mcz Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 kolem 100kW a 300Nm u 1,9TDI PD 77kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 JJ motor mam 1,9TDI PD 77kW ale jde me o to jestli vubec kdyz to ma takovej najezd, jeslti tomu vic neuskodim nez si pomuzu. Je to precejenom na pulce zivotnosti auta tka proto se ptam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 proc ne, zmerit na brzde seriovej vykon a posoudit podle prubehu stav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Nechcem strašiť, ale toto je 1,9TDI po 120tis. km, čo mala chip. Na diaľnici pri ustálenej rýchlosti 130km/h vyletela kľuka z bloku. Bolo to týždeň po záruke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 no prave tohoto se bojim, precejenom takovej km tak to ma ten motor asi nejlepsi leta zivota za sebou, a co si budem povidat, i kdyz zvladne najet pul mega, asi to nebude tak pohodove jak treba stary medvedi kteri byli drzaky ze jo. No jeste si to necham projit hlavou, necekal jsem ze muze umrit i klika, cekal sem ze odchazi setrvaky, spojky a turba, ale toto bych fakt nechtel zazit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Ono hlavne chce to nejaký rozumný chip. Nie športový, čo bude nad 130koní. Ja som mal 3 autá, ktoré som od nova chipoval. Dva vydržali, tretie 120tis.km úplne v pohode, potom 4x nové Turbo za jeden mesiac. Z toho dva turbá pokazili priamo v servise pri skúšobnej jazde. Auto bolo ešte v záruke, keď zistili, o čo ide, zrušili záruku. Nechceli ani urobiť flash RJ. To autorizovaný servis oficiálne nepozná. Dali nové turbo a novú RJ. Tie fotky, čo som posielal, to tak dopadol môj kolega. To znamená, sú aj negatívne skúsenosti s chipom, ale tých je určite menej ako tých pozitívnych. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Nechcem strašiť, ale toto je 1,9TDI po 120tis. km, čo mala chip. Na diaľnici pri ustálenej rýchlosti 130km/h vyletela kľuka z bloku. Bolo to týždeň po záruke. Trochu z me zkusenosti, neco podobneho jsem uz videl u jednoho auta.Praskla klika!!!! Technik priznal ze byla nejaka vadna varka klik... Klika jako samotna vydrzi neskutecne moc, motor byl vymenenej na zaruku a prijel likvidator z Bolky a ten o tom problemu vedel... Neumim si predstavit ze chipem se neco takove na aute pose.. pokud je v dobrem stavu.. Mam par TDI upravenych na 250 koni a streva jsou seriove, motor musi snaset brutalni tlaky, jsou osazene velkym turbem a plni cca 2 bary pretlak.. Jezdi porad.... Beru upalene turbo ale praskla kovana klika to neee..Mam jednu upravenou Audi a ta ma jiz 610 000 km najeto... P.S. jak vidim auto bylo tesne po zaruce, takze asi taky ta varka.. Byla to okta 2006-7??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 Také bych řekl že to bude nějaká špatná dávka jako 'TDIfun'. Podle mě by toto mohlo nastat při snížení hlavy, nebo převrtání. Je jasný že CHIPem se všechny části o dost více namáhají, ale klika musí vydržet brutus tlaků a cyklů Po týdnu záruky? To fakt nasere No ale když to byl chip, tak stejně záruka padá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 Dobra panove, lamete mne tak si to jeste necham projit hlavou a pak uvidime. Dik za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 Nepřemýšlej a konej. Já nechal svoji O1 chipovat a naprostá spokojenost. Měl jsem najeto 150 tis.,možná už poněkolikáté . Ve čtvrtek jedu s O2 77kW s DSG, která má 242 tis.km s původníme setrvákem i s původním turbem. Když se to nepřežene a to TDIfun umí, tak vše napohodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 to bolek: Ono jde i o to jaký chip jsi zvolil. Ty šílenci co chtějí ždímnout z auta maximum s minimem úprav asi s autem daleko nedojedou Když ale vím že mám načnutou spojku a turbo mi píská, tak se na nějaký chip zřejmě vybodnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tappaja Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 Tak jsem byl v patek u Reeshi v Dieselpoweru, nikam jinam bych to nedal totiz. Tenhle clovek zna... Probihalo to tak, ze jsem pristavil auto v 9 rano, vycetl si puvodni mapy, zkontroloval jestli nejsou ulozeny chyby, pocet km v motorovy jednotce vs. tachometr a pak asi 40 minut pripravoval