fabka2004 Vloženo 13. Září 2007 Sdílet Vloženo 13. Září 2007 Poraďte někdo, mám motor 1.4 55kW benzín, najeto 44 000, před rokem tam někdo nalil polosyntetiku, teď budu měnit olej co tam dát? opět polosyntetiku nebo bych tam mohl vrazit plnou syntetiku... v knížce píšou, že by se tam měla lít specifikace VW 502 00,nebo 501 01, z výroby tam asi kdysi syntetika byla našel jsem to podle Etky jestli je to směrodatné... chtěl bych tu syntetiku, ale nevím... díky ak mas chvilku cas, nastuduj si stranku www.oleje.cz sam zistis co ma zmysel a co nie, sam zistis, co je to vlastne ta polosynetika, a sam sa mozes rozhodnut na zaklade faktov ze co tam vlastne chces dat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Září 2007 Sdílet Vloženo 13. Září 2007 V práci máme Sprintera 313CDi, má najeto přes 450 tis. km.Olej se tam leje Německej Divinol 5w40, litr téhle syntetiky stojí asi 170 kč s dph. Motor neprotestuje, když kluci prorazili vanu a musela se sundat tak je motor čistý- bez úsad. Pak si vyberte... a proto jezdím na Mogul Racing 5W40 za nějakých 170.-Kč s DPH a nepředpokládám že by měl být nějaký problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 (editace) Četli jste už tohle? http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&...=12&lng=cze Co na to říkáte a kdo už mění olej po 7500km? Editováno: 1. leden 2008, autor: ruger Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 osobně měním: u nového po prvních 7.500 km, podruhé taky tak, tedy na 15.000km najetých, potom již po 15.000km, olej 5W-40, stejné značky a stejného druhu (v mém případě Aral High Tronic), takto najeto u předchozí Feldy mnou 360.000km, dnes má už 400.000km a do motoru nikdy nikdo nešáhl, Fábka a VW T4 najeto 165.000km, osobně preferuju jeden a ten samý výrobek - značku oleje, možná je to blbost, ale dělám to tak, rozhodně tím nic nezkazím, takže pořád ARAL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meligen Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 Muzu pouzit olej Titan supersyn 5W-30. Dik za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 Muzu pouzit olej Titan supersyn 5W-30. Dik za odpoved nevím, musíš podle normy VW, ale osobně bych dával 5W-40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 Muzu pouzit olej Titan supersyn 5W-30. Dik za odpoved ak je to tento: TITAN SUPERSYN SL SAE 5W-30 splna normy: ACEA A3/B3/B4 API - CF/SL MB 229.3 VW 502 00/505 00 BMW Long Life-98 GM-LL-B-025 PORSCHE tak potom ano alebo potom mozes pouzit este tento: TITAN SUPERSYN SL SAE 5W-40 splna normy: ACEA A3/B3 API CF/SL MB 229.1 VW 502 00/505 00 BMW Spezialöl PORSCHE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 (editace) Chlapci chcel by som zmenit znacku oleja momentalne mam v aute OMW syn com 5W40 a chcel yb som tam davat Shell budu stym nejake problemy treba davat premyvacie oleje alebo kludne mozem tam dat olej SHELL 5W40 ide o motor 1,2 HTP 40 KW rok vyr 04 predfacelift Dakujem Editováno: 19. Duben 2008, autor: Reso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 upustil bych tlak v pravém předním pneu o 0,2 hektopascalu a levé přední přifoukl o 0,2 baru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 upustil bych tlak v pravém předním pneu o 0,2 hektopascalu a levé přední přifoukl o 0,2 baru Trochu odveci ale nic BOBIK to prejde neboj .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 21. Duben 2008 Sdílet Vloženo 21. Duben 2008 ???? tak co nikto ?nevie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 21. Duben 2008 Sdílet Vloženo 21. Duben 2008 Reso-klidně ho tam dej jak už se tu xkrát psalo pokud splnuje specifikaci VW není co řešit.Hlavně mic nevymejvej to nejni stodváca.I když vlastně joo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 Chlapci chcel by som zmenit znacku oleja momentalne mam v aute OMW syn com 5W40 a chcel yb som tam davat Shell budu stym nejake problemy treba davat premyvacie oleje alebo kludne mozem tam dat olej SHELL 5W40 ide o motor 1,2 HTP 40 KW rok vyr 04 predfacelift Dakujem jen vypustit a nalít nový ale proč přecházet z jednoho na druhý, není náhodou ten Shell ještě dražší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 (editace) Dakujem chlapic za odpoved no je drahsi ale som verny znacke sheel a mozem ho mat za lepsiu cenu ako OMW syn com OMW sa mi velmi nepozdava ... takze este raz dik Editováno: 23. Duben 2008, autor: Reso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 5. Květen 2008 Sdílet Vloženo 5. Květen 2008 To je zajímavé já jsem vždy u HTP 47kw nalil max tak 3.5 l oleje. Při výměně u HTP 47 kW dávám přibližně 2,8 l oleje/samozřejmě taky měním ol.filtr/ a na měrce na zahřátém motoru mi to ukazuje hladinu asi v půlce toho prolisu,který označuje MAX. a MIN. Myslím,že lejt tam víc než tři