Publikováno Listopad 13, 200915 r Zdravim, jsou nějaké záludnosti po výměně autobaterie? Např. ztráta paměti v řídící jednotce nebo ztráta nastavení centrálu. Díky.
Listopad 13, 200915 r Nejsou,nastavit čas na budíkách,pokud není orig. rádio,tak odkódovat a naučit el. okna,buď klíčkem nebo spínačem přidržením v krajní poloze,snad sem na nic nezapoměl.
Listopad 20, 200915 r Ahoj, dneska jsem nepojízdný. Příjdu ráno k autu, zkouším startovat a nic. Baterie byla slaboučká - na třetí pokus nesvítili skoro ani kontrolky. Baterku sem vytáhl z auta a proměři volty. zaskočila mě hodnota 14,7 V.. Baterku nabíjím, dál bych se o to nestaral. Ale divné je, že sem tu baterku dobíjel ve středu doplna :-( v uterý sem rpomazával startér a zdá se mě, že sem zapojil všechno dobře - ono plusovej je konektor a mínus kábel (nebo snad naopak, ale to je fuk) protože se to nedá prohodit. 6e bych udělal chybu někde když sem montoval startér? protože sem baterku sice 1 za mesíc dobíjel, ale od výměny startéru se baterka vybila do mrtě už dvakrát.. nevíte kde je chyba? doufám že jen v baterce Upraveno Listopad 20, 200915 r od brc.majkl
Listopad 20, 200915 r Zmer ampermetrem proud tekouci z baterky, po pripojeni tam nejaky potece, po chvili auto "usne" a mel by byt maly, radove jednotky - desitky mA. Jestli tam potece nejaky vetsi, tak vybiji baterku a ta za nic nemuze. Pak odpojit zminovany starter a zase zmerit, postupnym odpojovanim zjistit kam tece.
Listopad 20, 200915 r Ahoj, dneska jsem nepojízdný. Příjdu ráno k autu, zkouším startovat a nic. Baterie byla slaboučká - na třetí pokus nesvítili skoro ani kontrolky. Baterku sem vytáhl z auta a proměři volty. zaskočila mě hodnota 14,7 V.. Baterku nabíjím, dál bych se o to nestaral. Ale divné je, že sem tu baterku dobíjel ve středu doplna :-( v uterý sem rpomazával startér a zdá se mě, že sem zapojil všechno dobře - ono plusovej je konektor a mínus kábel (nebo snad naopak, ale to je fuk) protože se to nedá prohodit. 6e bych udělal chybu někde když sem montoval startér? protože sem baterku sice 1 za mesíc dobíjel, ale od výměny startéru se baterka vybila do mrtě už dvakrát.. nevíte kde je chyba? doufám že jen v baterce To akoze nesla startovat a bat. pri tom pisala cez 14 V ??? To ti niekam skratuje pri startovani... A konektor je plus co spina stykac a ten kabel tiez plus co prepaja stykac k vinutiu motora. A nie ze to je jedno. Ale urcite si to neprehadzoval na baterke.
Listopad 20, 200915 r to víš že ne.. Ano, baterka měla 14 Voltů. Přitom jsem dnes měřil, naměřil jsem v klidu s otevřenýma dveřma kolem 600mA, při zamčení cca 30mA. V klidu má baterka na autě 14 V a při nabíjení z altíku 16V.. tak já nevím co s tím je:(
Listopad 20, 200915 r náhodou že sem měl málo utáhnutý svorky na baterce, to by nemelo uělat takovou paseku, ne? a ještě mě napadá ten startér, jak sem to mazal, dával sem tam toho celkem dost, tak jestli kdyby se to dostalo do té elektročásti.. nemohlo by to spáchat takovou věc?
Listopad 20, 200915 r to víš že ne.. Ano, baterka měla 14 Voltů. Přitom jsem dnes měřil, naměřil jsem v klidu s otevřenýma dveřma kolem 600mA, při zamčení cca 30mA. V klidu má baterka na autě 14 V a při nabíjení z altíku 16V.. tak já nevím co s tím je:( Jak je stara baterka???? 16Voltou z alternatoru je moc!!!!! Mas zly multimeter!!!!! :)
Listopad 20, 200915 r teď mě to nedalo, šel jsem do auta a na baterce bylo 12,6 V. nastartoval sem, nechal sem motor běžet asi 3 minuty a mezitím sem změřil, že altík dobíjí na 14,5-15V. motor sem vypnul, šel jen tak náhodou změřit voltáž na baterce a bylo tam přez 13,5.. TAK JÁ NEVÍM, ZA TY 3 minuty? poraďte někdo rosím, abych v pondělí mohl odjet
Listopad 20, 200915 r Tak tyhle hodnoty řekl bych uplně v pohodě, určitě to vypadá líp než "V klidu má baterka na autě 14 V a při nabíjení z altíku 16V.. tak já nevím co s tím je:( " Ten odběr je na týden dva OK, spíš bych řekl, že baterie už má nejlepší leta za sebou...
