Publikováno Listopad 25, 200915 r Mám takový malý problém, vysledoval jsem že problém bude nejspíš na setrvačníku. 1.je v octavii RS motor AUQ setrvačník dvouhmotový? 2. Dá se vyměnit za setrvačník prodávaný pro dieselové motory nebo ne? 3. Nemá cenu rovnou vyměnit celou spojku, popřípadě dát spojku "klasické" konstrukce?? Díky za pomoc, jaké značky by jste doporučovali? Je dobrý LUK ?
Prosinec 26, 200915 r 01 rs ma dvouhmotu, ale nevim jestli jde vymenit za jednohmotu a take by me to zajimalo, snad poradi zkusenejsi.
Prosinec 27, 200915 r Autor Já měl právě za to že všechny oktavky maj dvouhmotovej setrvak, pak ale nechapu že jsem našel na netu variantu jednohmot, i dvouhmot spojkové sady...jeden prodejce (muj prodejce z moravy) mi nabídl toto: Dobry den KOMPLETNI dvouhmotovy setrvacnik LUK + kompletni spojka (lamela + pritlacak+ lozisko) znacka LUK -------9100,00kc nebo KOMPLETNI jednohmot setrvacnik VALEO+ kompletni spojka (lamela + pritlacak+ lozisko)VALEO-------------7300kc NO a ted jsem v riti, nevim co je lepsi, jestli dvouhmot za vyssi cenu s rizikem ze se podela zase... nebo jednohmot, ale slysel jsem ze to neni uplně NEJ pro motor (velký rázy, vibrace apod). Tak ted babo rad Upraveno Prosinec 27, 200915 r od KaJe Necituj předchozí příspěvky!
Prosinec 27, 200915 r Octavia RS ma origo dvojhmotu a nic ine sa do nej ani nemontovalo. Jednohmota sa namontovat da. Co sa tyka razov tak mam skorej za to, ze prevodovka by trosku viac trpela. Nie motor. Ono ta jednohmota urobi tu spojku trosku razantnejsou. Nebudu sa tam natahovat strunky atd. Ja mam aj niekde popisane cisla lamelky, zotrvaku a pritlacaku, ktory sedi ako jednohmota do RS. Ak by si mal zaujem tak to pohladam. Inak osobne idem menit spojku po zime asi. Nebudem asi experimentovat a supnem tam dvojhmotu. Pritlacak a lamelu kupenu uz mam. Inak k jednohmote by som volil aspon odpruzenu lamelu. Coz obycajna RS nie je. Ta je pevna.
Prosinec 27, 200915 r Autor Ok asi mas pravdu, dvouhmot je origo tak asi nema smysl experimentovat...jen se tě zeptam, kolik mas nalitano km ze to budeš měnit? ja mam podle tacha 100tkm a doufam ze ten setrvak vydrzi dyl nez dalsich 100tkm. Jak jsi na tom ty? Dík
Prosinec 30, 200915 r Autor Tady mam obrazek te jednoduche spojky se setrvakem. Je to teda odpružený nebo není? Díky
Prosinec 31, 200915 r Autor OK dle obrazku pokud dobře usuzuji tak odpružená je. Jen nechápu co tam veci řeší za vibrace a bouchání. Doufám že já s tim mít problém nebudu až koupím tuhle jednohmotu... I kdy je fakt že ted je ticho jako, už ten problem se setrvakem nemam, jen obcas citim vybrace na spojkovem pedalu ale jinak ticho a mír....takze asi počkám no-kdo víjestli to opravdu byla ta spojka
Leden 2, 201015 r Tady mam obrazek te jednoduche spojky se setrvakem. Je to teda odpružený nebo není? Díky odpružený to je (v lamele). Tak i tak, pokud je cenovej rozdíl 2 tisíce, neřešil bych a koupil bych dvouhmotu.. Jinak jsetli se nepletu, 1.8T a tdi by měli stejnou spojku, takže by tam měla jít i z ATD...
Leden 2, 201015 r Autor Jelikož jsem dnes prorazil na vyletudo prahy na nakup olejovou vanu a mozna i neco vic, tak pozastavuju tuhle akci :-( Prominte mi to ale ti kokoti v praze maj na silnicich led a to tak ze kdyz jsem prorazil tu vanu a dalsi veci zbořil, tak mi ujela i ruka když jsem se ohybal pod auto! A to vše v letňanech na parkovišti. Fakt tohle by se u nás doma teda nestalo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.