comod Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Zdravim, jsou nějaké záludnosti po výměně autobaterie? Např. ztráta paměti v řídící jednotce nebo ztráta nastavení centrálu. Díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esař Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Nejsou,nastavit čas na budíkách,pokud není orig. rádio,tak odkódovat a naučit el. okna,buď klíčkem nebo spínačem přidržením v krajní poloze,snad sem na nic nezapoměl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
comod Posted November 13, 2009 Author Share Posted November 13, 2009 Ok, díky moc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 (edited) Ahoj, dneska jsem nepojízdný. Příjdu ráno k autu, zkouším startovat a nic. Baterie byla slaboučká - na třetí pokus nesvítili skoro ani kontrolky. Baterku sem vytáhl z auta a proměři volty. zaskočila mě hodnota 14,7 V.. Baterku nabíjím, dál bych se o to nestaral. Ale divné je, že sem tu baterku dobíjel ve středu doplna :-( v uterý sem rpomazával startér a zdá se mě, že sem zapojil všechno dobře - ono plusovej je konektor a mínus kábel (nebo snad naopak, ale to je fuk) protože se to nedá prohodit. 6e bych udělal chybu někde když sem montoval startér? protože sem baterku sice 1 za mesíc dobíjel, ale od výměny startéru se baterka vybila do mrtě už dvakrát.. nevíte kde je chyba? doufám že jen v baterce Edited November 20, 2009 by brc.majkl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdesim Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Zmer ampermetrem proud tekouci z baterky, po pripojeni tam nejaky potece, po chvili auto "usne" a mel by byt maly, radove jednotky - desitky mA. Jestli tam potece nejaky vetsi, tak vybiji baterku a ta za nic nemuze. Pak odpojit zminovany starter a zase zmerit, postupnym odpojovanim zjistit kam tece. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysko Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Ahoj, dneska jsem nepojízdný. Příjdu ráno k autu, zkouším startovat a nic. Baterie byla slaboučká - na třetí pokus nesvítili skoro ani kontrolky. Baterku sem vytáhl z auta a proměři volty. zaskočila mě hodnota 14,7 V.. Baterku nabíjím, dál bych se o to nestaral. Ale divné je, že sem tu baterku dobíjel ve středu doplna :-( v uterý sem rpomazával startér a zdá se mě, že sem zapojil všechno dobře - ono plusovej je konektor a mínus kábel (nebo snad naopak, ale to je fuk) protože se to nedá prohodit. 6e bych udělal chybu někde když sem montoval startér? protože sem baterku sice 1 za mesíc dobíjel, ale od výměny startéru se baterka vybila do mrtě už dvakrát.. nevíte kde je chyba? doufám že jen v baterce To akoze nesla startovat a bat. pri tom pisala cez 14 V ??? To ti niekam skratuje pri startovani... A konektor je plus co spina stykac a ten kabel tiez plus co prepaja stykac k vinutiu motora. A nie ze to je jedno. Ale urcite si to neprehadzoval na baterke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 to víš že ne.. Ano, baterka měla 14 Voltů. Přitom jsem dnes měřil, naměřil jsem v klidu s otevřenýma dveřma kolem 600mA, při zamčení cca 30mA. V klidu má baterka na autě 14 V a při nabíjení z altíku 16V.. tak já nevím co s tím je:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 ani netuším, kam by to mohlo zkratovat.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 náhodou že sem měl málo utáhnutý svorky na baterce, to by nemelo uělat takovou paseku, ne? a ještě mě napadá ten startér, jak sem to mazal, dával sem tam toho celkem dost, tak jestli kdyby se to dostalo do té elektročásti.. nemohlo by to spáchat takovou věc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 to víš že ne.. Ano, baterka měla 14 Voltů. Přitom jsem dnes měřil, naměřil jsem v klidu s otevřenýma dveřma kolem 600mA, při zamčení cca 30mA. V klidu má baterka na autě 14 V a při nabíjení z altíku 16V.. tak já nevím co s tím je:( Jak je stara baterka???? 16Voltou z alternatoru je moc!!!!! Mas zly multimeter!!!!! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 to mě nestraš.. baterka je stará aspon 6 let Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 teď mě to nedalo, šel jsem do auta a na baterce bylo 12,6 V. nastartoval sem, nechal sem motor běžet asi 3 minuty a mezitím sem změřil, že altík dobíjí na 14,5-15V. motor sem vypnul, šel jen tak náhodou změřit voltáž na baterce a bylo tam přez 13,5.. TAK JÁ NEVÍM, ZA TY 3 minuty? poraďte někdo rosím, abych v pondělí mohl odjet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor X Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Tak tyhle hodnoty řekl bych uplně v pohodě, určitě to vypadá líp než "V klidu má baterka na autě 14 V a při nabíjení z altíku 16V.. tak já nevím co s tím je:( " Ten odběr je na týden dva OK, spíš bych řekl, že baterie už má nejlepší leta za sebou... