Jump to content

Výměna baterie


comod
 Share

Recommended Posts

Ahoj, dneska jsem nepojízdný. Příjdu ráno k autu, zkouším startovat a nic. Baterie byla slaboučká - na třetí pokus nesvítili skoro ani kontrolky. Baterku sem vytáhl z auta a proměři volty. zaskočila mě hodnota 14,7 V.. Baterku nabíjím, dál bych se o to nestaral. Ale divné je, že sem tu baterku dobíjel ve středu doplna :-( v uterý sem rpomazával startér a zdá se mě, že sem zapojil všechno dobře - ono plusovej je konektor a mínus kábel (nebo snad naopak, ale to je fuk) protože se to nedá prohodit. 6e bych udělal chybu někde když sem montoval startér? protože sem baterku sice 1 za mesíc dobíjel, ale od výměny startéru se baterka vybila do mrtě už dvakrát..:( nevíte kde je chyba? doufám že jen v baterce

Edited by brc.majkl
Link to comment
Share on other sites

Zmer ampermetrem proud tekouci z baterky, po pripojeni tam nejaky potece, po chvili auto "usne" a mel by byt maly, radove jednotky - desitky mA. Jestli tam potece nejaky vetsi, tak vybiji baterku a ta za nic nemuze. Pak odpojit zminovany starter a zase zmerit, postupnym odpojovanim zjistit kam tece.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, dneska jsem nepojízdný. Příjdu ráno k autu, zkouším startovat a nic. Baterie byla slaboučká - na třetí pokus nesvítili skoro ani kontrolky. Baterku sem vytáhl z auta a proměři volty. zaskočila mě hodnota 14,7 V.. Baterku nabíjím, dál bych se o to nestaral. Ale divné je, že sem tu baterku dobíjel ve středu doplna :-( v uterý sem rpomazával startér a zdá se mě, že sem zapojil všechno dobře - ono plusovej je konektor a mínus kábel (nebo snad naopak, ale to je fuk) protože se to nedá prohodit. 6e bych udělal chybu někde když sem montoval startér? protože sem baterku sice 1 za mesíc dobíjel, ale od výměny startéru se baterka vybila do mrtě už dvakrát..:( nevíte kde je chyba? doufám že jen v baterce

To akoze nesla startovat a bat. pri tom pisala cez 14 V ???

To ti niekam skratuje pri startovani...

A konektor je plus co spina stykac a ten kabel tiez plus co prepaja stykac k vinutiu motora. A nie ze to je jedno. Ale urcite si to neprehadzoval na baterke. :)

Link to comment
Share on other sites

to víš že ne.. Ano, baterka měla 14 Voltů. Přitom jsem dnes měřil, naměřil jsem v klidu s otevřenýma dveřma kolem 600mA, při zamčení cca 30mA. V klidu má baterka na autě 14 V a při nabíjení z altíku 16V.. tak já nevím co s tím je:(

Jak je stara baterka???? 16Voltou z alternatoru je moc!!!!! Mas zly multimeter!!!!! :) :)

Link to comment
Share on other sites

teď mě to nedalo, šel jsem do auta a na baterce bylo 12,6 V. nastartoval sem, nechal sem motor běžet asi 3 minuty a mezitím sem změřil, že altík dobíjí na 14,5-15V. motor sem vypnul, šel jen tak náhodou změřit voltáž na baterce a bylo tam přez 13,5.. TAK JÁ NEVÍM, ZA TY 3 minuty? poraďte někdo rosím, abych v pondělí mohl odjet :(

Link to comment
Share on other sites

No a este Ta potesim. Nahodou ze si mal volne svorky na baterke to moze byt...

Este ked som bol mlady a pekny tak na skode 100 som takto dopadol. Otoc klucom,palubka pohasla,skoro nic nesvietilo.

A stryko otvoril box,pohybal rukou svorkou a ze nech si dotiahnem svorky.

