Přejít na obsah

Brzdové kotouče a destičky - výměna


Pítr

Doporučené příspěvky

2sniper: kupoval jsem na jinem obchode, jsou to opravdu brembo max, cena 990kc za kus, kotouc 280mm, desky textar. Maximalni spokojenost, puvodne jem chtel vzit taky desky brembo ale po precteni vseho mozneho jsem volil kombinaci brembo kotouce a textar desky a udelal jsem dobre, nic jineho bych k MAXum nedoporucil vice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, chtěl jsem se zeptat, nebo spíš ověřit, mám octu rv.98 combi 1.9TDi 66kw kola 15" a chci tam šoupnout kotouče bremba max a desky textar nejspíš, třmen mám FSIII tak doufám že tam půjde hodit kotouč 280x22 všechno co jsem tu přečetl tomu nasvědčuje, jsou to tyto http://www.cc-autodi...-brzdy-predni-7 a ještě jsem se chtěl zeptat jestli jsem tyto destičky vybral správně, chci určitě textary http://www.cc-autodi...TAVIA+&count=60 vybral jsem bez signalizace, sice za kolem tam nahoru do podběhu vede jeden kabel do motoroveho prostoru zkrz gumovou pruchodku, ale když startuju tak se mi nikde nezobrazuje oranžova ikona obložení, popř. co by se stalo kdybych měl signalizaci a dal bych tam desky co ji nepodporujou, díky

Ty desticky jsi vybral na jednickovou Octavii 1U ty potřebuješ 1Z

http://www.cc-autodily.cz/segmenty-predni-oct-2-3?count=60

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neviem ci sa to tu este riesi, ja som nasiel take rozmery kotucov.... ine mozu mat 1,9 tdi s dsg a ine s manualnou prevodovkou... podla toho ma aj 4x4 rovnake kotuce ako motor s dsg aj iny typ brzdica...

ak je to tu uz vysvetlene tak sorry... nic som nepisal :kol-32:

post-75953-0-73286200-1335530720_thumb.j

post-75953-0-71589900-1335530737_thumb.j

post-75953-0-34659200-1335530755_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím,

já se v tom pořád nevyznám. Píše se tady pořád o dvou rozměrech zadních kotoučů ale např. u Atokelly jsou čtyři rozměry: 260x12,256x10,255x10,253x10. Navíc když jsem si zavolal do Araveru a podle VINKA chtěl rozměr kotoučů tak mi řekli že mám na předu 280x22a na zadu 253x10. A řekl že je to na 100%. Tak mi prosím vysvětlete kde je pravda? A další otázka by byla: Mám možnost za 2700,- koupit zadní kotouče ATE Powerdisc a keramické desky ATE. Má někdo reálné zkušenosti s keramikou? V čem je to lepší?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V u běžných O II jsou zde principu pouze dva typy originálního osazení:

- benzíny až 1,9 TDI předokolka: :vpředu FS III/280 mm, vzadu CI - 38/255 mm

- 4kolky a 2,0TDI: vpředu FN 3/288 mm, vzadu CII - 41/260 mm

Jinak není nic jednoduššího, než si to zkontrolovat pohledem bez měření - typové označení (FS III, FN 3 atd) je vyraženo na třmenu brzdy, což je dobře vidět otvory v disku bez sundavání kol - pochopitelně s příslušným natočením na díry ...

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

takze ako je s tou vymenou dosiek na zadnej naprave? po precitani tejto temy som si neni celkom isty...

v predu to slo normalne ako na kazdom aute co som doteraz robil :)

avsak niekto tu pisal , ze bez dakeho pripravku na zatlacenie valceku vzadu nevymenim platne a ako je to s tym samostavom staci zatiacit valcek nadoraz alebo s nim krutit v smere hod ruciciek? dakujem za odpovede ak s tym teda ma niekto vlastnu skusenost.

