Corzar Vloženo 8. Březen 2011 Sdílet Vloženo 8. Březen 2011 Taky mi to hodně škube, když jedu na dvojku bez plynu. -- Bez plynu? Co je toto za pi*omost? Ahoj miki, už jsme tady na sebe ve fóru narazili, ale tady vidím, že opravdu nevíš o čem se tady mluví, promiň, ale jsi úplně mimo mísu :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki53 Vloženo 8. Březen 2011 Sdílet Vloženo 8. Březen 2011 To Corzar - STOP and do not follow me !!! You are bad PERSECUTOR !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 10. Březen 2011 Sdílet Vloženo 10. Březen 2011 (editace) Zdravím všechy ...... tak včera objedáno - škoda yeti 1,2tsi active - červená corrida - nějaké drobnosti do interiéru ......... ...dodávka cca.přelom duben/květen Už aby to bylo .....Prodejce mi vyšel maximálně vstříc, prodejcu jsem obešel více - ceny +- stejné ...ale nakonec jsem yetíka vzal v salonu, kde jsme kupovali octavku před dvěmi lety .......a teďka to nekonečné čekání Díky všem za komenty , věřím , že jsem udělal jen a jen dobře Jakmile vůz dorazí, udělám pár vyjížděk - dám sem komenty a postřehy a fotky do složky můj yeti ! Mějte se ! P.S : mohli by jste mi tak číct kolik činí povinné ručení na rok ? Editováno: 10. Březen 2011, autor: Michal B. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Corzar Vloženo 11. Březen 2011 Sdílet Vloženo 11. Březen 2011 To Corzar - STOP and do not follow me !!! You are bad PERSECUTOR !!! ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Corzar Vloženo 11. Březen 2011 Sdílet Vloženo 11. Březen 2011 já jsem se spíš rozhodoval mezi Sportagi 1.6 a Yetim 1.2 tsi nebo 2.0 TDI 81kW. Sportage se mi pořád moc líbí, ta 1.6 GDI je vážně postačující motor pro dodržování předpisů a neuvěřitelně tichý a uvnitř spousta místa. Koupil jsem ale Yetiho 1.2 kvůli mnohem nižší ceně a nelituji. Ta variabilita vzadu je super, překlopíš zadní sedačky, dáš tam 2 kola a 3 velký sportovní tašky. Výhled proti Sportagi k nezaplacení, menší rozměry jsou pro mě výhodou. Motor 2.0 TDI mě zklamal hlučností, stará 1.9 TDI PD v Audině je tišší (ale v Oktávce je to traktor, nechápu takový rozdíl se stejným motorem, jen věc odhlučnění kabiny a motoru), ale Yeti byl funglovka, nevím jestli to má vliv na hlučnost. Dynamika jízdy je podobná u všech těhle motorů (1.6 GDI, 1.2 TSI a 2.0 TDI 81kW). Jinak motor 1.2 tsi po rovině do 130 km/h naprosto v pohodě, do 150 ještě celkem zrychluje, nad 150 už nic moc a nad 160 už se nic neděje ale rychlost to drží. Zkoušel jsem to na 6ku, nevím třeba 5ka pojede do maxima lépe. Jo jen jedna věc se mi teď na Yetim moc nelíbí. Mám zimáky 205/55 R16 a auto je strašně tvrdé, každá díra je fakt znát. Možná to chce nižší tlak v pneu, nevím. To Sportage je co se týče odhlučnění kol a podvozku s balonovými pneu (myslím že dávají 215/70 !) je na tom mnohem lépe, tam jsem naschvál projížděl díry a kanály :-) Já mám ty samé gumy, když jsem počítal průměr tak o proti letním je to o 102 mm méně. Jak je sjedu tak si pořídím 205/60 R16 a tam je rozdíl v průměru jenom o 38 mm méně než letni 215/60 R16 a bude i přesněji ukazovat tachometr !