gumas Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Čím to,že motor když je ohřátý tak mi hůř startuje? Mám 1.4 50KW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Me 2.0 taky nekdy ohraty startuje hur, ale staci trosku pridat plynu a je po problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 mne to tiez robi .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajdik1... Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Ahoooj,dela mi to tez,zda se mi jako by dele tocil starter .. Za studena chytne drive .. Ale neresim to .. Myslim,ze to neni zadna zavada .. Nebo se snad pletu .. ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gumas Vloženo 3. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Díky alespoň teď vím že v tom nejsem sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
srandek Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 mě taky tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceannu Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Me 2.0 taky nekdy ohraty startuje hur, ale staci trosku pridat plynu a je po problemu. ...staci trosku pridat plyn.... nemali by sa katalyzatory startovat bez pridavania plynu??? ... hrozi nespalenie benzinu v motore a potom nasledne spalenie v katalyzatory co vedie k jeho zniceniu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobek Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 mě za tepla take huř startuje a trochu víc se třepe ale to přisuzuji větším kompresnim tlakum díky tomu že je motor promazan za studena není olej roztřílklí po stěnách válců a tedy část kompresního tlaku jde pod písty ale při zahřátém motoru se startér přetlačuje s kompresí naplno nikde jsem tohle nevyčetl ale je to čistě můj nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubi Vloženo 5. Duben 2006 Sdílet Vloženo 5. Duben 2006 staci pridat plyn a propo pisou to i v manualu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xavian Vloženo 5. Duben 2006 Sdílet Vloženo 5. Duben 2006 staci pridat plyn a propo pisou to i v manualu Návod k obsluze - před a během startování nepřidávej plyn. U velmi horkého motoru je vhodné po nastartování mírně přidat plyn. Když mám horký motor také mně déle točí startér, ale chytne. Plyn nepřidávám! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 7. Duben 2006 Sdílet Vloženo 7. Duben 2006 vy ste snad nejezdili se starejma autama ze se tak divite? motor je porad motor NA PLYN NEŠLAPAT!!! nebo odtahovka a reset v servisu za těžký prachy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 vy ste snad nejezdili se starejma autama ze se tak divite?motor je porad motor NA PLYN NEŠLAPAT!!! nebo odtahovka a reset v servisu za těžký prachy A to jako proč? Šlapápání na plyn přece nemůže ničemu vadit, "uchlastání" nehrozí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.