century Vloženo 16. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 Zítra mi v servisu přehodí nový kotouče + destičky na zadní náprvavě. Tak jsem zvědav jestli to bude lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 11. Únor 2007 Sdílet Vloženo 11. Únor 2007 tak ja som tiez menil v vcera z bubnov na kotuce, uvidime ako sa budu spravat po zabehnuti, no sa mi pozdava, ze brzdovy pedal ma o nieco dlhsi chod. Vy co ste uz menili, aj vam sa to tak pozdavalo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 11. Únor 2007 Sdílet Vloženo 11. Únor 2007 (editace) Už jsem to tady minimálně jednou psal, podle mě jde poznat rozdíl mezi bubny a kotouči vzadu jen při několikanásobném intenzivním brzdění z vyšších rychlostí, mám možnost porovnávat RS a kolegovo HTP a do rychlostí cca 100km/h při jednorázovém brzdění žádný citelný rozdíl, ale pravdou je, že už při prvním plném brzdění na hranici ABS ze 140km/h tacho je rozdíl pozorovatelný. Tudíž při rychlostech mimo dálnici a běžné jízdě je rozdíl zanedbatelnýa a neodpovídající investici, ale při dálničních rychlostech a častějším brzdění v levém pruhu.... - budiž.. Toť můj názor. PS: Už mi někdo prosím smažte to varování v profilu, protože mi to vážně poškozuje nervy. Editováno: 11. Únor 2007, autor: MELLO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 11. Únor 2007 Sdílet Vloženo 11. Únor 2007 Už jsem to tady minimálně jednou psal, podle mě jde poznat rozdíl mezi bubny a kotouči vzadu jen při několikanásobném intenzivním brzdění z vyšších rychlostí, mám možnost porovnávat RS a kolegovo HTP a do rychlostí cca 100km/h při jednorázovém brzdění žádný citelný rozdíl, ale pravdou je, že už při prvním plném brzdění na hranici ABS ze 140km/h tacho je rozdíl pozorovatelný. Tudíž při rychlostech mimo dálnici a běžné jízdě je rozdíl zanedbatelnýa a neodpovídající investici, ale při dálničních rychlostech a častějším brzdění v levém pruhu.... - budiž.. Toť můj názor.PS: Už mi někdo prosím smažte to varování v profilu, protože mi to vážně poškozuje nervy. No nevim jaky vliv maji zadni kotouce, ale napsat ze RS a HTP brzdi skoro stejne je hodne odvazne tvrzeni. Dyt ten rozdil je naprosto propastny. Podivej se nekdy co ma vpredu RS a co HTP. Ja osobne kdyz jsem poprve presednul ze sve 2.0 (brzdy totozne s RS) do pujceneho HTPcka tak jsem na prvni krizovatce skoncil 5 metru za semaforem. Ten rozdil je sileny. V RS staci mirne polechtat brzdy a brzdi to super a ve ostatnich fabiich aby na to clovek slapal o zivot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 12. Únor 2007 Sdílet Vloženo 12. Únor 2007 (editace) Tak si idem dnes rano do prace, a kuwa po 3 km jazdy jeden zadny kotuc cerveny jak hovado, normalne by som na nom urobil aj smazenicu. Dovod???? Nejak sa to seklo a stale pribrzdovalo. KUWA som musel pockat kym to schladne a po pol hodine som isiel dalej. Potom to uz bolo OK. Vyzera to ako by sa zadrhavala niekde rucka alebo valcek. Nevie niekto poradit?? TO MELLO: Co sa tyka vysky investicie, toto neriesim. Stalo to kolko to stalo a nakub bol vcelku vyhodny. Samozrejme ze necakam od toho zazraky, ale nejake zlepsenie urcite. Editováno: 12. Únor 2007, autor: jogofogo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 Chlapi dikk za drahocenne rady a pripomienky . Dovod rozpaleneho kotuca bolo zadrhavajuce sa lanko v lanovode. Ako som ich menil jeden som trochu viac ohol a kladol ODPOR. . Tak bacha na to aby ste sa nedobehli jak ja (pre tych ktori si budu meni poprvykrat jak ja). NEPRIHYBAT LANOVODY, Musia iste uplne volne, lebo inac.................. prazenica/smazenice VAS NEMINIE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 A je to povolená prestavba? Pýtam sa preto, či náhodou v prípade nehody nezačne vyskakovať poisťovňa, že na aute boli prevedené nepovolené úpravy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 A je to povolená prestavba? Pýtam sa preto, či náhodou v prípade nehody nezačne vyskakovať poisťovňa, že na aute boli prevedené nepovolené úpravy... No: v TP to nie je zapisane, avsak v kode automobilu ci jak sa to povie by sa to malo dat zistit, ci povodne boli kotuce alebo bubny. Ci sa mylim??