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 12. Březen 2011 Sdílet Vloženo 12. Březen 2011 (editace) Já na rozměru 205/60 R16 (Nokian WR G2) v současnosti jezdím a nestěžuji si, ale rád bych upozornil, že stejně jako já ani ty je v TP nejspíše nemáš, což prý může být problém pro pojišťovnu v případě nějaké nehody. Editováno: 12. Březen 2011, autor: Sranki prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 Včera jsem si udělal malý, jarní, cca 180 km dlouhý výlet do Břeclavi. Cesta je to rovinatá, snažím se jezdit raději (i po horších cestách ) mimo města a vesnice, většinou na tempomatových 100km/h. Po návratu domů byla průměrná spotřeba 5.1l/100km a MaxiDOT mě ukazoval dojezd dalších 950 km A to jsem celou cestu zpět jel proti větru, předjížděl na 6-tku a udělal si malé "terénní" intermezzo v Hodoníně-Pánově na vátých pískách (bývalý vojenský prostor s volným přístupem). Že by na té Carreře 100 opravdu něco bylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 19. Březen 2011 Sdílet Vloženo 19. Březen 2011 Já na rozměru 205/60 R16 (Nokian WR G2) v současnosti jezdím a nestěžuji si, ale rád bych upozornil, že stejně jako já ani ty je v TP nejspíše nemáš, což prý může být problém pro pojišťovnu v případě nějaké nehody. Tak to je naprostá pravda. Vloni jsem řešil poj. událost a první co udělal technik od pojišťovny bylo to, že vyfotil kola a pneumatiky, a to do detailu. Tedy včetně váhového a rychlostního indexu!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremiasz Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 momentalne se rozhoduju, ze zakoupim auto, lehce jete s rozpoctem cca 400k (ci zlehka pres) premyslim o lehce jetem Yetim, rozhoduju se v podstate jen mezi 2 verzema a to 1,2 nebo naopak 4x4 naftaka, verze mezi me nezajimaji. Ramcove by mi ta 1,2 mohla i stacit (ikdyz pri zimnich cestach k rodicum jezto bydli v opicich horach, kde silnicarum dojde posyp uz nekdy zacatkem listopadu, si myslim ze ctyrkolka by mi dodala na pocitu sucha a bezpeci) kazdopadne vsude ctu, ze 1,2 vali super, zajimaji me ale zkusenosti v dlouhych tahlych kopcich ale i na tech tech prudkych, protoze presne na takovych cestach se pohybuju dost casto. Jak se 1,2 v takovych situacich chova? neztraci na dynamice? podrazujete hodne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Zdravím Yetisty, dá se nějak přenastavit Maxík na nový rozměr pneumatik? Přehodil jsem zimní 16" na letní 17" a chtěl bych to nějak zkalibrovat. Zatím mi paradoxně vzrostla spotřeba na letních o cca 0,7l (dle palubního počítače) a nevím, jestli je to pouze větším obvodem, nebo i šířkou na 225mm, přípodně by mě zajímal vliv šířky pnou na spotřebu. Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Pres maxidot to nastavit nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Pres maxidot to nastavit nejde. Tak to je škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 (editace) momentalne se rozhoduju, ze zakoupim auto, lehce jete s rozpoctem cca 400k (ci zlehka pres) premyslim o lehce jetem Yetim, rozhoduju se v podstate jen mezi 2 verzema a to 1,2 nebo naopak 4x4 naftaka, verze mezi me nezajimaji. Ramcove by mi ta 1,2 mohla i stacit (ikdyz pri zimnich cestach k rodicum jezto bydli v opicich horach, kde silnicarum dojde posyp uz nekdy zacatkem listopadu, si myslim ze ctyrkolka by mi dodala na pocitu sucha a bezpeci) kazdopadne vsude ctu, ze 1,2 vali super, zajimaji me ale zkusenosti v dlouhych tahlych kopcich ale i na tech tech prudkych, protoze presne na takovych cestach se pohybuju dost casto. Jak se 1,2 v takovych situacich chova? neztraci na dynamice? podrazujete hodne? Záleží na tom, jak moc naložený budeš jezdit. Když jedu sám, tak 12% kopec jezdím v pohodě na 6tku, 17% na 5tku rychlostí cca 90 - 100 km/h. Když jedu plně naložený a s rodinou, tak ty kopce jedu stejnou rychlostí o jeden převodový stupeň níž. Taky je rozdíl, jestli jedu na zimních 205/55 nebo na letních 215/60. Na těch letních kolech je dynamika o něco horší (a mám pocit, že malinko vzrostla i spotřeba), obecně to ale není vůbec špatné - přiměřeně prudké táhlé kopce nejsou žádný