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 ou, kéž bys měl pravdu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysko Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 No a este Ta potesim. Nahodou ze si mal volne svorky na baterke to moze byt... Este ked som bol mlady a pekny tak na skode 100 som takto dopadol. Otoc klucom,palubka pohasla,skoro nic nesvietilo. A stryko otvoril box,pohybal rukou svorkou a ze nech si dotiahnem svorky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 teď mě to nedalo, šel jsem do auta a na baterce bylo 12,6 V. nastartoval sem, nechal sem motor běžet asi 3 minuty a mezitím sem změřil, že altík dobíjí na 14,5-15V. motor sem vypnul, šel jen tak náhodou změřit voltáž na baterce a bylo tam přez 13,5.. TAK JÁ NEVÍM, ZA TY 3 minuty? poraďte někdo rosím, abych v pondělí mohl odjet Chod do skodovky na TEST baterie a uvidis v jakom je stave!!!! Alternator ti moc nabija!!!! Nabijat ma od 13,8V---- 14,3V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 jé, zaplat panbuh.. kež by to bylo těma hlooupýma svorkama prochy já sem na tvou radu rozkuchal multimetr a byla v čoudu pojistka a baterka byla slabá.. ted mám na baterce napětí 12,9 skoro třináct. Ještě sem měřil altík a je tam kolem 14V, takže snad v pohodě takže díky za radu :-) Každopádně sem i měřil proud v klidu a se Safem to má 0,08 takže se mi to zdá v klidu. Ono mám plyňáka a plyn prý (nebo ŘJ nevím co přesně) ubírá taky určitej proud. Takže snad to bude dobrý a já ušetřím za všechno, jak za baterku, tak nějaký zkoušení zkratrování, vadných okruhů a tak dále.. auto budu sledovat týden cca a pak dám vědět, co a jak, jestli to bude už v pohodě Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 jé, zaplat panbuh.. kež by to bylo těma hlooupýma svorkama prochy já sem na tvou radu rozkuchal multimetr a byla v čoudu pojistka a baterka byla slabá.. ted mám na baterce napětí 12,9 skoro třináct. Ještě sem měřil altík a je tam kolem 14V, takže snad v pohodě takže díky za radu :-) Každopádně sem i měřil proud v klidu a se Safem to má 0,08 takže se mi to zdá v klidu. Ono mám plyňáka a plyn prý (nebo ŘJ nevím co přesně) ubírá taky určitej proud. Takže snad to bude dobrý a já ušetřím za všechno, jak za baterku, tak nějaký zkoušení zkratrování, vadných okruhů a tak dále.. auto budu sledovat týden cca a pak dám vědět, co a jak, jestli to bude už v pohodě Tak som mal pravdu ze je zly multimeter. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 jasný, dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Ach jo :-( mám novej poznatek, bohužel negativní. Podle mě elektrika funguje baterka je taky v pohodě.. normálně se všechno odemče bez nějaké pordlevy, rozsvítí, nic nebliká, kontrolky naběhnou, rádio běží.. vše bez problémů. Akorád to startování, nemůžu nastartovat :-( vůbec nevím rpoč. Bude to asi něco s tím, jak sem promazával ten startér. Všechny konektory sem zapojil dobře, prosímvás, neví někdo nějakou radu, tip, popř. nesetkal se s tím už někdo? sem z toho vážně smutnej, auto je nepojízdný a já ho teď tak potřebuju :-( Jestli když sem tam dával vazelínu, jestli když se m jí tam dal víc, jestli to nevadí, nebo cokoliv co by mě mohlo pomoct.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Starter motorom toci???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 má snahu, ale mockrát se neotočí, protože je baterka KO.. ale dal sem to na kabely a stater se začal točit víc, skoro jako kdyby to už naběhlo, ale zase nic.. Ono byl aj problém v káblech protože sem tam měl jednou 10V a podruhe 13,5 z kámošovy baterky. ta moje měla dnes jen 10 V.. přitom to ten muj kamard taky celý proměřil a v pohodě, nikde nic neucucává :-( ted nabiju baterku doplna takovým sovětským udělátkem, to donutí baterku aspon trošku vřit, protože ta moje kondičácká baterku ani nerozbuble. Baterku nabiju a uvidím jestli nastartuju. Jestli jo, tak by měl byt starter v pohodě (protože sem mazal jenom volnoběžku) a jestli ne, pak uvidím dál :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 BRC.MAJKL: Uz som ti pisal o par riadkou vyssie CHOD NA TEST BATERIE!!!! :p Startovacie kable typu : TESCO,LIDL,OBI atd su na H..no!!! Starter ked premazes volnobezku tak musi startovat!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 dobře teda, poslechnu a uvidím ! zatím dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 (edited) BRCMAJKL. Skus si pozicat baterku od kamosa. Tvoju vyber a nahod tu kamosovu!!!! Ked auto nastartuje cez pozicanu baterku . Tak tvoja je ZLA. Ak nenastartujes z pozicanou baterkou tak chybu mas ti na aute- kable, starter. P.S: Nestartuj auto cez kable ALE JU NAMONTUJ NAMIESTO TVOJEJ BATERIE. Edited November 22, 2009 by PROCHY603 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.