na prvni mereni. Poprve na valcovy brzde, odmerena serie - 154 koni a 340Nm, to neni zly, ale prubeh byl zoufalej. Takze nasledovalo nahrani prvni verze, odmereni a nejakejch 185 koni. Zkratim to, probehly dalsi tri korekce, aby byl prubeh co nejplossi a sladenej s kroutakem. Odjizdel jsem s finalnima 184HP a 416Nm Co to auto ted dela, to nechapu, tahne krasne az ke 4500ot, ten zatah na 4ku je impozantni, 6ka ted pobere vsechno a na dalnici krasne zrychluje. Proste jsem spokojenej, muzu vsem doporucit Jak probiha jedno odmereni muzete videt tady: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 Tappaja: Ty jo a nastrel tak nejako cenu kolik ti to vsechno vyslo jo. Na strankach vidim sileny ceny kolem 10litru tak by me zajimalo jeslti to tak bylo nebo si dostal nejakou slevu. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 Tak jsem byl v patek u Reeshi v Dieselpoweru, nikam jinam bych to nedal totiz. Tenhle clovek zna... Probihalo to tak, ze jsem pristavil auto v 9 rano, vycetl si puvodni mapy, zkontroloval jestli nejsou ulozeny chyby, pocet km v motorovy jednotce vs. tachometr a pak asi 40 minut pripravoval na prvni mereni. Poprve na valcovy brzde, odmerena serie - 154 koni a 340Nm, to neni zly, ale prubeh byl zoufalej. Takze nasledovalo nahrani prvni verze, odmereni a nejakejch 185 koni. Zkratim to, probehly dalsi tri korekce, aby byl prubeh co nejplossi a sladenej s kroutakem. Odjizdel jsem s finalnima 184HP a 416Nm Co to auto ted dela, to nechapu, tahne krasne az ke 4500ot, ten zatah na 4ku je impozantni, 6ka ted pobere vsechno a na dalnici krasne zrychluje. Proste jsem spokojenej, muzu vsem doporucit Jak probiha jedno odmereni muzete videt tady: No pěkny .Snad to bude i u 2.0 TDi v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 porad resim jestli chipnout moji octavu, kdyz ma najezd 255tis, ma loni novy turbo a letos novej setrvak. Myslite ze to auto prezije kdyz se to nachipuje s rozumem?? Pokud máš přibližně stejné tlaky ve válcích, motor nemá nepřiměřenou spotřebu oleje, chip míníš využívat pro zlepšení reakce na plyn a lepší krouťák při normální jízdě, nikoliv pro razantní styl jízdy,nemusíš se ničeho obávat.S motorem najedeš i 400 000 km.Jen si dávej pozor na krátké jízdy a zatěžování motoru za studena.Diesel má studený olej ještě dost dlouho poté co teplota vody je na 90°.Když před jízdou motor necháš běžet na prázdno alespoň 10 vteřin aby se olej rozeběhl po celé mazací soustavě a za studena pojedeš rozumě chip ti s motorem nic neudělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 Tady v tom támatu je to někdy dost úsměvné. Takové České ... všichni chtěj mít super čupr závoďák co tahá jak lokomotiva, se spotřebou 4 l/100 a životností motoru 500 000km Jako technik počítám všechno s jistou "bezpečností" a takové cyklické vrubové namáhání je pěkně složitá věc. A když bude soustava namáhána o 20-30% víc tak ať mi nikdo netvrdí, že životnost a rizika poruchy jsou stejné. Nic proti úpravám nemám, ale počítat s horší rizikovostí závad a možnou kratší životností. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 8. Duben 2010 Sdílet Vloženo 8. Duben 2010 2 Mates_XIV: Jj, rizika si každý musí uvědomit a nést sám. Dnes se šetří na všem a tím i životnost dostává pěkně na frak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 Pro všechny nevěřící Tomáše,že O2 77kW v serii nemá 105HP. Auto bylo včera na brzdě u TDIfuna. Za zmínku stojí nájezd 242tis.km,DSG, původní turbo, původní setrvák a hlavně pravidelný servis. Krouťák 288Nm a hlavně krásných 120HP, hovoří o tom, že pánové ve Škodovce odvádějí skvělou práci. Ale má návštěva měla jinou příčinu, a to nejhlavnější, chip! Nejsem žádný závodník, ale občas se rád svezu. A pro ty co mi chtějí připomenout co turbo a setrvák?? tak jej vyměním, stejně na to musí dojít, alespoň na setrvák docela určitě. Z přiloženého grafu lze vyčíst krásnou křivku při změně softwaru. Závěrem jen všem váhajícím členům a nečlenům fóra doporučuji TDI funa, bo za tu cenu ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Vloženo 10. Duben 2010 Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 Zdravím, mám OII v základu 77kW, najeto 65000 km, 17" kola a chtěl bych se zeptat o kolik a jak /power box - Chip ŘJ/ by bylo optimální zvednout výkon. Nejsem žádný šílenec, ale rád se svezu . Můj předchozí omyl v autech byla 307 2.0(velká chyba!) HDI s power b. na 140 koní, a asi bych výkonově chtěl něco takového. Prosím tedy o radu. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gumin Vloženo 10. Duben 2010 Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 Já osobně si myslím, že nějakej power box je úplně na prd. Sám jsem si nechal upravit motor od TDIfuna, asi před čtvrt rokem a naprostá spokojenost. Velkou výhodu vidím v tom, že ti auto změří na brzdě před i po úpravě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 10. Duben 2010 Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 na ruzne XYboxy dopredu zapomen, poradnej box by si nezplatil a ty co koupis za par supek ti pohrbi motor...(je to jen ojeb na par cidel, pak ti to zbytecne v kritickych fazich chodu motoru namaha soucastky a znizuje neumerne zivotnost) jednoznacne chip a jenom tam kde to vedi... pro tvuj motor optimum bych videl nekde kolem 100Kw (cca 140 koni) a 300-330 Nm... jinak TDIfun ma ted super akci (-20%)takze se ti tou slevou zaplati cesta at si odkudkoliv (od zapadnich cech az po vychodni slovensko...) kdybych chtel chip tak bych to hned vyuzil, jelikoz nabidka plati do 30.5. a s takovym vybavenim ti to za tu cenu nikdo neudela... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 10. Duben 2010 Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 Tak klobouk dolu pred TDIFUNem a zajimavou akcii...neveril jsem ze to nekdo udela resp se k tomu odhodla, ti co sleduji tohle forum vedi o cem jsem diskutoval s chipery o nemeckych firmach a jejich akciich(doufam ze ti ta akce dobre dopadne, a kdyz se ti osvedci tak snad se ti oplati nekdy v budoucnu ji zopakovat)...doufam ze hodne lidi bude spokojenych s tvoji praci a doporuci te svym znamym... a odkaz pro ostatni chiptunery (Cimbu, Dieselpower, Maxtuning...):HAMBA VAM SVINE NENAZRANY... jinak cekal jsem ze se i Dieselpower zobudi, ale asi jsou moc smlsani Prahou anebo nectou jina fora nez jenom to jejich...ale tak jim treba, jak rikaji kamosi v Bavorech: Selber schuld Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 A pro ty co mi chtějí připomenout co turbo a setrvák?? tak jej vyměním, stejně na to musí dojít, alespoň na setrvák docela určitě. Pro setrvák je spíše než-li čip nevhodné parkování se zařazeným stupněm z prudkého kopce-to u dieselu odrovná setrvák daleko pravděpodobněji nežli čip.S čipem pokud budeš jezdit rozumě se toho setrváku moc nestane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 Nechcem strašiť, ale toto je 1,9TDI po 120tis. km, čo mala chip. Čip nutně nemusí být příčinou devastace motoru.Příčinou je spíše způsob užívání motoru a protože k destrukci došlo jak píšeš okolo 120 000 km, příčinou může být prasklý rozvodový řemen a následkem je, že se potkal ventil s pístem-prasknutí ojnice a následná devastace bloku je již jen důsledek devastace motoru k niž došlo ve středních otáčkách.U dynamicky namáhaných motorů 1.9/2.0 TDI je lepší rozvodový řemen měnit dříve už na 100 000 km protože napínací kladka je u čipnutého motoru více unavená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 na ruzne XYboxy dopredu zapomen, poradnej box by si nezplatil a ty co koupis za par supek ti pohrbi motor...(je to jen ojeb na par cidel, pak ti to zbytecne v kritickych fazich chodu motoru namaha soucastky a znizuje neumerne zivotnost) jednoznacne chip a jenom tam kde to vedi... pro tvuj motor optimum bych videl nekde kolem 100Kw (cca 140 koni) a 300-330 Nm... jinak TDIfun ma ted super akci (-20%)takze se ti tou slevou zaplati cesta at si odkudkoliv (od zapadnich cech az po vychodni slovensko...) kdybych chtel chip tak bych to hned vyuzil, jelikoz nabidka plati do 30.5. a s takovym vybavenim ti to za tu cenu nikdo neudela... Dík moc, myslel jsem si to. S tím výkonem mám už něco najeto a byl jsem spokojený. Jen pro informaci, v jaké cenové relaci se pohybujeme a prosím pošli mi link na tu firmu. Jsem ze Strakonic, jen abych věděl... Jinak díkec moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.