problém. Se sněhem jsem zatím nikdy problém neměl, ale jelikož je ho u nás taky většinou až po pr..., tak pro klid duše bych asi příště zvolil 4x4. Editováno: 13. Duben 2011, autor: myspulin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefP Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 Zdravím Yetisty, dá se nějak přenastavit Maxík na nový rozměr pneumatik? Přehodil jsem zimní 16" na letní 17" a chtěl bych to nějak zkalibrovat. Zatím mi paradoxně vzrostla spotřeba na letních o cca 0,7l (dle palubního počítače) a nevím, jestli je to pouze větším obvodem, nebo i šířkou na 225mm, přípodně by mě zajímal vliv šířky pnou na spotřebu. Díky za info. Už se to tady několikrát probíralo. Letní 17" jsou o cca 4 % obvodově větší než 16", z toho vyplývá že i rychlost a spotřeba je zhruba v tom poměru rozdílná ( neberu v potaz venkovní teploty apod. ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shaolin Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 momentalne se rozhoduju, ze zakoupim auto, lehce jete s rozpoctem cca 400k (ci zlehka pres) premyslim o lehce jetem Yetim, rozhoduju se v podstate jen mezi 2 verzema a to 1,2 nebo naopak 4x4 naftaka, verze mezi me nezajimaji. Ramcove by mi ta 1,2 mohla i stacit (ikdyz pri zimnich cestach k rodicum jezto bydli v opicich horach, kde silnicarum dojde posyp uz nekdy zacatkem listopadu, si myslim ze ctyrkolka by mi dodala na pocitu sucha a bezpeci) kazdopadne vsude ctu, ze 1,2 vali super, zajimaji me ale zkusenosti v dlouhych tahlych kopcich ale i na tech tech prudkych, protoze presne na takovych cestach se pohybuju dost casto. Jak se 1,2 v takovych situacich chova? neztraci na dynamice? podrazujete hodne? Jestli si můžeš vybrat za stejné peníze 1.2 TSi nebo 4x4 2.0 TDi, rozhodně bych bral to 4x4, nesmělo by mít ale moc natočeno, záleží v jaký je výbavě...si myslím, že ve výbavě Active (ta postačuje) by kolem 400 tis. mohl být roční vůz a mít natočeno tak 35 tis.km. To bych bral všemi deseti, neb bezpečnější a užitečnější auto za ty prachy neseženeš...vol 4x4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremiasz Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 ja mam na vybavu pouze 2 "nadstandartni" pozadavky: klimu (klidne mechanickou) a tempomat. Active je zvlastni vybava, nema radio a ma klimu na radiu mi nesejde, ty skodovacky origo jsou pry docela smecka, natoz za tu cenu, ale tempomat je vec, kterou chci, v soucasnym aute ho nemam a hodne postradam. Otazka je, kdybych vzal predvadeci auto bez tempomatu, jestli by mi ho tam za priplatek dodatecne namontovali. nevite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 (editace) Jasně, jde to namontovat i dodatečně. Jako originální příslušenství je za cca 6 000,- (bez práce, což bude max 1500,- navíc). Editováno: 15. Duben 2011, autor: Sranki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 realne jde namontovat tak za 2 tisice i s praci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robilad Vloženo 15. Duben 2011 Sdílet Vloženo 15. Duben 2011 rozhodoval jsem se podobně, limit jsem si dal kolem 350-370 tis. Měl jsem na výběr 1.2 tsi experience nebo 2.0 TDI 81 kW 4x4 ambition+něco navíc. Obě kolem 1 roku staré a najeto cca 10-15 tis. S oběma jsem jezdil den po sobě, nejdřív TDI a pak TSI. Byl jsem vždy zastáncem TDI. Ročně najedu kolem 20.000 km, chatu mám na horách. TDI mě velmi sklamalo svou hlučností, až jsem se divil, hluk od motoru na dnešní dobu CR velký (ale člověk by si stejně zvyknul). S dynamikou jsem byl spokojen, spotřebu jsem měl 6 L/100, paráda. Po jízdě jsem byl spokojen, jen jsem byl zmaten hlučností