Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Většinou jsem to dělal tak, že jsem vytáhl destičky a kraje kde je obložení jsem obrousil bruskou v úhlu 45°. Pak to většinou dalo pokoj. V servisu tu většinou jen vytáhnou očistí kotouč, očistí dosedací plochy destiček a očistí destičku. A tím to hasne.

Vloženo

cosby

Je rozdíl mezi Meyle a Meyle PD a na ty já měl samé dobré reference. 
 

Sniper

 

Přesně tak, vytáhli desky, očistili je + třmeny a byl klid.

 

Neřeknu kdyby pískaly všechny 4, ale píská jenom jedno koho, tak to snad půjde nějak pořešit....

 

PS: nemáte nějaké doporučení na servis v Praze?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Servis už mě upozornil, že bych s těma brzdama měl něco dělat.

Mám možnost koupit komplet 340mm za 8000, ale vzhledem k mému nájezdu do toho nepůjdu.

Rozhoduju se:

1. zůstat u 288mm a dát Brembo max + textar keramický nebo zimmermann sport + textar keramický

2. jít do 312mm se stejnýma kotoučema a deskama jako jsem psal

Byl by mezi tím znatelnej rozdíl? Jestli je těch 24mm natolik znát, aby se vyplatila investice do změny na 312mm, samozřejmě mi jde taky o ty červený třmeny, ale barva nebrzdí...

Jinak s těma textar epad je lepší brembo max nebo ten zimmermann sport? Nebude ani jedna varianta pískat?

Je docela zajímavý, že s výše uvedenýma variantama jezdí dost lidí a třeba ELIT má u těch destiček uvedeno, že se nesmí používat pro drážkovaný a vrtaný kotouče, teda přesněji má to u všech keramických - ate, textar, ...

Vloženo

Za sebe mohu říct asi toto. Také jsem zvažoval přestavbu brzd z 288 na 312. Jenže pak jsem si napsal klady a zápory a zůstal u stávajícího rozměru.Koupil jsem již zmiňované Bremba Max a i na zvýšeném výkonu je brzdný účinek velice dostačující. Rozdíl v brzdném účinku u 288 a 312 je ale ne zas tak markantní. A co se červených třmenů týká tak ty budou vidět i když budou o trošku menší.

Vloženo

Tak ono jde o to, že když kouknu na cenu 312 s kotoučema a deskama co chci (+-10000), tak je levnější varianta 340mm origo (malinko jetý za 9500 i s plechama) nebo i s těma kotoučema a deskama je tam malej rozdíl (kolem 11000). A v obou případech potřebuju novou rezervu, protože mám R15.
Ale vzhledem k tomu, že 90% jezdím po Praze, tak je to asi dost zbytečný a bude lepší zůstat u 288mm za 4500...

Barvu jsem řešil na předchozím autě, červená od Foliatecu, ale znovu už bych to sám dělat nechtěl. I když to dopadlo celkem dobře a vypadalo pěkně, a to nejsem moc manuálně zručnej na takový věci, tak ta práce okolo toho a ten čas, to už fakt ne. Jedině že by to udělal někdo za mě, ale komu by se chtělo mít auto půl dne na heveru a matlat se tam s barvou... Navíc je lepší to komplet sundat a dělat mimo auto, protože ta barva pak zateče i na styčný plochy a pak ty místa museli v servisu při výměně kotoučů a desek trochu obrousit a koukali na mě jako na blbce.

Vloženo

Tak moje zkušenost s Meyle PD je taková, že už to na autě nechci ani vidět. Buď mám smůlu na 3 servisáky, co mi je tam 3x dávali a něco udělali špatně nebo prostě hvízdají jak svině.... To zase byl nápad... těch ušetřených 1500 Kč mě teď stojí v nervech.... 

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Ahoj,

da sa vybrat zdemontovat zadny brzdovy kotouc bez demontaze drzaku brzdového třmenu ? 

Brzdovy třmen zdemontujem, ale ci musim zdemontovat aj drzak brzdového třmenu ?  Ak je nutne drzak třmenu zdemontovat aby som mohol zdemontovat zadny kotouc tak aky klic potrebujem na zdemontovanie drzaku brzdového třmenu ?

pripadne je tu niekde navod postup video ?

Octavia II FL kombi 1.6tdi 77kw 2012

diky

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

ahojte, právě řeším komplet výměnu brzd na autě, protože jako brzdí to, ale spíš tak aby se neřeklo, předchozí majitel tam narval kdovíco a já bych měl raději rezervu pro případ potřeby. 

