davidenqo Vloženo 4. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2009 tak ale vzdy lepsie ako keby stierace vobec nestierali a strikala by iba voda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 4. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2009 PROCHY603: no wow, som myslel, že FII sa nelíši až tak od FI v oblasti elektroniky, rozvrhnutia dielcov a podobne. Inak skladám klobúk dole pred tebou, podľa toho čo píšeš si mal FI odstrojenú do poslednej šrubky. Ale ok, nebol som si istý či je použitý alebo nieje spätný ventil na zadný ostrek. Ak vieš na isto že tam nieje, nevidím dôvod s tebou nesúhlasiť. v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 4. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2009 Tento zpětný jednocestný ventil, o kterém píše "Prochy" mě funguje bez problému 2. rok. Montoval ho zmámí který se věnuje stěračům a ostřikovačům pro škodovku. Je namontovaný pod plastovým obložením levého předniho podběhu. Investice cca 15kč, bohužel pro škodovku velký peníz. JJ je to tak, Ale bohuzel 15Kč x milion ( nebo kolik aut vyrobej - vsech modelu) je uz dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ddrmodes Vloženo 4. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2009 Tento zpětný jednocestný ventil, o kterém píše "Prochy" mě funguje bez problému 2. rok. Montoval ho zmámí který se věnuje stěračům a ostřikovačům pro škodovku. Je namontovaný pod plastovým obložením levého předniho podběhu. Investice cca 15kč, bohužel pro škodovku velký peníz. Vedel by si presnejšie popísať, kde je namontovaný? Vo Felíciach tento ventil je. Neviem, či bude pasovať aj do FII, ale skúsim to tam niekde narvať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miwal Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 DDRMODES: pod plastovým podběhem levého předního kola vede hadička od nádržky k ostřikovačům, můžeš ji přerušit v místě kde Ti to vyhovuje, to je celkem jedno. Není to nic složitého, pár šroubů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ddrmodes Vloženo 5. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 (editace) Je tam hadička na predné a aj na zadný ostrekovač? Editováno: 5. Prosinec 2009, autor: Blacky za opakovane porusovani pravidla o citaci udeluji tarovani. Dej si na to pozor. Jestli nevis jak, tak se zeptej! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 DDRMODES:Ked mas stierac aj na zadnom okne tak tam mas aj hadicku .Nadrzka je spolocna aj pre ostrek predneho aj zadneho okna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miwal Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 DDRMODES:přesně jak Ti píše "PROCHY", nehledej v tom žádnou vědu a dej se do toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 Ked mas ostrekovace v predu aj vzadu tak potrebujes 2x spetny ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miwal Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 PROCHY:mám ten dojem že vzadu ventil je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelZ Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Nevíte kde se v ČR dá sehnat ten zpětný ventil a na jaký průměr hadičky to musí být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 (editace) Skuste tam dat spatny ventil. tohle sem si koupil kdysi na zadek ve fiatě,ten ventil vlastně zabrání aby voda samospádem natekla zpět do nádržky a čerpadlo hned vodu tlačí a nemusí přetláčet nejdříve vzduch.Koupil jsem to v krámku náhradních dílů,trošku mně to dalo vysvětlit co chci.Přes týden zkusím to koupit a dát to na předek,protože si myslím,že ten zimní sajrajt aji se vypaří a dám to asi tak dvacet čísel k motorku,jestli se tam dostanu.Není u favoritu/felicie ten ventil jen na zadní ostřik? Editováno: 7. Únor 2010, autor: petrumr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 Jaky by mel byt prumer cca? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Koukám,že u FII a Roomstera FL je už tento problém - stírání na sucho vyřešen ! Stěrače mají prodlevu od ostřikovače !!! Dá se tato vlastnost nahrát i do F II modelový rok 2008 ?? Třeba novým sofwearem ?? Děkuji za odpověď - informaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 No tak tohle by mne taky docela zajímalo - při zapnutí ostřikovačů se mi (a určitě skoro každému majiteli FII/Room) nejdřív spustí stěrače a teprve když jsou přibližně v půlce kyvu začne na sklo šplejchat kapalina... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wejw Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 já mám fII fl a nejdříve nastříká voda a asi cca 3 sekundy trvá než se spustí stěrače, docela mě to nekdy stve, ze to nestira hned a pomaham si zapnutim sterace :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Mne najprv zapne ostrek skla a priblizne po sekunde sa spustia stierače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rejdn Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Včera jsem hodně používal odstřikovače, potřeboval jsem vyprázdnit celou nádobku a jednou se mi stalo, že se nejprve spustily stěrače a potom až odstřik. Bylo to tím, že jsem úplně nepřitáhnul páčku ovládání. Jinak vše funguje normálně, nejprve voda a asi po 1 sekundě stěrače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Alespilot : Podle mě se nedá neboť, FII fl je po elektrické stránce úplně jiné auto než FII a jak bylo někde na začátku vlákna psáno, nijak to nejde udělat, než se s tím smířit..... Ikdyž možná námět pro někoho kdo má čas se s tím zabývat, asi ny by neměl být velký problém udelat zpoždění spuštění motoru stěračů při ostřikování..... jde oto jestli výsledek bude odpovídající vynaložené námaze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vazan Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Koukám že nejsem jediný koho štve setření na sucho.Jaké bylo překvapení když jsem manželce teď koupil renaulta clio 2002 a ten nejdřív ostříkne a pak setře. Docela mě to nas... .Pokud někdo objeví možnost softwarového upravení dejte vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrisa Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Když jsem měl 1000MB, tak to bylo vyřešeno - nejdřív jsi pumpičkou nastříkal a pak zapnul stěrače... a musím říct...bez závad... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 to to oneskorenie bolo riesene aj tu http://www.seatclubslovakia.com/viewtopic.php?f=86&t=4432 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 ten odkaz veľa nepomôže,keď je tam treba byť prihlásený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 TAk vyriesene stieranie sucheho skla. UPRAVENA schema je tu: http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGallery=5e1fcb6816e0e30a69df1bf27ad6365b NAmiesto 33k odporu je mozne pouzit kombina ciu odporu 10k a trimra25k pre nastavenie optimalnej doby oneskorenia. Ak to BUDETE POUZIVAT NENESIEM zZIADNU ZODPOVEDNOST ZA SKODY NA MAJETKU A ZDRAVI , PRAVNE PROBLEMY problemy s POliciou stk a podobne. svorkovnica SX4 kontakt 15... povodny kontakt vytihnes a vlozis tam novy... medzi ne zapojič to zapojenie. je to oznacene stary koblik OLD XS4 a novy ktory idee na povodne miesto XS4. Na povodny som natihol zmrštovaciu buzirku tak že sa to da v ohode dat do povodneho stavu bez cvikania a pajkovania. Pokial viem potom nefunguje funkcia a to ze pri zapnutych prednych stieracoch a zaradeni spiatocky nedojde k zotretiu zadneho skla. musi sa utriet zatlačenim pačky stieračov. jendotka sa nachadza vedla poistkovej skrinky bavima sa o 6L. Pred tym by som doporucil skontrolovať a to odpojenim pinu, a ostrekovanim skla stierace by sa nemali spustit. obrazok svorkovnic jednotky palubnej siete- plosak mas tu : http://leteckaposta.cz/828729168 je pouzita smd dioda na relatku, a odpor 33K (hodno ta sa urci skusmo)cez trimer je vlastne osadeny az po nastaveni optimalnej doby oneskorenia namiesto trimra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Tisoň Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 To se sundá ten plastový kryt na kterém jsou trisky a v místě kde je jedna hadička a vede dolů k nádobce se rozstřihne hadička a dá se tam zpětný ventil z akvaristiky za 20 korun. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.