motoru. Druhý den jsem přesedl do TSI. Motor mnohem tišší, dynamika překvapivě lepší (čekal jsem srovnatelnou) - vyzkoušeno na stejném kopci, spotřeba vyšší o litr (7 L/100). Z této jízdy jsem byl nadšen a rozhodl se pro TSI. Zatím nelituji, v zimě bez problémů. Mít 4x4, akorát bych to zkoušel v terénu a pak si přidělával starosti. S 1.2 se do terénu neodvážím. Jen se trochu bojím následného prodeje auta, 4x4 TDI se bude prodávat mnohem lépe. Mým snem ale bylo 4x4 103 kW, ale tam už byla cena o cca 100.000 vyšší a dávat půl mega za auto, které chci mít 3 roky, jsem fakt nechtěl. Když ti jde o peníze, vem 1.2 nebo 1.4 TSI, když ne, tak 4x4 ale aspon 103 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikas Vloženo 15. Duben 2011 Sdílet Vloženo 15. Duben 2011 2.0 TDi 4x4 81kW za 350-370tis?? Trosku divné ne? Nespletl jsi se? 4x4 seženes roční nejlevněji tak za 430tis v Active, A myslim že ani 2 roky stareho (asi spis k sehnani az tak v Červnu) Yetiho 4x4 neseženeš pod 400tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 14. Květen 2011 Sdílet Vloženo 14. Květen 2011 realne jde namontovat tak za 2 tisice i s praci Za 2 tis. (bokem) mi namontoval servisák škodovky tempomat a zadní parkovák... :palec2: , sice do R ale na Y to bude to samé v bledě modrém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 Zdravím , po cca. dvou týdnech provozu , pár krátkých a pár dlouhých cest přidávám své zkušenosti a postřehy. Zatím najeto cca. lehce kolem 500km ...........cellková spotřeba 6,9l / 100km . Jízda do práce - 15km .....roviny mimo město, město - předpisově tak jedu za konečných 5,5l/100km ...........v úterý jsem jel do Ostravy - lítání po městě, pak Rudná a zpět do Opavy , nakonec 6,9l/100Km . Yetíka moc nešetřím, jakmile se motor zahřeje po pár kilometrech , tak sem tam dle potřeby mu šlápnu po krku. První stupeň moc netočím, ani moc netáhne. Dvojka už táhne líp ale nejlíp zabírá trojka , dá se vytočit do cca.110km/h .............( u Octavie 1,8tsi jsem jednou trojku vytočil na 140km/h ) , moje maximální rychlost byla zatím cca.130km/h. Výhled z vozu velice schválím - ten vyšší posed je paráda , pohled dozadu je fascinující - ten rozhled. Interiér kvalitní, sedadla super. Exteriér - červená Coriida pěkná První den - hnedka jak jsem vyjel ze salonu se mi po kapotě svezl kamínek a ťukl do předního skla - na kapotě dvě malé rýžky a na skle nic. Zatím teda maximální spokojenost - zajíždím co se dá. Dle informací salonu, motor vůbec nešetřit po zahřátí mu dát co proto - jinak potom je prej línější ! ...................uvidíme časem ................. Yeti forever Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefP Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 Motor nešetříš a jel jsi maximálně 130. ha,ha,ha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strycek_BOB Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 Jo, jo, dnešní ježdění po Praze + Zbraslav a zpět, celkem 70km, průměr 45km/h a výsledná spotřeba 4.7litru. Z toho motoru jsem nadšen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 Motor nešetříš a jel jsi maximálně 130. ha,ha,ha Tak , kdybys bydlel kde já , cca.5km od Opavy .......a kolem Opavy nikde žádná cesta kde bys to mohl napálit není Co jsem byl v té Ostravě tak tam se trošku dalo, ale byl provoz.........dálniční známku nemám , tam se vůbec nedostanu .................... No sem tam nějaký výlet, to máte všude samé okresky a podobně.........nejsu z velkoměsta ........ Jinak 4,7l/100km to je teda To musel být rovina, nebo cesta z kopečka .....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.