Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Máš jinou spojku? Pokud ne, počítej za chvíli s výměnou. Na tuto motorizaci je krouťák moc.

auto má teď najeto cca 25000km, přečipováne bylo při 20000km tak něco na tom ještě najedu a ten krouťák využívám jen když potřebuji např. předjíždění jinak jezdím v klídku.

Vloženo

No pokud nekdo chce tak neni problem namontovat do O2 77kw sportovni spojku. Neni to zadna keramika ale organicka lamela plus jinej setrvak a pritlak. Na komfortu se temer nic nezmeni a snasi prez 400Nm. Cena tam je i s montazi nakejch cca 15tis. coz si myslim neni spatne.

Vloženo

No jo, a co my, majitelé dsg? My se musíme smířit s tím, že úprava nesmí mít víc než 300nm, pokud se nepletu, že? Víc ta dvojspojková převodovka prostě neunese. Nebo je nějaké jiné řešení?

Vloženo

Asi tak. Každý motor je trochu jíný. Mě to jede po čipu max. 200km/h skutečná (podle GPS) rychlost po rovině s větrem v zádech :))

Před čipem nevím, ale nějak podobně.

Vloženo
No jo, a co my, majitelé dsg? My se musíme smířit s tím, že úprava nesmí mít víc než 300nm, pokud se nepletu, že? Víc ta dvojspojková převodovka prostě neunese. Nebo je nějaké jiné řešení?

Ale neco snese je to spise o tom ze kdyz se nalozi moc tak nebude radit jak ma,... ty dsg jsou stejne vsude.Jen jinej soft

Vloženo
Tak mám asi problém. Po instalaci ecoboxu jsem psal, jak šla krásně spotřeba dolů. To byla pravda, ale jen podle pal. počítače. Tam klesla průměrná spotřeba ze 6,6l před instalací ecoboxu na 5.9l po instalaci ecoboxu. Problém je. že při tankování jsem se ještě nevešel pod 7l/100 km. A to se snažím jezdit úsporně. Mimo město mii PC ukazuje klidně 4.5l na 100 km, avšak palivo z nádrže ubývá razantně. Což znamená, že pal. PC mi začal proměřovat o více jak 1l/100 km. Přitom před instalací mi to žralo cca stejně, jak ukazoval PC. Máte někdo nějaké doporučení? Tankuju teď výhradně na LUkoil. Napadlo mě ještě, že maj špatně kalibrované stojany na palivo, abych neházel vinu na ecobox, ale nevím.

tak s těma stojanama je to jednoduché..stačí si přinést třeba 10l kanystr a natankovat do něj palivo. uvidíš pak sám zda je to ecoboxem nebo špatným tankováním :)

Vloženo

Bylo a je to dáno instalací ecoboxu, která se dává před čidlo teploty a dává zkreslené údaje, které pak bohužel přepisuje PC. Jinak s těma kanystrama dobrý nápad.

Vloženo

Myslis tu v eprom nebo v softu?? ;) Zatim jsem s zadnou O2 TDI 77kw 300 nejel, asi posunu limiter a poleti to 300. Tesim se.. :smich: TFSI 244 koni je pekne. ted jsem meril G5 GTi a mel v serii 216, KN filtr.. Jak dorazi na chip tak bude snad tech 240 az 250 koniku taky.. nebo dame turbo, FMIC, vyfuk a spojku na 300hp.. To se uz da, ale 300hp mame i v 1.9TDI takze nevim no... teda sorac 302hp a se zaplou klimou pri mereni na brzde.. :palec2::palec2:

Vloženo

Ale z toho benzínu ti nebudou lítat brikety :D ... a moment budeš mít na dvojnásobném rozsahu otáček. Ja jsem prostě ottomann.

300 jsem s tím taky nejel ale 250 jo

:D v autě jsou blby budiky jen do 240 a jde to přetočit až za roh :D :D pak už jsem musel brzdit ;)

Vloženo

Tak ta změna max rychlosti mne dost zajímá, můžeš to nějak blíž popsat, co se musí udělat? Na kolik mají tdi nastavenu tu max rychlost? A lze to opravdu pouhou změnou nastavení ovlivnit?

Vloženo (editace)

Tak auto je na něco kontruovaný co se týče motoru, převodovky a i podvozku. Nevím jak moc si zručný v uravách dat jednotek. Todle neni jako že zmáčkneš při čudlíky a nastavíš jinou hodnotu. Znamená to vlastní zásah do dat a musíš ještě vědět kde. Většinou jsou omezovače stejně nastavený na samá hranici výkonu, omezí tě spíš nedostatek výkonu než rychlost.

Proto mě třeba dost rozemálo tvrzení české policie, že mají auta bez omezovače rychlosti. Ofiko by to znamenalo novy data pro motor a pro 20 aul nebo kolik jich maji by to muselo stat strasnej balik.

Editováno: , autor: Mates_XIV
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Nakonec i já jsem zajel do Bohumína za TDIfunem a musím říct, že s kvalitou jeho práce jsem nadmíru spokojen. Ten člověk opravdu ví co dělá! :palec:

Přikládám graf na posouzení a ještě dodám, že touto úpravou se nekončí. Časem přijde nařadu jiná spojka, turbo atd. Samozřejmě až po konzultaci s TDIfunem.

post-22540-1263486422_thumb.jpg

Vloženo

Zo srandy som listoval na webe a zisťoval som info ohľadom tuningu pre 1,8 TSI.

Viď stránku: http://www.profituning.sk/1.8-tsi-160k-seria.pdf

Tieto hodnoty nemôžu byť normálne, aby stratový výkon bol 45% ???, skuste sa na to pozrieť a vyjadrite sa k tomu. Podľa mňa je to blud, resp. auto na ktorom bolo meranie muselo byť riadne v prdeli :feve:

PS: tabulka musí byť blamáž, pretože tie isté hodnoty sú aj pri VW Passat a ten sa s týmto motorom vo vyhotovení 4x4 nevyrába.

Má niekto k dispozícií aj reálnu tabulku merania pre tento motor? :help:

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...