Link to comment
Share on other sites

teď mě to nedalo, šel jsem do auta a na baterce bylo 12,6 V. nastartoval sem, nechal sem motor běžet asi 3 minuty a mezitím sem změřil, že altík dobíjí na 14,5-15V. motor sem vypnul, šel jen tak náhodou změřit voltáž na baterce a bylo tam přez 13,5.. TAK JÁ NEVÍM, ZA TY 3 minuty? poraďte někdo rosím, abych v pondělí mohl odjet :(

Chod do skodovky na TEST baterie a uvidis v jakom je stave!!!! :) Alternator ti moc nabija!!!! Nabijat ma od 13,8V---- 14,3V :)

Link to comment
Share on other sites

jé, zaplat panbuh.. kež by to bylo těma hlooupýma svorkama :palec2:

prochy já sem na tvou radu rozkuchal multimetr a byla v čoudu pojistka a baterka byla slabá.. ted mám na baterce napětí 12,9 skoro třináct. Ještě sem měřil altík a je tam kolem 14V, takže snad v pohodě takže díky za radu :-)

Každopádně sem i měřil proud v klidu a se Safem to má 0,08 takže se mi to zdá v klidu. Ono mám plyňáka a plyn prý (nebo ŘJ nevím co přesně) ubírá taky určitej proud. Takže snad to bude dobrý a já ušetřím za všechno, jak za baterku, tak nějaký zkoušení zkratrování, vadných okruhů a tak dále.. auto budu sledovat týden cca a pak dám vědět, co a jak, jestli to bude už v pohodě :aggressive:

Link to comment
Share on other sites

jé, zaplat panbuh.. kež by to bylo těma hlooupýma svorkama :palec2:

prochy já sem na tvou radu rozkuchal multimetr a byla v čoudu pojistka a baterka byla slabá.. ted mám na baterce napětí 12,9 skoro třináct. Ještě sem měřil altík a je tam kolem 14V, takže snad v pohodě takže díky za radu :-)

Každopádně sem i měřil proud v klidu a se Safem to má 0,08 takže se mi to zdá v klidu. Ono mám plyňáka a plyn prý (nebo ŘJ nevím co přesně) ubírá taky určitej proud. Takže snad to bude dobrý a já ušetřím za všechno, jak za baterku, tak nějaký zkoušení zkratrování, vadných okruhů a tak dále.. auto budu sledovat týden cca a pak dám vědět, co a jak, jestli to bude už v pohodě :aggressive:

:palec2: Tak som mal pravdu ze je zly multimeter. :) :)

Link to comment
Share on other sites

Ach jo :-( mám novej poznatek, bohužel negativní.

Podle mě elektrika funguje baterka je taky v pohodě.. normálně se všechno odemče bez nějaké pordlevy, rozsvítí, nic nebliká, kontrolky naběhnou, rádio běží.. vše bez problémů.

Akorád to startování, nemůžu nastartovat :-( vůbec nevím rpoč. Bude to asi něco s tím, jak sem promazával ten startér. Všechny konektory sem zapojil dobře, prosímvás, neví někdo nějakou radu, tip, popř. nesetkal se s tím už někdo? sem z toho vážně smutnej, auto je nepojízdný a já ho teď tak potřebuju :-(

Jestli když sem tam dával vazelínu, jestli když se m jí tam dal víc, jestli to nevadí, nebo cokoliv co by mě mohlo pomoct..

Link to comment
Share on other sites

má snahu, ale mockrát se neotočí, protože je baterka KO.. ale dal sem to na kabely a stater se začal točit víc, skoro jako kdyby to už naběhlo, ale zase nic.. Ono byl aj problém v káblech protože sem tam měl jednou 10V a podruhe 13,5 z kámošovy baterky. ta moje měla dnes jen 10 V.. přitom to ten muj kamard taky celý proměřil a v pohodě, nikde nic neucucává :-(

ted nabiju baterku doplna takovým sovětským udělátkem, to donutí baterku aspon trošku vřit, protože ta moje kondičácká baterku ani nerozbuble. Baterku nabiju a uvidím jestli nastartuju. Jestli jo, tak by měl byt starter v pohodě (protože sem mazal jenom volnoběžku) a jestli ne, pak uvidím dál :-(

Link to comment
Share on other sites

BRCMAJKL. Skus si pozicat baterku od kamosa. Tvoju vyber a nahod tu kamosovu!!!! Ked auto nastartuje cez pozicanu baterku . Tak tvoja je ZLA. Ak nenastartujes z pozicanou baterkou tak chybu mas ti na aute- kable, starter. :);)

P.S: Nestartuj auto cez kable ALE JU NAMONTUJ NAMIESTO TVOJEJ BATERIE. ;):):kuk:

Edited by PROCHY603
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...