Editováno: , autor: anteop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten pístek se musí po směru hodinových ručiček točit ( zatáčet) a zároveň na ten pístek tlačit. Na pístku jsou dva výřezy oirentovaný v ose, Já s ním zatáčel tak, že jsem měl klíč na flexu, ten zapadne do těch vý řezů a na pístek jsem tlačil rozebraným dvouramenným stahovákem, že jse z něj sundal ramena a tělo stahováku jsem vložil mezi packy třmenu ( packy :kol-31: do Tvaru U) a šrouboval a točil a šrouboval a točil po čvrtotáčkách. Důležitý je pod prachovku stříknout trochu brzdovky , aby pístek klouzal po vnitřním těsnění.

Takhle vypadá sada na montáž: http://www.univer.cz...085-0950--id495

podle toho si něco zmákni.

post-21191-0-25596300-1340813360_thumb.j

Editováno: , autor: Casy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha, tak ked len na toto sluzi ten stahovat, tak to nejak vykutilujem aj s domacim naradickom blicky a podobne :p

ja som myslel, ze ten stahovat treba nato, ze ked sa dava cely strmen dolu s platnickami z kotucu aby sa roztiahol a presiel cez kotuc, alebo bez roztahnutia to nedam dolu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale ty chceš meniť platničky,tak načo by si to dával dolu aj so strmeňom??...piestik musíš tlačiť a zároveň točiť v smere hod.ručičiek,inak to s novými platničkami nezložíš..a daj si pozor,aby si si tými blickami pri točení piestika nepoškodil tú ochrannú manžetku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Pánové nevíte náhodou někdo označení toho šroubu co drží držák třmenu u kola? Byla tu diskuze o tom že tam je M14 dvanáctihran, ale to je tak vše co vím. Potřeboval bych jestli někdo neví to číslo. Potřebuju vyměnit brzdy a nechci tam dávat staré šrouby, pač už jsou tam jednou neměněny. Díky za odpověď případně za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Na zatlačování pístků jsem si pořídil tuhle sadu, něboť je dosti pravděpodobné, že když už člověk rozdělává zadní třmeny, není to jen jednou za život.

http://naradi.autodoplnky.cz/garazove-naradi/naradi-na-brzdy/sada-na-montaz-kotoucovych-brzd-11-ks-s229131986

750kč není zas taková katastrofa. Na sikovky nebo kdovíjaký po domácku vyrobený vercjak bych se vykašlal. Jednak může jít pístek zatlačit ztuha, riskujete poškození prachovky , poškození zářezů pístku a komfort při práci jde taky do kytek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Loni na podzim jsem dával nové přední desky a kotouče, obojí ATE, dneska je zas zvlněné, sice lehce ale přesto to kope do volantu, už mě to štve. Nikde jsem to neprobrzdil ani na to nějak nedupal, když se zajížděly. Čím by mohlo být, že se zkroutily? Trochu podezírám servis, že to párkrát probrzdil aby měl důvod měnit.. ale to je na delší debatu. Kroutí se vám taky kotouče? vím že to dělala O1 ale O2 by snad neměla. Uvažuju o brembu. Musím vyměnit i destičky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Pavel 5

Používám v předu Brembo MAx a jsem s nimi spokojen. Již se mi několikrát stalo, že jsem musel nouzově brzdit z vysokých rychlostí (190km/h na 100km/h a tak). Taky kotouče absolvovali několik testovacích brzdění pro porovnání brzdných drah (120km/h na 0km/h) a tak. Zatím drží v pořádku musím zaklepat :kol-44: . Jinak používám originální destičky a drží se také super!!

Tímto si myslím že jsem odpověděl i uživateli ratras1.

Pokud bych volil brzdové kotouče vybíral bych ze značek Zimmermann nebo Brembo a vždy střední třídu (né tu základní). Těch pár korun navíc zaplatí častější výměnu.

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak už jsem toho přečetl o kotoučích tady na fóru celkem dost, chci se zeptat, v superbáckém vlákně někdo psal, že má špatné žkušenosti s drážkovaným akotoučema, že při bržení vibrujou a brzdí hlučně, tak teď nevím jestli jít do drážkovaných nebo do hladkých, co vy na to? a jaké máte zkušenosti s destičkama texstar?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...