 

Chtěl jsem se zeptat na dvě věci:

1) Jestli má někdo zkušenosti jakej je rozdíl v brzdných schopnostech brembo max, a normálních, hladkých brembo (viz linky dole). Vrtaný nepotřebuju, nechci aby to praskalo a na okruh s tím jezdit nebudu, ale rád to občas trochu proženu a nechci něco, co mi po pátým zabrždění zvadne jako jako starcův úd po prvním čísle. 

https://brzdove-kotouce.heureka.cz/predni-brzdove-kotouce-a-desticky-skoda-octavia-ii-2_0-rs-2_0-tdi-rs-brembo/

https://brzdove-kotouce.heureka.cz/predni-brzdove-kotouce-a-desticky-skoda-octavia-1z3_1z5-2_0-rs-2_0-tdi-rs-brembo-max/

 

2) Jak je to s tím hlukem u Maxů? četl jsem spoustu věcí, už je mi poměrně jasný že nějakej hluk dělají, ale jeho popis tady na fóru, i mezi lidma, kterých jsem se ptal, se liší od "jemného zvuku, něco jako odvalování pneu", až po "píská to jako prase". Nechci brzdy, co mě budou dalších 100tkm s*át nějakým pískáním nebo šíleným hučením, takže jak moc je to hrozný? případně není tu někdo z brna, kdo je má, a třeba by mě svezl? smile.png

 

3) Jakej je defaultní rozměr zadních kotoučů na dvojkovým RS? NA netu jsem se dočetl asi 4 různý rozměry, 256, 262, 272 a svinovacím metrem nad kolem naměřil asi 30 :D hrozně blbě se to měří... 

 

EDIT: a už vůbec nechci něco, co mi bude při brždění vibrovat volantem...

EDIT2: auto je Octavia RS - 2.0TSi, pre-FL, 2009.

Editováno: , autor: marek16
Vloženo

Pokud máš RSko, tak 312mm vrtaný nepraskaj, stávalo se to u starší verze a hlavně malých kotoučů 280mm. Já jsem na auto nedávno hodil RS brzdy a mám http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-predni-4_4 vypadá to skvěle, brzdí to skvěle, hluk žádnej, pískání žádný. K tomu mám keramický textar desky, takže nemám věčně zasraný kola od toho černýho prachu z obyčejných. http://www.cc-autodily.cz/segmenty-predni-textar

Na předchozím autě jsem měl brembo max 280mm a origo desky, taky to brzdilo skvěle, ale děsně zasraný kola a byly trochu slyšet, ale nic hroznýho. Každej to ale vnímá trochu jinak.

 

IMG_20170427_164250.jpg

Vloženo
V ‎19‎.‎4‎.‎2017 na 16:32, lada napsal:

Ja ted koupil Ate zadni a pripada mi to jako kvalita Cina...neni to padelek? Mate nekdo stejnou zkusenost? Ani nemaji zkosenou hranu!?

ATEBremsbelaumlgehintenBMSdetaliu2mic_zpsb00be7dc.thumb.jpg.0b504086ed286e5213dc2f5efd737dee.jpg

20170419_131545.jpg

20170419_131609_001.jpg

 

Kde si to kupoval ?  tiez by som povedal ze to je padelek...

Vyzeraju divne, pozri na Ate.de a podla orig. katalogu maju mat skosene hrany a aj to ozacenie popis ma byt inak...

najdes tam aj ako maju byt oznavcene original ate desky

 

 

Vloženo
V 27. 4. 2017 na 19:35, peter13675 napsal:

 

Kde si to kupoval ?  tiez by som povedal ze to je padelek...

Vyzeraju divne, pozri na Ate.de a podla orig. katalogu maju mat skosene hrany a aj to ozacenie popis ma byt inak...

najdes tam aj ako maju byt oznavcene original ate desky

 

 

kupoval jsem je na autodilycardo, dal jsem je na auto a jsou i užší nez puvodni. Brzdi tedy 2mm dal od hrany kotouce. Krabicka vypada origo. je to MADE IN Spain

Vloženo

rarach89: Tak jsem nakonec vzal to, co máš ty. Říkám si, že radši než řešit otravný zvuky a vibrace dalších x let, tak si ten litr připlatím a budu mít klid. Ale teda 1700 za ty destičky je dost pálka, doufám že to  aspoň něco vydrží. Bůhvíproč jsem si myslel, že ty zimmermany mají plovoucí uložení proti zkroucení, tak mě trošku vyděsilo když přišly a byly obyčejný (a navíc natřený našedo a pěkně hnusný), ale rychlej google search mi napověděl, že to má až jinej model za 5k kus :D

 

Pak dám echo jak to brzdí, doufám že se mi někdo s horšíma brzdama nepodívá do kufru... 

Vloženo

Já jsem spokojenej. Ten nátěr je super, protože kotouč nerezne a nevypadá to pak děsně jako u originálu. Destičky max spokojenost. Hlavně jsem dříve jezdil častěji na wapku jenom kvůli černým špinavým alu a teď nic.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Zdravím,

 

po nervech s pískáním předních brzd (MEYLE PD) jsem si koupil ATE (keramiky) a nechal je vyměnit. Pískání je menší, ale nepřestalo. V servise kde mi to měnili mi řekli, že to je někdy vlastnost brzd. Nemáte někdo doporučení co s tím? Dost mě to sere....

