dnešní zážitek.

Do fabky jsem natankoval 54.8l naturalu do prvního cvaknutí. Na rezervu jsem předtím ujel asi 30km. Tak si spíš myslím že mě okradli a že jim to počítá litry trochu víc než ve skutečnosti. Bylo to u stojanu kde berou povětšinou kamiony :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jak to ctu tak to ctu, ale nechapu jak muzete narvat do nadrze treba 55 litru atd....vetsinou jezdim plna a pak vyjezdim rezervu(pocitacek hlasi dojez treba 30) a vetsinou do nadrze nacpu max 38 litru.

Tak by me zajimalo jak se vam podari nacpat do nadrze vice paliva, je na to nejaky figl, a nebo fakt jenom stojite u auta a hybete s ni aby se benzin dostal do nejastrcenejsich zahybu nadrze ?nedokazu si totiz predstavit ze po prvnim cvaknuti budu porad cekat a cekat az ta pena posrana sleze dolu....kdyby mi to nekdo vysvetlil byl bych mu vdecen .)) -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jak to ctu tak to ctu, ale nechapu jak muzete narvat do nadrze treba 55 litru atd....vetsinou jezdim plna a pak vyjezdim rezervu(pocitacek hlasi dojez treba 30) a vetsinou do nadrze nacpu max 38 litru.

Tak by me zajimalo jak se vam podari nacpat do nadrze vice paliva, je na to nejaky figl, a nebo fakt jenom stojite u auta a hybete s ni aby se benzin dostal do nejastrcenejsich zahybu nadrze ?nedokazu si totiz predstavit ze po prvnim cvaknuti budu porad cekat a cekat az ta pena posrana sleze dolu....kdyby mi to nekdo vysvetlil byl bych mu vdecen .)) -_-

Jsem na tom podobně, tankuji vždy do plna a jezdím až tak na dojezd 50 km a do nadrže dostanu cca 39-41 litru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jak to ctu tak to ctu, ale nechapu jak muzete narvat do nadrze treba 55 litru atd....vetsinou jezdim plna a pak vyjezdim rezervu(pocitacek hlasi dojez treba 30) a vetsinou do nadrze nacpu max 38 litru.

Tak by me zajimalo jak se vam podari nacpat do nadrze vice paliva, je na to nejaky figl, a nebo fakt jenom stojite u auta a hybete s ni aby se benzin dostal do nejastrcenejsich zahybu nadrze ?nedokazu si totiz predstavit ze po prvnim cvaknuti budu porad cekat a cekat az ta pena posrana sleze dolu....kdyby mi to nekdo vysvetlil byl bych mu vdecen .)) -_-

Je to úplně jednoduché. Pokud pistolí při čepování posuneš úmyslně nebo nevědomky páčku odvzdušňovacího ventilu v hrdle nádrže, tak načepuješ 45l do nádrže a 13l do expanzní nádoby. Celkem tedy 58l.

post-8-1164266145.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

toto kedysi u nas vyslo v nejakej motoristickej tlaci :

Do nádrže každého zo štyroch modelov škodoviek sa vojde približne o 10 litrov paliva viac, ako uvádza dokumentácia.

Namiesto oficiálne proklamovaných objemov nádrží 42 litrov (l) pre Feliciu, 45 l pre Fabiu, 55 l pre Octaviu a 63 l pre Octaviu 4x4 je totiž skutočný objem palivového systému u Felicie 51 litrov, Fabie 58 l, Octavie 71 l a u Octavie 4x4 je to 74 l.? Podľa materiálu, ktorý Škoda Auto rozposlala benzínovým pumpám, v prvom prípade ide o objem, ktorý má možnosť majiteľ auta využiť pri štandardnom spôsobe tankovania, ako sa uvádza v návode na obsluhu auta. Viac paliva môžu majitelia automobilov natankovať po odvzdušnení nádrže pri vyradení bezpečnostného ventilu v hrdle nádrže. Škoda Auto tento postup neodporúča. Podľa Vladimíra Dodrvu z marketingového oddelenia automobilky negatívnym dopadom takého tankovania môže byť zhorený katalyzátor.

Reálnu veľkosť nádrží charakterizuje Škoda Auto ako bezpečnostný objem, ktorý je nutný pre rozpínanie paliva vplyvom ohrievania a ktorý zabezpečuje, že palivo nezačne vytekať z vozidla odvzdušnením ani v prípade jeho odstavenia na svahu so sklonom až 10 stupňov na neobmedzene dlhý čas.

Skutočný objem nádrže sa dá natankovať pri vyradení páčkového ventilu v hrdle nádrže a pomalším tankovaním, čo je však v rozpore s návodom na obsluhu. Pri zašroubovanom uzávere nádrže je páčkový ventil otvorený a umožňuje rýchlejšie odvzdušňovanie bezpečnostných objemov nádrže počas všetkých režimov jazdy. Pri tankovaní, teda odšraubovanom uzávere nádrže, má byť podľa Škody Auto uzatvorený, aby tieto objemy nebolo možné naplniť.

Ak teda zákazník na benzínovej pumpe natankuje viac, ako by sa do nádrže jeho auta mohlo vojsť, nemusí ísť hneď o podvod zo strany benzínových púmp. Škoda Auto pumpám zaslala vysvetľujúci materiál, ktorý zákazníkom problém objasňuje. Benzínka Shell napríklad robí pre "neveriacich" zákazníkov akciu, počas ktorej v servise zisťujú skutočný objem nádrže, teda, koľko sa dá do nej skutočne natankovať. Ak má pravdu zákazník, platí prehliadku benzínka, ak ona, servis platí zákazník.

(TASR)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuju za vycerpavajici odpoved to sem potreboval vedet, a clovek sice jezdi autem leta ale ze je v hrdle nejaky ventil odvzdusnovani to sem si jeste nevsiml...zase jsem diky vam o neco chytrejsi...nejedna se mi o to abych do auta lil zbytecne vic nez ma protoze stejne s ropakem se teoreticky da ujety i tisic kilometru bez zastaveni , a to v podminkach ceskeho provozu nikdo nevydrzi, kdyby jel clovek s cihlou na plynu treba v reichu delsi dobu tak by stejne neziskal o nic vic nez nejakych 100 km navic.... kdyz beru v potaz spotreba 10 - 12 litru pri max. rychlosti u ropaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...