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Nemylis: 1KM - Bubnové brzdy zadní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 (editace) No myslim ze napr. na technicke by si toho vsimnout mohli i bez kodu. Kazdy prece vi, ze zadni kotouce jsou jen u RS, 2.0 a 1.4 74kw. Dovolena prestavba to imho urcite neni. Ale asi tak jako u xenonu, kdo po tom touzi, tak si to stejne dodela a technickou si zaridi nejak bokem nebo bude doufat, ze si toho nevsimnou. Editováno: 14. Únor 2007, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Nie tak celkom, davali sa aj do TDI 100k ale nie uplne od zaciatku. A myslim aj do kombikov niektorych... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Nie tak celkom, davali sa aj do TDI 100k ale nie uplne od zaciatku. A myslim aj do kombikov niektorych... Jasne mas pravdu, na TDI jsem zapomnel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Na technický bodou zkoumat jak brzdí zadní brzda na zadek a jak ruční. Kamarádovi si na autě nevšilmi, že je tam manuální převodovka, ale psaná je automatická v tp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Dyt ten rozdil je naprosto propastny. Podivej se nekdy co ma vpredu RS a co HTP. Netvrdim, ze tyhle auta brzdi stejne, ale neni to tak jednoduche a ne vse se da pripsat brzdam jako takovym, vezmeme v uvahu i rozmer pneu, nastaveni tuhosti podvozku, vybaveni brzdovym asistentem, kterej vyrazne zmenil pocit z pedalu apod. To vse ovlivnuje brzdny vykon a pocit z reakce brzd. Ja osobne kdyz jsem poprve presednul ze sve 2.0 (brzdy totozne s RS) do pujceneho HTPcka tak jsem na prvni krizovatce skoncil 5 metru za semaforem. Tohle je trosku usmevny. Brzdis vzdy tak, ze dobrzdis na krev na hranici krizovatky, proto jsi s HTP projel 5 metru za semafor??? Nehlede na na to, ze v testech bylo RS pri brzdeni ze 100km/h lepsi oproti 1.4 16V 55kW (vzadu bubny a vepredu FS III) o 2,1 metru? Ten rozdil je sileny. V RS staci mirne polechtat brzdy a brzdi to super a ve ostatnich fabiich aby na to clovek slapal o zivot. Pocitove muze byt rozdil z reakce brzd znatelny, muze to byt vlivem brzdoveho asistenta, ktery nabeh brzdneho ucinku pomerne znacne zmenil. Mam moznost porovnavat totozne vozy, jeden s asistentem a druhy bez, rozdil v nabehu je vyrazny, ve vysledne brzdne draze (mereno amatersky bez presnych pristroju) je prakticky nulovy. Co tim chci rict - je potreba brat v uvahu spoustu cinitelu, nelze jednoduse rict, ze "rozdil v brzdach RS a HTP je propastny". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Mavericku on rozdíl bude, ale pakliže budu využívat potelciál RSka ma maximu tak se 4 kotouče hoděj, u HTP 40kw zase stačej vzadu bubny protože na nromální jízdu to stačí a dlouhodobě jako blázen s tím nikdo nejezdí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Souhlas. V mem prispevku netvrdim, ze rozdil neni, naopak. Pridavam ale zduvodneni, proc tomu tak je a co vse se na tom podili, zaroven vsak relativizuju publikovane prehnane dramaticke rozdily, ktere se v beznem provozu prakticky nemohou projevit - reakce brzd na seslapnuti pedalu (tedy ostra, tupa atd.) je pouze a jen navykova zalezitost. Nema nic spolecneho s realnou schopnosti brzd zpomalit nebo zastavit vuz. Podstatna je progresivita ucinku, nikoliv jeho nabeh. Jinej pribeh by to byl, pokud bysme se bavili o vyuzivani brzd v extremnich situacich - okruh, vysokohorske sjezdy apod. Spis mi prijde usmevna ta story o 5 chybejicich metrech... No a kdo ma zajem, kontaktujte kluky, co menili bubny za kotouce, jak moc je zmena citelna. Z jejich reakci plyne, ze se nic moc neudalo. Spise jen v subjektivni rovine. Nehlede na to, ze napr. TDi (96kW ale i 74kW s 256mm) a 2.0 s 288mm kotoucema maji vyrazne vice zatizenou predni napravu (nez napr. HTP nebo 16V), cimz dochazi pro brzdeni k nepriznivejsimu rozlozeni hmotnosti mezi predni a zadni napravou. Nema cenu psat romany, jen tvrdim, ze vyse popsane rozdily jsou souctem hromady cinitelu a tak je potreba to hodnotit. Pri srovnavani ucinku brzd je proste treba uvadet vice info, nez jen ze jedno melo bybny a druhe kotouce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Brzdovy asistent na to podle me nema nejmensi vliv. Ten se prece aktivuje jen kdyz rychle a necekane dupnes na pedal, ne pri normalnim brzdeni, nebo se snad pletu? Jinak mas samozrejme pravdu, ze to je dost o zvyku a realny ucinek brzd se dost mozna opravdu az tak propastne nelisi, ale pro me je treba dulezite i to, ze mi staci brzdu jemne lechtat a nemusim na ni slapat o zivot . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 mike_k: Brzdovy asistent na to ma vliv. Jeho aktivace samozrejme v beznem rezimu neprichazi v uvahu, v tom mas samozrejme neoddiskutovatelnou pravdu. Jenze ten system je zarazenej do brzdoveho systemu a tim ovlivnuje jeho celkovou funkci, byt v tomto rezimu jen pocitove prave zmenou ostrosti, nebo chtes-li rychlosti, nabehu brzdneho ucinku i kdyz nedochazi k samotne jeho aktivaci. Proste a jednoduse, kdo ma brzdovy asistent, ma nabeh brzdneho ucinku odlisny (tupejsi) nez ten, kdo ho nema. Sam patrim k tem, kdo nemaji MBA a stejne jako tobe mi vyhovuje ostrejsi nabeh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 11. Duben 2007 Sdílet Vloženo 11. Duben 2007 Guest: Tohle umi napsat kazdej lojza... Asi tak rozjedeš to jen jednou...s brzdama neni prdel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaTit Vloženo 12. Duben 2007 Sdílet Vloženo 12. Duben 2007 Ahoj chlapi, ja jsem z tohoto tématu tak trošku rozhozenej, jelikož chci dávat kotouče místo bubnů. Mám Fabii, která je 05 výroba to znamená FACESLIFT, mám ABS, a trosku jsem nepochopil zda mi vůbec ty kotouče tam pujdou aby fungovalo vše tak jak má. Prozatím mám pouze třmeny a potřebuji ten zbytek, co je vsechno za potřebí ke správné funkčnosti??? Díky za odpověď M@Tit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 15. Duben 2007 Sdílet Vloženo 15. Duben 2007 (editace) Ak mas ABS ako hovoris, tak by nemal byt problem s vymenou. A co k tomu este potrebujes??: 1. Nove lanovody na rucku - na kotuce su ine 2. Nove brzdove trubky - na kotuce su ine 3. kotuce, dosky, 4. kryci plechy - viz foto http://forum.skodahome.cz/uploads/post-35-1171055852.jpg Ahoj chlapi, ja jsem z tohoto tématu tak trošku rozhozenej, jelikož chci dávat kotouče místo bubnů. Mám Fabii, která je 05 výroba to znamená FACESLIFT, mám ABS, a trosku jsem nepochopil zda mi vůbec ty kotouče tam pujdou aby fungovalo vše tak jak má. Prozatím mám pouze třmeny a potřebuji ten zbytek, co je vsechno za potřebí ke správné funkčnosti??? Díky za odpověď M@Tit. Editováno: 15. Duben 2007, autor: jogofogo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scheja Vloženo 15. Duben 2007 Sdílet Vloženo 15. Duben 2007 Chtěl bych se zeptat jake potřebuju šrouby na přichycení kotouču? Mám skoro všechno jenom nemam ty šrouby na přimontovaní a lanovody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hans.piche Vloženo 18. Duben 2007 Sdílet Vloženo 18. Duben 2007 pratele jak nekdo vyse popisuje co treba vsechno na prestavbu brzd tak ty kryci plechy absolutne netreba ty tam sou uplne na hovno ja je vyhodil i ze predu sem dal na 19tdi novy kotouce a za tejden byli fialovy jak o prase takze nakej plesnivej plech kterej kreje celou jednu pulku kotouce aby tam nemohl proudit vzduch aby je vochladil je uplne zbytecnej .to tam davaj magori ve fabrice aby tam nelitali sutry nebo bahno ale ja stim na poli este nejel vy snad jo-?takze jestli nekdo chcete doprat vetsi ulevu a zivotnost pro sve brzdy tak ty darebny plechy jednoduse vodsroubujte a hodte do popelnice a je to rychlej a levnej tunning uvidite samy cest praci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scheja Vloženo 21. Duben 2007 Sdílet Vloženo 21. Duben 2007 Ahoj chci se zeptat po vyměně bubnů za kotouče je možné že mi pujde pedál mekčejc než jak s bubnama. Předělal jsem bubny na kotouče a pedal mi jde uplně jinak prosím o radu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 21. Duben 2007 Sdílet Vloženo 21. Duben 2007 Ahoj chci se zeptat po vyměně bubnů za kotouče je možné že mi pujde pedál mekčejc než jak s bubnama. Předělal jsem bubny na kotouče a pedal mi jde uplně jinak prosím o radu? Tata věc s měkčím pedílem se projevuje zpravidla když vyčistíš třmeny, bubny, dáš nové obložení apod. Vždycky než to sedne a než se případně zaběhnou brzdové destičky na kotouče tak je delší krok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.