Díky za každou radu

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Co rikate na predni desticky od formy TRW? V soucasne chvili mam originalni desticky a normalne se mi z pulky odparil ten brzdici grafit nebo co to presne je od zeleza za ktery se desticky uchycuji. Tzn. Ze desticka je odchlipla a kdyz nebzdim tak mi to desne piska. Kdyz pribrzdim tak se to primackne a ihned to prestane. Jsem nastvany, ze to takhle nevydrzi a resim nove desky. Chci se zeptat, co se stane, kdyz koupim desky bez signalizace a u kotouce tudiz nic do konektoru nepripojim? Bude to neco rvat nebo to bude bez hlasky? Teoreticky bez ne? Jinak sognalizci nepotrebuji,desky kontroluji vizuelne pomerne casto... 

Vloženo

musel by jsi propojit oba kontakty v konektoru, jinak ti to bude signalizovat. Spíše přemýšlím proč nekoupíš se signalizací, zase takový finanční rozdíl mezi bez/s není ne?

Vloženo

A nefunguje to tak, ze dratky jsou v desticce rozpojene a kdyz se probrzdi, tal se to propoji na kostru a tim se rozsviti kontrolka? Noje to rozdil cca 300kc. Neno to moc, ale zase to pro me neni moc dulezite a muzu za to koupit kryt kotoucu ktere taky potrebuji vymenit. 

Vloženo
Zdravím,
 
po nervech s pískáním předních brzd (MEYLE PD) jsem si koupil ATE (keramiky) a nechal je vyměnit. Pískání je menší, ale nepřestalo. V servise kde mi to měnili mi řekli, že to je někdy vlastnost brzd. Nemáte někdo doporučení co s tím? Dost mě to sere....

Díky za každou radu

Koupil jsem přední ATE keramické destičky a ATE klasiku kotouče. Dozadu mě dali v servisu Starline komplet (v současnosti to pro ně dělá ATE) a spokojenost. Brzdí to perfektně a absolutně tiché.

Odesláno z mého Le X821 pomocí Tapatalk

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)
V 19. 4. 2017 na 16:32, lada napsal:

Ja ted koupil Ate zadni a pripada mi to jako kvalita Cina...neni to padelek? Mate nekdo stejnou zkusenost? Ani nemaji zkosenou hranu!?

20170419_131601.jpg

20170419_131545.jpg

20170419_131609_001.jpg

Tyhle desky ATE Ceramic jsem si na svoji ORS 125 kw koupil taky (u Granexu za cca 3500,- předek + zadek). Je to ten NEJVĚTŠÍ šunt, co jsem kdy za posledních 25 let na autě měl!!! Předek nebrzdí vůůůbec a zadní kotouče jsou po 3,5tkm jsou od desek skoro zničený. Na jejich ploše se vydřeli takový vlnky. Tak že předek budu měnit za dvou dílný a podchlazený kotouče od MD Components 345 mm + brzdiče z Cupry, který už mám připravený. Dvou dílný kotouče proto, že jeden váží okolo 7,5 kg. Což je ještě méně, než origo kot. 312 mm (8,5kg). Zato origo litinový 345 mm má 11-11,9 kg podle značky!!! Toto si na auto rozhodně taky nedám. Zadky 282 mm musím udělat znovu, ale zatím nevím jakou značku! ATE zcela určitě už ne. Tak že boj s brzdama pokračuje a desetitisíce jen lítají...

 

Editováno: , autor: Milan II
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahoj, 

 

mam 2.0TDi CR s chipem na 125kW. Nedavno jsem si vsiml pri brzdeni ze 150 na 0, ze kotouce strasne rvou a rychle se unavi. Pri beznem brzdeni to poznat nejde. Nicmene, rekl jsem si, ze az budu delat brzdy, ze bych mozna upgradoval na brzdy z 2 RS popr. 3 RS.  Nevite jak to vychazi cenove a co je treba vse udelat ? U 2 RS teoreticky staci jen vymenit trmeny, kotouce + plechy ? Diky za info...

Vloženo

Třmeny, kotouče, destičky a rovnou novou kapalinu. No a minimum jsou 16" kola, tzn. i rezerva. To mě vyšlo kolem 10 tisíc i s prací a rezervou - 15" plech jsem prodal a koupil 16" alu.

 

Z O3 RS navíc i plechy. Kola minimálně 17" a rezerva je trochu problém -> 17 alu což je trochu drahý nebo si koupit opravnou sadu s kompresorem.

Podle kotoučů a destiček. Origo kolem 10 tisíc, vrtaný zimmermann + keramický desky komplet s brzdičema tak 12000 + práce + rezerva nebo opravná sada.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...