Listopad 20, 200915 r No a este Ta potesim. Nahodou ze si mal volne svorky na baterke to moze byt... Este ked som bol mlady a pekny tak na skode 100 som takto dopadol. Otoc klucom,palubka pohasla,skoro nic nesvietilo. A stryko otvoril box,pohybal rukou svorkou a ze nech si dotiahnem svorky.
Listopad 20, 200915 r teď mě to nedalo, šel jsem do auta a na baterce bylo 12,6 V. nastartoval sem, nechal sem motor běžet asi 3 minuty a mezitím sem změřil, že altík dobíjí na 14,5-15V. motor sem vypnul, šel jen tak náhodou změřit voltáž na baterce a bylo tam přez 13,5.. TAK JÁ NEVÍM, ZA TY 3 minuty? poraďte někdo rosím, abych v pondělí mohl odjet Chod do skodovky na TEST baterie a uvidis v jakom je stave!!!! Alternator ti moc nabija!!!! Nabijat ma od 13,8V---- 14,3V
Listopad 21, 200915 r jé, zaplat panbuh.. kež by to bylo těma hlooupýma svorkama prochy já sem na tvou radu rozkuchal multimetr a byla v čoudu pojistka a baterka byla slabá.. ted mám na baterce napětí 12,9 skoro třináct. Ještě sem měřil altík a je tam kolem 14V, takže snad v pohodě takže díky za radu :-) Každopádně sem i měřil proud v klidu a se Safem to má 0,08 takže se mi to zdá v klidu. Ono mám plyňáka a plyn prý (nebo ŘJ nevím co přesně) ubírá taky určitej proud. Takže snad to bude dobrý a já ušetřím za všechno, jak za baterku, tak nějaký zkoušení zkratrování, vadných okruhů a tak dále.. auto budu sledovat týden cca a pak dám vědět, co a jak, jestli to bude už v pohodě
Listopad 21, 200915 r jé, zaplat panbuh.. kež by to bylo těma hlooupýma svorkama prochy já sem na tvou radu rozkuchal multimetr a byla v čoudu pojistka a baterka byla slabá.. ted mám na baterce napětí 12,9 skoro třináct. Ještě sem měřil altík a je tam kolem 14V, takže snad v pohodě takže díky za radu :-) Každopádně sem i měřil proud v klidu a se Safem to má 0,08 takže se mi to zdá v klidu. Ono mám plyňáka a plyn prý (nebo ŘJ nevím co přesně) ubírá taky určitej proud. Takže snad to bude dobrý a já ušetřím za všechno, jak za baterku, tak nějaký zkoušení zkratrování, vadných okruhů a tak dále.. auto budu sledovat týden cca a pak dám vědět, co a jak, jestli to bude už v pohodě Tak som mal pravdu ze je zly multimeter. :)
Listopad 21, 200915 r Ach jo :-( mám novej poznatek, bohužel negativní. Podle mě elektrika funguje baterka je taky v pohodě.. normálně se všechno odemče bez nějaké pordlevy, rozsvítí, nic nebliká, kontrolky naběhnou, rádio běží.. vše bez problémů. Akorád to startování, nemůžu nastartovat :-( vůbec nevím rpoč. Bude to asi něco s tím, jak sem promazával ten startér. Všechny konektory sem zapojil dobře, prosímvás, neví někdo nějakou radu, tip, popř. nesetkal se s tím už někdo? sem z toho vážně smutnej, auto je nepojízdný a já ho teď tak potřebuju :-( Jestli když sem tam dával vazelínu, jestli když se m jí tam dal víc, jestli to nevadí, nebo cokoliv co by mě mohlo pomoct..
Listopad 22, 200915 r má snahu, ale mockrát se neotočí, protože je baterka KO.. ale dal sem to na kabely a stater se začal točit víc, skoro jako kdyby to už naběhlo, ale zase nic.. Ono byl aj problém v káblech protože sem tam měl jednou 10V a podruhe 13,5 z kámošovy baterky. ta moje měla dnes jen 10 V.. přitom to ten muj kamard taky celý proměřil a v pohodě, nikde nic neucucává :-( ted nabiju baterku doplna takovým sovětským udělátkem, to donutí baterku aspon trošku vřit, protože ta moje kondičácká baterku ani nerozbuble. Baterku nabiju a uvidím jestli nastartuju. Jestli jo, tak by měl byt starter v pohodě (protože sem mazal jenom volnoběžku) a jestli ne, pak uvidím dál :-(
Listopad 22, 200915 r BRC.MAJKL: Uz som ti pisal o par riadkou vyssie CHOD NA TEST BATERIE!!!! :p Startovacie kable typu : TESCO,LIDL,OBI atd su na H..no!!! Starter ked premazes volnobezku tak musi startovat!!!!
Listopad 22, 200915 r BRCMAJKL. Skus si pozicat baterku od kamosa. Tvoju vyber a nahod tu kamosovu!!!! Ked auto nastartuje cez pozicanu baterku . Tak tvoja je ZLA. Ak nenastartujes z pozicanou baterkou tak chybu mas ti na aute- kable, starter. P.S: Nestartuj auto cez kable ALE JU NAMONTUJ NAMIESTO TVOJEJ BATERIE. Upraveno Listopad 22, 200915 r od PROCHY603
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.