blondakxxx Vloženo 16. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 jiri001: tady máš výsledek práce TDIfuna ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrutek Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 Máš jinou spojku? Pokud ne, počítej za chvíli s výměnou. Na tuto motorizaci je krouťák moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blondakxxx Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 Máš jinou spojku? Pokud ne, počítej za chvíli s výměnou. Na tuto motorizaci je krouťák moc. auto má teď najeto cca 25000km, přečipováne bylo při 20000km tak něco na tom ještě najedu a ten krouťák využívám jen když potřebuji např. předjíždění jinak jezdím v klídku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 No pokud nekdo chce tak neni problem namontovat do O2 77kw sportovni spojku. Neni to zadna keramika ale organicka lamela plus jinej setrvak a pritlak. Na komfortu se temer nic nezmeni a snasi prez 400Nm. Cena tam je i s montazi nakejch cca 15tis. coz si myslim neni spatne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Ta spojka mě do budoucna zajímá! Kdo je výrobce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri001 Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 No jo, a co my, majitelé dsg? My se musíme smířit s tím, že úprava nesmí mít víc než 300nm, pokud se nepletu, že? Víc ta dvojspojková převodovka prostě neunese. Nebo je nějaké jiné řešení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Mě by zajímalo jestli se po chipu zvýší maximálka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blondakxxx Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Mě by zajímalo jestli se po chipu zvýší maximálka. Bohužel nevím kolik to jelo před ani nevím kolik to jede po čipu, max co jsem jel po čipu bylo 210 podle tacho a ještě by jela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcz Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 205 na rovine jede max 77kW ale kazdy motor original tak nekomu mene nekomu vice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Asi tak. Každý motor je trochu jíný. Mě to jede po čipu max. 200km/h skutečná (podle GPS) rychlost po rovině s větrem v zádech ) Před čipem nevím, ale nějak podobně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 No jo, a co my, majitelé dsg? My se musíme smířit s tím, že úprava nesmí mít víc než 300nm, pokud se nepletu, že? Víc ta dvojspojková převodovka prostě neunese. Nebo je nějaké jiné řešení? Ale neco snese je to spise o tom ze kdyz se nalozi moc tak nebude radit jak ma,... ty dsg jsou stejne vsude.Jen jinej soft Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 Tak mám asi problém. Po instalaci ecoboxu jsem psal, jak šla krásně spotřeba dolů. To byla pravda, ale jen podle pal. počítače. Tam klesla průměrná spotřeba ze 6,6l před instalací ecoboxu na 5.9l po instalaci ecoboxu. Problém je. že při tankování jsem se ještě nevešel pod 7l/100 km. A to se snažím jezdit úsporně. Mimo město mii PC ukazuje klidně 4.5l na 100 km, avšak palivo z nádrže ubývá razantně. Což znamená, že pal. PC mi začal proměřovat o více jak 1l/100 km. Přitom před instalací mi to žralo cca stejně, jak ukazoval PC. Máte někdo nějaké doporučení? Tankuju teď výhradně na LUkoil. Napadlo mě ještě, že maj špatně kalibrované stojany na palivo, abych neházel vinu na ecobox, ale nevím. tak s těma stojanama je to jednoduché..stačí si přinést třeba 10l kanystr a natankovat do něj palivo. uvidíš pak sám zda je to ecoboxem nebo špatným tankováním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri001 Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Bylo a je to dáno instalací ecoboxu, která se dává před čidlo teploty a dává zkreslené údaje, které pak bohužel přepisuje PC. Jinak s těma kanystrama dobrý nápad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 31. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2009 (editace) Porovnani mereni vykonu ECOBOX versus TDIFUN chiptuning seriovej vykon byl namerenej 114koni URtuning_ECOBOX_CHIPTUNING_02_77KW.pdf Editováno: 31. Říjen 2009, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 Tady je to samá nafta. Co benzín nikdo neladí??? .... 180kW a 350Nm 2,0 TSi OII RS ... táhá to fakt mrdově. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 (editace) V jednotkách je omezená maximální rychlost. Jestli ji pri úpravě dat nezměníš tak to víc nepojede já si jí nastavuju na 300 Editováno: 6. Listopad 2009, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 Myslis tu v eprom nebo v softu?? Zatim jsem s zadnou O2 TDI 77kw 300 nejel, asi posunu limiter a poleti to 300. Tesim se.. TFSI 244 koni je pekne. ted jsem meril G5 GTi a mel v serii 216, KN filtr.. Jak dorazi na chip tak bude snad tech 240 az 250 koniku taky.. nebo dame turbo, FMIC, vyfuk a spojku na 300hp.. To se uz da, ale 300hp mame i v 1.9TDI takze nevim no... teda sorac 302hp a se zaplou klimou pri mereni na brzde.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 7. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2009 Ale z toho benzínu ti nebudou lítat brikety ... a moment budeš mít na dvojnásobném rozsahu otáček. Ja jsem prostě ottomann. 300 jsem s tím taky nejel ale 250 jo v autě jsou blby budiky jen do 240 a jde to přetočit až za roh :D pak už jsem musel brzdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri001 Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 Tak ta změna max rychlosti mne dost zajímá, můžeš to nějak blíž popsat, co se musí udělat? Na kolik mají tdi nastavenu tu max rychlost? A lze to opravdu pouhou změnou nastavení ovlivnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 (editace) Tak auto je na něco kontruovaný co se týče motoru, převodovky a i podvozku. Nevím jak moc si zručný v uravách dat jednotek. Todle neni jako že zmáčkneš při čudlíky a nastavíš jinou hodnotu. Znamená to vlastní zásah do dat a musíš ještě vědět kde. Většinou jsou omezovače stejně nastavený na samá hranici výkonu, omezí tě spíš nedostatek výkonu než rychlost. Proto mě třeba dost rozemálo tvrzení české policie, že mají auta bez omezovače rychlosti. Ofiko by to znamenalo novy data pro motor a pro 20 aul nebo kolik jich maji by to muselo stat strasnej balik. Editováno: 9. Listopad 2009, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri001 Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 Samozřejmě já bych se do ničeho takového nepouštěl. Jen mne to zajímá, jako uživatele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gumin Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 Nakonec i já jsem zajel do Bohumína za TDIfunem a musím říct, že s kvalitou jeho práce jsem nadmíru spokojen. Ten člověk opravdu ví co dělá! Přikládám graf na posouzení a ještě dodám, že touto úpravou se nekončí. Časem přijde nařadu jiná spojka, turbo atd. Samozřejmě až po konzultaci s TDIfunem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Zo srandy som listoval na webe a zisťoval som info ohľadom tuningu pre 1,8 TSI. Viď stránku: http://www.profituning.sk/1.8-tsi-160k-seria.pdf Tieto hodnoty nemôžu byť normálne, aby stratový výkon bol 45% ???, skuste sa na to pozrieť a vyjadrite sa k tomu. Podľa mňa je to blud, resp. auto na ktorom bolo meranie muselo byť riadne v prdeli PS: tabulka musí byť blamáž, pretože tie isté hodnoty sú aj pri VW Passat a ten sa s týmto motorom vo vyhotovení 4x4 nevyrába. Má niekto k dispozícií aj reálnu tabulku merania pre tento motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 (editace) Ztratovej je fakt jako z 4X4 Editováno: 21. leden 2010, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hannys Vloženo 10. Březen 2010 Sdílet Vloženo 10. Březen 2010 Chystám se chipnout mou octu 1.9 TDI DSG, v mém okolí je nejblíže firma http://www.dtcars-chiptuning.cz nemáte s ní někdo nějaké zkušenosti??? nebo mi doporučte někoho ve východních čechách. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.