litry není dobrý.Moc oleje škodí taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Julo Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 ja nechapem ako tam niektori z vas dali aj viac ako 3L dnes som menil olej , nechal som ho odkvapkat asi cca 40min a nalial som kludne 3l noveho oleja, pretoze v prirucke pise ze tam je 3,4l a ked som sa siel previezt a ze kuknem kolko ho tam je , tak ten olej je az pri tej hornej oranzovej gulicke ak nie nad no a teraz neviem , ci to nechat tak alebo trochu vypustit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 29. Květen 2008 Sdílet Vloženo 29. Květen 2008 ja nechapem ako tam niektori z vas dali aj viac ako 3Ldnes som menil olej , nechal som ho odkvapkat asi cca 40min a nalial som kludne 3l noveho oleja, pretoze v prirucke pise ze tam je 3,4l a ked som sa siel previezt a ze kuknem kolko ho tam je , tak ten olej je az pri tej hornej oranzovej gulicke ak nie nad no a teraz neviem , ci to nechat tak alebo trochu vypustit Radsej odpust... HTP 40kW 2,4L 47kW 2,8L Zalezi ako sa vypusti olej..... terba hlavne sledovat rysku....naliat predpisane mnozstvo....nastartovat motor a nechat chvilu bezat, nasledne vypnut pockat cca 20min a skontrolovat hladinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Julo Vloženo 29. Květen 2008 Sdílet Vloženo 29. Květen 2008 preco potom v dielenskej prirucke pisu 3,4 ma to nasralo dost lebo ja kkt som kupil 4litre oleja a teraz este budem musiet vypustat nieco z auta kde su 3l ...inac ako to urobit,take daco som nerobil este -mam uvolnit tu srubu iba trochu a vytecie? a to tesnenie bude dobre tesnit ked je tam teraz nove a ja zase budem supat do toho tu uz clovek nicomu nemoze verit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 29. Květen 2008 Sdílet Vloženo 29. Květen 2008 preco potom v dielenskej prirucke pisu 3,4 ma to nasralo dost lebo ja kkt som kupil 4litre oleja a teraz este budem musiet vypustat nieco z auta kde su 3l ...inac ako to urobit,take daco som nerobil este -mam uvolnit tu srubu iba trochu a vytecie? a to tesnenie bude dobre tesnit ked je tam teraz nove a ja zase budem supat do toho tu uz clovek nicomu nemoze verit trocha odpusti cez vypustny srob.... tesnenie myslis ake? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Julo Vloženo 29. Květen 2008 Sdílet Vloženo 29. Květen 2008 ...myslim to dole kde je vypustna sruba na olej. vani, taka podlozka skor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 30. Květen 2008 Sdílet Vloženo 30. Květen 2008 (editace) ...myslim to dole kde je vypustna sruba na olej. vani, taka podlozka skor nemusis menit nic.....to tesnenie vydrzi. troska OT: je citit ten chip motora 1.2 40kW ake su tam rozdiely? Editováno: 30. Květen 2008, autor: TiGeRZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Julo Vloženo 30. Květen 2008 Sdílet Vloženo 30. Květen 2008 ..tak uz som spustil ten olej ale bol to adrenalin pre mna,ked sa mi to vylialo na ruku a potom trafit tu dieru /skusenosti chybaju /,no podarilo sa (len skoda oleja) a co sa tyka cipu tak by som povedal ze je auto pruznejsie v beznom rezime, pri vytacani sa mi pred cipom zdalo ze akokeby po cca 4000 ot klesal vykon a teraz to ide tak do 5000 ale neviem ci to nemoze byt zabehnutim lebo cip som daval ked malo auto mozno 15 000km ale co ma prekvapilo ze volnobeh je 750 Inac ak si od MI alebo tu pobliz, tak ti dovolim sa povozit na tom zihadle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 30. Květen 2008 Sdílet Vloženo 30. Květen 2008 ..tak uz som spustil ten olej ale bol to adrenalin pre mna,ked sa mi to vylialo na ruku a potom trafit tu dieru /skusenosti chybaju /,no podarilo sa (len skoda oleja)a co sa tyka cipu tak by som povedal ze je auto pruznejsie v beznom rezime, pri vytacani sa mi pred cipom zdalo ze akokeby po cca 4000 ot klesal vykon a teraz to ide tak do 5000 ale neviem ci to nemoze byt zabehnutim lebo cip som daval ked malo auto mozno 15 000km ale co ma prekvapilo ze volnobeh je 750 Inac ak si od MI alebo tu pobliz, tak ti dovolim sa povozit na tom zihadle Ďakujem ale neni som z blízkeho okolia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom 1.2 Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 Ahoj, prosim o navod ci foto, kde je filtr oleje (jeho kryt) a vypustny sroub, abych si mohl vymenit olej v motoru. Nebo mi staci odkaz, kde je to popsane, zdejsi vyhledavani jsem nepochopil a nic jsem nenasel Dekuji Tomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 Zdar, vypustny sroub najdes hned ked sa zohnes pod motor, trci tam vrch matky na vrchu, olejova vana sa snad neda prehliadnut, a olejovy filter je ked otvoris motor po lavej strane, tak celkom to trci a najskor to bude mat ten plastovy vrchnak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.